BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sturkenboom - verscheuren van Ajax posters, verloedering compleet

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
padar
 padar - vrijdag 09 december 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Sturkenboom

Ik heb van een vriend vernomen dat een aantal jaren
geleden toen sturkenboom bij een andere voetbalclub
in het bestuur actief was, hij ajax atributen heeft laten
verwijderen. Hij maakte daarbij de opmerking dat hij deze
zolang hij daar actief was niet meer wilde zien.
En hij moet nu Ajax gaan leiden, het salaris vergoedt
blijkbaar veel, zeker als je niet ajax minded bent.
Wel een verandering in de loop der tijd??????

Aanvullende info.
Sturkenboom heeft bij Zpress in Dordrecht posters
laten verscheuren van ajax.
Ziekmakend niet

Padar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 december 2011 door padar --
Ride
 Ride - vrijdag 09 december 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Tsja.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2011 - 12:41   quote  deeplink  
do 08 dec 2011, 06:02
"Sturkenboom wil Jonk eruit

Van onze speciale verslaggevers
HAARLEM - Martin Sturkenboom heeft mental coach Derk de Kloet de deur gewezen op De Toekomst. De kersverse algemeen directeur ad-interim bij Ajax liet De Kloet in zijn eerste twee weken weten dat hij diens facturen niet meer zal betalen. De Kloet was ingehuurd door het technisch hart bestaande uit Dennis Bergkamp, Wim Jonk en Frank de Boer om ze bij te staan bij gesprekken met jeugdspelers, ouders, trainers, studiebegeleiders.

"Een overgangsfase roept vragen op en brengt onzekerheden mee en De Kloet begeleidt dat met zijn achtergrond, liet Wim Jonk eerder optekenen. Zelf kreeg Jonk volgens zijn advocate Mirjam de Blécourt al twee kinderachtige waarschuwingen van Sturkenboom. "Het is duidelijk dat hij Jonk probeert eruit te werken.
De Utrechter, die in de zomer moet plaatsmaken voor Louis van Gaal als voorzitter van de directie, maakte eerder al eens schoon schip bij de scheidsrechtersafdeling van de KNVB. Daarbij joeg hij de twee scheidsrechtersiconen Mario van der Ende en Dick Jol weg uit Zeist. Sindsdien staat de arbitrage als nooit tevoren ter discussie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door nummer10 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 09 december 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 12:41 schreef nummer10 het volgende:

HAARLEM - Martin Sturkenboom heeft mental coach Derk de Kloet de deur gewezen op De Toekomst. De kersverse algemeen directeur ad-interim bij Ajax liet De Kloet in zijn eerste twee weken weten dat hij diens facturen niet meer zal betalen. De Kloet was ingehuurd door het technisch hart bestaande uit Dennis Bergkamp, Wim Jonk en Frank de Boer om ze bij te staan bij gesprekken met jeugdspelers, ouders, trainers, studiebegeleiders.

"Een overgangsfase roept vragen op en brengt onzekerheden mee en De Kloet begeleidt dat met zijn achtergrond, liet Wim Jonk eerder optekenen. Zelf kreeg Jonk volgens zijn advocate Mirjam de Blécourt al twee kinderachtige waarschuwingen van Sturkenboom. "Het is duidelijk dat hij Jonk probeert eruit te werken.
De Utrechter, die in de zomer moet plaatsmaken voor Louis van Gaal als voorzitter van de directie, maakte eerder al eens schoon schip bij de scheidsrechtersafdeling van de KNVB. Daarbij joeg hij de twee scheidsrechtersiconen Mario van der Ende en Dick Jol weg uit Zeist. Sindsdien staat de arbitrage als nooit tevoren ter discussie
Wegwezen met die Snurkentak!!
Stanley
 Stanley - vrijdag 09 december 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Wat ik me al afvroeg: hoe verzin je het om een oud directie-lid van Utrecht bij Ajax aan te stellen??? Wetende wat de onderlinge verhoudingen zijn...

Wederom een indicatie hoe de huidige machtsorganen binnen Ajax functioneren of beter gezegd niet functioneren.

Ik kan er werkelijk met mijn pet niet bij hoe de club Ajax zo afzakt en de mensen binnen Ajax deze soap laten voortduren.

En dat de supporters pro-Cruijff zijn heeft nu iedereen wel in de gaten.

Het is de hoogste tijd om ons ook eens anti te gaan uitten richting de mensen die onze club kapot laten gaan.

