BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (zondag 18-12-2011 , 14:30): 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - woensdag 14 december 2011 - 19:49   quote  deeplink  
De bedoeling van Feyenoord zal natuurlijk weer net zoals tegen PSV er vol tegen op te klappen. Maar ik vrees voor overschatting van ons efltal, natuurlijk domineerde we in de arena en wonnen we volkomen verdiend van pisvee.

Maar het zou zo maar kunnen dat we nu een beetje de favoriet zijn en dat Twente
zou maar met de punten naar huis gaat. Dat zou me niets eens verbazen. Individueel zijn we naar mijn mening niet veel minder dan Twente maar mentaal wel.

Dus kan op iedere manier uitpakken. Ik vrees een 0-2 voor Twente. Omdat we onszelf nu gewoon te veel hebben onverschat, en Twente mentaal nog steeds beter is dan Feyenoord. Twente komt op voorsprong en maakt voor rust meteen de 0-2 waardoor ze niet meer willen voetballen en wij stikken in ons eigen spel.

Het lijkt negatief maar denk wel dat het het lot is van aantstaande zondag.
Tuurlijk hoop ik op een mooie overwinning om fijn de winterstop in te gaan maar Twente zal zich goed voorbereiden op ons spel en waarschijnlijk met het nodige geluk de drie punten weg kapen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 14 december 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Zit je lekker voor de buis, Is er vuurwerk voor je huis Enschedee Enschedeehee
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 14 december 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 20:08 schreef RedDevil1990 het volgende:
Zit je lekker voor de buis, Is er vuurwerk voor je huis Enschedee Enschedeehee
Blijft leuk.

Of ja, ik hoop dat mensen begrijpen wat ik bedoel.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 19:49 schreef Wim2 het volgende:
De bedoeling van Feyenoord zal natuurlijk weer net zoals tegen PSV er vol tegen op te klappen. Maar ik vrees voor overschatting van ons efltal, natuurlijk domineerde we in de arena en wonnen we volkomen verdiend van pisvee.

Maar het zou zo maar kunnen dat we nu een beetje de favoriet zijn en dat Twente
zou maar met de punten naar huis gaat. Dat zou me niets eens verbazen. Individueel zijn we naar mijn mening niet veel minder dan Twente maar mentaal wel.

Dus kan op iedere manier uitpakken. Ik vrees een 0-2 voor Twente. Omdat we onszelf nu gewoon te veel hebben onverschat, en Twente mentaal nog steeds beter is dan Feyenoord. Twente komt op voorsprong en maakt voor rust meteen de 0-2 waardoor ze niet meer willen voetballen en wij stikken in ons eigen spel.

Het lijkt negatief maar denk wel dat het het lot is van aantstaande zondag.
Tuurlijk hoop ik op een mooie overwinning om fijn de winterstop in te gaan maar Twente zal zich goed voorbereiden op ons spel en waarschijnlijk met het nodige geluk de drie punten weg kapen.
Vrees jij maar lekker verder Wim.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 december 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Eerder deze week werd al bekend dat Jordy Clasie in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente zeer waarschijnlijk weer van de partij is. Nu lijkt ook Sekou Cissé het duel met de Tukkers in de eigen Kuip te gaan halen.

Cissé en Clasie vielen allebei afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) geblesseerd uit. Daarbij leek Clasie de minst erge blessure op te hebben gelopen. De middenvelder kreeg in de Galgenwaard een knie tegen zijn hoofd, waarna hij duizelig werd. De twintigjarige Haarlemmer kan komende zondag tegen FC Twente gewoon weer meespelen, denkt ook trainer Ronald Koeman.

