BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - AJAX ( zondag 11-09-2011, 14:30 ): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

volgens mij heeft de boer rust nodig
Hahahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 16:13   quote  deeplink  
maakt niet uit waar naar toe....
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Als je dit ziet is het toch van geen wonder dat we eruit gekickt zijn in de CL..
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:12 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Enkeltje terek grozny??
want? ook de boer moet in de spiegel kijken, niet dat hij weg moet, maar hij kan ook die menatiteit niet veranderen schijnbaar
Guyt
 Guyt - zondag 11 december 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Mooi Lodeiro dr uit heb je tot nu toe ook geen moer aan .
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:12 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Haha dat is wel te merken idd aan die blessures
blessures of niet, een topclub is in de breedte net zo sterk en dat zijn we niet!
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

want? ook de boer moet in de spiegel kijken, niet dat hij weg moet, maar hij kan ook die menatiteit niet veranderen schijnbaar
Nee ik maak een grapje man, de boer zou niet 123 voor het geld kiezen..
Hij heet geen advocaat of hiddink
biba1970
 biba1970 - zondag 11 december 2011 - 16:17   quote  deeplink  
lodeiro aissati ebecilio sulemani blind VERKOPEN geloof me jongens die brengen ons niet verder en eriksen ben een groot fan van hem maar in de duels zo een slap janus wat ben ik BOOS ZEG
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

blessures of niet, een topclub is in de breedte net zo sterk en dat zijn we niet!
Wat in de breedte net zo sterk of een topclub :P volgens mij zijn we het beiden niet (meer)
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:16 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Nee ik maak een grapje man, de boer zou niet 123 voor het geld kiezen..
Hij heet geen advocaat of hiddink
of gullit??
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

of gullit??
JEZUSSSSSSS..

Ja idd
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:17 schreef biba1970 het volgende:
lodeiro aissati ebecilio sulemani blind VERKOPEN geloof me jongens die brengen ons niet verder en eriksen ben een groot fan van hem maar in de duels zo een slap janus wat ben ik BOOS ZEG
overdrijf niet zo man! lodeiro heeft meer pech, hij is ook van oorsprong geen spits, en sulejmani is de enige die kan scoren! ondanks dat hij niet geweldig speelt dit seizoen, maar die vervang je momenteel niet! dus praat niet zo raar!
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

overdrijf niet zo man! lodeiro heeft meer pech, hij is ook van oorsprong geen spits, en sulejmani is de enige die kan scoren! ondanks dat hij niet geweldig speelt dit seizoen, maar die vervang je momenteel niet! dus praat niet zo raar!
En wat verwacht je terug te kopen voor die spelers?
Ronaldinhio???
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:20   quote  deeplink  
WEES NOU GODVERDOMME EENS FELLER DALEY BLIND
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Het kan toch niet zo zijn, dat Ajax, MIJN AJAX, met de rug tegen de muur staat tegen 10 (!) man van RKC ???
biba1970
 biba1970 - zondag 11 december 2011 - 16:20   quote  deeplink  
ik overdrijf niet man lodeiro heeft meer pech laat me niet lachen
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:19 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

En wat verwacht je terug te kopen voor die spelers?
Ronaldinhio???
ik zou wel graag een dusan tadic ofzo zien of een assaidi, maar die kosten veel geld, of het middenveld vindt ik wout brama niet misstaan! maarjah dat is mijn mening... en defensief maf je wel 4 versterkingen halen:P
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:20 schreef Johnqqqq het volgende:
WEES NOU GODVERDOMME EENS FELLER DALEY BLIND
Inderdaad, ongelooflijk
Bw afca
 Bw afca - zondag 11 december 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Wat een drama die imbecilio weer in 10 min.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:20 schreef biba1970 het volgende:
ik overdrijf niet man lodeiro heeft meer pech laat me niet lachen
je overdijft heel erg!
Lodeiro is van oorsrpong geen spits dus wat verwacht je! beetje beter nadenken
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 december 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Pffff...
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:22   quote  deeplink  
oei oei oei
was terrecht geweest!
goede keeper die jeroen zoet, terrecht keeper van jong oranje
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:21 schreef Bw afca het volgende:
JEZUS KUT VERDEDIGING JOH!!!

mensen lopen te zeiken over Ebicillio, die jongen doet zijn best.

