BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eigenbelang boven Clubbelang

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - zaterdag 10 december 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Voorzitter RvC loopt boos weg na kritsche vragen!

Bron: FSV

Opvallend ingezonden bericht op de website van de FSV. Feyenoord heeft namelijk een enquête gehouden, waaruit blijkt dat het merendeel van de mensen vóór een nieuw stadion zijn.
Deze enquête is echter gedaan bij een wedstrijd van het Nederlands Elftal.
Onder mensen dus die de Kuip maar sporadisch bezoeken en niet onder de mensen die het stadion tweewekelijks bezoeken (de vaste Feyenoord-supporters).
Nadat men doorvroeg op dit gegeven op de jaarlijke aandeelhoudersvergadering heeft de President Commissaris van de Raad van Commissarissen, de heer Carlo de Swart, de vergadering snel afgekapt.

Twee dagen geleden (8 december red.) werd wederom de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering van Stadion Feijenoord georganiseerd.
Tijdens de vergadering gaf de heer Jan van Merwijk, algemeen directeur van Stadion Feijenoord, een tweetal bijzonder goede presentaties.
Zo konden de aanwezigen zien dat de jaarcijfers van Stadion Feijenoord er wederom positief uit zagen en dat door de branching van de veiligheidsorganisatie er in de toekomst nóg meer winst gehaald worden uit het stadion. Hierop volgde een prachtig verhaal over 'het nieuwe stadion' waarbij de nieuwste scenarioschetsen uitgezet werden, van nieuwbouw tot herbouw op de huidige locatie. De tekeningen zien er dan wel 'ArenA-achtig' uit, maar het is belangrijk om te benadrukken dat dit slechts modellen zijn om de positionering en de mogelijkheden kenbaar te maken.
Gelukkig sloot de presentatie af met een 3D rendering van een stadion dat veel weg heeft van de oude Kuip.

Na de presentatie kregen de aanwezige de gelegenheid tot het stellen van vragen.
Het merendeel van de vragen ging over de financiering en de plannen.
Zo is het stadionproject geraamd op 450 miljoen euro en is er grote moeite om een bank te vinden die een derde van dit bedrag via een hypothecaire lening wil financieren.
Uiteindelijk zal dus een constructie ontwikkelt worden waarin meerdere internationale partners zullen participeren, in de huidige financiële markt onvermijdelijk.

Vervolgens kwamen er een aantal kritische vragen aan bod. Zoals: Hoe en op basis van welke gegevens is het nieuwe stadion rendabel te krijgen?
In het overzicht van één van de slides was namelijk te zien dat de opbrengsten van het stadion al jarenlang gestaag teruglopen.
Sportieve tegenslag van Feyenoord ligt hieraan ten grondslag.
Het aantrekken van een tweetal 'grote' concerten en een viertal evenementen per seizoen zou in het nieuwe stadion dé nieuwe bron van inkomsten worden.
Toen er werd gecounterd met het feit dat de ArenA vanaf nu tot aan de zomerstop geen enkel concert zal huisvesten én de internationale onderzoeksresultaten waaruit blijkt dat concerten wereldwijd enorm aan het teruglopen zijn, dat concerten maar liefst 57% minder bezoekers trekken, werd er stamelend geantwoord dat dit is meegenomen in de plannen.
Dat is apart, want de uitkomsten van dit onderzoek zijn pas 14 dagen geleden bekend geworden, ver na de realisatie van de nieuwe Business Case.
Hoe dan ook is het zeer belangrijk om stil te staan bij dit punt, een heel plan ophangen aan zes extra evenementen per seizoen waarvan de doorgang uit onderzoek dus zéér onwaarschijnlijk is, lijkt niet het meest verstandige plan dat er is!

In de discussie die volgde blijkt dat dit slechts een voorbeeld is en er ook vele extra inkomsten gehaald zullen worden uit de normale exploitatie.
De volgende vraag die daarop werd gesteld was of het niet verstandig is de exploitatiemogelijkheden van het huidige stadion extra uit te nutten, met de uitbreiding van het Maasgebouw en de benutting van de leegstaande zalen in het stadion valt al een aardige slag te maken.
Een investering van tientallen miljoenen tegenover € 450 miljoen is met in het achterhoofd de huidige Europese segmenten wellicht een veel verstandigere beslissing.

