|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2013 - 20:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Op 10 zou je zeggen. Tenzij Koeman Boëtius wat wil ontlasten (wordt de laaste wedstrijden telkens gewisseld na een uur). Dan kan hij met zowel Singh als Goossens gaan spelen. ik las dat Koeman denkt aan Vilhena op 10. Goossens op de plek van Vilhena. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan ook. Vilhena lijkt me verdedigend echter sterker dan Goossens, maar goed, tegen VVV mag het accent natuurlijk meer op de aanval liggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2013 - 22:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan ook. Vilhena lijkt me verdedigend echter sterker dan Goossens, maar goed, tegen VVV mag het accent natuurlijk meer op de aanval liggen. mijn voorkeur ligt voor beide kort op Pelle. Goossens vind ik echt n goede voetballer,hoop dat hij wat ritme heeft. die kan echt t Feyenoord niveau makkelijk aan,en brengt schotkracht mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2013 - 22:12 schreef van geil het volgende:[..] mijn voorkeur ligt voor beide kort op Pelle. Goossens vind ik echt n goede voetballer,hoop dat hij wat ritme heeft. die kan echt t Feyenoord niveau makkelijk aan,en brengt schotkracht mee. Denk ik ook. Maar voor hem geldt vooralsnog hetzelfde als voor Cissé. Laat hij eerst maar eens fit blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goossens de enige middenvelder die n voldoende haalde.
de rest was echt zwaar onder de maat,al vond ik t ook slecht neergezet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 10:11 schreef van geil het volgende:Goossens de enige middenvelder die n voldoende haalde. de rest was echt zwaar onder de maat,al vond ik t ook slecht neergezet. Ik begreep ook dat Mulder het goed deed.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zei middenvelder he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aight, ben net wakker maatje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van rukken word je moe he..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goossens: 'Heb een signaal afgegeven'
Voor John Goossens was Feyenoord - VVV Venlo een fijne wedstrijd. De middenvelder zag zijn ploeg met 1-0 winnen en speelde bovendien voor het eerst sinds lange tijd weer eens een flink aantal minuten. In het half uur dat Goossens binnen de lijnen stond maakte hij een gretige indruk. 'Ik denk dat ik een signaal heb afgegeven', aldus de Feyenoorder.
Na exact een uur spelen en bij een 0-0 stand loste Goossens zijn ploeggenoot Harmeet Singh af op het middenveld. Een half uur lang had de voormalig speler van NEC de tijd om zich te laten zien. Al snel was hij dicht bij een doelpunt. De linkspoot schoot een vrije trap prima richting het doel, maar vond VVV-keeper Mäenpää op zijn weg. 'Het was natuurlijk fantastisch geweest als ik die bal erin had geschoten, maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik ben blij dat we gewonnen hebben.'
In de uitwedstrijd tegen VVV, eind oktober van het vorige jaar, viel Goossens ook al in. Met een assist maakte hij ook toen een goede indruk. 'Na die wedstrijd zei ik dat het mijn definitieve doorbraak bij Feyenoord zou zijn, dus ik ben voorzichtig met wat ik zeg na déze wedstrijd', aldus de middenvelder, die doelt op het kleine aantal minuten die hij sindsdien maakte in het eerste elftal. Toch durft hij te zeggen dat hij er nu, een paar maanden na zijn blessure, 'echt is'. 'Ik kan strijden voor veel minuten in het eerste. Als ik de kans krijg, zoals nu het geval was, moet ik die met beide handen aangrijpen en vechten voor mijn plek.'
Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:Goossens: 'Heb een signaal afgegeven'[ afbeelding ] Voor John Goossens was Feyenoord - VVV Venlo een fijne wedstrijd. De middenvelder zag zijn ploeg met 1-0 winnen en speelde bovendien voor het eerst sinds lange tijd weer eens een flink aantal minuten. In het half uur dat Goossens binnen de lijnen stond maakte hij een gretige indruk. 'Ik denk dat ik een signaal heb afgegeven', aldus de Feyenoorder.Na exact een uur spelen en bij een 0-0 stand loste Goossens zijn ploeggenoot Harmeet Singh af op het middenveld. Een half uur lang had de voormalig speler van NEC de tijd om zich te laten zien. Al snel was hij dicht bij een doelpunt. De linkspoot schoot een vrije trap prima richting het doel, maar vond VVV-keeper Mäenpää op zijn weg. 'Het was natuurlijk fantastisch geweest als ik die bal erin had geschoten, maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik ben blij dat we gewonnen hebben.' In de uitwedstrijd tegen VVV, eind oktober van het vorige jaar, viel Goossens ook al in. Met een assist maakte hij ook toen een goede indruk. 'Na die wedstrijd zei ik dat het mijn definitieve doorbraak bij Feyenoord zou zijn, dus ik ben voorzichtig met wat ik zeg na déze wedstrijd', aldus de middenvelder, die doelt op het kleine aantal minuten die hij sindsdien maakte in het eerste elftal. Toch durft hij te zeggen dat hij er nu, een paar maanden na zijn blessure, 'echt is'. 'Ik kan strijden voor veel minuten in het eerste. Als ik de kans krijg, zoals nu het geval was, moet ik die met beide handen aangrijpen en vechten voor mijn plek.' [ filmpje ] Bron:Rijnmond hij lijkt sprekend op die acteur uit de film: AVATAR
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet bepaald. Maar toch bedankt voor je bijdrage. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeggen ze van Willem II ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Thee altijd lekker natuurlijk........ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En een koekje + een gesprekje met je therapeut... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Is niet te zien op t veld.. Zal wel pro-deo therapeuten zijn.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: proficiat met je zwaar bevochten overwinning bij die sigaren club ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2013 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk ik ook. Maar voor hem geldt vooralsnog hetzelfde als voor Cissé. Laat hij eerst maar eens fit blijven. Dus hij moet eigenlijk fitter dan fit worden? Ok |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Van jou geen proficiat.. Zaadslikkert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vieze jongens die psv-ertjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: inderdaad.
bah.schandknaapjes,brrrrr |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft parken en bossen in en rondom die plaats op de kaart gezet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ga jij lekker achter de jongetjes aan samen met Spooren , dan kan je genoeg zaad gaan slikken ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi,lijkt n basisplaats te krijgen tegen RKC. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet ten opzichte van VVV-thuis nee.
Maar ben nog niet onder de indruk van zijn handelingssnelheid en vermogen in de kleine ruimte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja ja nog 4 maal 90 minuten, maar sowieso eens zien wie er blijft volgend seizoen.
Nu eerst eens zien of we tweede worden, Vitesse Heracles thuis en ADO uit dan wordt het tijd dat ze nu wat gaan doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 01:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet ten opzichte van VVV-thuis nee. Maar ben nog niet onder de indruk van zijn handelingssnelheid en vermogen in de kleine ruimte. n verademing tov die ander. nu al ,met totaal geen ritme. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en heeft nog ballen ook lees ik net op soccernews. en in mijn ogen heeft hij gelijk. n karakterjongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
laatste zin is natuurlijk weer een kudtzin op soccerneus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
moest t effe teruglezen..maar inderdaad die toevoeging van soccerneus is onnodig. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kopiëren en plakken kun je blijkbaar ook alleen maar aan Renato overlaten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat denk je dat ik ben.......... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De capo, die mannetjes heeft lopen om artikelen te plaatsen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja een man of 25, alleen niet op een Feyenoordforum, dat tast mn credibility als manager ietwat aan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|