|
|
Omekees
|
|
|
IK bedoel met dit topic niet dat ik niet 100% voor feyenoord ben. Dit topic zegt niks, maar ik ben gewoon benieuwd wie jullie het meeste het kampioenschap gunnen na Feyenoord? *Psv? *Az? *Fc Twente? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ome Kees heeft gewoon aandacht nodig. :)) |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
wat een k*t topic zeg pffffffffff |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: vroeger wel nu uit heesch |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: ik vind het wel leuk;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mag ik nu ook FR-Bosi dan? Of FR-Bos, of FR-Dave? :(
OT: /care |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ga ervoor. tis alleen wel dat boudewijn niet bezig blijft. dus is je echte naam gelijk voor altijd. een andere bijnaam zonder identiteit zal denk niet goed gekeurd worden. hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan wil ik ook een andere naam! FR-T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En voor de rest:
FR-MMM FR-Lijdensweg FR-Hotjumper FR-Els FR-KKL FR-FTID
Wie nog meer? Hoogvliet? Renato? Suijltje? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuk. Helemaal basis school met zijn allen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: GTFOH. Vind het wel goed zo :P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 18:49 schreef Omekees het volgende:IK bedoel met dit topic niet dat ik niet 100% voor feyenoord ben. Dit topic zegt niks, maar ik ben gewoon benieuwd wie jullie het meeste het kampioenschap gunnen na Feyenoord? *Psv? *Az? *Fc Twente? Jij bent zeker niet 100% voor feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 20:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En voor de rest: FR-MMM FR-Lijdensweg FR-Hotjumper FR-Els FR-KKL FR-FTID Wie nog meer? Hoogvliet? Renato? Suijltje? ik wil het graag zo houden, kan dat ook? :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat kan gewoon FR-Sevi:) |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: oei. weet ik niet of dat mag. Het schijnt dat iedereen die geen FR voor zijn naam heeft, gebanned gaat worden! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
mars
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
De club met de meeste punten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat kan dus niet. De vraag is: nà Feyenoord. |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als Feyenoord niet de meeste punten heeft, dan zal het me een rotzorg zijn. Wij niet, dat is dan alles wat telt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:50 schreef Els het volgende:[..] Als Feyenoord niet de meeste punten heeft, dan zal het me een rotzorg zijn. Wij niet, dat is dan alles wat telt. Dan zijn we eruit! Feyenoord wordt kampioen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
FR-iet FR-ank FR-aai FR-is FR-oger |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Beste mensen, Ik had al verwacht dat jullie met zulke reacties zouden komen(= terecht) , want ik zie nu pas eigelijk in dat t best wel een kuttopic is. Dus doe maar slotje sorry Mensen! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 00:01 schreef Omekees het volgende:Beste mensen, Ik had al verwacht dat jullie met zulke reacties zouden komen(= terecht) , want ik zie nu pas eigelijk in dat t best wel een kuttopic is. Dus doe maar slotje sorry Mensen! pff dat scheelt ik wou eigenlijk namelijk liever niet dat woord weer zeggen ! bedankt dat je het nu zelf oppert ! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
En met dit topic bedoel ik niet dat Ik niet 100% feyenoord fan ben, want dat is namelijk wel ZO! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha het is al goed Kees, wereld topic!! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Ja Keessie geweldig topic tijd voor een nieuwe variant ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Euh verander die van mij maar in FR-ummel als die nog niet vergeven is, is ie dat wel dan graag FR-egle, okay? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana