BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - AJAX ( zondag 11-09-2011, 14:30 ): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt wel Remco, maar van de vervangers mag je toch op z'n minst bezieling verwachten. Juist van die invallers, die zouden moeten laten zien, dat zij volwaardige vervangers zijn. Maar nee hoor. Wekelijks is het nóg slechter dan de week ervoor. Ajax, MIJN Ajax wordt deels weggespeeld door 10 RKC-spelers. Weliswaar opnieuw een zuiver doelpunt door de neus geboord, een penalty gemist, maar toch... slechts 0-1 door een eigen doelpunt nota bene. Ik zie voorlopig geen verbetering komen. Ik ben zooooo verschrikkelijk Ajax-moe aan het worden.
Dat begrijp ik ook wel, maar wat levert het op om enkel en alleen altijd maar negatief te zijn en die kant ervan uit te lichten, je kan ook zeggen dat we eindelijk eens winnen na een europese wedstrijd, dat we winnen na de mokerslag van afgelopen woensdag, dat we winnen ondanks het schandalige veld, dat we winnen ondanks het missen van 6 basisspelers.

De gehele bank staat nu op het veld, en de spelers die we moeten inbrengen komen uit de jeugd of net terug van blessures, daar kan en mag je geen wonderen van verwachten.

En ik zie Ajax (niet vandaag) bij vlagen toch echt prima voetbal spelen, Nac thuis was bijvoorbeeld tot aan de 85e minuut gewoon goed te noemen.

Sulejmani en Erikssen speelden beiden vandaag op hun ondergrens, en die twee jongens zijn normaal gesproken onze sterkhouders in de aanval. Wederom wordt er gespeeld in een samensteling die nog nooit met elkaar op het veld hebben gestaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

We zijn in de breedte normaal gesproken goed genoeg, Sigthorson, Alder, Janssen, Boerrigter, Boilesen en de Jong, dat zijn normaal gesproken allemaal basisspelers. We kunnen blessures prima opvangen, enkel wordt het voor iedere ploeg heel lastig om 6 basisspelers te vervangen.
Ja maar een club als Ajax moet toch gelijkwaardige speres op de bank hebben zitten....
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat was toch verleden tijd? ik zeg alleen dat ik ajax in de breedte niet sterk genoeg vind, mag ik toch vinden?
Dat mag je vinden, maar dat zul je dan blijven vinden aangezien Ajax geen geld heeft om te kopen.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat was toch verleden tijd? ik zeg alleen dat ik ajax in de breedte niet sterk genoeg vind, mag ik toch vinden?
Dat mag je vinden, maar dat zul je dan blijven vinden aangezien Ajax geen geld heeft om te kopen.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja maar een club als Ajax moet toch gelijkwaardige speres op de bank hebben zitten....
De spelers die nu op de bank zitten, zitten normaal niet eens bij de selectie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:58 schreef Rogier het volgende:

[..]

Idd. Ik heb totaal geen moeite met ons spel vandaag, alleen overwinning telt. We missen 6 of 7 basis spelers. Haal die er eens uit bij een PSV of AZ...kijken hoe hun dan voetballen. Positief vond ik Klaassen en Enoh weer lekker fel als altijd. Maar dat onze jeugd tegenwoordig basis kwaliteiten mist weten we al een tijd.
Eens maar er lopen een aantal missertjes rond hoor..Ebecilio en Blind mogen van mij bij elke andere club in Nederland gaan ballen... Vermeer bjijft ook maar zijn up en downs te hebben....die gap moet eerst eens leren schieten....volgens mij staan zijn voeten scheef....2 goals tegen Utercht vandaag bijna weer 1....triest...
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens maar er lopen een aantal missertjes rond hoor..Ebecilio en Blind mogen van mij bij elke andere club in Nederland gaan ballen... Vermeer bjijft ook maar zijn up en downs te hebben....die gap moet eerst eens leren schieten....volgens mij staan zijn voeten scheef....2 goals tegen Utercht vandaag bijna weer 1....triest...
Die van vandaag is echt niet zijn fout hoor, of had ie eerst het veld even moeten strijken?? Wat kan hij nou aan hobbels in het veld doen als hij onder druk wordt aangespeeld??
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook wel, maar wat levert het op om enkel en alleen altijd maar negatief te zijn en die kant ervan uit te lichten, je kan ook zeggen dat we eindelijk eens winnen na een europese wedstrijd, dat we winnen na de mokerslag van afgelopen woensdag, dat we winnen ondanks het schandalige veld, dat we winnen ondanks het missen van 6 basisspelers.