Men gaf direct aan dat het huidige stadion uitgeput is, alleen nieuwbouw is een optie. Het argument dat bijna iedereen dat wil, zette kwaad bloed in de zaal.
Toen de vraag gesteld werd of er ooit een enquête is gehouden onder supporters waaruit blijkt dat men van de Kuip af wil kwam ter tafel dat dit inderdaad is gebeurd. Bij de meest recente wedstrijd van het Nederlands Elftal (!) is aan alle bezoekers gevraagd wat ze vinden van het stadion zoals het er nu staat, hieruit bleek dat er veel ongenoegen was over de facilitaire voorzieningen.
Het antwoord uit de zaal op deze enquête loog er niet om; is het immers niet vreemd om aan mensen te vragen die in één seizoen slechts één keer ons stadion bezoeken wat ze ervan vinden?
Zou het niet logischer zijn als onder de Feyenoord-supporters die de Kuip als tweede huis zien een enquête gehouden wordt?
Dat is tenslotte de doelgroep die het hele seizoen, jaar in jaar uit, elke veertien dagen het stadion bevolkt.

Wat hierop volgde is te bizar voor woorden, De President Commissaris van de Raad van Commissarissen, de heer Carlo de Swart, viel hevig in de reden en eiste dat dit de laatste vraag (?) was.
Toen bleek dat dit niet het geval was, werd de vergadering afgedaan met de opmerking: 'ik ben uw voorzitter, ik bepaal wat er gebeurt'.
Dit zorgde voor een vreemde gewaarwording in de zaal waar de aandeelhouders aanzienlijk gechoqueerd waren van dit optreden.
Wat volgde was een redelijk verhitte discussie tussen een vraagsteller en de voorzitter waarbij rake woorden vielen, doch alles in de nette context die de hele avond de absolute boventoon voerde.
Voor- of tegenstander, het kan niet zo zijn dat er geen normale kritische kanttekeningen geplaatst mogen worden bij een jaarlijkse aandeelhoudersvergadering die daar juist voor bedoeld is. Het werd de aanwezigen op een onbeschofte manier verboden nog langer kritische vragen te stellen en zo kwam de vergadering tot een officieel einde...

Wellicht is wat er na de vergadering gebeurde pas het werkelijke dieptepunt.
Andere leden van de Raad van Commissarissen namen wél de moeite om na de vergadering met de kritische vragenstellers in gesprek te gaan.
De heer Carlo de Swart, zichtbaar geïrriteerd door de aandacht die een van de vraagstellers kreeg, begon echter omstanders weg te trekken uit de discussie.
Hierbij benadrukte hij dat de kritische vragenstellers 'het geteisem' waren die betrokken zijn geweest bij de ongeregeldheden voor het Maasgebouw.
Wat een enorm laag niveau, van nota bene een President Commissaris, om met keiharde leugens zich zo laatdunkend en een geniepige manier van handelen enkele aanwezige op de Aandeelhoudersvergadering doelbewust zwart te maken en onnodig te schaden.
Het absolute dieptepunt van de vergadering.

Jammerlijk genoeg zorgen dergelijke taferelen er voor dat de algehele vooruitgang van Feyenoord niet door de Aandeelhouders en/of Feyenoord-supporters maar juist door bepaalde bestuurders in de weg wordt gestaan.
Wellicht is het verstandig als een aantal mensen, die niet ten goede trouw de belangen van de stadionbezoekers behartigen, zo snel mogelijk plaats maken voor mensen die wel het belang van de Aandeelhouders en/of Feyenoorders voorop stellen.

