BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John Goossens

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 19 november 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 13:03 schreef FR-Henk het volgende:
Als Goossens vanavond niet eens invalt, ligt het dan
a) aan het inzicht van Koeman?
b) aan de kwaliteit van Goossens?

Ik stem b.
deze vraag kan niet...
omdat koemans inzicht bepaalde dat Goossens voldoende kwaliteit heeft om te spelen voor Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 november 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 19:32 schreef van geil het volgende:

[..]

deze vraag kan niet...
omdat koemans inzicht bepaalde dat Goossens voldoende kwaliteit heeft om te spelen voor Feyenoord.
mierenneuken01.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door FR-Henk --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 november 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Prutser!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 november 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 19:42 schreef Bosifyable het volgende:
Prutser!
Hahaha! Krijg je er dan wel weer wat voor terug.
van geil
 van geil - maandag 19 november 2012 - 20:14   quote  deeplink  
haha
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 november 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 19:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahaha! Krijg je er dan wel weer wat voor terug.
Ah, nu is het plaatje wél te zien ;) Goede keuze!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 november 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Goossens heeft opnieuw last van knie

24 november 2012

Het Algemeen Dagblad meldt dat Ronald Koeman voor het duel tegen AZ niet kan beschikken over John Goossens. De middenvelder heeft opnieuw last gekregen van zijn knie. Hij kampte dit seizoen al lange tijd met knieklachten. De ernst van de nieuwe knieklachten is niet bekend.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/27990__rss.php
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 november 2012 - 14:07   quote  deeplink  
lekker dan..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 november 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Gaat het Cissé 2 worden..?
van geil
 van geil - zaterdag 24 november 2012 - 20:18   quote  deeplink  
zonde.....het begint erop te lijken dat het structureel is....
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 18 december 2012 - 02:17   quote  deeplink  
Ik zit zojuist even de gegevens van Goossens te bekijken en een paar dingen vallen me op:

Speelminuten vorig seizoen
1. Hij heb vorig seizoen 7 maal in de basis gestaan bij NEC en daarin werd ie 4x gewisseld, waarvan 2x binnen een half uur en 1x tijdens de rust.
2. Hij heeft vorig seizoen 5x mogen invallen, wat in totaal 104 speelminuten zijn geworden (net geen hele wedstrijd).
3. Hij heeft vorig jaar 3 wedstrijden helemaal uitgespeeld.

Blessures vorig seizoen
1. Van begin seizoen tot half november geblesseerd geweest, aan zijn knie
2. Van half maart tot einde seizoen geblesseerd geweest, aan zijn knie en tevens operatie gehad

Prestaties gedurende loopbaan
2011-2012: 12 wedstrijden, 3 goals, geen assists
2010-2011: 31 wedstrijden (3x inval, 9x gewisseld), 7 goals, 8 assists
2009-2010: 21 wedstrijden (5x inval, 4x gewisseld), 3 goals, 4 assists

Conclusie
Je contracteert een speler die:
Al sinds maart in de lappenmand ligt;
Een tweede knieblessure binnen een seizoen heeft opgelopen en zelfs eraan geopereerd is;
Twee jaar ervoor voor het laatst een heel seizoen heeft volgehouden, maar vaak werd gewisseld en niet bijster productief was

En dus geef je hem een 4-jarig contract???

Even eerlijk:
Ondanks het vertrek van Cabral heb je nog zo'n gigantische lijst aan keuzes voor de linkervleugel. En dan verhuur je talenten en laat je dit soort spelers naar Feyenoord komen. Ik ben altijd zeer te spreken over van Geel maar dit vind ik echt een blunder. Geldverspilling en een gok die blijkbaar alleen gebaseerd is op onderbuikgevoelens.
MMM
 MMM - dinsdag 18 december 2012 - 08:27   quote  deeplink  
Viel tegen VVV goed in, tegen Xerxes was het dan weer 100 keer niks..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 10:05   quote  deeplink  
Als ie fit is, is hij denk ik wel een aardige toevoeging aan de selectie. Hij is alleen zo weinig fit. Laten we het nog maar even afwachten.
JanM
 JanM - dinsdag 18 december 2012 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 10:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als ie fit is, is hij denk ik wel een aardige toevoeging aan de selectie. Hij is alleen zo weinig fit. Laten we het nog maar even afwachten.
Hij heeft nog 3½ jaar om fit te worden ;-P
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 10:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Hij heeft nog 3½ jaar om fit te worden ;-P
;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 13:14   quote  deeplink  
Tijd zat dus d:-)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 04 januari 2013 - 09:31   quote  deeplink  
Feyenoord-trainer Ronald Koeman is niet heel fijn begonnen aan het nieuwe jaar. De oefenmeester weet dat hij Ruben Schaken moet missen bij de hervatting van de competitie, tijdens de eerste training viel zijn 'vervanger' John Goossens ook uit met fysiek ongemak. Nieuwe knieklachten zetten mogelijk een streep door zijn trainingskamp in Marbella, vrijdag onderzoekt orthopeed Rien Heijboer de knie om uitsluitsel te bieden.