"Jordy is nog het minste probleem", vertelde de oefenmeester. "Ik heb hem maandag vroegtijdig van het training gestuurd, omdat hij nog wat last van hoofdpijn had. Maar ik denk dat zijn meespelen tegen Twente niet in gevaar komt." Van aanvaller Cissé weet Koeman nog niet zeker of hij op tijd weer fit is, maar de Zaandammer denkt het wel: "Het gevoel is dat hij het gaat redden."
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 december 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 19:04 schreef FR-Roel het volgende:
Eerder deze week werd al bekend dat Jordy Clasie in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Twente zeer waarschijnlijk weer van de partij is. Nu lijkt ook Sekou Cissé het duel met de Tukkers in de eigen Kuip te gaan halen.
Cissé en Clasie vielen allebei afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) geblesseerd uit. Daarbij leek Clasie de minst erge blessure op te hebben gelopen. De middenvelder kreeg in de Galgenwaard een knie tegen zijn hoofd, waarna hij duizelig werd. De twintigjarige Haarlemmer kan komende zondag tegen FC Twente gewoon weer meespelen, denkt ook trainer Ronald Koeman.
Jordy is nog het minste probleem, vertelde de oefenmeester. Ik heb hem maandag vroegtijdig van het training gestuurd, omdat hij nog wat last van hoofdpijn had. Maar ik denk dat zijn meespelen tegen Twente niet in gevaar komt. Van aanvaller Cissé weet Koeman nog niet zeker of hij op tijd weer fit is, maar de Zaandammer denkt het wel: Het gevoel is dat hij het gaat redden.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 december 2011 - 20:54   quote  deeplink  
hahahahahaha
sevillana
 sevillana - woensdag 14 december 2011 - 21:04   quote  deeplink  
er zal gewonnen moeten worden, vertrouw er ook wel op . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 december 2011 - 21:23   quote  deeplink  
@Roel hahahaha :)

@Sevi ik hoop er ook op....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
@Roel hahahaha :)

@Sevi ik hoop er ook op....
@Leon ghehe...
Wim2
 Wim2 - woensdag 14 december 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 20:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vrees jij maar lekker verder Wim.
Ik weet dat deze voorspelling niet is wat je zou willen horen, maar het is toch
echt wat ik denk dat er gaat gebeuren, of men het nou wil of niet. Dit topic is
denk ik bedoeld om je voorspelling voor de wedstrijd te geven, het is totaal niet
mijn bedoeling om zoals lijdensweg negativiteit te verspreiden. Nee! in tegendeel zelfs.

Oké, ik zeg 3-1!! KOM OP FEYENOORD!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 21:40 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik weet dat deze voorspelling niet is wat je zou willen horen, maar het is toch
echt wat ik denk dat er gaat gebeuren, of men het nou wil of niet. Dit topic is
denk ik bedoeld om je voorspelling voor de wedstrijd te geven, het is totaal niet
mijn bedoeling om zoals lijdensweg negativiteit te verspreiden. Nee! in tegendeel zelfs.

Oké, ik zeg 3-1!! KOM OP FEYENOORD!
Zo kijk ik niet tegen je aan Wim, verre van dat trouwens. Maar ik bedoel te zeggen dat wij Twente niet hebben te vrezen (spelen nu ook niet echt groots in Polen)
Je hebt de goede instelling gevonden zie ik.
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLÉ OLÉ
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 15 december 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Iemand ervaring met Viagogo?

Zijn blijkbaar nog kaarten beschikbaar voor 'mijn' vak, dus wilde er 1 bijkopen voor m'n pa. Geregistreerd, seizoenkaart aangemeld en bevestigd, maar blijft een foutmelding geven. "The fuck..?"

Iemand tips, of hulp? Dank!
el triste
 el triste - donderdag 15 december 2011 - 15:32   quote  deeplink  
3-1 redelijk makkelijk verwacht ik
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 15 december 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 15:09 schreef Bosifyable het volgende:
Iemand ervaring met Viagogo?

Zijn blijkbaar nog kaarten beschikbaar voor 'mijn' vak, dus wilde er 1 bijkopen voor m'n pa. Geregistreerd, seizoenkaart aangemeld en bevestigd, maar blijft een foutmelding geven. "The fuck..?"