De gehele bank staat nu op het veld, en de spelers die we moeten inbrengen komen uit de jeugd of net terug van blessures, daar kan en mag je geen wonderen van verwachten.

En ik zie Ajax (niet vandaag) bij vlagen toch echt prima voetbal spelen, Nac thuis was bijvoorbeeld tot aan de 85e minuut gewoon goed te noemen.

Sulejmani en Erikssen speelden beiden vandaag op hun ondergrens, en die twee jongens zijn normaal gesproken onze sterkhouders in de aanval. Wederom wordt er gespeeld in een samensteling die nog nooit met elkaar op het veld hebben gestaan.
Waar je in een andere post over praat, ben ik in mijn "beoordeling" vergeten, namelijk het feit, dat zij zonder twijfel een enorme mentale dreun hebben gekregen van CL-uitschakeling afgelopen woensdag. Daar had jij absoluut gelijk in. En inderdaad, het RKC-veld... Wat een dramatisch knollentuintje. Wel is en blijft het feit zich voordoen, dat te veel Ajax-spelers niet of nauwelijks van hun ondergrens af komen en dat baart mij grote zorgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Die van vandaag is echt niet zijn fout hoor, of had ie eerst het veld even moeten strijken?? Wat kan hij nou aan hobbels in het veld doen als hij onder druk wordt aangespeeld??
Klopt het veld was niet al te best...maar ik hou toch al een aantal weken mijn hart vast als ik dit soort terugspeelballen zie...als hij hier zoveel moeite hee heeft dan toch over de zijlijn....of leert hij het nooit ?
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:59 schreef remco k het volgende:

[..]

ik daccht dat ajax de financien weer op orde had en weer kon investeren? dat is iets waar ik niet op de hoogte van ben
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt het veld was niet al te best...maar ik hou toch al een aantal weken mijn hart vast als ik dit soort terugspeelballen zie...als hij hier zoveel moeite hee heeft dan toch over de zijlijn....of leert hij het nooit ?
inderdaad bij elke terugspeelbal hou ik me hart vast
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik daccht dat ajax de financien weer op orde had en weer kon investeren? dat is iets waar ik niet op de hoogte van ben
Nee, Ik heb Slop een aantal weken geleden horen zeggen, dat er geen spelers worden aangetrokken. Alleen wanneer Ajax in de winterstop een dragende speler kwijtraakt, zal die misschien (!!) worden vervangen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:20   quote  deeplink  
nog maar 2 wedstrijden en dan hebben we hopelijk even rust
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax kan nooit investeren, dat deed van de Loog wel zo voorkomen, maar zonder de CL en de verkoop van Suarez waren we wederom heel diep in de rooie cijfers beland.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, Ik heb Slop een aantal weken geleden horen zeggen, dat er geen spelers worden aangetrokken. Alleen wanneer Ajax in de winterstop een dragende speler kwijtraakt, zal die misschien (!!) worden vervangen.
oke, dat is iets waarvan ik niet op de hoogte ben! nouja als de geruchten kloppen dat eriksen voor 30 of 35 miljoen verkocht kan worden zou ik zeggen doen!
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax kan nooit investeren, dat deed van de Loog wel zo voorkomen, maar zonder de CL en de verkoop van Suarez waren we wederom heel diep in de rooie cijfers beland.
Exact!
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

hoe verwacht je a.s jaar dan? nu we uitgeschakeld zijn in de CL?
Kan je alleen spelers kopen van het ontvangen geld van andere spelers? want dat weet ik dan weer niet... leg dat dan ff uit als je wil?
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

oke, dat is iets waarvan ik niet op de hoogte ben! nouja als de geruchten kloppen dat eriksen voor 30 of 35 miljoen verkocht kan worden zou ik zeggen doen!
Maar zoveel geld gaat geen enkele club betalen voor Christian.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 december 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Voor dat bedrag kun je Sneijder van Inter kopen, dan zou ik het wel weten.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Kan je alleen spelers kopen van het ontvangen geld van andere spelers? want dat weet ik dan weer niet... leg dat dan ff uit als je wil?
Nou nee, niet alleen van de ontvangen transfergelden. Ajax is simpelweg niet bereid om (veel) geld uit te geven. Deels kan ik mij daar wel in vinden. Zodra Ajax zich meldt bij de een of andere club, gaan daar de alarmbellen rinkelen... Ajax meldt zich jongens, we kunnen voor de hoofdprijs gaan... En die hoofdprijs gaat Ajax nooit meer betalen. Daar hebben ze hartstikke gelijk in.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

