BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Lodeiro kan naar Boca Juniors, Aissati naar Birmingham'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 10 december 2011 - 16:36
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Lodeiro kan naar Boca Juniors, Aissati naar Birmingham' (AjaxF-side.nl)

ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zondag 11 december 2011 - 12:38   quote  deeplink  
lodeiro voegt eindelij wat toe en komen ze al boca juniors

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door ajaxfan lol --
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Boca is al nieuws van een maand of twee geleden.
ktotheb
 ktotheb - zondag 11 december 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Ik hoop dat Lodeiro in ieder geval nog wel even bij Ajax blijft. Vooral als hij op zijn eigen positie mag staan ben ik toch wel benieuwd wat hij in zijn mars heeft. Na al die vervelende voetblessures hoop ik dat hij nu kan laten zien waarom hij international is.Enige probleem is natuurlijk dat Janssen op zijn positie speelt en die haalt Frank er nooit af denk ik.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zondag 11 december 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 12:51 schreef remco k het volgende:
Boca is al nieuws van een maand of twee geleden.
niet gezien
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - zondag 11 december 2011 - 12:59   quote  deeplink  
lodiero is wel beast
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Ik denk dat, als het gewoon waar is, je Lodeiro het best kan verkopen. Hij is best een goede voetballer, maar dan nog komt hij net een beetje te kort voor het niveau wat wij willen hebben. Laat hem lekker gaan voor een mooi bedragje, dan is het goed. De andere spitsen komen terug, en die kunnen hem goed vervangen. Aissati zou ik daarentegen niet vervangen, is de beste vervanger van Boerigter!!
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 14:19 schreef Ajx het volgende:
Ik denk dat, als het gewoon waar is, je Lodeiro het best kan verkopen. Hij is best een goede voetballer, maar dan nog komt hij net een beetje te kort voor het niveau wat wij willen hebben. Laat hem lekker gaan voor een mooi bedragje, dan is het goed. De andere spitsen komen terug, en die kunnen hem goed vervangen. Aissati zou ik daarentegen niet vervangen, is de beste vervanger van Boerigter!!
Loderio is juist goed genoeg voor dat niveau, hij is goed genoeg voor een Uruguay dat de halve finale WK speelt en het EK van zuid Amerika wint.
En het spel dat ze spelen is ook nog eens van een hoger niveau dat Ajax speelt.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 december 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 14:19 schreef Ajx het volgende:
Nou jou neem ik dus ook niet serieus.. Aissati voegt juist niets toe en Lodeiro kun je goed gebruiken nu als spits maar hij kan op nog meer posities uit de voeten.
Ook vind ik hem dreigender dan Aissati.
freakie
 freakie - zondag 11 december 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Jaaaaaaa laten we ze op dit moment lekker verkopen.. Iedereen is geblesseerd aan het raken, en dan gaan we nu denken om lodeiro te verkopen, tsja en dan raakt klaassen geblesseerd, och dan ga ik wel als spits spelen..
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:00 schreef freakie het volgende:
Jaaaaaaa laten we ze op dit moment lekker verkopen.. Iedereen is geblesseerd aan het raken, en dan gaan we nu denken om lodeiro te verkopen, tsja en dan raakt klaassen geblesseerd, och dan ga ik wel als spits spelen..
Misschien wel niet zo verkeerd..
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 15:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou jou neem ik dus ook niet serieus.. Aissati voegt juist niets toe en Lodeiro kun je goed gebruiken nu als spits maar hij kan op nog meer posities uit de voeten.
Ook vind ik hem dreigender dan Aissati.
Mij hoef je zeker niet serieus te nemen, maakt mij niet uit. Maar Aissati voegt een stuk meer toe dan Ebecilio dat doet en is 100% zeker de beste vervanger van Boerigter. Lodeiro is een aardige middenvelder maar komt toch echt te kort voor het niveau dat we willen bereiken! Kijk maar naar bijvoorbeeld de wedstrijd tegen OL uit en RM thuis in CL. Ben ook erg benieuwd hoe hij zich houden gaat tegen de toppers in Nederland.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:20 schreef Ajx het volgende:

[..]