Iemand tips, of hulp? Dank!
Niemand? Bagger.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 15 december 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 19:16 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Niemand? Bagger.
nog geen kaarten gozert?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 15 december 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Nee man. M'n broer heeft nu wel zijn halve seizoenkaart aangevraagd, dus die kan mee. Alleen geen kaartje voor m'n pa kunnen regelen. Dat Viagogo werkt niet lekker mee, en op internet lees ik er ook niet al te beste dingen over?!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 15 december 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 19:22 schreef Bosifyable het volgende:
Nee man. M'n broer heeft nu wel zijn halve seizoenkaart aangevraagd, dus die kan mee. Alleen geen kaartje voor m'n pa kunnen regelen. Dat Viagogo werkt niet lekker mee, en op internet lees ik er ook niet al te beste dingen over?!
ik had er ook nog nooit van gehoord btw.... en een kaartje voor O/P/ etc?
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 15 december 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 19:22 schreef Bosifyable het volgende:
Nee man. M'n broer heeft nu wel zijn halve seizoenkaart aangevraagd, dus die kan mee. Alleen geen kaartje voor m'n pa kunnen regelen. Dat Viagogo werkt niet lekker mee, en op internet lees ik er ook niet al te beste dingen over?!
Bij je reguliere tabakszaak (lotto, danwel viagogo of de aloude ticketbox) zou het wel kunnen of heb je daar helemaal geen beschikking over in de buurt? (want dan zou ik evt.)
FR-D@@N
 FR-D@@N - vrijdag 16 december 2011 - 11:48   quote  deeplink  
ENSCHEDE - Op een besneeuwd veld heeft Leroy Fer vandaag meegetraind met de selectie van FC Twente. Het duel met zijn oud-werkgever Feyenoord zondag komt echter nog te vroeg
Voor het vertrek naar Polen eerder deze week liet trainer Co Adriaanse al weten dat het voorspoedig ging met het herstel van Fer. De speler richt zich nu op de bekerwedstrijd tegen PSV.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 16 december 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Dat is klote voor hem, ma ik zal er niet om rouwe haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2011 door Beempjerotterdam --
Els
 Els - vrijdag 16 december 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2011 - 11:48 schreef D@@N het volgende:
ENSCHEDE - Op een besneeuwd veld heeft Leroy Fer vandaag meegetraind met de selectie van FC Twente. Het duel met zijn oud-werkgever Feyenoord zondag komt echter nog te vroeg
Voor het vertrek naar Polen eerder deze week liet trainer Co Adriaanse al weten dat het voorspoedig ging met het herstel van Fer. De speler richt zich nu op de bekerwedstrijd tegen PSV.
Strategie. Ze willen niet in dezelfde sfeer als PSV komen te zitten.
Els
 Els - zaterdag 17 december 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Bron: AD

Realist Koeman verliest nooit van romanticus Adriaanse

Twee ultieme tegenpolen staan morgen tegenover elkaar in de Kuip, bij Feyenoord-FC Twente. De ene, de realist Ronald Koeman, verloor nog nooit van de ander, de romanticus Co Adriaanse. 'Nee, dat is geen toeval.'

Triomfantelijke glimlach
Op de vrijdagmiddag dat Co Adriaanse in Enschede vertelt dat hij 'niet zo bezig is met dit soort statistieken', kan Ronald Koeman een triomfantelijke glimlach niet onderdrukken, tweehonderd kilometer verderop. Moeiteloos schudt de trainer van Feyenoord zijn overwinningen op Adriaanse uit de mouw.

Benfica vs Porto
'Met Vitesse zelfs drie keer in één seizoen, tegen Ajax, aldus Koeman. 'En met Benfica tegen Porto wonnen wij ook twee keer, uit en thuis, in het seizoen dat Co kampioen werd.'

Geen toeval
Of dat toeval is, willen we weten, dat Koeman in zijn gehele trainerscarrière nog nooit heeft verloren van Adriaanse. De Groninger, na anderhalve seconde bedenktijd: 'Nee, dat denk ik niet, nee.'

Nieuwe Zakelijkheid
Ze contrasteren fijn, deze twee trainers, qua denkwijze en voetbalfilosofie. Adriaanse, de romanticus met een onstilbare honger naar spektakel en gedurfd aanvalsspel en Koeman, de sluwe winnaar, immer loerend op de perfecte valstrik. De idealist versus de realist, zo u wilt. Sturm und Drang tegenover Nieuwe Zakelijkheid.

Profiteren van ruimtes
'Co neemt graag veel risico', zegt Koeman. 'En daar heeft hij veel succes mee gehad, laat dat gezegd zijn. Maar als tegenstander betekent het dat er ook ruimtes ontstaan. Door het op een bepaalde manier weg te zetten, probeer je je zo goed mogelijk te wapenen. En te profiteren waar mogelijk.'
Els
 Els - zaterdag 17 december 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Bron: Voetbalzone

Co Adriaanse is niet op de hoogte van enige interesse van Feyenoord in hem na dit seizoen. De Rotterdammers werden in het verleden al enkele malen gelinkt aan de trainer, die momenteel voor FC Twente werkt. Adriaanse erkent zaterdag in De Telegraaf dat hij dicht bij een arbeidsovereenkomst met de Stadionclub is geweest, maar momenteel speelt er volgens hem niets.