ik zou het er ook niet voor geven, maar als het gerucht klopt dat ook city hem wil, kun je zo'n beetje vragen wat je wil:P maar united wilde toch een bod van 29 miljoen voorbereiden?
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

hahaha indd, maar helaas wil sneijder nog niet terugkopen:P
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Sneijder komt nu nog niet terug. Ik vraag me af of hij uberhaupt ooit wel terugkeert.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou nee, niet alleen van de ontvangen transfergelden. Ajax is simpelweg niet bereid om (veel) geld uit te geven. Deels kan ik mij daar wel in vinden. Zodra Ajax zich meldt bij de een of andere club, gaan daar de alarmbellen rinkelen... Ajax meldt zich jongens, we kunnen voor de hoofdprijs gaan... En die hoofdprijs gaat Ajax nooit meer betalen. Daar hebben ze hartstikke gelijk in.
dat klopt, de hoofdprijzen betaalt psv tegenwoordig
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Zelfs dan niet, al het geld gaat naar leuke mensen..
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

bullshit dus;) de misgelopen miljoenen zijn die ook van invloed of ze in de winterstop hadden kunnen inversteren?
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:30   quote  deeplink  
maarjah we wachten wel af
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 december 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sneijder komt nu nog niet terug. Ik vraag me af of hij uberhaupt ooit wel terugkeert.
Ik had het over een club die Eriksen voor 30-35 miljoen zou kopen volgens iemand. Dan kan die club beter Sneijder halen. In vorm is hij samen met Ozil en de Barca-middenvelders absolute wereldtop. Eriksen moet het nog laten zien. Voor Ajax is het te hopen dat Sneijder rond zijn 33ste of 34ste transfvervrij terugkeert. Zoals Cocu en Rijkaard ooit deden. Anders is het niet te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door PSVMocro --
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:30 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik had het over een club die Eriksen voor 30-35 miljoen zou kopen volgens iemand. Dan kan die club beter Sneijder halen. In vorm is hij samen met Ozil en de Barca-middenvelders absolute wereldtop. Eriksen moet het nog laten zien. Voor Ajax is het te ho zeggenpen dat Sneijder rond zijn 33ste of 34ste transfvervrij terugkeert. Zoals Cocu en Rijkaard ooit deden. Anders is het niet te doen.
het zal vast ook niet meer als een gerucht zijn! al hoopte ikzelf dat het wel zo was, strik erom en wegwezen zou ik dan zeggen!
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Dank je ;-)
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Ajax moet ook helemaal niet willen investeren, voor NL begrippen hebben wij een hele goede selectie, we hebben de afgelopen jaren genoeg gekocht en daarmee keer op keer bewezen dat het niet werkt.. Het is ook volledig tegen de visie van Cruijff in en die volg ik toch echt het liefst.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:30 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik had het over een club die Eriksen voor 30-35 miljoen zou kopen volgens iemand. Dan kan die club beter Sneijder halen. In vorm is hij samen met Ozil en de Barca-middenvelders absolute wereldtop. Eriksen moet het nog laten zien. Voor Ajax is het te hopen dat Sneijder rond zijn 33ste of 34ste transfvervrij terugkeert. Zoals Cocu en Rijkaard ooit deden. Anders is het niet te doen.
O zo. Een misvatting mijnerzijds. Je hebt gelijk, Eriksen moet het nog laten zien. Ook hij speelt de laatste weken zeer zwakke wedstrijden. Hij deelt vaak in de malaise. Maar ja, het manneke is nog altijd maar 19 jaar. Van zo'n ventje mag je gewoon niet eisen, dat die een falend elftal bij de hand gaat nemen. Aan de andere kant, Eriksen moet er wel voor waken, dat hij niet een eeuwig talent blijft.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:37 schreef remco k het volgende:
Ajax moet ook helemaal niet willen investeren, voor NL begrippen hebben wij een hele goede selectie, we hebben de afgelopen jaren genoeg gekocht en daarmee keer op keer bewezen dat het niet werkt.. Het is ook volledig tegen de visie van Cruijff in en die volg ik toch echt het liefst.
+ 1
Oceanu
 Oceanu - zondag 11 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

