BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eigenbelang boven Clubbelang

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 10 december 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Dan nog! Zal een en ander niet alleen aan Feyenoord N.V. aangerekend kunnen worden. En dit wordt al helemaal niet duidelijk in het bovenstaande stuk. Het gaat tenslotte over Swart en die is van... Stadion Feyenoord niet van Feyenoord N.V..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 22:21 schreef rich Arnhem het volgende:
Dan nog! Zal een en ander niet alleen aan Feyenoord N.V. aangerekend kunnen worden. En dit wordt al helemaal niet duidelijk in het bovenstaande stuk. Het gaat tenslotte over Swart en die is van... Stadion Feyenoord niet van Feyenoord N.V..
maar inprincipe is alles nu 1 club toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Leon FR1908 --
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 10 december 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat ben ik met jou eens,maar heel europa ligt op z`n rug ...
De storm van resesie komt eraan ,Nederland vervalt in een soort Engelse economie straks
en bij de club dromen ze openlijk over een nieuw stadion van 450 miljoen..

ze roepen dingen op zichzelf af...
openlijk dromen over nieuw stadion, is toch niets verkeerds aan ? hoe je het ook draait , we zijn toch een hoop inkomsten misgelopen door de Arena en Gelredome. En Feyenoord als eigenaar van een nieuw stadion levert gewoon meer geld op dan (hoe jammer ook) de Kuip.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 22:52 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

openlijk dromen over nieuw stadion, is toch niets verkeerds aan ? hoe je het ook draait , we zijn toch een hoop inkomsten misgelopen door de Arena en Gelredome. En Feyenoord als eigenaar van een nieuw stadion levert gewoon meer geld op dan (hoe jammer ook) de Kuip.
Ook genoeg om de hypotheek te kunnen aflossen?
Ik droom ook van een 911 turbo Henkie haha ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 december 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 22:09 schreef rich Arnhem het volgende:
Maar valt het dan niemand op dat er wordt gesproken over een enquete die door Feyenoord is gehouden? Feyenoord is geen eigenaar van het stadion dus waarom zou Feyenoord dan die enquete houden? Ze zijn huurder!!

Om dan als titel "voorzitter RvC loopt weg na kritische vragen" neer te zetten lijkt me een vorm van een zeer verkeerde keuze. Dit ondanks dat de N.V. Feyenoord (en dus de RvC) hier niets mee van doen heeft. Ik vind het spijkers op laag water zoeken om maar onrust te blijven kweken onder de supporters.
Daar heb je helemaal gelijk en ben ik het 100% mee eens. KKL de oproerkraaier ....
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 december 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mijn salarisverhoging was afgelopen januari ook 12%.

Als dat op dat niveau gebeurt, praat je over dat soort bedragen
Zo het minimumloon verlaten dan?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo het minimumloon verlaten dan?
In 99 ofzo ja.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk en ben ik het 100% mee eens. KKL de oproerkraaier ....
joh jij lees niet eens kerel,en als er 1 oproerkraaier is dan is het wel de spiegelbeeld van jou spiegelbeeld.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 december 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

joh jij lees niet eens kerel,en als er 1 oproerkraaier is dan is het wel de spiegelbeeld van jou spiegelbeeld.
Ja als het over Erwin Mulder of KKL gaat wel. En als er weer eens onzinnige woorden moeten worden worden geschreeuwd. Of als men iemand een niet populaire ziekte toewenst. Of als het maasgebouw gesloopt moet worden, ja dan ben ik wat sneller op mijn teentjes getrapt ......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

. En als er weer eens onzinnige woorden moeten worden worden geschreeuwd.
dus over het algemeen ben je niet blij met jezelf?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 december 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dus over het algemeen ben je niet blij met jezelf?
IK BEN HEEL BLIJ ...........
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dus over het algemeen ben je niet blij met jezelf?
Niet voeden...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

IK BEN HEEL BLIJ ...........
Grote letters bevestigen mijn gedachtens....
Els
 Els - zaterdag 10 december 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mijn salarisverhoging was afgelopen januari ook 12%.

Als dat op dat niveau gebeurt, praat je over dat soort bedragen
Salarissen en salarisverhogingen zijn geen probleem, als iemand z'n geld waard is, moet hij dat ook verdienen. Je kunt je afvragen of de directie, als het voortbestaan van Feyenoord ter discussie staat, zichzelf (met goedkeuring RvC) een salarisverhoging moet toekennen. En je moet je ook afvragen of de directie moord en brand moet schreeuwen, en de brenger van het nieuws als leugenaar moet betitelen, als Rijnmond de salarisverhoging communiceert.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 december 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:52 schreef Els het volgende:

[..]