De voorbije maanden doken regelmatig berichten op, dat Adriaanse na dit seizoen aan de slag zal gaan in De Kuip. Hij heeft een contract voor één seizoen in Enschede, net als Ronald Koeman dat heeft in Rotterdam. Bij Feyenoord zou men de oefenmeester graag zien komen als nieuwe coach; Koeman fungeert in die optiek nu als tussenpaus. Adriaanse zegt zich er echter niet in te herkennen.

Ik heb het gerucht gehoord, maar mij is daarvan helemaal niets bekend, legt de ex-trainer van Willem II, Ajax en AZ uit. Het enige wat ik erover kan zeggen, is dat ik in het verleden drie keer de kans heb gehad om trainer van Feyenoord te worden. In mijn tijd bij ADO, in de periode dat Mark Wotte td was bij Feyenoord en de laatste keer toen Peter Bosz en Wim Jansen mij opzochten in Oekraïne om mij te vragen als trainer, wat ik ze had afgeraden omdat ik het toch niet ging doen. Dat zijn de feiten en voor de rest is er niks.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 11:01 schreef Els het volgende:
Bron: Voetbalzone

Co Adriaanse is niet op de hoogte van enige interesse van Feyenoord in hem na dit seizoen. De Rotterdammers werden in het verleden al enkele malen gelinkt aan de trainer, die momenteel voor FC Twente werkt. Adriaanse erkent zaterdag in De Telegraaf dat hij dicht bij een arbeidsovereenkomst met de Stadionclub is geweest, maar momenteel speelt er volgens hem niets.

De voorbije maanden doken regelmatig berichten op, dat Adriaanse na dit seizoen aan de slag zal gaan in De Kuip. Hij heeft een contract voor één seizoen in Enschede, net als Ronald Koeman dat heeft in Rotterdam. Bij Feyenoord zou men de oefenmeester graag zien komen als nieuwe coach; Koeman fungeert in die optiek nu als tussenpaus. Adriaanse zegt zich er echter niet in te herkennen.

Ik heb het gerucht gehoord, maar mij is daarvan helemaal niets bekend, legt de ex-trainer van Willem II, Ajax en AZ uit. Het enige wat ik erover kan zeggen, is dat ik in het verleden drie keer de kans heb gehad om trainer van Feyenoord te worden. In mijn tijd bij ADO, in de periode dat Mark Wotte td was bij Feyenoord en de laatste keer toen Peter Bosz en Wim Jansen mij opzochten in Oekraïne om mij te vragen als trainer, wat ik ze had afgeraden omdat ik het toch niet ging doen. Dat zijn de feiten en voor de rest is er niks.
laat hem dan maar lekker wegblijven.
Els
 Els - zaterdag 17 december 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Wat mij betreft vragen ze hem geen 4e keer.
Wim2
 Wim2 - zaterdag 17 december 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Wat erger ik me toch altijd aan de derksen met die voorspellingen van hem.
Het lijkt of hij altijd tegen Feyenoord kiest, terwijl hij weet dat Feyenoord
in top wedstrijden erg goed speelt, kiest hij toch weer voor Twente en voor de
rest altijd voor hoger geklasseerde clubs.Misschien is hij gewoon jaloers dat hij
nooit bij een club als Feyenoord heeft kunnen spelen. Ik blijf het een naar mannetje vinden, die alleen voor het voorspelbare kiest en denkt dat hij wat van voetbal weet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 11:21 schreef Wim2 het volgende:
Wat erger ik me toch altijd aan de derksen met die voorspellingen van hem.
Het lijkt of hij altijd tegen Feyenoord kiest, terwijl hij weet dat Feyenoord
in top wedstrijden erg goed speelt, kiest hij toch weer voor Twente en voor de
rest altijd voor hoger geklasseerde clubs.Misschien is hij gewoon jaloers dat hij
nooit bij een club als Feyenoord heeft kunnen spelen. Ik blijf het een naar mannetje vinden, die alleen voor het voorspelbare kiest en denkt dat hij wat van voetbal weet.
niet aan ergeren..... laat hem maar
Els
 Els - zaterdag 17 december 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 11:21 schreef Wim2 het volgende:
Wat erger ik me toch altijd aan de derksen met die voorspellingen van hem.
Het lijkt of hij altijd tegen Feyenoord kiest, terwijl hij weet dat Feyenoord
in top wedstrijden erg goed speelt, kiest hij toch weer voor Twente en voor de
rest altijd voor hoger geklasseerde clubs.Misschien is hij gewoon jaloers dat hij
nooit bij een club als Feyenoord heeft kunnen spelen. Ik blijf het een naar mannetje vinden, die alleen voor het voorspelbare kiest en denkt dat hij wat van voetbal weet.
Ben er juist blij mee. Laat Twente maar denken dat het een makkie is en Feyenoord maar weten dat ze alles op alles zullen moeten zetten om te winnen. Zo'n voorspelling helpt daarbij.
MMM
 MMM - zaterdag 17 december 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Precies, pakte tegen PSV ook goed uit.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Zelfde opstelling als vorige week, alleen Cabral in de basis. Cissé speelt niet mee.

