BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John Goossens

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 november 2013 - 14:41   quote  deeplink  
Goossens heeft onvoldoende kwaliteiten.
Incomplete voetballer.
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Misschien moet Koeman Goossens nog eens keer als linksbuiten proberen... of Immers nog dieper laten spelen. En dan Vilhena en Clasie nog verder naar achter, zodat we 6-0-4 spelen. Goed plan.
+1

we spelen vaak 4-1-1-4.
en dan verbaasd zijn dat t middenveld overlopen wordt.Koeman is de weg kwijt.
MMM
 MMM - zondag 24 november 2013 - 14:43   quote  deeplink  
Waardeloze kut speler, flikker op man.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 november 2013 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 14:42 schreef van geil het volgende:

[..]

+1

we spelen vaak 4-1-1-4.
en dan verbaasd zijn dat t middenveld overlopen wordt.Koeman is de weg kwijt.
Waanzin inderdaad. Clasie en Vilhena spelen constant tegen een overmacht.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 15:25   quote  deeplink  
kudt
van geil
 van geil - maandag 25 november 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 15:25 schreef Stylzz het volgende:
kudt
en of
MMM
 MMM - zondag 15 december 2013 - 22:58   quote  deeplink  
Dit doe je ons woensdag toch niet aan he Ronald.. Ongelooflijke rare keuze.
van geil
 van geil - zondag 15 december 2013 - 22:59   quote  deeplink  
en dan geef je John n 3
Logisch
MMM
 MMM - zondag 15 december 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:59 schreef van geil het volgende:
en dan geef je John n 3
Logisch
Speelde ook gewoon waardeloos. Dan kan hij wel niet op z'n positie staan maar een beetje werken mag ook wel. Eind eerst helft krijgt hij een bal niet goed aangespeeld, blijft stilstaan en gaat er niet achteraan..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 december 2013 - 23:59   quote  deeplink  
Met Goossens nog geen keer verheffend spel gezien.
Afserveren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 december 2013 - 07:34   quote  deeplink  
Goossens is een middenvelder. Voor de vleugel mist hij snelheid.
Je zag t ook bij Vilhena op de vleugel, die jongens weten helemaal niet wat er dan van je verwacht wordt.
MMM
 MMM - zondag 22 december 2013 - 00:27   quote  deeplink  
De tranen schieten in je ogen als hij langs de zijlijn staat om in te vallen. Gelach om me heen als hij iemand in het gezicht schiet terwijl hij alle tijd en ruimte heeft voor een goede voorzet, 2 tellen erna weer een kansloze bal en hij hoort gewoon de 4-0 te maken..

Waardeloze speler, verschrikkelijk.
de bluffer
 de bluffer - zondag 22 december 2013 - 01:02   quote  deeplink  
Snel gaan overleggen met Makaay
of er in de A1 niet iemand zit voor die plaats
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 december 2013 - 01:06   quote  deeplink  
Heb je Makaay toch niet voor nodig? Weet je, als ik bij Feyenoord zou werken, zou jij onder snelkeuze toets 2 staan! Voor al je wijze woorden en adviezen.
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 22 december 2013 - 04:39   quote  deeplink  
was ein geloel
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 december 2013 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 00:27 schreef MMM het volgende:
De tranen schieten in je ogen als hij langs de zijlijn staat om in te vallen. Gelach om me heen als hij iemand in het gezicht schiet terwijl hij alle tijd en ruimte heeft voor een goede voorzet, 2 tellen erna weer een kansloze bal en hij hoort gewoon de 4-0 te maken..

