|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Lijdensweg brengt wel altijd storm teweeg he? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekker z'n gang laten gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Helemaal mee eens. Hij is zoals ie is en recht voor z'n raap. Prettig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zogenaamde voetbal-kenners tussen aanhalingstekens? Kan ik aannemen dat het cynisch is, en we dus wél verstand van voetbal hebben. Bedankt hè! Als jij dat zo graag wil! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Iemand gisteren nog Celtic - Rangers gezien gisteren, heerlijk. Hail hail The Celts are here. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja mooie pot, mooi dat celtic won, werd wel een aardige schoppartij op het eind. |
|
|
|
|
HEFEY
|
|
|
Mijn meest favoriete buitenlandse club:
Schalke 04-> Deze club heeft de meeste overeenstemming met Feyenoord. Ook de supporters zijn vergelijkbaar met Feyenoorders! Gewoon een "kult-club"
Minst favoriete club:
Real Madrid-> Arrogant, vernderend, en ongecontroleerd in de schuld maar niemand maakt zich hier druk over.
P.S. Liverpool FC komt ook aardig in de buurt van mijn favoriete buitenlandse club! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Volgens mij heeft Lijdensweg geklaagd bij boudewijn. Er zijn hier heel veel posts verdwenen. Lijkt de KGB wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 21:34 schreef Henny het volgende:Volgens mij heeft Lijdensweg geklaagd bij boudewijn. Er zijn hier heel veel posts verdwenen. Lijkt de KGB wel. Welk belang zou Lijdensweg daar nou mee hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 21:34 schreef Henny het volgende:Volgens mij heeft Lijdensweg geklaagd bij boudewijn. Er zijn hier heel veel posts verdwenen. Lijkt de KGB wel. De Mossad bedoel je. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Nee, de Kim jong oen politie. Hebben zoals ik vaker heb gehoord toch al een ambassadeur in het Maasgebouw? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Omdat er diverse porstst over L. gingen Henk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is me niet opgevallen, dacht alleen die van A. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Nee joh, ook posts over PM sturen naar L., L missen etc. ..... allemaal weg. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Hekel aan italiaanse clubs. Totally in love with Barca! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Totally comitted to Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ze houden nogal van feestjes, misschien moet je er eens naar toe gaan. |
|
|
|