"Dit is een enorme tegenvaller", zegt Goossens in het Algemeen Dagblad. "De knie had nog nooit zo lekker aangevoeld. Maar tijdens de training kreeg ik opeens toch weer last. Ik dacht eerst dat het kapsel na tien dagen vakantie misschien even tijd nodig had om op te starten. Maar het ging niet meer weg."

"Dit is echt vreselijk balen, ik zit er heel erg mee", vervolgt de linkspoot zijn verhaal. "Ik wil zo graag, maar die knie werkt niet mee." De voormalig speler van Ajax en NEC dacht van de problemen verlost te zijn en was voor Koeman een mogelijke vervanger van Schaken als linksbuiten, ondanks het feit dat hij liever als middenvelder speelt. Goossens speelde tot nu toe slechts één competitieduel voor de Rotterdammers.
JanM
 JanM - vrijdag 04 januari 2013 - 09:33   quote  deeplink  
Hopen dat het meevalt, want we hebben genoeg aan één Cissé!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 04 januari 2013 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 09:33 schreef JanM het volgende:
Hopen dat het meevalt, want we hebben genoeg aan één Cissé!
Wel zonde voor zowel Feyenoord als die gozer zelf want als hij fit is heeft hij een mooie pass in de benen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 januari 2013 - 14:16   quote  deeplink  
Heeft een prima pass absoluut..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 januari 2013 - 21:59   quote  deeplink  
Nieuw medisch onderzoek Goossens

john_goossens1.jpg

John Goossens ondergaat volgende week een MRI-scan aan zijn rechterknie. Hierdoor is het zo goed als zeker dat de middenvelder niet met Feyenoord meegaat op trainingskamp naar Marbella.

Toen Goossens nog voor NEC speelde, raakte hij in augustus van 2011 voor het eerst geblesseerd aan zijn rechterknie. Dit gebeurde in de wedstrijd tegen Excelsior. Vervolgens kwam hij dat seizoen in slechts twaalf competitiewedstrijden in actie.

Op 2 maart van 2012 tekende hij een vierjarig contract bij Feyenoord. Aan het eind van de maand onderging Goossens een kijkoperatie, waarna hij wederom maandenlang buitenspel stond.

Door zijn knieblessure kwam de 24-jarige Goossens slechts eenmaal uit voor Feyenoord: op 21 oktober in de gewonnen uitwedstrijd bij VVV-Venlo. Het is nog onduidelijk hoelang hij dit keer uit de roulatie zal zijn.
Bron:FRFanatic
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 januari 2013 - 09:45   quote  deeplink  
Krachthonk in en fit voor 020.
craven
 craven - donderdag 10 januari 2013 - 09:57   quote  deeplink  
Dit is een 2e man(of 3e) van glas, wordt mijns inziens weer helemaal niks
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 januari 2013 - 10:06   quote  deeplink  
Misschien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 januari 2013 - 10:16   quote  deeplink  
Goossens///the best!!///held! in wording!!
craven
 craven - donderdag 10 januari 2013 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 10:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Goossens///the best!!///held! in wording!!
hoop het maar......
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 januari 2013 - 15:22   quote  deeplink  
Knie van John Goossens niet beschadigd