Salarissen en salarisverhogingen zijn geen probleem, als iemand z'n geld waard is, moet hij dat ook verdienen. Je kunt je afvragen of de directie, als het voortbestaan van Feyenoord ter discussie staat, zichzelf (met goedkeuring RvC) een salarisverhoging moet toekennen. En je moet je ook afvragen of de directie moord en brand moet schreeuwen, en de brenger van het nieuws als leugenaar moet betitelen, als Rijnmond de salarisverhoging communiceert.
Het gaat erom dat Rijnmond onnauwkeurig was in de berichtgeving.

---------------
RTV Rijnmond meldt dat commercieel directeur Mark Koevermans een salarisverhoging heeft gehad vanwege zijn promotie tot statutair directeur. Feyenoord ontkent deze salarisverhoging niet, maar stelt een maar. Het is immers gebruikelijk dat een statutair directeur, met zijn extra verantwoordelijkheid, meer verdient dan een gewone directeur. Dit was zon anderhalf jaar eerder bij zijn indiensttreding ook al zo afgesproken. Koevermans kwam overigens binnen op een lager salaris dan zijn voorganger en heeft destijds vanuit zijn vorige werkgever zelfs salaris ingeleverd, omdat hij graag wilde komen werken bij Feyenoord, de club waar van kindsbeen zijn hart ligt, aldus Van Well.

Bron: http://feyenoord.blog.nl/algemeen/2011/04/05/feyenoorddirectie-is-boos-en-overweegt-stappen
--------------
Els
 Els - zaterdag 10 december 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het gaat erom dat Rijnmond onnauwkeurig was in de berichtgeving.

---------------
RTV Rijnmond meldt dat commercieel directeur Mark Koevermans een salarisverhoging heeft gehad vanwege zijn promotie tot statutair directeur. Feyenoord ontkent deze salarisverhoging niet, maar stelt een maar. Het is immers gebruikelijk dat een statutair directeur, met zijn extra verantwoordelijkheid, meer verdient dan een gewone directeur. Dit was zon anderhalf jaar eerder bij zijn indiensttreding ook al zo afgesproken. Koevermans kwam overigens binnen op een lager salaris dan zijn voorganger en heeft destijds vanuit zijn vorige werkgever zelfs salaris ingeleverd, omdat hij graag wilde komen werken bij Feyenoord, de club waar van kindsbeen zijn hart ligt, aldus Van Well.

Bron: http://feyenoord.blog.nl/algemeen/2011/04/05/feyenoorddirectie-is-boos-en-overweegt-stappen
--------------
Ik zie geen foute berichtgeving. Maar goed, die discussie is een half jaar geleden al gevoerd.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 11 december 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Maar hoe zit het nu met die groene haas?
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 00:00 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Maar hoe zit het nu met die groene haas?
Die begint inmiddels te stinken.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 11 december 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk en ben ik het 100% mee eens. KKL de oproerkraaier ....
Daar ben ik het niet mee eens. Hij post gewoon wat hij op internet heeft gevonden.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 11 december 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:59 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zie geen foute berichtgeving. Maar goed, die discussie is een half jaar geleden al gevoerd.
Die foutieve berichtgeving staat er ook niet meer omdat Rijnmond het verhaal heeft gerectificeerd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:59 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zie geen foute berichtgeving. Maar goed, die discussie is een half jaar geleden al gevoerd.
De fout zit hem erin dat Rijnmond niet het hele verhaal verteld, waardoor het leek alsof de directie aan het graaien was, terwijl Feyenoord op sterven na dood was. De waarheid lag dus genuanceerder.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2011 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 00:00 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Maar hoe zit het nu met die groene haas?
Opgevreten in het café-topic.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 16:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee KKl staat wat dat betreft gewoon boven aan op mijn zwarte lijst , zoals ik waarschijnlijk bij jou boven aan sta!
Nee joh, ik vind jou gewoon een lul
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zeer matige journalistiek. Mark Koevermans werd bevorderd tot statutair directielid, wat een automatische salarisverhoging inhield. Daarom ligt dat bedrag hoger.
Ja en? Is toch belachelijk, spelers krijgen een salaris limiet en bob's graaien door
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 23:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het gaat erom dat Rijnmond onnauwkeurig was in de berichtgeving.

---------------
RTV Rijnmond meldt dat commercieel directeur Mark Koevermans een salarisverhoging heeft gehad vanwege zijn promotie tot statutair directeur. Feyenoord ontkent deze salarisverhoging niet, maar stelt een maar. Het is immers gebruikelijk dat een statutair directeur, met zijn extra verantwoordelijkheid, meer verdient dan een gewone directeur. Dit was zon anderhalf jaar eerder bij zijn indiensttreding ook al zo afgesproken. Koevermans kwam overigens binnen op een lager salaris dan zijn voorganger en heeft destijds vanuit zijn vorige werkgever zelfs salaris ingeleverd, omdat hij graag wilde komen werken bij Feyenoord, de club waar van kindsbeen zijn hart ligt, aldus Van Well.

