|
|
de kromme2
|
|
|
Laat me niet lachen: van mij krijg je een 4. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Ajax reist af naar Waalwijk...goed Topic? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dat dit Topic niet geopen hoefde te worden...laat Daley gewoon... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien een beetje een rare manier om dit topic te starten, en dat dan ook nog door een Feyenoorder, maar er is toch niks mis mee om een Ajacied te bespreken?
Dus ontopic, buiten de tegen goals speelde hij wel aardig, maar de fouten die hij maakt bij die tegengoals zorgen er voor dat hij geen voldoende haalt, datzelfde geld trouwens voor de gehele verdediging die wedstrijd..
Denk wel dat Blind er tegen RKC in zal staan, en waarom ook niet, in het centrum heeft hij het tot nu toe niet onverdienstelijk gedaan. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 11:21 schreef remco k het volgende:Misschien een beetje een rare manier om dit topic te starten, en dat dan ook nog door een Feyenoorder, maar er is toch niks mis mee om een Ajacied te bespreken? Dus ontopic, buiten de tegen goals speelde hij wel aardig, maar de fouten die hij maakt bij die tegengoals zorgen er voor dat hij geen voldoende haalt, datzelfde geld trouwens voor de gehele verdediging die wedstrijd.. Denk wel dat Blind er tegen RKC in zal staan, en waarom ook niet, in het centrum heeft hij het tot nu toe niet onverdienstelijk gedaan. Uhm, ik zou hem een 7.5 geven...maar hij geeft hem volgens mij een 4 omdat ie gewoon voor 010 is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 11:23 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] Uhm, ik zou hem een 7.5 geven...maar hij geeft hem volgens mij een 4 omdat ie gewoon voor 010 is? Een 7,5 als je mede verantwoordelijk bent voor 3 tegengoals die allemaal over jouw positie komen?
Van mij krijgt ie een 5. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 11:23 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] Uhm, ik zou hem een 7.5 geven...maar hij geeft hem volgens mij een 4 omdat ie gewoon voor 010 is? Een 7.5? Bij de beoordelingen bijv. bij VI is het hoogste meestal een 8.. Dus dan komt Blind tussen de 5 en 6.. (Mijn mening dus)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 11:29 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Een 7.5? Bij de beoordelingen bijv. bij VI is het hoogste meestal een 8.. Dus dan komt Blind tussen de 5 en 6.. (Mijn mening dus) oh ok...uhm...6.5 dan |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 11:29 schreef remco k het volgende:[..] Een 7,5 als je mede verantwoordelijk bent voor 3 tegengoals die allemaal over jouw positie komen? Van mij krijgt ie een 5. maar je weet dat het toch (bijna) altijd zijn schuld is van die tegengoals... ;-) buiten die tegengoals dan he ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Al met al tegen de top van Europa komt hij duidelijk te kort. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 11:23 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] Uhm, ik zou hem een 7.5 geven...maar hij geeft hem volgens mij een 4 omdat ie gewoon voor 010 is? Nooit meer opstellen die man. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
als cv in iedergeval beter als lb... maar moet nog veel leren.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: In de eredivisie valt hij toch ook door de mand.Heb het nog nooit wat gevonden.Maarja pappie werkt bij AJAX he.Reken maar dat dat er ook mee te maken heb.Zou niet inzien waarom ze die kneus anders opstellen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat denk ik dus ook. Ik vond hem de eerste paar wedstrijden goed. Vertonghen goed kunnen vervangen is natuurlijk heel moeilijk.. Moet dus nog veel leren, maar ik denk dat dat wel goed komt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mee eens.. Hij is er nog lang niet, maar ik denk oprecht dat hij wel potentie heeft om daar uit te groeien tot een prima voetballer voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 11:49 schreef Guyt het volgende:[..] In de eredivisie valt hij toch ook door de mand.Heb het nog nooit wat gevonden.Maarja pappie werkt bij AJAX he.Reken maar dat dat er ook mee te maken heb.Zou niet inzien waarom ze die kneus anders opstellen. Als CV toch gewoon prima gespeeld in de eerste wedstrijden van het seizoen?? Toen kregen we in ieder geval minder tegengoals als dat we nu tegen krijgen.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 11:52 schreef remco k het volgende:[..] Als CV toch gewoon prima gespeeld in de eerste wedstrijden van het seizoen?? Toen kregen we in ieder geval minder tegengoals als dat we nu tegen krijgen.. Ik weet niet Remco op de 1 of andere manier zie ik weinig goeds van deze jongen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oke dat kan, ik kan het me ook wel voorstellen, maar men moet ook niet vergeten dat back en CV echt heel verschillende posities zijn, en omdat hij het als back zo verschrikkelijk slecht heeft gedaan oordelen veel mensen op deze manier over Blind. Als CV tegen Twente en de eerste paar wedstrijden in de ED heeft hij weinig tot geen fouten gemaakt, en dat wordt een beetje overschaduwd door zijn slechte optredens als back.. We zullen zien wat de toekomst ons brengt.
Wel grappig is de gelijkenis met zijn vader, ook die werd in eerste instantie bij Ajax niet altijd even goed bevonden door de supporters. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: is ook een bepaald beeld wat wij met zijn allen al hebben gemaakt over Blind.. komt misschien ook door het gedoe met Scholletje.. en niet te vergeten hoe Blind als LB is. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] Oke dat kan, ik kan het me ook wel voorstellen, maar men moet ook niet vergeten dat back en CV echt heel verschillende posities zijn, en omdat hij het als back zo verschrikkelijk slecht heeft gedaan oordelen veel mensen op deze manier over Blind. Als CV tegen Twente en de eerste paar wedstrijden in de ED heeft hij weinig tot geen fouten gemaakt, en dat wordt een beetje overschaduwd door zijn slechte optredens als back.. We zullen zien wat de toekomst ons brengt. Wel grappig is de gelijkenis met zijn vader, ook die werd in eerste instantie bij Ajax niet altijd even goed bevonden door de supporters. +1 moet wel zeggen dat Papa Blind volledig bij mij heeft afgedaan mbt de gebeurtenissen met JC |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Vind ik nog veel te hoog, hij was een enorm onzekere factor en deed in zowel aanvallend als in verdedigend(zeker de 0-2) niet veel goeds... Van mij een 2/3..... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ben ik het heel erg mee eens, deze jongen kan het niveau van Ajac gewoon echt niet aan, en als papa zometeen weg is, zal hij heel snel volgen, naar een middenmotertje ofzo. |
|
|
|