BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John Goossens

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 maart 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 13:23 schreef EdjeNL het volgende:
John Goossens uitgeschakeld met knieblessure
John Goossens ondergaat volgende week donderdag een kijkoperatie aan zijn linkerknie. Uit onderzoek is gebleken dat de klachten voortkomen vanuit een scheurtje in de meniscus. De verwachte revalidatieperiode betreft 6 tot 8 weken.

Goossens is bezig aan zijn laatste seizoen bij N.E.C., hij speelt komend seizoen voor Feyenoord.

Bron: (Officiële NEC Nijmegen Clubsite)
Beetje een brekebeentje is het wel... gozert is (te) vaak geblesseerd.
12
 12 - donderdag 22 maart 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Beetje een brekebeentje is het wel... gozert is (te) vaak geblesseerd.
Misschien dat Raymond Verheijen daar verandering in kan aanbrengen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 maart 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 17:12 schreef 12 het volgende:

[..]

Misschien dat Raymond Verheijen daar verandering in kan aanbrengen.
Laten we het hopen.
willem v G
 willem v G - zaterdag 07 april 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:23 schreef GeenGelul het volgende:
Komende zomer transfervrij en schijnt op het lijstje te staan van v. Geel.

Lijkt mij een interessante speler. (ondanks neuzen verleden)

http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Goossens_(voetballer).

Bron:http://www.feyenoordleven.nl/?p=10680
(De technisch directeur, die na Vormer ook de transfervrije John Goossens van NEC wil vastleggen, hoopt wel op een snel akkoord).
John zou linksback moeten worden goede voor zet,
van geil
 van geil - zondag 08 april 2012 - 00:48   quote  deeplink  
iemand voor corners en vrije trappen
bode
 bode - zondag 08 april 2012 - 01:56   quote  deeplink  
ben benieuwd aankomend seizoen, hij is wel vaak geblesseerd
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 08 april 2012 - 03:27   quote  deeplink  
Denk dat het een soort Swerts wordt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 april 2012 - 08:30   quote  deeplink  
Individuele aanpak werkt, wij hebben dit jaar nauwelijks blessures.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 april 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 09:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij zijn uitlatingen later in de juiste context geplaatst.
Wat bedoel je?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 april 2012 - 14:17   quote  deeplink  
Ghehe..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juni 2012 - 13:50   quote  deeplink  
25-06-2012 John Goossens begint fit bij Feyenoord

John Goossens begint fit aan het seizoen bij Feyenoord. De 23-jarige middenvelder miste de laatste maanden van het afgelopen seizoen bij zijn vorige club N.E.C. in verband met een knieblessure. Hij werd in maart geopereerd aan zijn kwetsuur. Daarna revalideerde hij in Zeist. Tijdens mijn revalidatie heb ik nauw contact gehouden met de medische staf van Feyenoord, vertelde Goossens maandag na afloop van zijn eerste training in dienst van zijn nieuwe club. Ik heb nu helemaal geen klachten meer, ik voel me prima. Ik ben klaar voor het nieuwe seizoen.

In verband met zijn revalidatie had Goossens een kortere vakantie dan gebruikelijk. In overleg met de medische staf van Feyenoord werd besloten dat hij zich maandag al samen met vijf andere spelers op het trainingsveld meldde, voor een oefensessie onder leiding van hersteltrainer Marcel Cas. Dat vond ik zelf ook prettig, omdat ik zo vast voor de eerste training bekend kan raken met de mensen hier en de manier van werken, zei Goossens. Daarnaast ben ik blij dat ik weer op het veld met andere spelers kan trainen en me nu echt op Feyenoord kan richten. Tijdens je revalidatie ben je toch vooral met jezelf bezig.