Mij hoef je zeker niet serieus te nemen, maakt mij niet uit. Maar Aissati voegt een stuk meer toe dan Ebecilio dat doet en is 100% zeker de beste vervanger van Boerigter. Lodeiro is een aardige middenvelder maar komt toch echt te kort voor het niveau dat we willen bereiken! Kijk maar naar bijvoorbeeld de wedstrijd tegen OL uit en RM thuis in CL. Ben ook erg benieuwd hoe hij zich houden gaat tegen de toppers in Nederland.
Je beoordeelt Loderio alsof hij ook echt een spits is, daar is denk ik alles al mee gezegd.
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Je beoordeelt Loderio alsof hij ook echt een spits is, daar is denk ik alles al mee gezegd.
Ik bekijk hem hoe hij speelt, en dat is in de wedstrijden op dat niveau niet voldoende. Maar ik beoordeel hem vooral op zijn voetbalkwaliteiten, en niet op het feit dat hij er bv. 2 had moeten scoren.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:35 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik bekijk hem hoe hij speelt, en dat is in de wedstrijden op dat niveau niet voldoende. Maar ik beoordeel hem vooral op zijn voetbalkwaliteiten, en niet op het feit dat hij er bv. 2 had moeten scoren.
Hoe je speelt ligt volledig in de positie waar je speelt, en zelfs als spits doet hij dingen die echt van hoog niveau zijn.
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe je speelt ligt volledig in de positie waar je speelt, en zelfs als spits doet hij dingen die echt van hoog niveau zijn.
Soms wel, maar soms ook weer te makkelijk. Maar denk jij dan dat als iedereen fit is, dat hij er dan nog in staat?? Ik namelijk van niet hoor!
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:47 schreef Ajx het volgende:

[..]

Soms wel, maar soms ook weer te makkelijk. Maar denk jij dan dat als iedereen fit is, dat hij er dan nog in staat?? Ik namelijk van niet hoor!
Dan denk ik niet, maar hij zeker een goede speler vanaf de bank..
Ajx
 Ajx - zondag 11 december 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan denk ik niet, maar hij zeker een goede speler vanaf de bank..
Ja, dat denk ik ook. Maar daarvoor hebben we ook Klaassen, Serero en wie komt er allemaal wel niet meer aan???
remco k
 remco k - zondag 11 december 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:58 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Maar daarvoor hebben we ook Klaassen, Serero en wie komt er allemaal wel niet meer aan???
Misschien is Lodeiro wel een grote talent dan die jongens.. Het is maar net waar de Boer het wel of niet in ziet zitten.. En Loderio krijgt nu een kans, weliswaar in de spits maar hij pkat hem wel aardig aan moet ik zeggen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien is Lodeiro wel een grote talent dan die jongens.. Het is maar net waar de Boer het wel of niet in ziet zitten.. En Loderio krijgt nu een kans, weliswaar in de spits maar hij pkat hem wel aardig aan moet ik zeggen..
Het is idd waar de Boer het in ziet zitten... Lodeiro ziet hij op dit moment als het talent dat nu rijp is voor Ajax 1....Serero of Rits worden misschien nog beter....een van hun wordt denk ik pas gebracht als bijvoorbeeld Eriksen vertrekt...veel multifunctionele spelers bij Ajax....Serero en Rits hebben in het verleden ook in de spits of als buitenspeler gestaan alhoewel het van oorsprong aanvallende middenvelders zijn....
ruudsje
 ruudsje - zondag 11 december 2011 - 22:25   quote  deeplink  
hoop dat ze de opvolgers in beeld hebben als ze wat verkopen. grote sterke verdediger bij club brugge amsterdammer ryan donk wil volgens mij graag naar ajax. lijkt me prima opvolger voor verthongen of vd wiel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 december 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Ze hebben hun opvolgers in beeld....maar of dit de juiste vervangers zijn is maar de vraag...het beeld van een Donk of een van Dijk bij Club Brugge als ook bij Groningen is goed misschien zelfs uitstekend...maar of hun de juiste keuzes zijn voor ons Ajax is de vraag??? Deze namen cirkuleren hier namelijk ook op het Ajaxforum...je weet het pas als ze een seizoen hebben meegedraaid...weet wel mocht Vertonghen vertrekken dan heeft Ajax op dit moment geen vervanger in eigen gelederen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Jack Huntelaar --
j.d
 j.d - dinsdag 13 december 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Loderio is juist goed genoeg voor dat niveau, hij is goed genoeg voor een Uruguay dat de halve finale WK speelt en het EK van zuid Amerika wint.
En het spel dat ze spelen is ook nog eens van een hoger niveau dat Ajax speelt.
mee eens, lodeiro erin en siem de jong eruit die voegt niks toe.
nora
 nora - dinsdag 13 december 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:35 schreef Ajx het volgende:

[..]

Hij heeft er ook 2 gescoord alleen een of andere blinde droplul keurt ze af.
Ajx
 Ajx - woensdag 14 december 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 12:45 schreef nora het volgende:

[..]

Hij heeft er ook 2 gescoord alleen een of andere blinde droplul keurt ze af.
Heb ik gezien, maar wat ik wilde zeggen is dat ik hem niet beoordeel op zijn doelpunten, ook al staat hij nu op papier in de spits.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 15 december 2011 - 10:01   quote  deeplink  
aisatti stuur ik op ze kameel naar engeland maar lodeiro blijft in mokum...
Ajx
 Ajx - donderdag 15 december 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 10:01 schreef verbrande harry het volgende:
aisatti stuur ik op ze kameel naar engeland maar lodeiro blijft in mokum...
Heb jij ook een kameel in je achtertuin staan รก la Andy v/d Meyde?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Lodeiro kan naar Boca Juniors, Aissati naar Birmingham'

2.9157950