vak C, een bezorgde aanwezige.
DY
 DY - zaterdag 10 december 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Ik dacht al hoe lang zou t duren voordat.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 16:04   quote  deeplink  
De canarie is rood!
Haha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Onjuist handelen van de Swart dus.
Merkwaardig dat de laatste alinea over bestuurderSSSS spreekt. Wie nog meer dan???
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 december 2011 - 16:29   quote  deeplink  
En daar is ie weer met het volgende 'lulverhaal'. Natuurlijk zullen er altijd mensen aanwezig die meer aan eigen belang zullen denken. Dat zal helaas altijd zo blijven en dat zal NOOIT veranderen. Denk maar aan de GKL: Jorien van de Herik ..... en zo kunnen we er nog wel een paar noemen
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 december 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 16:29 schreef lijdensweg het volgende:
En daar is ie weer met het volgende 'lulverhaal'. Natuurlijk zullen er altijd mensen aanwezig die meer aan eigen belang zullen denken. Dat zal helaas altijd zo blijven en dat zal NOOIT veranderen. Denk maar aan de GKL: Jorien van de Herik ..... en zo kunnen we er nog wel een paar noemen
dit is toch gewoon een ooggetuige verslag van iemand die aanwezig was? als dit is gebeurt dat kun je dit niet ontkennen.... daarnaast is het niet het verhaal van KKL. Hij plaatst het. Mensen zouden eens dat onderscheid moeten maken.... Ik dacht dat jij wat dat betreft slimmer was dan geengelul en kromme2...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Is weliswaar ooggetuige verslag, maar die laatste alinea he....
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 december 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 16:33 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

dit is toch gewoon een ooggetuige verslag van iemand die aanwezig was? als dit is gebeurt dat kun je dit niet ontkennen.... daarnaast is het niet het verhaal van KKL. Hij plaatst het. Mensen zouden eens dat onderscheid moeten maken.... Ik dacht dat jij wat dat betreft slimmer was dan geengelul en kromme2...
Nee KKl staat wat dat betreft gewoon boven aan op mijn zwarte lijst , zoals ik waarschijnlijk bij jou boven aan sta!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 december 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 16:33 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

dit is toch gewoon een ooggetuige verslag van iemand die aanwezig was? als dit is gebeurt dat kun je dit niet ontkennen.... daarnaast is het niet het verhaal van KKL. Hij plaatst het. Mensen zouden eens dat onderscheid moeten maken.... Ik dacht dat jij wat dat betreft slimmer was dan geengelul en kromme2...
En elke verslag of wat dan ook zal ie aan grijpen om zijn gelijk te krijgen betreft de RvC en directie van Feyenoord. Nou snap ik 1 ding eigenlijk niet: Waarom haalt ie de aandeelhouders vergadering van de stadion erbij? Zou ie nou zover zijn afgezakt dat ie dit er ook bij moet pakken om zijn gelijk te krijgen. Ik denk dat de luchtbel waar ie steeds uit kon grijpen steeds kleiner wordt en vandaar dat ie er maar de andere dingen erbij 'pakt' ...........
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Is goed hoor, jochie.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Vervelend.
En nu?
Marco12345
 Marco12345 - zaterdag 10 december 2011 - 17:06   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Marco12345 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 december 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 16:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee KKl staat wat dat betreft gewoon boven aan op mijn zwarte lijst , zoals ik waarschijnlijk bij jou boven aan sta!
nee joh! dat zijn 2 anderen..... dat ik door jou ooit een ban heb gekregen..... tja het zij zo. Ik vind het fijn dat je kan rentenieren en daardoor meer tijd hier kan gaan besteden. echt!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Die lijst is er alleen maar omdat ie zwart is!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 december 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 17:09 schreef Stylzz het volgende:
Die lijst is er alleen maar omdat ie zwart is!
lijdensweg racistisch?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Toch niet weer 020 he???
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Die Carlo is overigens gewoon incapabel. Heeft hij al eerder laten zien in overleggen.
Maar vraag me af wat de club daar aan kan doen.
En of het belang van stadion Feijenoord hetzelfde is/moet zijn als het belang van de club Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Komt 1 dimensionaal over: elke bestuurder is fout.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 10 december 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Merkwaardig stuk, merkwaardige reactie(s).