Waardeloze speler, verschrikkelijk.
Dat zegt genoeg over de supporters als ze gaan lachen!
van geil
 van geil - zondag 22 december 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 01:06 schreef Bosifyable het volgende:
Heb je Makaay toch niet voor nodig? Weet je, als ik bij Feyenoord zou werken, zou jij onder snelkeuze toets 2 staan! Voor al je wijze woorden en adviezen.
sta ik onder snel keuze toets 1 Bosi?
:)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 december 2013 - 21:53   quote  deeplink  
Lol! (:
tomson
 tomson - maandag 23 december 2013 - 00:49   quote  deeplink  
Hij viel wel een beetje tegen ja.
MMM
 MMM - maandag 23 december 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 00:49 schreef tomson het volgende:
Hij viel wel een beetje tegen ja.
Again.
Nick4F
 Nick4F - maandag 23 december 2013 - 11:33   quote  deeplink  
Ik heb nooit veel in Goossens gezien, - maar ik moet zeggen dat ik hem steeds beter vind worden. Misschien dat hij nu pas echt fit is. Toch wel een goeie, al is het maar voor de breedte van de selectie.
MMM
 MMM - maandag 23 december 2013 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 11:33 schreef Nick4F het volgende:
Ik heb nooit veel in Goossens gezien, - maar ik moet zeggen dat ik hem steeds beter vind worden. Misschien dat hij nu pas echt fit is. Toch wel een goeie, al is het maar voor de breedte van de selectie.
164.gif

2she.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door MMM --
van geil
 van geil - maandag 23 december 2013 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:
Goossens is een middenvelder. Voor de vleugel mist hij snelheid.
Je zag t ook bij Vilhena op de vleugel, die jongens weten helemaal niet wat er dan van je verwacht wordt.
+1
en zolang hij daar niet speelt,ga ik m niet de grond inboren.
beetje onrechtvaardig.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 december 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Op andere plekken laat ie ook niets zien.
Een beetje talent openbaart zich zelfs daar.
moa
 moa - maandag 23 december 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:08 schreef FR-Henk het volgende:
Op andere plekken laat ie ook niets zien.
Een beetje talent openbaart zich zelfs daar.
Ben benieuwd hoe Pelle het gaat doen op Goal of Boetius centraal achterin.

Goossens is een nuttige speler voor de breedte van de selectie, maar zal net als bijvoorbeeld Verhoek nooit echt aanspraak kunnen maken op een basisplaats. Voor hij aan de beurt is gaat Feyenoord al lang op zoek naar betere alternatieven.
MMM
 MMM - dinsdag 24 december 2013 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 21:54 schreef moa het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe Pelle het gaat doen op Goal of Boetius centraal achterin.

Goossens is een nuttige speler voor de breedte van de selectie, maar zal net als bijvoorbeeld Verhoek nooit echt aanspraak kunnen maken op een basisplaats. Voor hij aan de beurt is gaat Feyenoord al lang op zoek naar betere alternatieven.
Over overdrijven gesproken..

Goossens heeft nog geen één keer laten zien een nuttige speler te zijn, oké op Heracles thuis na vorig seizoen.. Ik zie liever Manu of zelfs Verhoek nog als rechtsbuiten. Goossens heeft geen actie, komt geen man voorbij.. Kansloos dus.

En voor op het middenveld hebben we ook betere opties.
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 10:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Over overdrijven gesproken..

Goossens heeft nog geen één keer laten zien een nuttige speler te zijn, oké op Heracles thuis na vorig seizoen.. Ik zie liever Manu of zelfs Verhoek nog als rechtsbuiten. Goossens heeft geen actie, komt geen man voorbij.. Kansloos dus.

En voor op het middenveld hebben we ook betere opties.
Volgens mij zeg je precies hetzelfde als ik.
MMM
 MMM - dinsdag 24 december 2013 - 10:54   quote  deeplink  
Nee want ik vind hem ook niet nuttig voor de breedte als je in de top mee wilt blijven doen. Als Boëtius geblesseerd raakt heb je zo'n gigantisch probleem, zelfs een Schaken uit vorm zou je dan missen. Op de bank zitten weinig spelers die iets toevoegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door MMM --
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 10:54 schreef MMM het volgende:
Nee want ik vind hem ook niet nuttig voor de breedte als je in de top mee wilt blijven doen. Als Boëtius geblesseerd raakt heb je zo'n gigantisch probleem, zelfs een Schaken uit vorm zou je dan missen. Op de bank zitten weinig spelers die iets toevoegen.
Akkoord, aangezien we schijnbaar niks beters in de jeugd hebben, en geen geld hebben om van buitenaf iets beters te halen vind ik hem wel nuttig voor de breedte, dat ie tekort komt daar is iedereen het wel over eens denk ik. ( Idem. voor Verhoek, Cisse, Fernandez, Bakkal )

De rest van de selectie mag van mij blijven, zou graag zien dat Manu de voorkeur eens krijgt bij een invalbeurt op de flanken.
MMM
 MMM - dinsdag 24 december 2013 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 11:12 schreef moa het volgende:

[..]