600x400-1020026.jpg

De medische staf van Feyenoord heeft geen nieuwe schade ontdekt in het kniegewricht van middenvelder John Goossens. De linkspoot haakte na lang blessureleed tijdens de eerste training in 2013 meteen weer af met knieklachten. Een mri-scan toonde deze week aan dat er geen schade is. Goossens moet met extra krachttraining de knie sterker maken.
Bron:AD
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 19:39   quote  deeplink  
moet niet te lang duren meer....

anders carriere over en uit....

niet te hopen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 00:18   quote  deeplink  
Goossens en Verhoek sluiten aan op groepstraining

20130123_tr_verhoek_vk_scaled_7.jpg

John Goossens en Wesley Verhoek hebben woensdagmiddag de groepstraining hervat. Het tweetal is op de terugweg van een blessure, die hen onder meer het trainingskamp in Marbella en de hervatting van de competitie tegen Ajaks kostte. Op het ijskoude Varkenoord sloten zij aan bij de selectie, die door het ontbreken van de spelers die maandagavond in actie kwamen met Jong Feyenoord/Excelsior behoorlijk uitgedund was. Alle basisspelers van het duel van afgelopen zondag meldden zich wel op het trainingsveld.

Trainer Ronald Koeman kon daardoor beschikken over in totaal vijftien spelers, onder wie ook aanvaller Sekou Cissé. Samen met een handjevol andere toeschouwers keek algemeen directeur Eric Gudde langs de lijn van het trainingsveld toe hoe zij onder meer enkele sprintoefeningen en een partijspel afwerkten.

20130123_tr_1_rh.jpg

Terwijl ook Goossens en Verhoek deelnamen aan het doelpuntrijke partijspel, ging Jean-Paul Boëtius aan de slag met Jean-Paul van Gastel. De aanvaller werkte een individuele oefening af, waarbij hij afrondde op het doel dat verdedigd werd door de assistent-trainer.

20130123_tr_2_rh.jpg

De eerstvolgende training van Feyenoord staat gepland op donderdagochtend om 10.30. Ook deze oefensessie vindt plaats op Varkenoord.

20130123_tr_3_rh.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - zondag 03 februari 2013 - 20:49   quote  deeplink  
prima voetballer als hij heel blijft.
viel goed in.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Wil wel wat meer van hem gaan zien in minuten..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 februari 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Goossens: Wordt tijd dat ik me laat zien

john_goossens1.jpg

Afgelopen zomer was John Goossens één van de nieuwelingen die op de open van Feyenoord per helikopter op het veld van De Kuip werd afgezet. Het was tot dusver één van de weinige keren dat het Feyenoord-publiek hem zag, maar daar moet het komende half jaar verandering in komen.

Goossens eerste maanden bij Feyenoord werden verpest door knieblessures. Zondag tegen Willem II was er de langverwachte rentree voor de middenvelder. Het is heel lekker om weer terug te zijn, ook al was het een korte invalbeurt. Ik heb toch kunnen laten zien dat ik er weer ben, aldus Goossens tegen VoetbalPrimeur.

Frustrerende periode
Bij het grote publiek was de oud-NECer uit beeld geraakt, want na het bekerduel met Xerxes van afgelopen november speelde Goossens niet meer voor Feyenoord 1. Het zag er na die wedstrijd goed uit, maar na een wedstrijd met het tweede werd mijn knie ineens weer dik. Dat was echt een zware domper en daarna heb ik een hele frustrerende periode beleefd.

Goossens heeft zich dus nog nauwelijks kunnen bewijzen aan Ronald Koeman en de supporters. Maar beter dat je het door een blessure niet kan laten zien, dan dat je het gewoon niet goed doet. Ik kan mezelf niets verwijten, want ik heb er elke dag alles aan gedaan om fit te raken. Het heeft gewoon zo lang moeten duren.

Vol zelfvertrouwen
Het schort Goossens in ieder geval niet aan zelfvertrouwen. Als hij fit is, kan hij belangrijk zijn voor Feyenoord. Dat voel ik nog steeds, stelt hij. Natuurlijk heb ik nu eerst wedstrijdritme nodig, maar ik kan terugvallen op mijn talent. Goossens voelt ook dat Koeman in zijn kwaliteiten gelooft. Het zegt veel dat ik, nu ik net weer fit ben, woensdag tegen PSV al op de bank zat en nu mocht invallen.