We zijn in de breedte normaal gesproken goed genoeg, Sigthorson, Alder, Janssen, Boerrigter, Boilesen en de Jong, dat zijn normaal gesproken allemaal basisspelers. We kunnen blessures prima opvangen, enkel wordt het voor iedere ploeg heel lastig om 6 basisspelers te vervangen.
Volledig eens. Om nog maar te zwijgen over de posities waar die spelers staan. 4 Spelers uit de as van het elftal. En dat zijn nou juist de plaatsen waar over het algemeen de beste spelers staan...
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:15 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Volledig eens. Om nog maar te zwijgen over de posities waar die spelers staan. 4 Spelers uit de as van het elftal. En dat zijn nou juist de plaatsen waar over het algemeen de beste spelers staan...
Dat klopt man..
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax heeft wel een goede selectie en in de breedte is het ook helemaal niet slecht hoor! Alleen is het zo dat we nu wel héél erg veel blessures hebben. En daarnaast, we wilden toch niet meer al die breedteaankopen(zoals Tainio en Mido) en dat we dan daarvoor in de plaats dan liever jeugd.
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, denk dat hij liever bij Anzi gaat ballen V/d Vaart daarentegen zie ik wel terugkeren!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Altijd!
alibabba
 alibabba - zondag 11 december 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Waar je in een andere post over praat, ben ik in mijn "beoordeling" vergeten, namelijk het feit, dat zij zonder twijfel een enorme mentale dreun hebben gekregen van CL-uitschakeling afgelopen woensdag. Daar had jij absoluut gelijk in. En inderdaad, het RKC-veld... Wat een dramatisch knollentuintje. Wel is en blijft het feit zich voordoen, dat te veel Ajax-spelers niet of nauwelijks van hun ondergrens af komen en dat baart mij grote zorgen.
Weet je wat het is Pietje...ik heb het zo te doen met Frank...ik vind dat je het zo moet zien; als er iemand in je familie ziek is, hoe werkt dat door binnen de rest van de familie??? Zo werkt dat ook binnen Ajax...dat is alles wat ik wil zeggen, want het voetbal wat Ajax nu speelt is niet bijster goed. Wat ik wel wil benadrukken is dat we bijzonder blij moeten zijn met de 3 punten. Als Ajax de volgende week ook wint, ben ik positief over de rest van de competitie, want als iedereen fit is, zie ik zeker kansen om de titel te prolongeren....zeker als er zometeen pro-Cruijff word gestemd...man man man, wat is dat belangrijk...

Ik weet zeker dat er dan een gedaantewisseling word ondergaan en iedereen bewust is dat hetgeen Cruijff wil het beste is voor AJAX!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Eriksen is een goede voetballer maar is te wisselvallig..en te lief....een leuke voetballer...15 miljoen zou ik al in mijn handjes knijpen...
alibabba
 alibabba - zondag 11 december 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Eriksen is een goede voetballer maar is te wisselvallig..en te lief....een leuke voetballer...15 miljoen zou ik al in mijn handjes knijpen...
Eriksen een goede voetballer...dat is idd zo, maar hij kan véél meer....hoe?????? Als Ajax gezond is en eindelijk eens het VOETBAL op de voorgrond staat..
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De meeste mensen denken dat hij de nieuwe Özil is, daarom zal hij ongetwijfeld meer opbrengen. Hij heeft regelmatig mooie staaltjes voetbal, maar daarnaast ook weer duels half ingaan en veel makkelijk balverlies. Moet een keer als echte man gaan voetballen. Alles geven dan heb je minimaal een 6, de ondergrens moet omhoog!! Bij iedereen is dit trouwens hoor..
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

Eriksen een goede voetballer...dat is idd zo, maar hij kan véél meer....hoe?????? Als Ajax gezond is en eindelijk eens het VOETBAL op de voorgrond staat..
Ja, Ajax gezond kan zo geregeld worden, maar wanneer zijn er eens geen problemen.... Voorgaande 10 jaar was er elk jaar wel een aantal conflicten.... Moeten we eens mee afrekenen...
alibabba
 alibabba - zondag 11 december 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:46 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ja, Ajax gezond kan zo geregeld worden, maar wanneer zijn er eens geen problemen.... Voorgaande 10 jaar was er elk jaar wel een aantal conflicten.... Moeten we eens mee afrekenen...
Daar moeten we idd eens mee afrekenen en dat is ook hetgeen ik ermee bedoel. Ik hoor heel veel mensen praten als het over Ajax gaat, wat is die en die slecht en wat is er met Frank aan de hand.....heel simpel; Ajax is ziek zwak en misselijk...ga het eens op jezelf af...als een bekende van jou zwaar ziek is....hoe ga jij je dan voelen??? Juist...en dat is het hele probleem...niets meer en niets minder...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:37 schreef remco k het volgende:
Hoezo niet gewerkt....
Aankopen:
Boerrigter; Huntelaar; Suarez; Lodeiro; De Zeeuw; Ooijer(voor de breedte); Janssen; Serero; Rits; Sigthorsson; Fisher; De Bondt; In 2003 Vertonghen en Vermaelen en in 2004 Alderweireld van Beerschot.Etc....