En dan bedoel ik niet een spandoekje op de tribune. Het is tijd om ons anti-gevoel richting interim directie en RVC-leden sterker te laten gelden!
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 09 december 2011 - 15:03   quote  deeplink  
ACTIE!
alibabba
 alibabba - vrijdag 09 december 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Ik heb genoeg gezien van die Sturkenboom....hij is op voordracht van Ten HaTe, Slop en vd.Zaad gekomen...OPZOUTEN Boom, want ook jij deugt voor geen meter met je misselijke kop...
Senja
 Senja - zaterdag 10 december 2011 - 04:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 17:44 schreef alibabba het volgende:
Ik heb genoeg gezien van die Sturkenboom....hij is op voordracht van Ten HaTe, Slop en vd.Zaad gekomen...OPZOUTEN Boom, want ook jij deugt voor geen meter met je misselijke kop...
Tja hier kan ik niks aan toevoegen. Hij komt uit het verkeerde clubje en heeft veel schade veroorzaakt bij zijn functies. Hij moest bij de KNVB de scheidsrechtersclub reorganiseren en heeft het zo voor elkaar gekregen dat het niveau van de scheidsrechters naar het heden ten dage hoge niveau is getild ...........NOT
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zaterdag 10 december 2011 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 12:41 schreef nummer10 het volgende:

wat een flikker streek als hij dit door zet.... weet iemand btw zijn adres
adriu
 adriu - zaterdag 10 december 2011 - 10:32   quote  deeplink  
moderne oorlog is dit!
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 december 2011 - 10:48   quote  deeplink  
gaan we weer! pfff ben zo erg ajaxmoe
Ajx
 Ajx - zaterdag 10 december 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Zullen maandag weten of hij blijft...
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 december 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 10:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Dat hebben er wel meer Luis....het slaat zelfs al over op de supporters en dat is een héél slecht teken. De volle overgave en de echte wil ontbreekt bij alles en iedereen. Alles bij Ajax word aangestookt met dat virus. Volgens Jan heeft de onrust bij Ajax zo zijn voordelen. Wellicht dat ie voor zichzelf spreekt, maar hij moet zijn eigen wedstrijden maar eens terugkijken. Vele wedstrijden van hem waren bedroevend voor zijn kwaliteiten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 10 december 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Wie heeft er nooit gehoord van het gezegde;
ALs het niet goedschiks gaat, dan maar kwaadschiks....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Ronald 1960 --
Senja
 Senja - zaterdag 10 december 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Sturkenboom is ook maar op een ding uit en dat is veel geld verdienen. Ik heb niks met die man en zijn opgeblazen karakter en image. Deze man is een boel lucht.
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 december 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 16:43 schreef Senja het volgende:
Sturkenboom is ook maar op een ding uit en dat is veel geld verdienen. Ik heb niks met die man en zijn opgeblazen karakter en image. Deze man is een boel lucht.
SCHurkenboom is het...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 10 december 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 16:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

SCHurkenboom is het...
...en hoge bomen vangen veel wind, dus moeten deze bomen moeten gerooid worden, zodat er een frisse wind door ONS AJAX kan gaan waaien....
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 december 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 17:09 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

...en hoge bomen vangen veel wind, dus moeten deze bomen moeten gerooid worden, zodat er een frisse wind door ONS AJAX kan gaan waaien....
EENS Ronald.
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 december 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 16:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

SCHurkenboom is het...
Hahaha. Zo noem ik hem al jaren!! Die kerel woont bij mij in het dorp, 3 straatjes verder. En weet je, als FC Utrecht-chef stond hij bekend als notoir Ajax-hater. En die zit nu (ad interim) bij onze club. Daar heeft ten Have voor gezorgd. Het moet dus niet gekker worden. Ik ben zóóóó vreseloijk kwaad.
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 december 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 18:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Zo noem ik hem al jaren!! Die kerel woont bij mij in het dorp, 3 straatjes verder. En weet je, als FC Utrecht-chef stond hij bekend als notoir Ajax-hater. En die zit nu (ad interim) bij onze club. Daar heeft ten Have voor gezorgd. Het moet dus niet gekker worden. Ik ben zóóóó vreseloijk kwaad.
Ik had het inmiddels ook al vernomen van een goeie bekende van me. Die zit daar puur voor de centen. Het is werkelijk onvoorstelbaar wat die mensen doen. Ze trappen me al maandenlang op mijn ziel en ik ga er echt onder gebukt. Ik ben niet meer mezelf en heb woedeuitbarstingen. Ik ben af en toe zeer impulsief en dat zie je ooit in mijn reacties op het forum. Sorry daarvoor, maar het is MIJN en ONS Ajax. Ik heb het gevoel dat ze mijn heerlijke Ajax-gevoel willen afpakken en dat doet zoveel pijn man...
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 december 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Het is toch niet normaal meer. Ze zetten niet alleen CRUIJFF te kakken, maar ook mensen als BERGKAMP, JONK, STAM, OVERMARS, JOHNNY BOSMAN, KREEK, RONALD DE BOER. Ook 80% van de supporters schoppen ze tegen de schenen. Wat willen mensen als Ten HaTe en consorten nou bereiken???? Als ze de strijd gaan winnen...wat dan???? Ze zullen nooit maar dan ook nooit meer gepruimd worden en ze worden uitgekotst als nooit tevoren...waarom gaan ze niet gewoon weg???? Ze zeggen in het belang van Ajax te blijven.....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........