Het komende half jaar wil Goossens laten zien dat hij in Feyenoord 1 thuishoort. Het wordt weleens tijd, lacht hij. Ik kan op linksbuiten spelen en op het middenveld, maar eigenlijk maakt het me niet uit waar ik sta. Ik ben gewoon heel blij dat ik weer terug ben.
Bron:FRFanatic
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 04 februari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
Heb wel vertrouwen in hem, multifunctionele speler..
ar
 ar - maandag 04 februari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Heeft in ieder geval een goede linker.
groningen rene
 groningen rene - maandag 04 februari 2013 - 22:13   quote  deeplink  
Blij dat hij weer fit is kan hij ook eindelijk weer voetballen
van geil
 van geil - maandag 04 februari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
wel n type ook wat we missen.
ik zie t vooralsnog in hem zitten.
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 05 februari 2013 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 18:23 schreef Vincent1970 het volgende:
Heb wel vertrouwen in hem, multifunctionele speler..
Ik ook.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 februari 2013 - 00:16   quote  deeplink  
John Goossens: 'De knie voelt goed'

600x400-1020026.jpg

John Goossens kende tot dusver nog geen gelukkige periode bij Feyenoord. De middenvelder die afgelopen zomer transfervrij overkwam van NEC kampte met knieproblemen. 'Ik blijf keihard trainen om zo snel mogelijk wedstrijdfit te zijn. De knie voelt goed, alleen de conditie moet nog komen. Dat heeft nog even zijn tijd nodig', aldus Goossens tegenover Feyenoord TV.

'Ik heb een lange weg achter de rug en je bent natuurlijk blij dat je weer kan voetballen. Als je dan zo'n doelpunt mag maken, geeft dat een goed gevoel. Het is altijd moeilijk om echt wedstrijdfit te raken, daar heb je wedstrijden voor nodig. 90 minuten spelen is op dit moment nog niet haalbaar. Twee weken geleden speelde ik met Jong Feyenoord 45 minuten mee en nu 60 minuten.'
Bron:FR12
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 februari 2013 - 06:40   quote  deeplink  
Goossens////HELD . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 februari 2013 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 06:40 schreef lijdensweg het volgende:
Goossens////HELD . . .
+1
kuipje
 kuipje - woensdag 13 februari 2013 - 09:57   quote  deeplink  
kuipje
 kuipje - woensdag 13 februari 2013 - 09:57   quote  deeplink  
hij heeft toch wel een lekker linker been hoor.. eindelijk iemand die een vrije trap kan nemen
Leon18
 Leon18 - woensdag 13 februari 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 06:40 schreef lijdensweg het volgende:
Goossens////HELD . . .
Waar zou hij kunnen gaan spelen?
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 16:53   quote  deeplink  
linksback .
10.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 13 februari 2013 - 16:58   quote  deeplink  
kan misschien wel is handig zijn om in te vallen, maar die gozert gaat het niet redden.
hij heeft geen loopvermogen is altijd geblesseerd of op de weg terug. ook contract voor 4 jaar niet zo best van van geel die raak je 4 jaar lang niet kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2013 door Rotterdam22 --
van geil
 van geil - woensdag 20 februari 2013 - 11:53   quote  deeplink  
Ben benieuwd of hij zondag speelt.
er lijkt ineens n plaats vrij aan de buitenkant voorin.
MMM
 MMM - woensdag 20 februari 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 - 11:53 schreef van geil het volgende:
Ben benieuwd of hij zondag speelt.
er lijkt ineens n plaats vrij aan de buitenkant voorin.
Want?

Boetius linksbuiten, Schaken waarschijnlijk rechtsbuiten als hij fit is.
van geil
 van geil - woensdag 20 februari 2013 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 - 12:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Want?

Boetius linksbuiten, Schaken waarschijnlijk rechtsbuiten als hij fit is.
ik had zondag de indruk dat Schaken nog niet fit was.vandaar dacht ik zo.
van geil
 van geil - donderdag 04 april 2013 - 19:18   quote  deeplink  
up.

lijkt te gaan spelen......
maar waar?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 april 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Op 10 zou je zeggen. Tenzij Koeman Boëtius wat wil ontlasten (wordt de laaste wedstrijden telkens gewisseld na een uur). Dan kan hij met zowel Singh als Goossens gaan spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: John Goossens









0.0107898