Akkoord, aangezien we schijnbaar niks beters in de jeugd hebben, en geen geld hebben om van buitenaf iets beters te halen vind ik hem wel nuttig voor de breedte, dat ie tekort komt daar is iedereen het wel over eens denk ik. ( Idem. voor Verhoek, Cisse, Fernandez, Bakkal )

De rest van de selectie mag van mij blijven, zou graag zien dat Manu de voorkeur eens krijgt bij een invalbeurt op de flanken.
+1

Waarom krijgt hij geen kans van Koeman? Aan het begin van het seizoen zeuren dat hij geschorst was, is hij speelgerechtigd dan doet hij geen beroep op hem. Vreemd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door MMM --
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 11:16 schreef MMM het volgende:

[..]

+1

Waarom krijgt hij geen kans van Koeman? Aan het begin van het seizoen zeuren dat hij geschorst was, is hij speelgerechtigd dan doet hij geen beroep op hem. Vreemd.
Ja schijnt een attitude probleem te zijn, maar kan hier verder niks nuttigs over zeggen. Vind van Manu iig. veel meer dreiging uitgaan, van wat ik gezien heb dan. Lekker snel, technisch en explosief.
van geil
 van geil - dinsdag 24 december 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 11:24 schreef moa het volgende:

[..]

Ja schijnt een attitude probleem te zijn, maar kan hier verder niks nuttigs over zeggen. Vind van Manu iig. veel meer dreiging uitgaan, van wat ik gezien heb dan. Lekker snel, technisch en explosief.
als dat t probleem is,,waarom wordt hij dan verhuurd ipv verkocht?
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 11:50 schreef van geil het volgende:

[..]

als dat t probleem is,,waarom wordt hij dan verhuurd ipv verkocht?
Gedrag valt natuurlijk wel wat te kneden, maar zoals gezegd ik kan er verder niks nuttigs over zeggen.
van geil
 van geil - vrijdag 24 januari 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 19:51 schreef RenatoBos het volgende:
Koeman blij voor Goossens

[ afbeelding ]

Een doelpunt rechtstreeks uit een vrije trap komt dit seizoen weinig tot nooit voor bij Feyenoord. John Goossens smaakte zondag in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo (6-0) eindelijk weer eens dat genoegen. De offensieve middenvelder schoot de bal in de 19de minuut met zijn sterke linkervoet keihard in de kruising. Het was zijn eerste competitietreffer namens Feyenoord.

'John kan dat heel goed en Ruud Vormer is daar ook bedreven in', legde trainer Ronald Koeman uit. 'Beiden hebben dit seizoen echter niet zoveel gespeeld. Dat verklaart grotendeels waarom wij zo weinig scoren uit een vrije trap.'

Koeman toonde zich blij voor Goossens, die na de rust opnieuw tot scoren kwam. 'Hij heeft een lange weg afgelegd om helemaal fit te worden. Als je dan op deze manier de wedstrijd openbreekt, geeft hem dat veel vertrouwen.'
Bron:AD
.
van geil
 van geil - vrijdag 24 januari 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 07:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Juist niet. Die was veel aanwezig met weinig rendement.
Goossens was bij veel goals betrokken
.
van geil
 van geil - vrijdag 24 januari 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:
John Goossens geeft Feyenoord vleugels

[ afbeelding ]

Nee, een echte vleugelspits zoals Jean-Paul Boëtius of Ruben Schaken bij Feyenoord is hij niet. 'Ik krijg veel vrijheid van de trainer', liet John Goossens zondag na de klinkende thuiszege tegen Heracles Almelo (6-0) weten. 'Ik mag het aan de linkerkant een beetje op mijn eigen manier invullen. En dat ging in deze wedstrijd volgens mij wel lekker.'