Edit: van de personen in het artikel dan, anders krijg ik straks weer PB'tjes van klagers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Bosifyable --
Els
 Els - zaterdag 10 december 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Ondanks de penibele financiële situatie waarin Feyenoord zit, eigent de directie van de Rotterdamse club zich 4% meer loon toe. In het seizoen 2009/2010 verdienden de clubleiders bij Feyenoord 771.428 euro. In het seizoen 2010/2010, met alle sportieve dieptepunten in die periode, stegen hun salarissen tot een bedrag van 802.286 euro, zo blijkt uit statistieken van de Kamer van Koophandel, die deze week zijn gepubliceerd in het voetbalweekblad Voetbal International.

De directie van Feyenoord staat daarmee op de derde plaats van de duurste directies van de Eredivisie. Enkel bij Ajax (1.528.000 euro) en FC Utrecht (1.223.531 euro) ontvingen de directieleden meer geld over het seizoen 2010/2011.

Opvallend is dat Feyenoord vorig jaar nog RTV Rijnmond voor de rechter dreigde te slepen, omdat zij beweerden dat het bericht van RTV Rijnmond - waarin stond dat de directieleden eenmalige bonussen hadden ontvangen - onjuist was. Desondanks is deze kostenpost voor het bedrijf Feyenoord met 30.858 euro toegenomen

Bron:FR12.nl
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Ok.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Dacht al, wanneer komt dát bericht...En daar istie dannnnn....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:
Dacht al, wanneer komt dát bericht...En daar istie dannnnn....
Ook wij zien dat idd,dat maakt dan tevens dat jou reactie overbodig is....
craven
 craven - zaterdag 10 december 2011 - 19:27   quote  deeplink  
en nu? de paddestoel is paars?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 19:27 schreef craven het volgende:
en nu? de paddestoel is paars?
De canarie is rood!
craven
 craven - zaterdag 10 december 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 19:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De canarie is rood!
godver kutbeest weer dood?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 19:30 schreef craven het volgende:

[..]

godver kutbeest weer dood?
nog niet maar de groene haas is ter zielen kerel haha
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 10 december 2011 - 19:32   quote  deeplink  
poe he .... wat ben ik geschrokken van dit verhaal ... wanneer is er weer een demonstratieloop??

pfffff
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 19:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nog niet maar de groene haas is ter zielen kerel haha
Nee die loopt nog.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee die loopt nog.
Zag `m net door de straat rennen idd...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 december 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 17:42 schreef Els het volgende:
Ondanks de penibele financiële situatie waarin Feyenoord zit, eigent de directie van de Rotterdamse club zich 4% meer loon toe. In het seizoen 2009/2010 verdienden de clubleiders bij Feyenoord 771.428 euro. In het seizoen 2010/2010, met alle sportieve dieptepunten in die periode, stegen hun salarissen tot een bedrag van 802.286 euro, zo blijkt uit statistieken van de Kamer van Koophandel, die deze week zijn gepubliceerd in het voetbalweekblad Voetbal International.

De directie van Feyenoord staat daarmee op de derde plaats van de duurste directies van de Eredivisie. Enkel bij Ajax (1.528.000 euro) en FC Utrecht (1.223.531 euro) ontvingen de directieleden meer geld over het seizoen 2010/2011.

Opvallend is dat Feyenoord vorig jaar nog RTV Rijnmond voor de rechter dreigde te slepen, omdat zij beweerden dat het bericht van RTV Rijnmond - waarin stond dat de directieleden eenmalige bonussen hadden ontvangen - onjuist was. Desondanks is deze kostenpost voor het bedrijf Feyenoord met 30.858 euro toegenomen