Goossens kijkt uit naar de eerste officiële training van het seizoen, die aanstaande woensdag om 14.30 uur op het programma staat. Natuurlijk wordt dat een speciaal moment, zei de middenvelder. Het wordt het begin van een nieuw hoofdstuk in mijn carrière. Ik weet dat het altijd druk is bij de eerste training van Feyenoord, dus dat is leuk en spannend.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000040434-999-10010000000003.aspx
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 14:39   quote  deeplink  
fakkels2.jpg
Goossens: Toen die fakkels aan gingen

John Goossens zette woensdag zijn eerste stappen op het trainingsveld van Feyenoord. De middenvelder was onder de indruk van de massale opkomst van de fans.

De 23-jarige Goossens zag dat er 8.000 Feyenoord-fans waren bij de training. Ik denk dat dit iets unieks is. Er wordt genoeg over verteld, maar als je dit dan meemaakt, zo mooi. Het is moeilijk te beschrijven. Ik dacht dat ik er op voorbereid was, maar toen die fakkels aan gingen, verhaalt hij tegenover NUsport.

Goossens is inmiddels hersteld van een knieblessure. Ja, het gaat heel goed. Ik ben eigenlijk vanaf eind maart aan één stuk doorgegaan. Wel tien dagen rust gehad, maar helemaal niet op vakantie geweest. Je moet er wat voor laten om hier te mogen staan hè.

Het geeft wel voldoening dat ik hier sta en meteen volle bak mee kan doen. Ik denk dat ik een veel betere conditie heb dan de meeste jongens hier. Ik heb veel minder rust gehad en tot vrijdag gewoon in Zeist doorgetraind, vertelt Goossens.

Door het vertrekt van El Ahmadi en Bakkal zijn er mogelijkheden in de basis, beseft Goossens. Het is aan mij om die plek te verdienen. Er is mij geen basisplaats beloofd en dat moet je eigenlijk ook niet willen. Als ik mijn niveau haal, denk ik dat ik een goede kans maak. Ik heb het voordeel dat ik multi-inzetbaar ben. Ik kan de hele linkerkant bestrijken.

Bron : Voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Is geen basisspeler, let maar op...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Denk het ook niet..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 16:15   quote  deeplink  
John Goossens kreeg woensdag een warm welkom van de achtduizend fans van Feyenoord op de eerste training. De van NEC overgekomen aanvaller is hersteld van zijn knieblessure en vastberaden om te schitteren in Rotterdam. 

Na tien jaar Ajax en drie seizoenen in Nijmegen krijgt Goossens nu zelfs de kans om voorronde Champions League te spelen met de Rotterdammers. De 23-jarige Heemstedenaar kijkt ernaar uit.

Was dit te vergelijken met de eerste trainingen bij NEC?
Die vergelijking is een belediging voor Feyenoord. Ik denk dat dit iets unieks is. Er wordt genoeg over verteld, maar als je dit dan meemaakt, zo mooi. Het is moeilijk te beschrijven. Ik dacht dat ik er op voorbereid was, maar toen die fakkels aan gingen

Is dat een bevestiging dat je de goede keuze hebt gemaakt?
Laat het duidelijk zijn: die bevestiging had ik niet nodig. Vanaf het moment dat ik die krabbel zette, had ik er een goed gevoel bij. Het is een hele mooie stap en dit smaakt alleen maar naar meer.

En je bent weer fit toch?
Ja, het gaat heel goed. Ik ben eigenlijk vanaf eind maart aan één stuk doorgegaan. Wel tien dagen rust gehad, maar helemaal niet op vakantie geweest. Je moet er wat voor laten om hier te mogen staan hè."

"Het geeft wel voldoening dat ik hier sta en meteen volle bak mee kan doen. Ik denk dat ik een veel betere conditie heb dan de meeste jongens hier. Ik heb veel minder rust gehad en tot vrijdag gewoon in Zeist doorgetraind.

Klaar voor de Champions League?
Dat wordt helemaal mooi. Wat dat betreft val je met je neus in de boter hier. Het zou mooi zijn als we een goed vervolg aan het vorige seizoen kunnen geven. We gaan er alles aan doen en dan zien we het wel.

