|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 16:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] En als die kut ventjes in de kuip zouden spelen? Zou jij dan fan worden van die deelgemeente uit 020? Eens. Domme opmerking van Omekees. Arrogant omdat ze goed voetbal spelen zeker? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
020 is voor mij ook buitenland, het ligt per slot van rekening toch echt buiten zuid-holland. en ik zou het toejuichen als Koeman het voor elkaar krijgt om het type spel van Barca bij Feyenoord in te voeren . . . . :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
mijn favoriet is newcastle united/valencia minst favoriet chelsea. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ben meer van het likken. Hahahaha |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
fiorentina en napoli favoriet barcalona en bayern minst favoriet |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad is Napoli ook een leuke optie |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
goed dan doe ik ook maar mee.... favoriet: Persepolis FC en Shorta Damascus minst favoriet: AC Ajaccio |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
mars
|
|
|
Voor mij bestaat er maar een club F E Y E N O O R D dat moge duidelijk zijn. Verder heb ik geen enkele interesse in welke andere club dan ook. Hoewel sinds deze week heb ik wel een gevoel gekregen voor Real Madrid, Lyon & Zagreb hahahahahaha... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Er zitten best veel haters van Barça erbij hier op deze topic. Dan hoop ik dat diegene naar VI uitzending van vanavond hebben gekeken! Er was wel een goeie opmerking van Johan Boskamp: Wie niet van het voetbal van Barça hou is GEEN liefhebber van voetbal!! Vond ik wel goeie, hahahaha Dan vallen er veel uit de boot hier ...... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:49 schreef lijdensweg het volgende:Er zitten best veel haters van Barça erbij hier op deze topic. Dan hoop ik dat diegene naar VI uitzending van vanavond hebben gekeken! Er was wel een goeie opmerking van Johan Boskamp: Wie niet van het voetbal van Barça hou is GEEN liefhebber van voetbal!! Vond ik wel goeie, hahahaha Dan vallen er veel uit de boot hier ...... tsja, ieder hun mening zou ik zeggen. Heb zelf (momenteel) een voorkeur voor Real, maar geniet ook van Barca. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T kan me allemaal gestolen worden.. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
favo..Bayern,Chelsea,Real Madrid,Ac Milan,Arsenal
kut...Barca(te 020),Man utd(ferguson),Portugese clubs bah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Man, ik heb medelijden met je. Ze plagen je zo.....Terwijl je een gewone, spruitjes etende Nederlandert bent. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:49 schreef lijdensweg het volgende:Er zitten best veel haters van Barça erbij hier op deze topic. Dan hoop ik dat diegene naar VI uitzending van vanavond hebben gekeken! Er was wel een goeie opmerking van Johan Boskamp: Wie niet van het voetbal van Barça hou is GEEN liefhebber van voetbal!! Vond ik wel goeie, hahahaha Dan vallen er veel uit de boot hier ...... ik ben het niet vaak met je eens, maar . . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ??? Vlinders in je buik misschien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:49 schreef lijdensweg het volgende:Er zitten best veel haters van Barça erbij hier op deze topic. Dan hoop ik dat diegene naar VI uitzending van vanavond hebben gekeken! Er was wel een goeie opmerking van Johan Boskamp: Wie niet van het voetbal van Barça hou is GEEN liefhebber van voetbal!! Vond ik wel goeie, hahahaha Dan vallen er veel uit de boot hier ...... Of je houdt van ander voetbal. Want ja het is mooi, maar soms ook best heel saai. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:49 schreef lijdensweg het volgende:Er zitten best veel haters van Barça erbij hier op deze topic. Dan hoop ik dat diegene naar VI uitzending van vanavond hebben gekeken! Er was wel een goeie opmerking van Johan Boskamp: Wie niet van het voetbal van Barça hou is GEEN liefhebber van voetbal!! Vond ik wel goeie, hahahaha Dan vallen er veel uit de boot hier ...... mooi dat jan boskamp voor alle mensen die niet van het barca spel houden even uitmaakt dat die niet van voetbal houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:49 schreef lijdensweg het volgende:Er zitten best veel haters van Barça erbij hier op deze topic. Dan hoop ik dat diegene naar VI uitzending van vanavond hebben gekeken! Er was wel een goeie opmerking van Johan Boskamp: Wie niet van het voetbal van Barça hou is GEEN liefhebber van voetbal!! Eens. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 13:38 schreef Henny het volgende:Wat is jullie favoriete en/of meest gehate buitenlandse voetbalclub waarom en eventueel sinds wanneer. mijn favoriete voetbalclub is Besictas, sfeer beleving enz enz. Mijn minst favoriete weet ik niet, maar in ieder geval niet dynamo zagreb |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 13:04 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] mijn favoriete voetbalclub is Besictas, sfeer beleving enz enz. Mijn minst favoriete weet ik niet, maar in ieder geval niet dynamo zagreb Dan ben je dus van turkse afkomst? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Favo : Liverpool Haat : Chelsea en internatzionale (Blauwe shirts horen niet op een voetbalveld !) |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
minst favoriet: Chelsea, Bayern, Real, Anderlecht
favoriet: Arsenal, Schalke en Standard, verder warme gevoelens voor Lyon en Zagreb.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Semi Favorieten Kopenhagen SteauBoekarest Zagreb en Slavia Praag
Echte favo`s zijn er best veel GrimsbyTown Liverpool NewCastle,Napoli Juve en Catania Dortmund Sevilia Marseille
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
favoriet; Liverpool en Ac milan. Hekel aan Chelsea, ManU,Real Madrid en Inter |
|
|
|
|
12
|
|
|
Ik haat geen enkele buitenlandse club. Hou alleen niet van clubs die niet sjiek handelen zoals die een paar engelse clubs die onze talenten voor een grijpstuiver wegkapen. Vooral Chelsea en iets minder Arsenal door Miyaichi, Mancity door Guidetti.