Bron:FR12.nl
Zeer matige journalistiek. Mark Koevermans werd bevorderd tot statutair directielid, wat een automatische salarisverhoging inhield. Daarom ligt dat bedrag hoger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zeer matige journalistiek. Mark Koevermans werd bevorderd tot statutair directielid, wat een automatische salarisverhoging inhield. Daarom ligt dat bedrag hoger.
dit is tenminste een antwoord waar je wat mee kan...dat bedrag is toch voor alle directieleden tesamen?
Els
 Els - zaterdag 10 december 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zeer matige journalistiek. Mark Koevermans werd bevorderd tot statutair directielid, wat een automatische salarisverhoging inhield. Daarom ligt dat bedrag hoger.
Het is geen automatisme, maar iets waar Feyenoord voor gekozen heeft. En ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat Koevermans een salarisverhoging van 30.000 euro heeft gekregen, dus de stijging zal ongetwijfeld over de directieleden verdeeld zijn.
Maar het lijkt wel een prima verklaring waarom Feyenoord het kortgeding tegen Rijnmond niet heeft doorgezet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 december 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 20:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dit is tenminste een antwoord waar je wat mee kan...dat bedrag is toch voor alle directieleden tesamen?
Dat bedrag in het artikel is voor alle directieleden samen ja. Dus als er 1 meer gaat verdienen, dan is ligt het totale bedrag natuurlijk ook hoger.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 december 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 20:41 schreef Els het volgende:

[..]

Het is geen automatisme, maar iets waar Feyenoord voor gekozen heeft. En ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat Koevermans een salarisverhoging van 30.000 euro heeft gekregen, dus de stijging zal ongetwijfeld over de directieleden verdeeld zijn.
Maar het lijkt wel een prima verklaring waarom Feyenoord het kortgeding tegen Rijnmond niet heeft doorgezet.
Die bevordering was niet automatisch nee. Wel de salarisverhoging die erbij hoort. Maar met details over die bevordering zelf, ben ik niet bekend. Maar voor zover ik weet, werd hij door die bevordering - in formele status - gelijkgesteld aan de andere directieleden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die bevordering was niet automatisch nee. Wel de salarisverhoging die erbij hoort. Maar met details over die bevordering zelf, ben ik niet bekend. Maar voor zover ik weet, werd hij door die bevordering - in formele status - gelijkgesteld aan de andere directieleden.
Ik vind deze salarissen niet schokkend...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 december 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind deze salarissen niet schokkend...
Meen je dat, ik vind het belachelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 december 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind deze salarissen niet schokkend...
Nee, als je bedenkt dat een Auassar ook al tonnen per jaar opstrijkt, dan valt dit nog mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Meen je dat, ik vind het belachelijk.
Vind het in het geval van van Geel niet vreemd,zie de prestaties..
Vind het in het geval van Koevermans ook niet vreemd,heeft 4 sponsoren binnengehaald
en er komt nog een shirtsponsor...Zie opbrengst..
Vind het in het geval van Gudde ook niet vreemd,zie aanstelling van Geel en Koevermans..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Leon FR1908 --
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 10 december 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vind het in het geval van van Geel niet vreemd,zie de prestaties..
Vind het in het geval van Koevermans ook niet vreemd,heeft 4 sponsoren binnengehaald
en er komt nog een shirtsponsor...Zie opbrengst..
Vind het in het geval van Gudde ook niet vreemd,zie aanstelling van Geel en Koevermans..
ben het hier wel mee eens eigenlijk ...
ik had echt de hoop dat we het een keertje rustig zouden kunnen houden,
we staan 5e, spelen soms leuk tot zeer goed en weer gaan we zoeken.
we lijken verdomme die club uit amsterdam wel, alleen maar gezeik
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 december 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Zo begrijp ik het, maar in verhouding tot mensen die keihard moeten werken voor bijvoorbeeld een salarisverhoging van 30000 voor Koevermans, vind ik het belachelijk hoog
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:48 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ben het hier wel mee eens eigenlijk ...
ik had echt de hoop dat we het een keertje rustig zouden kunnen houden,
we staan 5e, spelen soms leuk tot zeer goed en weer gaan we zoeken.
we lijken verdomme die club uit amsterdam wel, alleen maar gezeik
Ik vind het geen gezeik Henkie,het komt voor omdat Feyenoord de mensen aan het hart gaat.
Tenslotte maken ze ook alleen winst omdat ze 3 van hun beste talenten moesten verkopen..
Daar kunnen zij niks aan doen dat die spelers harten hebben als toverballen maar
het blijft zorgelijk terwijl zij er een positieve show van proberen te maken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:
Zo begrijp ik het, maar in verhouding tot mensen die keihard moeten werken voor bijvoorbeeld een salarisverhoging van 30000 voor Koevermans, vind ik het belachelijk hoog
Klopt ,maar we kunnen per persoon dan ook veel minder betekenen voor onze werkgever.kwa winst.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 december 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:
Zo begrijp ik het, maar in verhouding tot mensen die keihard moeten werken voor bijvoorbeeld een salarisverhoging van 30000 voor Koevermans, vind ik het belachelijk hoog
Dan wel ja. Maar ik vrees dat je die normen niet meer op de voetbalindustrie kan toepassen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 december 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Jullie hebben gelijk in dat opzicht zeker. Maar toch, dan maar denken dat ik het altijd beter had kunnen doen
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 10 december 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het geen gezeik Henkie,het komt voor omdat Feyenoord de mensen aan het hart gaat.
Tenslotte maken ze ook alleen winst omdat ze 3 van hun beste talenten moesten verkopen..
Daar kunnen zij niks aan doen dat die spelers harten hebben als toverballen maar
het blijft zorgelijk terwijl zij er een positieve show van proberen te maken..
had het ook geen gezeik moeten noemen..sorry daarvoor...maar er veranderd dit seizoen toch niets...en als we de knvb mogen geloven gaat het ook gewoon goed. en noem mij 1 bestuurder (in welk bedrijfstak dan ook) die de cijfers niet mooier maakt dan ze eigenlijk zijn.
dus wie je ook neerzet, het blijft hetzelfde
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:58 schreef RenatoBos het volgende:
Jullie hebben gelijk in dat opzicht zeker. Maar toch, dan maar denken dat ik het altijd beter had kunnen doen
Mijn salarisverhoging was afgelopen januari ook 12%.