De aangekochte spelers steken er juist boven uit...dat is juist wat Cruyff steekt...hij wil terug naar de glorietijd waarin menigeen uit de jeugd kwam...is dat realistisch ??...wanneer de jeugd weer volop gloreert worden deze jongens in een mum van tijd weer weggekocht...poen...poen...poen..en nog eens poen...wel een mooie gedachte dat er nog clubliefde is maar die tijd is niet meer....toch loop ik graag achter Cruyff aan....
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoezo niet gewerkt....
Aankopen:
Boerrigter; Huntelaar; Suarez; Lodeiro; De Zeeuw; Ooijer(voor de breedte); Janssen; Serero; Rits; Sigthorsson; Fisher; De Bondt; In 2003 Vertonghen en Vermaelen en in 2004 Alderweireld van Beerschot.Etc....

De aangekochte spelers steken er juist boven uit...dat is juist wat Cruyff steekt...hij wil terug naar de glorietijd waarin menigeen uit de jeugd kwam...is dat realistisch ??...wanneer de jeugd weer volop gloreert worden deze jongens in een mum van tijd weer weggekocht...poen...poen...poen..en nog eens poen...wel een mooie gedachte dat er nog clubliefde is maar die tijd is niet meer....toch loop ik graag achter Cruyff aan....
90% van de aangekochte spelers zijn mislukt, of heb je de lijstjes hier nog nooit voorbij zien komen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:45 schreef Ajx het volgende:

[..]

De meeste mensen denken dat hij de nieuwe Özil is, daarom zal hij ongetwijfeld meer opbrengen. Hij heeft regelmatig mooie staaltjes voetbal, maar daarnaast ook weer duels half ingaan en veel makkelijk balverlies. Moet een keer als echte man gaan voetballen. Alles geven dan heb je minimaal een 6, de ondergrens moet omhoog!! Bij iedereen is dit trouwens hoor..
Dat is het punt...de ondergrens moet omhoog...
Bij wie de ondergrens omhoog is gegaan zijn de spelers die aangekocht zijn (Boerigter, Suarez)...niet bij de Ajaxjeugd...om die reden wil Cruyff ons helpen...
Oceanu
 Oceanu - zondag 11 december 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoezo niet gewerkt....
Aankopen:

Volgens mij is de helft van jouw rijtje gescout en daarna door onszelf opgeleid hoor. Spelers die je niet in je eigen jeugd hebt of die buitengewone kwaliteiten hebben, moet je halen. Dan kom je dus bij Huntelaar, Suarez, De Zeeuw etc etc. Het gaat dus niet om die aankopen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

90% van de aangekochte spelers zijn mislukt, of heb je de lijstjes hier nog nooit voorbij zien komen?
Dat is bij elke topclub het geval...maar goed ik weet niet waar jij die 90% vandaan haalt?

Spelers als Boerrigter; Huntelaar; Suarez; Lodeiro; De Zeeuw; Ooijer; Janssen; Serero; Rits; Sigthorsson; Fisher; De Bondt; Vertonghen; Vermaelen; Alderweireld; en dit zijn ze nog niet allemaal....zijn naar mijn inziens geen mislukte spelers...
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is bij elke topclub het geval...maar goed ik weet niet waar jij die 90% vandaan haalt?

Spelers als Boerrigter; Huntelaar; Suarez; Lodeiro; De Zeeuw; Ooijer; Janssen; Serero; Rits; Sigthorsson; Fisher; De Bondt; Vertonghen; Vermaelen; Alderweireld; en dit zijn ze nog niet allemaal....zijn naar mijn inziens geen mislukte spelers...
Ik ga het lijstje serieus niet eens opsommen, ik zeg trouwens ook niet dat je het zonder aankopen moet doen, maar Ajax mag gewoon niet te veel aankopen..

Overigens is een groot deel van je spelers nog niet eens bij de selectie geweest en zit nog in onze jeugd..

Wat ook goed is is de spelers zoals Vertonghen, die koop je heel jong en voor weinig geld en vervolgt dan z'n opleiding bij Ajax.. Dat soort jongens zie ik ook als eigen opleiding.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - AJAX ( zondag 11-09-2011, 14:30 ): 0-1

0.0085289