Bron: http://feyenoord.blog.nl/algemeen/2011/04/05/feyenoorddirectie-is-boos-en-overweegt-stappen
--------------
Dus je levert wat in omdat je voor de club van je leven kan werken.. En ff later trek je ze alsnog het vel over de neus...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 01:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dus je levert wat in omdat je voor de club van je leven kan werken.. En ff later trek je ze alsnog het vel over de neus...
Nogal simplistisch om het zo te stellen. Hij heeft anderhalf jaar voor een relatief laag salaris gewerkt en daarna is hij bevorderd naar een 'normaal' salaris, iets wat bij zijn aanstelling al afgesproken was.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 01:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja en? Is toch belachelijk, spelers krijgen een salaris limiet en bob's graaien door
Kom nou Jumper.... Biseswar alleen al verdiend evenveel als de directie bij elkaar. Ze zien stelselmatig af van variabele delen van hun salarissen en die enige verhoging lag contractueel vast.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nogal simplistisch om het zo te stellen. Hij heeft anderhalf jaar voor een relatief laag salaris gewerkt en daarna is hij bevorderd naar een 'normaal' salaris, iets wat bij zijn aanstelling al afgesproken was.
Hoezo, moeilijker is het toch niet? Ik zou zijn werk voor modaal doen en zo zijn er meer echte Feyenoorders denk ik!
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kom nou Jumper.... Biseswar alleen al verdiend evenveel als de directie bij elkaar. Ze zien stelselmatig af van variabele delen van hun salarissen en die enige verhoging lag contractueel vast.
Ja en? Ze zeggen toch dat ze hart voor de club hebben? Mijnheer Meijer konden ze wel zijn hele leven met een beperkt salaris afschepen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoezo, moeilijker is het toch niet? Ik zou zijn werk voor modaal doen en zo zijn er meer echte Feyenoorders denk ik!
Zo zou ik ook wel willen reageren, maar je snapt toch ook wel dat een modaal salaris niet in de voetbalwereld thuishoort.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 02:20   quote  deeplink  
Bovendien vind ik het in dat kader vreemd dat je het wel opneemt voor de spelers, die nog veel hogere salarissen opstrijken...
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Bovendien vind ik het in dat kader vreemd dat je het wel opneemt voor de spelers, die nog veel hogere salarissen opstrijken...
Waar neem ik het op voor de spelers?
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 02:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo zou ik ook wel willen reageren, maar je snapt toch ook wel dat een modaal salaris niet in de voetbalwereld thuishoort.
Waarom niet? Zou een goed signaal zijn naar je achterban.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Waar neem ik het op voor de spelers?
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 01:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja en? Is toch belachelijk, spelers krijgen een salaris limiet en bob's graaien door
Ok, opnemen is het verkeerde woord. Ik bedoelde te zeggen dat je vind dat spelers een salarislimiet krijgen en dat bestuurders die ook moeten krijgen. Maar hiermee ga je eraan voorbij dat spelers al veel meer verdienen. Zoals ik al zei Biseswar verdiend evenveel als de gehele directie bij elkaar. Dat valt toch niet met elkaar te rijmen...

Bovendien heeft Van Geel dat salarisplafond al weer afgeschaft, maar dat terzijde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 02:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Waarom niet? Zou een goed signaal zijn naar je achterban.
No shit.

En maar meteen alle spelerscontracten veranderen. Iedereen laten spelen voor een tientje in de week en een consumptiebon...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 02:47   quote  deeplink  
Het directiesalaris is marktconform. De hoogte wordt ondermeer bepaald door het geringe aanbod van geschikte mensen, een enorm afbreuk risico, druk en de uitwassen van de voetbalwereld.

Het zou waanzin zijn om van de bestuurders te vragen op deze manier een statement te maken. Het is weer een ander verhaal natuurlijk als ze al lang en breed binnen zijn. Bv Beenhakkert.

Als je echt wilt optreden tegen die salarishoogtes (waar ik overigens welvoor ben) dan moet dan niet alleen Feyenoord zelf zijn, maar gecoordineerd internationaal.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 02:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

. Zoals ik al zei Biseswar verdiend evenveel als de gehele directie bij elkaar. Dat valt toch niet met elkaar te rijmen...
.
Hoezo niet?
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 02:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het directiesalaris is marktconform. De hoogte wordt ondermeer bepaald door het geringe aanbod van geschikte mensen, een enorm afbreuk risico, druk en de uitwassen van de voetbalwereld.