Met jou in de basis.
Het is aan mij om die plek te verdienen. Er is mij geen basisplaats beloofd en dat moet je eigenlijk ook niet willen. Als ik mijn niveau haal, denk ik dat ik een goede kans maak. Ik heb het voordeel dat ik multi-inzetbaar ben. Ik kan de hele linkerkant bestrijken.

Nog moeite gehad met je Ajax-verleden?
Nee, ik ben nu ook al weer een oud-NECer. Dat gebeurt in de voetballerij. Ik kan er genoeg opnoemen die hier speelden en ook in Amsterdam hebben gezeten. Ik maak daar geen probleem van.

(Bron: nusport.nl )
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:13   quote  deeplink  
Laat hij het zijn collega's en daarmee de staf maar heel moeilijk maken! Hoe meer concurrentie hoe beter ze worden!
piet
 piet - dinsdag 10 juli 2012 - 21:59   quote  deeplink  
John Goossens maakte dinsdag in de gewonnen oefenwedstrijd tegen FC Horst zijn eerste speelminuten voor Feyenoord. De middenvelder viel na een klein uur spelen in voor Jerson Cabral en stond na afloop tevreden de pers te woord. Hier heb ik enorm naar toegeleefd, zei Goossens, die inmiddels weer helemaal fit is.

Toch zal Goossens de komende tijd rustig aan doen, zo vertelde hij. Natuurlijk wil ik erg graag en de speelminuten van vanavond smaken naar meer, maar ik ben liever een heel seizoen fit dan dat ik nu ga forceren om bijvoorbeeld de voorronde Champions League mee te spelen. Al is dat natuurlijk wel dubbel, want dat wil ik dolgraag meemaken. Maar het voelt nu goed en als ik samen met de medische staf deze lijn doortrek heb ik er alle vertrouwen in dat ik fit blijf.

De middenvelder speelde tegen FC Horst het laatste half uur mee als linksbuiten. Het voelde heerlijk om weer te spelen, al was het wel even wennen. Sinds de eerste training heb ik erg uitgekeken naar mijn eerste wedstrijd en het geeft voldoening dat het nu eindelijk zo ver is. Het zal een lang seizoen worden, waarbij we iedere speler hard nodig zullen hebben. Ik heb er heel veel zin in.

Waar Goossens vooral blij was met zijn eerste speelminuten, was Matthew Steenvoorden blij met zijn eerste doelpunt voor Feyenoord. Dat is wel iets om trots op te zijn, zei de middenvelder, die met name door het veroveren van veel ballen een uitstekende indruk maakte. Dat is inderdaad een van mijn sterke punten. Ik vond het lekker gaan vanavond, al hebben we natuurlijk wel veel te weinig gescoord. De eindpass moet beter en we moeten ook wat scherper zijn voor de goal. Dit trainingskamp is ideaal om daaraan te werken.

Bron : Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 september 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Goossens zet weer stap vooruit bij Feyenoord
Goed nieuws voor Feyenoord-trainer Ronald Koeman, die bijna een optie meer heeft voor de geplaagde aanval: John Goossens trainde weer deels met de groep mee.

Goossens, die op de terugweg is na een knieblessure, stond na afloop van de ochtendtraining de website van de Rotterdammers te woord. "Het gaat de goede kant op. Vandaag was weer een nieuwe stap vooruit, dus daar ben ik erg blij mee. We bekijken van dag tot dag hoe het gaat. Op dit moment voel ik me goed. Als ik weer helemaal fit ben, lijkt het me logisch dat ik eerst wedstrijdritme op ga doen bij Jong Feyenoord, voordat ik echt weer inzetbaar ben."
Bron:Elfvoetbal 
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 14 september 2012 - 07:02   quote  deeplink  
Tadaaa voor de vele onwetende van de afgelopen tijd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 19 september 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Snees
 Snees - woensdag 19 september 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:23 schreef GeenGelul het volgende:
Komende zomer transfervrij en schijnt op het lijstje te staan van v. Geel.