Maar blind, van der wiel en anita missen FELHEID..

alsof ze aan het dammen zijn
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Maar hij is zeker niet de enige. Ik zie 11 dramatische Ajacieden...
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
je kan het niet op een speler oordelen
biba1970
 biba1970 - zondag 11 december 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik zou wel graag een dusan tadic ofzo zien of een assaidi, maar die kosten veel geld, of het middenveld vindt ik wout brama niet misstaan! maarjah dat is mijn mening... en defensief maf je wel 4 versterkingen halen:P
dat vind ik positief wAT JE NOU ZEGT TADIC HALEN +100
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:22 schreef biba1970 het volgende:

[..]

dat vind ik positief wAT JE NOU ZEGT TADIC HALEN +100
Tadic is denk ik onbetaalbaar.. voor de rest euro card mastercard ;)

Ze kunnen beter eens verdedigers opleiden want de spoeling is daar dunner dan de haardos van jan van halst
Bw afca
 Bw afca - zondag 11 december 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Vermeer weer unfreakingbelieveble wat een slechte pot gewoon ontsnapt
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar hij is zeker niet de enige. Ik zie 11 dramatische Ajacieden...
juist vond alleen greg soms iniatief nemen, maar goed was hij ook niet
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:22 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

JEZUS KUT VERDEDIGING JOH!!!

mensen lopen te zeiken over Ebicillio, die jongen doet zijn best.

Maar blind, van der wiel en anita missen FELHEID..

alsof ze aan het dammen zijn
anita is het beste als verdigende middenvelder! en daley blind loopt overal waar die niet lopen moet, waar een bal links komt staat hij rechts! hij dekt 6 meter van zijn man! dat is de enige die van mij wegmag
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:23 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Ze kunnen beter eens verdedigers opleiden want de spoeling is daar dunner dan de haardos van jan van halst
die is best betaalbaar, maar de vraag is, wil je erin inversteren?
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:26   quote  deeplink  
010 wel gelijk trouwens
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:26 schreef Johnqqqq het volgende:
010 wel gelijk trouwens
heb opzich wel respect voor ze, ze spelen duidelijk beter en ben er best blij om, Feyenoord hoort er gewoon bij!
Bw afca
 Bw afca - zondag 11 december 2011 - 16:27   quote  deeplink  
Kolere 3 puntjes en de nul pffffff
Lekker!
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 16:27   quote  deeplink  
Ajax moet helemaal geen versterkingen halen, iedereen vergeet even wie er allemaal geblesseerd zijn, en iedereen vergeet even de mokerslag van afgelopen woensdag. Het is niet om aan te zien vandaag, maar de drie punten waren het aller belangrijkst en die zijn binnen.

Iemand toevallig het veld gezien, geen enkele bal dit normaal rolt en voor Ajax is het dan gewoon moeilijk voetballen. Sulejmani Erikssen waren voor mij vandaag de minderen, en een goede speler kan ik eigenlijk niet echt aanwijzen.

3 punten zijn in de pocket, en na een europese wedstrijd is dat ook wel eens anders geweest dit seizoen, rap vergeten en op na de volgende wedstrijd.
baco74
 baco74 - zondag 11 december 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:27 schreef remco k het volgende:
Ajax moet helemaal geen versterkingen halen, iedereen vergeet even wie er allemaal geblesseerd zijn, en iedereen vergeet even de mokerslag van afgelopen woensdag. Het is niet om aan te zien vandaag, maar de drie punten waren het aller belangrijkst en die zijn binnen.

Iemand toevallig het veld gezien, geen enkele bal dit normaal rolt en voor Ajax is het dan gewoon moeilijk voetballen. Sulejmani Erikssen waren voor mij vandaag de minderen, en een goede speler kan ik eigenlijk niet echt aanwijzen.

3 punten zijn in de pocket, en na een europese wedstrijd is dat ook wel eens anders geweest dit seizoen, rap vergeten en op na de volgende wedstrijd.
Mijn woorden....+100
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:

inderdaad de punten zijn binnen, maar het lijkt gewoon nergens op! ik vind dat we in de breedte niet sterk genoeg zijn! en vandaar dat ik het over een eventuele versterking heb!
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

inderdaad de punten zijn binnen, maar het lijkt gewoon nergens op! ik vind dat we in de breedte niet sterk genoeg zijn! en vandaar dat ik het over een eventuele versterking heb!
We zijn in de breedte normaal gesproken goed genoeg, Sigthorson, Alder, Janssen, Boerrigter, Boilesen en de Jong, dat zijn normaal gesproken allemaal basisspelers. We kunnen blessures prima opvangen, enkel wordt het voor iedere ploeg heel lastig om 6 basisspelers te vervangen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

