|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ok, was maar een idee, was afgelopen nacht ook niet echt nuchter, sorry daarvoor. Ik geloof dat als ik alles zo terug leest ik behoorlijk wat rare uitspraken heb gedaan. Fraantje gaat inderdaad nergens over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Z4!
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
quote: Misschien een voor Lijdensweg, Wie denk je dat na Erwin Mulder de beste keeper van Nederland is ??? |
|
|
|
|
AlexisDaSilva
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 18:26 schreef martinm70 het volgende:[..] Misschien een voor Lijdensweg, Wie denk je dat na Erwin Mulder de beste keeper van Nederland is ??? Vermeer in ieder geval niet :P |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik heb met geen enkele club een band,alleen met feyenoord.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 18:26 schreef martinm70 het volgende:[..] Misschien een voor Lijdensweg, Wie denk je dat na Erwin Mulder de beste keeper van Nederland is ??? Makkelijk: Die zijn er teveel, hahahaha Als je nu had gevraagd of er nog keepers waren die slechter zijn: Die zijn er niet, hahahaha |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Alles behalve Real madrid, en Ajax! jwz. |
|
|
|
|
AlexisDaSilva
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 11:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Makkelijk: Die zijn er teveel, hahahaha Als je nu had gevraagd of er nog keepers waren die slechter zijn: Die zijn er niet, hahahaha Ja Pizza Verhoeven vergeten? |
|
|
|
|
Turok666
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat bedoel ik , die is nog beter! Hahaha Ik vind echt iedereen beter dan Mulder . Hij moet mijn ongelijk maar eens gaan bewijzen. En dan week in week uit , niet eens een wedstrijdje er tussen door. Continuïteit....... |
|
|
|
|
AlexisDaSilva
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 11:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat bedoel ik , die is nog beter! Hahaha Ik vind echt iedereen beter dan Mulder . Hij moet mijn ongelijk maar eens gaan bewijzen. En dan week in week uit , niet eens een wedstrijdje er tussen door. Continuïteit....... Vermeer zeker ook vooral tegen utrecht.
Beetje vertrouwen in onze keeper is ook niet verkeerd hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 11:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat bedoel ik , die is nog beter! Hahaha Ik vind echt iedereen beter dan Mulder . Hij moet mijn ongelijk maar eens gaan bewijzen. En dan week in week uit , niet eens een wedstrijdje er tussen door. Continuïteit....... Te zielig, die gozer kan niks bij jouw bewijzen als jij het idee heb dat die pizzaboer nog beter is. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Realistisch kijken wie er nu kans maken op die titel gun ik t AZ het meeste Maar dan meer voor Verbeek dan de club |
|
|
|