Lijkt mij een interessante speler. (ondanks neuzen verleden)

http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Goossens_(voetballer).

Bron:http://www.feyenoordleven.nl/?p=10680
(De technisch directeur, die na Vormer ook de transfervrije John Goossens van NEC wil vastleggen, hoopt wel op een snel akkoord).
Handelswaar..meer niet.
Anti-020
 Anti-020 - woensdag 19 september 2012 - 22:48   quote  deeplink  
wil ondertussen wel is gaan zien wat die in huis heeft
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 september 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Goossens: "Heracles Almelo vind ik een akelige club"

john-goossens(feyenoord)(1).jpg

John Goossens voelt niets voor Heracles Almelo. De middenvelder van Feyenoord werd de vraag gesteld wat hij de akeligste club vond uit de Eredivisie, waarna de Heemsteder aangaf dat hij voor de club uit Overijssel de minste gevoelens heeft. 

"Heracles Almelo vind ik niks", vertelde Goossens op het digitale thuis van Feyenoord. "Dat kunstgrasveld, een klein stadion, ik vind de shirtjes ook heel lelijk... Dus nee, ik vind dat geen leuke club."

Goossens' afkeer tegen de Heraclieden heeft mogelijk ook te maken met de wedstrijden die hij zelf heeft gespeeld tegen de club uit Almelo. De ex-NEC'er kwam in zijn loopbaan als profvoetballer totaal vier keer uit tegen Heracles. Twee van die duels gingen verloren, die andere twee wedstrijden eindigden in een gelijkspel.
Bron:Soccernews 
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 22:48 schreef Anti-020 het volgende:
wil ondertussen wel is gaan zien wat die in huis heeft
Ze hebben de verkeerde speler uit nijmegen opgehaald.Ik heb jaren geroepen om die deen daar weg te halen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 21 september 2012 - 06:50   quote  deeplink  
Goossens gaat ons nog verrassen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 september 2012 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 00:28 schreef Snees het volgende:

[..]

Ze hebben de verkeerde speler uit nijmegen opgehaald.Ik heb jaren geroepen om die deen daar weg te halen.
mooi, die gaat dus vlammen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 september 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 00:28 schreef Snees het volgende:

[..]

Ze hebben de verkeerde speler uit nijmegen opgehaald.Ik heb jaren geroepen om die deen daar weg te halen.
Kan nou niet zeggen dat die Deen bij die middenmoter vlamt...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 06:50 schreef RedDevil1990 het volgende:
Goossens gaat ons nog verrassen
En waarom denk jij dat..?
tomson
 tomson - zaterdag 22 september 2012 - 01:25   quote  deeplink  
Hij houdt van verrassingen ?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 01:32   quote  deeplink  
Aaight..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 22 september 2012 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 00:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En waarom denk jij dat..?
Omdat niemand wat van m verwacht dus hij ken alleen maar meevallen.
Hij heeft een goed schot en misschien met goed trainen zou die zo de basis inkunnen.
kijkend naar het middenveld van nu zal ik vormer ruilen voor goossens clasie naar rechts
Dan heb je Immers die in de 16 komt
Goossens die buiten de 16 schiet
En Clasie nog steeds de laatste middenvelder
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Als je er zo tegen aankijkt okay, maar iemand die bijna Feyenoord speelt mag je toch wel wat verwachten lijkt mij..
ar
 ar - zaterdag 22 september 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 00:28 schreef Snees het volgende:

[..]