We zijn in de breedte normaal gesproken goed genoeg, Sigthorson, Alder, Janssen, Boerrigter, Boilesen en de Jong, dat zijn normaal gesproken allemaal basisspelers. We kunnen blessures prima opvangen, enkel wordt het voor iedere ploeg heel lastig om 6 basisspelers te vervangen.
we hebben veel blessures! en natuurlijk is het moeilijk om er zoveel op te vangen! maar ik vind onze breedte spelers op een stuk of 2,3 spelers na gewoon niet goed genoeg, dat is mijn mening!
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

we hebben veel blessures! en natuurlijk is het moeilijk om er zoveel op te vangen! maar ik vind onze breedte spelers op een stuk of 2,3 spelers na gewoon niet goed genoeg, dat is mijn mening!
Ajax gaat daar simpelweg geen spelers voor kopen, de bank bestaat voornamelijk uit jeugd spelers en we gaan echt geen geld uitgeven voor de bank. Je kan het er dus wel niet mee eens zijn, maar ik denk niet dat je dan oordeelt op basis van de situatie die er bij de club is.
nora
 nora - zondag 11 december 2011 - 16:35   quote  deeplink  
O ja we hebben ook een top reserve keeper gelukkig.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax gaat daar simpelweg geen spelers voor kopen, de bank bestaat voornamelijk uit jeugd spelers en we gaan echt geen geld uitgeven voor de bank. Je kan het er dus wel niet mee eens zijn, maar ik denk niet dat je dan oordeelt op basis van de situatie die er bij de club is.
dat doe ik wel! je kunt niet alleen een bank met jeugd hebben! de situatie is dat er veel blessures zijn, maar ajax kan dat niet opvangen terwijl een echte topclub dat wel kan!
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt wel Remco, maar van de vervangers mag je toch op z'n minst bezieling verwachten. Juist van die invallers, die zouden moeten laten zien, dat zij volwaardige vervangers zijn. Maar nee hoor. Wekelijks is het nóg slechter dan de week ervoor. Ajax, MIJN Ajax wordt deels weggespeeld door 10 RKC-spelers. Weliswaar opnieuw een zuiver doelpunt door de neus geboord, een penalty gemist, maar toch... slechts 0-1 door een eigen doelpunt nota bene. Ik zie voorlopig geen verbetering komen. Ik ben zooooo verschrikkelijk Ajax-moe aan het worden.
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 11 december 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat doe ik wel! je kunt niet alleen een bank met jeugd hebben! de situatie is dat er veel blessures zijn, maar ajax kan dat niet opvangen terwijl een echte topclub dat wel kan!
Ajax was een topclub in 1995 met eigen jeugd hoor...
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:38 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Ajax was een topclub in 1995 met eigen jeugd hoor...
klopt maar je kan dat ajax met nu niet meer vergelijken, per jaar kan je zo'n 2 a 3 jeugdspelers laten doorbreken, je kunt niet alleen een bank van jeugd hebben, je moet ook als het ff niet loopt iemand kunnen inzetten waardoor je extra kracht krijgt en dan vind ik dat er niet is
Bw afca
 Bw afca - zondag 11 december 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:

Goed bekeken :)
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Dan oordeel je zeer slecht over de situatie die er nu is. Ajax heeft helemaal geen geld om spelers te kopen, dacht dat men dat nu wel eens door zou hebben.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan oordeel je zeer slecht over de situatie die er nu is. Ajax heeft helemaal geen geld om spelers te kopen, dacht dat men dat nu wel eens door zou hebben.
dat was toch verleden tijd? ik zeg alleen dat ik ajax in de breedte niet sterk genoeg vind, mag ik toch vinden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:23 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Vreemd dat er spelers zijn in onze Mickey Mouse competitie die niet te betalen zijn voor ons Ajax...
Rogier
 Rogier - zondag 11 december 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:

Idd. Ik heb totaal geen moeite met ons spel vandaag, alleen overwinning telt. We missen 6 of 7 basis spelers. Haal die er eens uit bij een PSV of AZ...kijken hoe hun dan voetballen. Positief vond ik Klaassen en Enoh weer lekker fel als altijd. Maar dat onze jeugd tegenwoordig basis kwaliteiten mist weten we al een tijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - AJAX ( zondag 11-09-2011, 14:30 ): 0-1

0.0082590