Vond Dinamo Kiev destijds met Lobanovski en Sjevsjenko wel erg mooi spelen. Barcelona trouwens ook wel maar heb meer sympathie voor de niet gevestigde orde. Die grote clubs mogen om één of andere reden miljoenen in de rode cijfers staan en alsnog spelers binnen halen voor exhorbitante bedragen. Zou wel een leuk thema zijn voor Braboneger (zie Youtube)hahaha.
Mooie clubs, idd Celtic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door 12 -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
favoriete buitenlandse clubs: Olympique Lyon, Dinamo Zagreb en Real Madrid |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Favoriet : - Vanaf het moment dat ze Palermo uitschakelden, heb ik FC Savoia met buitengewone interesse gevolg.. (Saillant detail, opgericht in 1908)..
Semi-Favoriet : Verder heb ik 3/4 shirtjes van Celtic (....) en sinds dit jaar ook trotse eigenaar van het thuisshirt van Partizan.. (met reden!)!
Anti : - Palermo - Red Bull Salzburg |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Visca Barca !!! Opnieuw oppermachtig tegen (en in) Madrid! Iniesta//Held !!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: oppermachtig? kijk alleen eff de 1-2 terug en misschien alle fouten over enw eer dus dat is dan de hele wedstrijd het was me echt een verschrikkelijk slechte zaad partij zeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Xavi & Luuk ///helden,vraag maar aan Gyan010.. Is echtwaar Sevi ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 00:03 schreef DY het volgende:[..] oppermachtig? kijk alleen eff de 1-2 terug en misschien alle fouten over enw eer dus dat is dan de hele wedstrijd het was me echt een verschrikkelijk slechte zaad partij zeg. Madrid heeft in de 2e helft nog wel een paar kansen gehad maar Barca was echt de betere ploeg (opnieuw) hoewel ik eens ben dat het niet een hoogstaande wedstrijd was . . |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: nee, en als ik voor real madrid was, was ik Spanjaard? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Favoriet: Fc Barcelona. ( Mijn vader is Catalaan ) . Meest gehate: Real Madrid! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:49 schreef lijdensweg het volgende:Er zitten best veel haters van Barça erbij hier op deze topic. Dan hoop ik dat diegene naar VI uitzending van vanavond hebben gekeken! Er was wel een goeie opmerking van Johan Boskamp: Wie niet van het voetbal van Barça hou is GEEN liefhebber van voetbal!! Vond ik wel goeie, hahahaha Dan vallen er veel uit de boot hier ...... Ik ben dan ook geen liefhebber van voetbal ik hou alleen van Feyenoord! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik zou dan zeggen espanyol ff niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 22:36 schreef FEY-Esm het volgende:Favoriet : - Vanaf het moment dat ze Palermo uitschakelden, heb ik FC Savoia met buitengewone interesse gevolg.. (Saillant detail, opgericht in 1908).. Semi-Favoriet : Verder heb ik 3/4 shirtjes van Celtic (....) en sinds dit jaar ook trotse eigenaar van het thuisshirt van Partizan.. (met reden!)! Anti : - Palermo - Red Bull Salzburg FC Savoia leuk om te lezen Esm, die hebben toch ook de kleuren roodwit. Zo maar nieuwsgierig hoor maar hoe kom je daaraan, welke divisie spelen die nu. SoloSavoia - Forza Savoia |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha ben je wel weer eerlijk!! Gezien gisteren Real Madrid - Barça 1-3. Het blijft heerlijk om naar te kijken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Maar hoe wordt je anders fan van Besiktas?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat dürum zo lekker is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha, ja dat kan een reden zijn! En wat is dan de reden dat ie fan van Feyenoord is? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 10:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahahaha, ja dat kan een reden zijn! En wat is dan de reden dat ie fan van Feyenoord is? Je word met roodwit bloed geboren L. Das geen keuze dat is een voorrecht |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee dat zeg je verkeerd! je wordt er niet mee geboren maar je raakt er mee besmet en dat is een voorrecht .... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 10:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee dat zeg je verkeerd! je wordt er niet mee geboren maar je raakt er mee besmet en dat is een voorrecht .... Feyenoorder ben je, je kan het niet worden. En als je zegt dat je het wel bent geworden, dan was je het altijd al. Maar het heeft gewoon iets langer geduurd voordat je het besefte. En het waardeerde.
Bron: LunaticNews. |
|
|
|