|
|
Johnqqqq
|
|
|
Omdat we alleen nog maar omhoog kijken:
za 10 dec, 18:45 FC Twente NEC za 10 dec, 19:45 AZ De Graafschap za 10 dec, 20:45 PSV NAC Breda zo 11 dec, 14:30 RKC Waalwijk Ajax
zo 18 dec, 12:30 Ajax ADO Den Haag zo 18 dec, 14:30 NAC Breda AZ info zo 18 dec, 14:30 Feyenoord FC Twente * zo 18 dec, 16:30 SC Heerenveen PSV *
za 21 jan, 20:45 FC Twente RKC Waalwijk zo 22 jan, 14:30 AZ Ajax * zo 22 jan, 16:30 FC Utrecht PSV
We zouden dus zomaar weer 2e kunnen staan 5 punten achter az..
Er is nog hoop!!
wat denken jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Theoretisch negen punten. We zouden dus ook eerste kunnen staan. ;-) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
AJAX-RM
|
|
|
Ik verwacht dat AZ nog wel wat punten gaat laten liggen.. Grootste probleem is natuurlijk dat we 3 ploegen boven ons hebben staan, maar we hebben wel grotere achterstanden ingehaald de laatste jaren..
Ik zou zeggen alle aandacht nu op de competitie en proberen op zijn minst volgend jaar voorronde CL weer veilig te stellen en het liefst kampioen worden met rechtstreekse plaatsing natuurlijk..
Met alle spelers er weer bij na de winterstop zouden we toch in staat moeten zijn weer te vlammen als vanouds!! |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Aanstaande weekend hebben we het wat lastiger dan de concurrenten, maar daarna hebben we de makkelijkste wedstrijd van allemaal, dus dan zijn er kansen om in te lopen op 1 of meerdere teams. Het komt allemaal weer bij elkaar, AZ verliest nu in 2 potjes 5 punten en het ziet er allemaal weer een stuk beter uit. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Psv eindelijk een keer 2 lastige uitwedstrijden achter elkaar, hun programma was perfect,na een moelijke wedstrijd altijd 2 of 3 makkelijke wedstrijden,Ajax had ze elke keer achter elkaar
Ajax moet nu met al het onrecht wat er is gebeurd goed bedenken dat we ChamL weer moeten halen,daar ligt het geld,dus concentreren en spelen tegen RKC en Ado Alsof het Ac Milan is deze tegenstanders serieus nemen en 120% zijn!!! Wij hebben kenbaar nog geen elftal die met 2 vingers in de neus makkelijk kan winnen..vooral nu niet met al die gebleseerde,we hebben teveel punten verspeelt!vooral die 2-2 tegen Nac deed Pijn! Ook die 1-1 tegen Feyenoord,
Az uit is altijd Moeilijk,maar me moeten er naar toe met 6 punten uit de wedstrijden RKC,Ado daar moeten we voor gaan!!!!
En kijken wat we kunnen in de Uefa cup, als we daarin niet doorgaan dan hoop ik op een finale Manchester United vs Manchester City |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:50 schreef Amstedam het volgende:Psv eindelijk een keer 2 lastige uitwedstrijden achter elkaar, hun programma was perfect,na een moelijke wedstrijd altijd 2 of 3 makkelijke wedstrijden,Ajax had ze elke keer achter elkaar Ajax moet nu met al het onrecht wat er is gebeurd goed bedenken dat we ChamL weer moeten halen,daar ligt het geld,dus concentreren en spelen tegen RKC en Ado Alsof het Ac Milan is deze tegenstanders serieus nemen en 120% zijn!!! Wij hebben kenbaar nog geen elftal die met 2 vingers in de neus makkelijk kan winnen..vooral nu niet met al die gebleseerde,we hebben teveel punten verspeelt!vooral die 2-2 tegen Nac deed Pijn! Ook die 1-1 tegen Feyenoord, Az uit is altijd Moeilijk,maar me moeten er naar toe met 6 punten uit de wedstrijden RKC,Ado daar moeten we voor gaan!!!! En kijken wat we kunnen in de Uefa cup, als we daarin niet doorgaan dan hoop ik op een finale Manchester United vs Manchester City Psv 2x lastig achter elkaar, zit anders wel een wintersstop tussen he |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: idd jah...
