BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (zondag 18-12-2011 , 14:30): 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 15:40   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcT9vOmns2Q9zVZfHwTMT-pwSYAOQI3bWr54qPyQf-UPahM93zgHZQm3NOXaJQ twente_phixr.jpg

Datum: zondag 18 december
Tijdstip: 14:30 uur
Plaats: Rotterdam
Scheidsrechter: Liesveld

Afwezigen:
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
Swerts (achillespees), Darley (heup), Ramsteijn (kruisband knie). Fernandez (schorsing), de Vrij (enkel/ twijfel).
Twente:
Fer (twijfel/ lies)

Vorm:
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
VWWWG
Twente:
WGGWW

Topscorers:
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
Guidetti (8)
Twente:
Janko (10)

Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:

Seizoen Wedstrijd Uitslag
16/10/2010 Feyenoord-FC Twente 0-1
24/03/2010 Feyenoord-FC Twente 2-1
30/08/2009 Feyenoord-FC Twente 1-1
18/04/2009 Feyenoord-FC Twente 1-0
24/01/2008 Feyenoord-FC Twente 3-1

Historisch beeldmateriaal:



Bijbehorend wedstrijdverslag:

Feyenoord-FC Twente 30-08-2009

Roy Makaay heeft zondag vanaf de strafschopstip Feyenoord een meer dan verdiend punt bezorgd tegen FC Twente. De bezoekers waren tegen de verhoudingen in een kwartier voor tijd op voorsprong gekomen dankzij Nicky Kuiper, maar invaller Makaay schoot vervolgens in de allerlaatste speelminuut ijskoud een strafschop binnen. Feyenoord bleef dankzij de 1-1 eindstand voor de vijfde keer op rij ongeslagen.

20090830_twente_makaay_rh.jpg

Op papier beloofde het duel met FC Twente een gelijk opgaande strijd te worden en dit werd op het veld ook waarheid. Zo weinig als de ploegen elkaar voor de aftrap op de ranglijst ontliepen, zo klein waren de verschillen op het veld. Beide ploegen wisten een aardig voetballend niveau te halen, maar hielden elkaar tegelijk dusdanig in evenwicht dat er weinig grote kansen te tellen waren.

Al gauw werd duidelijk dat de wedstrijd beslist zou worden door een moment van individuele klasse of een gelukje en Feyenoord maakte daar voor rust het meeste aanspraak op. Met name Andwélé Slory was goed op dreef. Al in de eerste minuut leverde hij een voorzet af, waar Jonathan De Guzman net zijn hoofd niet tegenaan kreeg, waarna Slory tien minuten later de bal oppikte in het strafschopgebied van Twente. Hij creëerde zelf de vrijheid voor een voorzet, die Jon Dahl Tomasson net over kopte.

Op slag van rust kwam de grootste kans van de eerste helft eveneens op naam van Slory. De aanvaller zag een verrassingsschot gevaarlijk indraaien en op de paal eindigen. Sekou Cissé trapte de rebound vervolgens over de deklat. Even eerder had De Guzman, die halverwege de eerste helft een vrije trap knap gered zag worden door Sander Boschker, een afstandschot net naast zien zeilen.

Aan de andere kant van het veld hield Feyenoord evenals in de vier voorgaande wedstrijden betrekkelijk eenvoudig de nul. Weliswaar leverde elke hoekschop en vrije trap van Twente dankzij de sterke luchtmacht van de Tukkers gevaar op, maar doelman Rob van Dijk hoefde slechts enkele keren handelend op te treden. Het enige serieuze wapenfeit van de bezoekers voor rust was zodoende na tien minuten te zien, toen Dario Vujicevic een afstandschot loste, dat door de Feyenoord-doelman naast werd getikt.

Na rust werd het aantal doelpogingen nog kleiner dan in de eerste helft, maar was de amusementswaarde juist iets hoger. Hoewel er aan beide kanten steeds meer slordigheden in het spel slopen, zetten beide ploegen een tandje bij qua werklust. Twente had hierbij duidelijk moeite om de Feyenoorders af te stoppen, wat resulteerde in een handvol gele kaarten voor de bezoekers en het wegsturen van trainer Steve McClaren wegens commentaar op de leiding.

Volstrekt tegen de verhoudingen in was het desondanks Twente dat een kwartier voor tijd op voorsprong kwam. De ingevallen verdediger Nicky Kuiper kreeg met een gelukje de bal aan de linkerkant en ontweek de inglijdende Georginio Wijnaldum. Vervolgens passeerde hij met een schuiver Van Dijk in de verre hoek.