Het zou waanzin zijn om van de bestuurders te vragen op deze manier een statement te maken. Het is weer een ander verhaal natuurlijk als ze al lang en breed binnen zijn. Bv Beenhakkert.

Als je echt wilt optreden tegen die salarishoogtes (waar ik overigens welvoor ben) dan moet dan niet alleen Feyenoord zelf zijn, maar gecoordineerd internationaal.
Dus wijs naar een ander om niet zelf toe te hoeven geven....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 03:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dus wijs naar een ander om niet zelf toe te hoeven geven....
Als een modaal salaris wordt geboden gaan ze ergens anders werken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 december 2011 - 03:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Dat salarisplafond was 500.000. Dat is aanmerkelijk meer dan de 200.000 die de directie gemiddeld pp opstrijkt. Jij zegt dat de directie niet meer mag verdienen en je verwijst daarbij naar dat plafond dat zij voor spelers hebben ingesteld. Dat ligt nog 3 ton hoger.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 03:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als een modaal salaris wordt geboden gaan ze ergens anders werken.
Dat is sus een andere goede reden...
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 03:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat salarisplafond was 500.000. Dat is aanmerkelijk meer dan de 200.000 die de directie gemiddeld pp opstrijkt. Jij zegt dat de directie niet meer mag verdienen en je verwijst daarbij naar dat plafond dat zij voor spelers hebben ingesteld. Dat ligt nog 3 ton hoger.
Maar door de aard van het bedrijf zijn spelers nu eenmaal belangrijker
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 00:00 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Maar hoe zit het nu met die groene haas?
Die gaan vandaag op pad.
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het directiesalaris is marktconform. De hoogte wordt ondermeer bepaald door het geringe aanbod van geschikte mensen, een enorm afbreuk risico, druk en de uitwassen van de voetbalwereld.

Het zou waanzin zijn om van de bestuurders te vragen op deze manier een statement te maken. Het is weer een ander verhaal natuurlijk als ze al lang en breed binnen zijn. Bv Beenhakkert.

Als je echt wilt optreden tegen die salarishoogtes (waar ik overigens welvoor ben) dan moet dan niet alleen Feyenoord zelf zijn, maar gecoordineerd internationaal.
De salarissen bij Feyenoord zijn marktconform, maar wel aan de bovenkant van de markt. Geldt voor de spelerssalarissen en voor de salarissen van de directie. In de tijd dat Feyenoord top 3 was, was dat een logische invulling van de ambities. In de huidige situatie en tijd moet eens nagedacht worden of dit wel zo wenselijk is. De salariskosten zijn al meermaals een molensteen gebleken.
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 03:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat salarisplafond was 500.000. Dat is aanmerkelijk meer dan de 200.000 die de directie gemiddeld pp opstrijkt. Jij zegt dat de directie niet meer mag verdienen en je verwijst daarbij naar dat plafond dat zij voor spelers hebben ingesteld. Dat ligt nog 3 ton hoger.
802.000:3=200.000???????
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 09:53 schreef Els het volgende:

[..]

De salarissen bij Feyenoord zijn marktconform, maar wel aan de bovenkant van de markt. Geldt voor de spelerssalarissen en voor de salarissen van de directie. In de tijd dat Feyenoord top 3 was, was dat een logische invulling van de ambities. In de huidige situatie en tijd moet eens nagedacht worden of dit wel zo wenselijk is. De salariskosten zijn al meermaals een molensteen gebleken.
Ja je zou als directie het goeie voorbeeld moeten geven en voorlopig genoegen moeten nemen met een salaris van maximaal € 120.000,= per jaar! En als alles gezond en wel is dan kunnen er weer salarissen worden betaald die dan volgens de markt gelden. Maar dan vind ik nog een salaris van maximaal € 250.000,= meer dan genoeg. Maar dat is mijn eigen ervaring.
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja je zou als directie het goeie voorbeeld moeten geven en voorlopig genoegen moeten nemen met een salaris van maximaal € 120.000,= per jaar! En als alles gezond en wel is dan kunnen er weer salarissen worden betaald die dan volgens de markt gelden. Maar dan vind ik nog een salaris van maximaal € 250.000,= meer dan genoeg. Maar dat is mijn eigen ervaring.
Eens.
Milo
 Milo - zondag 11 december 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Ach, het gelul over salarissen, ik word er dood moe van......
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:42 schreef Milo het volgende:
Ach, het gelul over salarissen, ik word er dood moe van......
eens
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:42 schreef Milo het volgende:
Ach, het gelul over salarissen, ik word er dood moe van......
Toch wel lastig, dood moe .........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eigenbelang boven Clubbelang









0.0097780