Met twee treffers, zijn eerste doelpunten voor Feyenoord in de eredivisie, en twee assists had de voormalige middenvelder van NEC een groot aandeel in de grootste competitiezege van de Rotterdammers in dit seizoen. 'Ik krijg nu de kans, dus nu moet ik het ook laten zien', sprak Goossens nuchter. Hij maakte vooral indruk met zijn snoeiharde vrije trap waarmee hij de score tegen de Tukkers opende.

,John heeft een fantastisch schot', gaf trainer Ronald Koeman te kennen. 'Maar dat is niet zijn enige kwaliteit. Hij beschikt ook over veel inzicht en slimheid. Hoe hij de ballen soms neerlegt, is prachtig om te zien.'

Goossens maakte eerder deze maand zijn competitiedebuut in het basisteam van Feyenoord bij RKC Waalwijk (1-1), als vervanger van de nog niet helemaal fitte Lex Immers. Daarna behield de 24-jarige Noord-Hollander zijn plaats in het Rotterdamse elftal, vooral ook doordat Boëtius een flinke knieblessure opliep. De keuze van Koeman was opmerkelijk, omdat de oud-international met Goossens erbij feitelijk afstapte van zijn favoriete 4-3-3 systeem.

'Het kan soms best goed zijn om aan de ene kant met Schaken diepte te hebben en op de andere vleugel wat meer voetbal met Goossens', legde Koeman uit. 'Ik vond een paar weken geleden dat de ploeg wat meer behoefte had aan vastigheid. Met John erbij beschikken we over een vierde middenvelder als het zo uitkomt in de wedstrijd en dat is wel zo prettig. Hij weet heel goed de juiste momenten te kiezen.'

Goossens heeft naar eigen zeggen een 'rotjaar' achter de rug. 'Ik heb heel lang last ondervonden van een knieblessure. Dat was een zeer frustrerende tijd. Ik werkte keihard om zo snel mogelijk helemaal fit te worden, maar ik kreeg steeds weer een terugslag. Ik ben er best trots op dat ik er nu toch weer sta. Het gevecht met mezelf is niet voor niets geweest. Ik voel me bevrijd. Nu moet ik doorpakken bij Feyenoord. Dan kan ik het seizoen toch nog met een tevreden gevoel afsluiten.'
Bron:AD
begon als hangende linksbuiten,maar ging later naar het middenveld centraal.
n soort 4-4-2 zie hierboven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 januari 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 18:45 schreef van geil het volgende:

[..]

.
En dan is t waar.
tomson
 tomson - vrijdag 24 januari 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Achterlijk dagblad ?
van geil
 van geil - vrijdag 24 januari 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 19:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En dan is t waar.
Dat bedoel ik
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 januari 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Ach, Koeman zegt maar wat.
MMM
 MMM - zondag 09 februari 2014 - 00:40   quote  deeplink  
Niet goed genoeg, doorselecteren.
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 februari 2014 - 07:02   quote  deeplink  
Jammer had er meer van verwacht
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 februari 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Werd in de loop van de wedstrijd wel minder zwak
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 februari 2014 - 09:36   quote  deeplink  
Einde oefening, te ondermaats.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 februari 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 09:36 schreef FR-Henk het volgende:
Einde oefening, te ondermaats.
Mee eens voor 100%
sportverteller
 sportverteller - zondag 09 februari 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 09:36 schreef FR-Henk het volgende:
Einde oefening, te ondermaats.
Eens.
van geil
 van geil - zondag 09 februari 2014 - 10:43   quote  deeplink  
kortzichtig.
Immers heeft zo al n wedstrijd of 50 gespeeld. en dat is n Held.
Omdat hij rent.
Goossens gaat ons verlaten en wordt elders gewoon n stabiele aanvallende middenvelder.en geen linksbuiten of controleur.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 09 februari 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Ja bij nec of zoiets..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 09 februari 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Wederom bewezen dat hij niet mee kan komen. .
Nick4F
 Nick4F - zondag 09 februari 2014 - 11:40   quote  deeplink  
In mijn ogen niet goed genoeg. Afscheid van nemen. Verhoek hetzelfde verhaal. Armenteros heeft toch wel iets. Als Van Geel hem voor een prikkie kan halen, dan zie ik in hem een goede aanvulling van de selectie. Kan op vele posities uit de voeten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John Goossens









0.0123279