Mario Been reageerde direct door met Roy Makaay voor Ron Vlaar een extra aanvaller in de ploeg te brengen. Op die manier nam Feyenoord in de slotfase alle risico om de gelijkmaker nog op het scorebord te krijgen, al kon Twente ook nog bijna profiteren van de ruimte die het hierdoor plots kreeg van de Rotterdammers. Zo leek Kenneth Perez de wedstrijd tien minuten voor tijd te beslissen, maar op aangeven van Bryan Ruiz schoot hij op de vuisten van Van Dijk.

Feyenoord had zich zo al bijna neergelegd bij een nederlaag, toen scheidsrechter Roelof Luinge in de slotminuut een overtreding van Douglas bestrafte met een vrije trap op een meter of twintig. Deze werd ingeschoten door Jonathan De Guzman, maar in het strafschopgebied door een verdediger gestopt met een handsbal. Luinge twijfelde niet en legde de bal op de stip.

Uitgerekend invaller Makaay nam achter de bal plaats. Terwijl verdediger Dani Fernandez op eigen helft niet durfde te kijken naar de strafschop, schoot de aanvaller de bal ijskoud langs Boschker en redde zo een meer dan verdiend punt voor Feyenoord.

Feyenoord FC Twente 1-1

Scoreverloop:
74 0-1 Kuiper
90 1-1 Makaay (strafschop)

Scheidsrechter: Luinge

Geel: Rajkovic, Nkufo, Perez, Tioté, Douglas, El Ahmadi

Bijzonderheden: 57 FC Twente-trainer Steve McClaren naar tribune gestuurd wegens commentaar op de leiding.

Opstellingen:
Feyenoord: Van Dijk; Fernández, Vlaar (76 Makaay), Bahia, Van Bronckhorst; El Ahmadi (82 Leerdam), De Guzman, Fer; Slory, Tomasson (69 Wijnaldum) en Cissé.
FC Twente: Boschker; Stam, Wisgerhof, Douglas, Rajkovic (45 Kuiper); Tioté (83 Janssen), Perez (88 Akram), Brama; Vujicevic, Nkufo en Ruiz.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door FR-Elmo --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Er gaan 3 doelpunten vallen
Wim2
 Wim2 - zondag 11 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Hoppelijk alle drie door Feyenoord gemaakt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Weet iemand de geblesseerden van Twente? Ik kon alleen Fer vinden meer niet.
Wim2
 Wim2 - zondag 11 december 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Chadli viel gisteren uit tegen NEC.
Zou het voor Feyenoord wel fijn vinden als die niet in de basis staat.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Standaard: NIET te voorspellen.
Wim2
 Wim2 - zondag 11 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Ik wacht nog even met mijn voorspelling, tot de laatste dag voor de wedstrijd,
dan is alles pas goed in te schatten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:16 schreef FR-Henk het volgende:
Standaard: NIET te voorspellen.
Eens, ga ook maar even wachten. Kijken wat Cissé en Clasie overhouden aan de wedstrijd tegen Utrecht.
bjorn
 bjorn - zondag 11 december 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Als clasie der bij is dan: 3-1
Suijltje
 Suijltje - zondag 11 december 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Hou het op 2-0, net als tegen PSV.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Altijd 3-1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 18:49   quote  deeplink  
Dit word de wedstrijd dat mijn bloed naar het kookpunt rijst.
Dit is de wedstrijd die gewonnen moet worden.
De klompen moeten gebroken worden en die duitse vlaggen
moeten het zwijgen opgelegt worden......

Wat djee zegt, 2-0
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 11 december 2011 - 20:01   quote  deeplink  
1-0 of 2-1
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Ik heb net de stand door gekregen een 0-3 helaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door lijdensweg --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:28 schreef lijdensweg het volgende:
Ik heb net de stand door gekregen een 0-3 helaas
Oh, in dat geval.. Bedankt man.

?
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 20:36   quote  deeplink  
5-0
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:28 schreef lijdensweg het volgende:
Ik heb net de stand door gekregen een 0-3 helaas
Werken met Belchinezen, winstgevend bedrijf.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 12 december 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Feyenoord-trainer Ronald Koeman kan zondag in het duel met FC Twente waarschijnlijk gewoon een beroep doen op Jordy Clasie.

De middenvelder viel in het duel met FC Utrecht uit met een lichte hersenschudding maar lijkt het duel met de Tukkers wel te gaan halen.

Sekou Cissé moet de wedstrijd tegen Twente waarschijnlijk missen. De aanvaller viel uit met een gekneusde enkel en woensdag zal daar meer duidelijkheid over zijn.