Als dat op dat niveau gebeurt, praat je over dat soort bedragen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:58 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

had het ook geen gezeik moeten noemen..sorry daarvoor...maar er veranderd dit seizoen toch niets...en als we de knvb mogen geloven gaat het ook gewoon goed. en noem mij 1 bestuurder (in welk bedrijfstak dan ook) die de cijfers niet mooier maakt dan ze eigenlijk zijn.
dus wie je ook neerzet, het blijft hetzelfde
Dat ben ik met jou eens,maar heel europa ligt op z`n rug ...
De storm van resesie komt eraan ,Nederland vervalt in een soort Engelse economie straks
en bij de club dromen ze openlijk over een nieuw stadion van 450 miljoen..

ze roepen dingen op zichzelf af...
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 10 december 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Maar valt het dan niemand op dat er wordt gesproken over een enquete die door Feyenoord is gehouden? Feyenoord is geen eigenaar van het stadion dus waarom zou Feyenoord dan die enquete houden? Ze zijn huurder!!

Om dan als titel "voorzitter RvC loopt weg na kritische vragen" neer te zetten lijkt me een vorm van een zeer verkeerde keuze. Dit ondanks dat de N.V. Feyenoord (en dus de RvC) hier niets mee van doen heeft. Ik vind het spijkers op laag water zoeken om maar onrust te blijven kweken onder de supporters.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 22:09 schreef rich Arnhem het volgende:
Maar valt het dan niemand op dat er wordt gesproken over een enquete die door Feyenoord is gehouden? Feyenoord is geen eigenaar van het stadion dus waarom zou Feyenoord dan die enquete houden? Ze zijn huurder!!

Om dan als titel "voorzitter RvC loopt weg na kritische vragen" neer te zetten lijkt me een vorm van een zeer verkeerde keuze. Dit ondanks dat de N.V. Feyenoord (en dus de RvC) hier niets mee van doen heeft. Ik vind het spijkers op laag water zoeken om maar onrust te blijven kweken onder de supporters.
Van het nieuwe stadion worden ze wel eigenaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eigenbelang boven Clubbelang









0.0061080