Ze hebben de verkeerde speler uit nijmegen opgehaald.Ik heb jaren geroepen om die deen daar weg te halen.
Die deen wou persé'naar 020.
ar
 ar - zaterdag 22 september 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Ik heb van een nek supporter dat Goossens een veel betere speler is dan Schone,mits hij fit is....
craven
 craven - zaterdag 22 september 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 13:15 schreef ar het volgende:
Ik heb van een nek supporter dat Goossens een veel betere speler is dan Schone,mits hij fit is....
helaas is hij dat nooit
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 23 september 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 13:15 schreef ar het volgende:
Ik heb van een nek supporter dat Goossens een veel betere speler is dan Schone,mits hij fit is....
Me2
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 oktober 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Goossens maakt rentree bij beloften

600x400-1020026.jpg

John Goossens heeft zijn rentree gemaakt in het shirt van Feyenoord. Na lang blessureleed mocht hij invallen in de tweede helft van het duel tussen Jong NAC Breda en Jong Feyenoord/Excelsior (4-1).
De Rotterdammers kwamen in Breda nog vroeg op voorsprong dankzij een doelpunt van Rangelo Janga. Nog voor rust was die voorsprong verdwenen en stonden de Brabanders met 2-1 voor. Ondanks de nederlaag is Feyenoord/Excelsior als groepswinnaar geëindigd in Poule B van de beloftencompetitie. De ploeg van Van Bronckhorst speelt daardoor nu in de kampioensgroep.
Bron:FR12
van geil
 van geil - dinsdag 02 oktober 2012 - 21:28   quote  deeplink  
volgende week laten starten !...
minuutje of 60
voor nelom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 oktober 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 21:28 schreef van geil het volgende:
volgende week laten starten !...
minuutje of 60
voor nelom.
Laat hem eerst maar wat ritme opdoen bij Jong-Feyenoord. Over een paar weken kan hij misschien bij de wedstrijdselectie komen voor het eerste.
van geil
 van geil - zondag 14 oktober 2012 - 17:37   quote  deeplink  
het wordt tijd voor goossens...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 oktober 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Het word ook hoogtijd voor Verhoek maar ik zou daar tegen 020 ook me vingers niet aan willen branden.
infamous psv
 infamous psv - zondag 14 oktober 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Goossen is de Robben van Feyenoord en daarmee bedoel ik zijn prachtige rushes niet natuurlijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door infamous psv --
Blade85
 Blade85 - zondag 14 oktober 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 17:58 schreef infamous psv het volgende:
Goossen is de Robben van Feyenoord en daarmee bedoel ik zijn prachtige rushes niet natuurlijk..
richting ziekenboeg ja :p
van geil
 van geil - zondag 14 oktober 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 17:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het word ook hoogtijd voor Verhoek maar ik zou daar tegen 020 ook me vingers niet aan willen branden.
daar zit wel n enorm kwaliteitsverschil in..
goossens is n goede voetballer ...moet wel fit blijven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 oktober 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 18:03 schreef van geil het volgende:

[..]

daar zit wel n enorm kwaliteitsverschil in..
goossens is n goede voetballer ...moet wel fit blijven
laten we het hopen kerel..
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 oktober 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Schaken was niets Clasie te klein Janmaat geen topper BMI was te onstuimig.
Kom op John G ik zie het wel zitten hoe negatiever hoe beter,Ik was positief over Singh en die andere maar dat is het tegenovergestelde.

Hop John
MMM
 MMM - zondag 14 oktober 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 21:51 schreef piet de paler het volgende:
Schaken was niets Clasie te klein Janmaat geen topper BMI was te onstuimig.
Kom op John G ik zie het wel zitten hoe negatiever hoe beter,Ik was positief over Singh en die andere maar dat is het tegenovergestelde.

Hop John
Oh?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 oktober 2012 - 08:36   quote  deeplink  
+?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 oktober 2012 - 01:43   quote  deeplink  
Op bepaalde momenten werden die zaken inderdaad over die spelers gezegd. Tenminste die dingen over Clasie en BMI. Janmaat geloof ik niet.
JanM
 JanM - dinsdag 16 oktober 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Drenthe!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John Goossens









0.0106589