Bron : Rijnmond.nl
@fey@010
 @fey@010 - maandag 12 december 2011 - 19:16   quote  deeplink  
2-1 denk ik, maar ik heb het nooit goed dus zeg ik 0-1 !!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 19:13 schreef FR-Roel het volgende:
Feyenoord-trainer Ronald Koeman kan zondag in het duel met FC Twente waarschijnlijk gewoon een beroep doen op Jordy Clasie.

De middenvelder viel in het duel met FC Utrecht uit met een lichte hersenschudding maar lijkt het duel met de Tukkers wel te gaan halen.

Sekou Cissé moet de wedstrijd tegen Twente waarschijnlijk missen. De aanvaller viel uit met een gekneusde enkel en woensdag zal daar meer duidelijkheid over zijn.

Bron : Rijnmond.nl
Als Clasie mee doet 3-2, mooi nieuws Roel.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 december 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 19:16 schreef @fey@010 het volgende:
2-1 denk ik, maar ik heb het nooit goed dus zeg ik 0-1 !!!
Probeer het eens andersom?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 december 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 20:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Probeer het eens andersom?
Twente-Feyenoord ???
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 december 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 20:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Probeer het eens andersom?
Pff.Dubbelklik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2011 door RenatoBos --
JanM
 JanM - maandag 12 december 2011 - 23:25   quote  deeplink  
2-1
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 december 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 19:16 schreef @fey@010 het volgende:
2-1 denk ik, maar ik heb het nooit goed dus zeg ik 0-1 !!!
1-7 denk ik, maar ik heb het nooit goed dus zeg ik 7-1.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 december 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