Als ze echt in het belang van Ajax zouden denken, waren ze allang opgestapt....OPROTTEN EN SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 december 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 11:46 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat hebben er wel meer Luis....het slaat zelfs al over op de supporters en dat is een héél slecht teken. De volle overgave en de echte wil ontbreekt bij alles en iedereen. Alles bij Ajax word aangestookt met dat virus. Volgens Jan heeft de onrust bij Ajax zo zijn voordelen. Wellicht dat ie voor zichzelf spreekt, maar hij moet zijn eigen wedstrijden maar eens terugkijken. Vele wedstrijden van hem waren bedroevend voor zijn kwaliteiten.
Inderdaad Ali, alles maar dan ook alles gaat mis bij onze club! bestuur beschuldigd elkaar van van alles en moeten het de media ingooien, ik denk dan: Jullie zijn volwassen mensen dus los het onder elkaar op en betrek de media er niet zo enorm bij zoals nu! niemand laat mekaar in hun waarde en de spelers zoeken het niet om te voetballen, tsja en dan wordt je Ajaxmoe....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 december 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

SLA EM !!! ADRES ALLES HIER PLAATSEN AUB !!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 december 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hey Pietje, prik de nacht van zaterdag op zondag z'n banden lek!! Dan mag je zeggen dat ik het gedaan heb.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 13 december 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 15:33 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hey Pietje, prik de nacht van zaterdag op zondag z'n banden lek!! Dan mag je zeggen dat ik het gedaan heb.
+34
Ride
 Ride - dinsdag 13 december 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 10:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Hou vol makker, de strijd is nog maar net begonnen ;)
het wonder van ..
 het wonder van .. - dinsdag 13 december 2011 - 20:28   quote  deeplink  
haha... en de beker is nog niet leeg ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 december 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 15:03 schreef Booya4Afca het volgende:
ACTIE!
Hoe, Waar en Wanneer...

harde ACTIE's okay, maar het moet wel binnen de perken blijven.

Ik zit serieus te denken een blokkade op te werpen voor de hoofdingang van de ArenA en die pluche-warmhouders dus echt tegen te houden, maar hoe???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 13 december 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 20:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hoe, Waar en Wanneer...

harde ACTIE's okay, maar het moet wel binnen de perken blijven.

Ik zit serieus te denken een blokkade op te werpen voor de hoofdingang van de ArenA en die pluche-warmhouders dus echt tegen te houden, maar hoe???
Zonder dreigement, gewoon het stadion binnenstormen en die gasten met kop en kont naar buiten flikkeren!! Whahahaha zie je Ten Have ineens door de lucht heenvliegen! Whahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 december 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 21:12 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zonder dreigement, gewoon het stadion binnenstormen en die gasten met kop en kont naar buiten flikkeren!! Whahahaha zie je Ten Have ineens door de lucht heenvliegen! Whahahaha
Jij bedoelt gewoon bij kop en kont en dan hoppaaaaaaa
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 december 2011 - 21:33   quote  deeplink  
zoals die hooligans van Ajax die zoon supporter van (dacht dat het in Volendam was) uit het raam flikkeren ?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 december 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Kan ook zo; Wij verzoeken u VRIENDELIJK doch ZEER DRINGEND deze plek vrijwillig te verlaten.... U heeft nog wat tijd om persoonlijke spullen te pakken (max. 2 minuten)

Na die tijd zijn wij GRAAG bereid u een handje te helpen bij het verlaten van dit pand....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 13 december 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 21:33 schreef nummer10 het volgende:
zoals die hooligans van Ajax die zoon supporter van (dacht dat het in Volendam was) uit het raam flikkeren ?
Ja zoiets! Whahahaha en niet eerst het raam openen hoor! Geeft een mooier effect!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 december 2011 - 21:52   quote  deeplink  
inderdaad !
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 13 december 2011 - 22:07   quote  deeplink  
wat vuurwerk nodig kan nog wel aan wat komen^^
Ajx
 Ajx - woensdag 14 december 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Moet je de eikel eens aanspreken joh, je bent toch niet bang voor zo een eikel!! Hij verneukt de clubm jouw club!! Maar woont hij in een beetje huis en wat is zijn auto?
Ajx
 Ajx - woensdag 14 december 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 15:33 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Crimineel.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 14 december 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 19:01 schreef Ajx het volgende:

[..]

Crimineel.....
En ik heb nog een witte boord ook ;-) (vandaag wel in ieder geval)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sturkenboom - verscheuren van Ajax posters, verloedering compleet

0.0068819