Ik vind dat topclubs concurenten niet een te verschillende speelschema moet hebben qua moeilijkheidsgraat.. Wij hebben veel moeilijke wedstrijden achter elkaar,dadelijk krijgen we ronde 2 van die wedstrijden..Tewijl Psv na een moeilijk een paar makkelijke wedstrijden krijgt..ik vind dat een beetje oneerlijk |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ach Utrecht uit is enkel lastig voor ons. Als je Utrecht tegen Twente zag spelen denk je ook van "hoe hebben we daar in godsnaam met 6-4 verloren". |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:08 schreef Booya4Afca het volgende:Ach Utrecht uit is enkel lastig voor ons. Als je Utrecht tegen Twente zag spelen denk je ook van "hoe hebben we daar in godsnaam met 6-4 verloren". Precies dubbele inzet tegen Ajax... |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:08 schreef Booya4Afca het volgende:Ach Utrecht uit is enkel lastig voor ons. Als je Utrecht tegen Twente zag spelen denk je ook van "hoe hebben we daar in godsnaam met 6-4 verloren". eigenlijk schande dat Utrecht alleen maar op kan spelen tegen Ajax...ze kunnen het wel maar doen het alleen tegen Ajax. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Neem dan aan dat je de wedstrijden met * als topper bestempelt heh? Maar ik dnek dat AZ het nooit volhoudt, blijkt nu ook wel weer. Ajax is echt nog niet kansloos voor de titel. Als we dan nog 9 punten halen voor de winterstop, hebben we een reeele kans op de 31ste! |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:06 schreef Ajx het volgende:Neem dan aan dat je de wedstrijden met * als topper bestempelt heh? Maar ik dnek dat AZ het nooit volhoudt, blijkt nu ook wel weer. Ajax is echt nog niet kansloos voor de titel. Als we dan nog 9 punten halen voor de winterstop, hebben we een reeele kans op de 31ste! ik kijk niet zozeer naar Az als concurrent maar naar Twente en Psv,al blijft Az uit altijd een moeilijke wedstrijd voor Ajax... Als Psv niet het geluk had gehad van de vele Miljoenen van de gemeente dan hadden ze nu niet al die spelers en hadden we alleen Twente als Concurent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:09 schreef Amstedam het volgende:[..] ik kijk niet zozeer naar Az als concurrent maar naar Twente en Psv,al blijft Az uit altijd een moeilijke wedstrijd voor Ajax... Als Psv niet het geluk had gehad van de vele Miljoenen van de gemeente dan hadden ze nu niet al die spelers en hadden we alleen Twente als Concurent Geluk van de vele miljoenen?? Ze hebben gewoon slim de grond verkocht.. Dat is geen geluk.. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: veel politieke partijen waren er niet mee eens om de aankoop te doen..scheelde niet veel of het was niet door gegaan...lag erg gevoelig in de gemeenteraad... Dus geluk van de vele miljoenen anders hadden ze niet veel schulden en hadden ze niet de spelers die ze nu hebben |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:29 schreef Amstedam het volgende:[..] veel politieke partijen waren er niet mee eens om de aankoop te doen..scheelde niet veel of het was niet door gegaan...lag erg gevoelig in de gemeenteraad... Dus geluk van de vele miljoenen anders hadden ze niet veel schulden en hadden ze niet de spelers die ze nu hebben PSV heeft de spelers betaald van hun eigen geld, dat hadden ze al na de verkoop van diverse spelers. Ze hebben enkel hun schulden afbetaald met het geld van de gemeente. Als dat niet was gebeurd hadden ze dat geld gebruikt voor hun schulden en hadden dan de spelers niet kunnen kopen. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Komt op het zelfde neer,, Dus zonder gemeente geld geen spelers die ze nu hebben,en dan hadden ze op een hele andere positie gestaan... |
|
|
|