1-7 denk ik, maar ik heb het nooit goed dus zeg ik 7-1.
Probeer het eens andersom ?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 december 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Op m'n rug lukt het ook niet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 december 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 23:54 schreef FR-Henk het volgende:
Op m'n rug lukt het ook niet.
Daar heb je videobanden voor Henk, kun je veel van leren, Kamasutra is een aanrader.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 december 2011 - 00:01   quote  deeplink  
3-1. Dit wordt de wedstrijd van Guidetti.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 december 2011 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 23:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar heb je videobanden voor Henk, kun je veel van leren, Kamasutra is een aanrader.
Zal van Geil es even consulteren.
JanM
 JanM - dinsdag 13 december 2011 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 01:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zal van Geil es even consulteren.
Waarom heeft hij Els eigenlijk weggepest? Doodzonde!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 december 2011 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 01:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Waarom heeft hij Els eigenlijk weggepest? Doodzonde!
Van Geil ontkent dat. Lijkt misverstandnis.
JanM
 JanM - dinsdag 13 december 2011 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 01:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Van Geil ontkent dat. Lijkt misverstandnis.
Hoop dat iemand dat dan uit de ewreld kan helpen. Begreep dat VG geen PB kan sturen omdat Els hem geblokkeerd heeft? Kan Leon misschien iets betekenen? Zou jammer zijn voor het forum als Els niet terugkeert!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 december 2011 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 01:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Hoop dat iemand dat dan uit de ewreld kan helpen. Begreep dat VG geen PB kan sturen omdat Els hem geblokkeerd heeft? Kan Leon misschien iets betekenen? Zou jammer zijn voor het forum als Els niet terugkeert!
Zeker, maar heeft misschien even tijd nodig. Heb niet het idee dat van Geil kwaads in de zin had.
JanM
 JanM - dinsdag 13 december 2011 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 01:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zeker, maar heeft misschien even tijd nodig. Heb niet het idee dat van Geil kwaads in de zin had.
Heb dit hele verhaal gemist. Enig idee waar(om) het ontspoort is?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 december 2011 - 01:40   quote  deeplink  
Moest het ook terugzoeken toen ik van Geil's reacties las: Is tijdens wedstrijd tegen in Utrecht in gelijknamige topic gebeurd.
Van Geil schreef 'asperge' en werd hem door Els om uitleg gevraagd. Van Geil reageerde hier niet op (had het niet gezien, gaf hij later aan) en ik neem aan dat Els zich vervolgens diep beledigd voelde.
JanM
 JanM - dinsdag 13 december 2011 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 01:40 schreef FR-Henk het volgende:
Moest het ook terugzoeken toen ik van Geil's reacties las: Is tijdens wedstrijd tegen in Utrecht in gelijknamige topic gebeurd.
Van Geil schreef 'asperge' en werd hem door Els om uitleg gevraagd. Van Geil reageerde hier niet op (had het niet gezien, gaf hij later aan) en ik neem aan dat Els zich vervolgens diep beledigd voelde.
Lees er weinig in om je van het forum terug te trekken, maar zie wel dat ze het voor "asperge" stevig met elkaar oneens waren. Dank alleen dat ik een in mijn ogen lomp bedoelde opmerking van VG zou hebben kunnen weglachen, wetende dat dat een beetje zijn handelsmerk is. Maar als Els zich beledigd voelt zijn excuses op zijn plaats lijkt mij.
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 13 december 2011 - 02:26   quote  deeplink  
Hee rakkers weetje wat ik mij wel es afvraagt nou nee laat maar zitten wordt een longstory
Nou tegen psv hadden we veel geluk dat ze de scherpte niet hadden, tegen utrecht ik had er geen worden meer voor heel heel slecht, je bent al ruim 10 wedstrijden verder wat lopen ze nou te trainen, ik snap die koetje ook niet meer geef die cabral toch basis plaats, en bisiswar, achabar wat is zijn doel tevredenheid met een plaats 8 of 10 echt dramatisch, als ze volgende week verliezen van twente pleur ik mijn zeisoen kaart in de maas, allemaal zwaar overbetaalde voetballers, de echte voetballer die het waard als voetballers zijn barcelona hoop dat er geen nederlander in komt, prachtig,
Dat moeten ze ook in nederland doen hier alleen nederlanders, en dat móet elke land gebeuren.en de allerbelangrijkste die sportwereld móet keihard aangepakt worden suporters moeten is hun verstand gebruiken. Sorry ik moest het een even kwijt, maar ik wil jullie niet bangmaken maar er komt een zware crisis aan maar niet voor de rijken maar voor de werkers in normale banen de zwakke mensen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 december 2011 - 04:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 02:26 schreef dr. Love het volgende:
Hee rakkers weetje wat ik mij wel es afvraagt nou nee laat maar zitten wordt een longstory
Nou tegen psv hadden we veel geluk dat ze de scherpte niet hadden, tegen utrecht ik had er geen worden meer voor heel heel slecht, je bent al ruim 10 wedstrijden verder wat lopen ze nou te trainen, ik snap die koetje ook niet meer geef die cabral toch basis plaats, en bisiswar, achabar wat is zijn doel tevredenheid met een plaats 8 of 10 echt dramatisch, als ze volgende week verliezen van twente pleur ik mijn zeisoen kaart in de maas, allemaal zwaar overbetaalde voetballers, de echte voetballer die het waard als voetballers zijn barcelona hoop dat er geen nederlander in komt, prachtig,
Dat moeten ze ook in nederland doen hier alleen nederlanders, en dat móet elke land gebeuren.en de allerbelangrijkste die sportwereld móet keihard aangepakt worden suporters moeten is hun verstand gebruiken. Sorry ik moest het een even kwijt, maar ik wil jullie niet bangmaken maar er komt een zware crisis aan maar niet voor de rijken maar voor de werkers in normale banen de zwakke mensen.
Oke
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 02:26 schreef dr. Love het volgende:
Hee rakkers weetje wat ik mij wel es afvraagt nou nee laat maar zitten wordt een longstory
Nou tegen psv hadden we veel geluk dat ze de scherpte niet hadden, tegen utrecht ik had er geen worden meer voor heel heel slecht, je bent al ruim 10 wedstrijden verder wat lopen ze nou te trainen, ik snap die koetje ook niet meer geef die cabral toch basis plaats, en bisiswar, achabar wat is zijn doel tevredenheid met een plaats 8 of 10 echt dramatisch, als ze volgende week verliezen van twente pleur ik mijn zeisoen kaart in de maas, allemaal zwaar overbetaalde voetballers, de echte voetballer die het waard als voetballers zijn barcelona hoop dat er geen nederlander in komt, prachtig,
Dat moeten ze ook in nederland doen hier alleen nederlanders, en dat móet elke land gebeuren.en de allerbelangrijkste die sportwereld móet keihard aangepakt worden suporters moeten is hun verstand gebruiken. Sorry ik moest het een even kwijt, maar ik wil jullie niet bangmaken maar er komt een zware crisis aan maar niet voor de rijken maar voor de werkers in normale banen de zwakke mensen.
Vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 01:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Hoop dat iemand dat dan uit de ewreld kan helpen. Begreep dat VG geen PB kan sturen omdat Els hem geblokkeerd heeft? Kan Leon misschien iets betekenen? Zou jammer zijn voor het forum als Els niet terugkeert!
+1
Milo
 Milo - dinsdag 13 december 2011 - 16:23   quote  deeplink  
"Asperger" what ever! come on! niet zeiken, als je ze uitdeelt mag je ze toch ook ontvangen of niet dan? ik deel ze uit, mnaar krijg ze ook terug. Ach Elsje is een schatje met haar op haar tanden, maar ook iemand die je af en toe moet aaien! tot vanavond Els ;)

Mijn voorspelling 2-0 net als psv!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door Milo --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 13 december 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Oh, in dat geval.. Bedankt man.

?
Nee grapje dat was even om te stangen! Ik ga van een 2-1 overwinning uit.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 december 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee grapje dat was even om te stangen! Ik ga van een 2-1 overwinning uit.
jij was toch om 17 uur weg richting Amsterdam........?
JanM
 JanM - dinsdag 13 december 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 20:35 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

jij was toch om 17 uur weg richting Amsterdam........?
Wat denk je: ik wil het even zeker weten?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 december 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 20:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat denk je: ik wil het even zeker weten?
is dat ik het niet eerder las, anders ff wezen checken daar in Amsterdam...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 december 2011 - 20:43   quote  deeplink  
the west will rise again against the northern pigs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 december 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 02:26 schreef dr. Love het volgende:
Hee rakkers weetje wat ik mij wel es afvraagt nou nee laat maar zitten wordt een longstory
Nou tegen psv hadden we veel geluk dat ze de scherpte niet hadden, tegen utrecht ik had er geen worden meer voor heel heel slecht, je bent al ruim 10 wedstrijden verder wat lopen ze nou te trainen, ik snap die koetje ook niet meer geef die cabral toch basis plaats, en bisiswar, achabar wat is zijn doel tevredenheid met een plaats 8 of 10 echt dramatisch, als ze volgende week verliezen van twente pleur ik mijn zeisoen kaart in de maas, allemaal zwaar overbetaalde voetballers, de echte voetballer die het waard als voetballers zijn barcelona hoop dat er geen nederlander in komt, prachtig,
Dat moeten ze ook in nederland doen hier alleen nederlanders, en dat móet elke land gebeuren.en de allerbelangrijkste die sportwereld móet keihard aangepakt worden suporters moeten is hun verstand gebruiken. Sorry ik moest het een even kwijt,

maar ik wil jullie niet bangmaken maar er komt een zware crisis aan maar niet voor de rijken maar voor de werkers in normale banen de zwakke mensen.
Je hebt me bang gemaakt man.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 december 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Eerder deze week werd al bekend dat Jordy Clasie in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente zeer waarschijnlijk weer van de partij is. Nu lijkt ook Sekou Cissé het duel met de Tukkers in de eigen Kuip te gaan halen.
Cissé en Clasie vielen allebei afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) geblesseerd uit. Daarbij leek Clasie de minst erge blessure op te hebben gelopen. De middenvelder kreeg in de Galgenwaard een knie tegen zijn hoofd, waarna hij duizelig werd. De twintigjarige Haarlemmer kan komende zondag tegen FC Twente gewoon weer meespelen, denkt ook trainer Ronald Koeman.
Jordy is nog het minste probleem, vertelde de oefenmeester. Ik heb hem maandag vroegtijdig van het training gestuurd, omdat hij nog wat last van hoofdpijn had. Maar ik denk dat zijn meespelen tegen Twente niet in gevaar komt. Van aanvaller Cissé weet Koeman nog niet zeker of hij op tijd weer fit is, maar de Zaandammer denkt het wel: Het gevoel is dat hij het gaat redden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 19:04 schreef FR-Roel het volgende:
Eerder deze week werd al bekend dat Jordy Clasie in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente zeer waarschijnlijk weer van de partij is. Nu lijkt ook Sekou Cissé het duel met de Tukkers in de eigen Kuip te gaan halen.
Cissé en Clasie vielen allebei afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) geblesseerd uit. Daarbij leek Clasie de minst erge blessure op te hebben gelopen. De middenvelder kreeg in de Galgenwaard een knie tegen zijn hoofd, waarna hij duizelig werd. De twintigjarige Haarlemmer kan komende zondag tegen FC Twente gewoon weer meespelen, denkt ook trainer Ronald Koeman.
Jordy is nog het minste probleem, vertelde de oefenmeester. Ik heb hem maandag vroegtijdig van het training gestuurd, omdat hij nog wat last van hoofdpijn had. Maar ik denk dat zijn meespelen tegen Twente niet in gevaar komt. Van aanvaller Cissé weet Koeman nog niet zeker of hij op tijd weer fit is, maar de Zaandammer denkt het wel: Het gevoel is dat hij het gaat redden.
Dan is mijn gevoel dat we het gaan redden hiermee gerechtvaardigd, 3-2 dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (zondag 18-12-2011 , 14:30): 3 - 2









0.0059828