Ik zeg 1-0.
MMM
 MMM - zaterdag 17 december 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat Schaken dan gewoon rechts staat en Cabral links.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Dat betwijfel ik. Ze zullen wel constant wisselen, die backs een beetje gek maken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 december 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Tis Derksen maar hoor, hij heeft ook maar een mening.
MMM
 MMM - zaterdag 17 december 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 12:15 schreef Bosifyable het volgende:
Dat betwijfel ik. Ze zullen wel constant wisselen, die backs een beetje gek maken.
Zou weer nadelig zijn voor Guidetti. Maar, we zien het wel!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 12:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Zou weer nadelig zijn voor Guidetti. Maar, we zien het wel!
Snap wat je bedoelt, maar die zal toch op trainingen (in partijvorm) wel gewend zijn aan de wisselingen die er gemaakt worden en wat voor invloed dat heeft op de aanvoer.

We zullen zien!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 12:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Zou weer nadelig zijn voor Guidetti. Maar, we zien het wel!
je kan ook een voorzet geven vanaf de andere kant hoor. schot op doel is de keuze.
ar
 ar - zaterdag 17 december 2011 - 13:18   quote  deeplink  
komt goed...Clasie fit 3-0.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 11:21 schreef Wim2 het volgende:
Wat erger ik me toch altijd aan de derksen met die voorspellingen van hem.
Het lijkt of hij altijd tegen Feyenoord kiest, terwijl hij weet dat Feyenoord
in top wedstrijden erg goed speelt, kiest hij toch weer voor Twente en voor de
rest altijd voor hoger geklasseerde clubs.Misschien is hij gewoon jaloers dat hij
nooit bij een club als Feyenoord heeft kunnen spelen. Ik blijf het een naar mannetje vinden, die alleen voor het voorspelbare kiest en denkt dat hij wat van voetbal weet.
Laat lekker gaan joh. Derksen mag toch ook een mening hebben. Bovendien is FC Twente constant boven ons geeindigd de afgelopen jaren, zijn ze de bekerwinnaar en staan ze ook nu weer voor op Feyenoord.

Zo gek is dat niet dat hij voor Twente kiest.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 13:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Laat lekker gaan joh. Derksen mag toch ook een mening hebben. Bovendien is FC Twente constant boven ons geeindigd de afgelopen jaren, zijn ze de bekerwinnaar en staan ze ook nu weer voor op Feyenoord.

Zo gek is dat niet dat hij voor Twente kiest.
Mooi zo, hij zit er toch vaak naast.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 14:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooi zo, hij zit er toch vaak naast.
Precies. Wat maakt het uit. Het is maar een mening.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 15:52   quote  deeplink  
Toch.
*Ghehe* Ennuh T, weet jij hoe lang je moedermelk kan bewaren, er staat namelijk geen THT-datum op die emmert. d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 15:52 schreef RenatoBos het volgende:
Toch.
*Ghehe* Ennuh T, weet jij hoe lang je moedermelk kan bewaren, er staat namelijk geen THT-datum op die emmert. d:-)
Gewoon invriezen die zooi! Maken we er moedermelkijs van...
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 17 december 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Hup wij
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Fer boe
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Nu snap ik er helemaal geen zak meer van.

Via de officiële Feyenoord kanalen zouden er geen kaarten meer beschikbaar zijn voor mijn vak, Viagogo blijkt een kut website te zijn, maar toen ik vandaag (op goed geluk) de Primera binnenliep, hadden ze wel nog kaarten?!

Mja, goede zaak, kan ik m'n pa ook weer eens meenemen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Je bent een stuk wijzer geworden toch, volgende keer gelijk naar de Primera.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:
Je bent een stuk wijzer geworden toch, volgende keer gelijk naar de Primera.
Maar dan moet ik de deur uit ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Maar dan moet ik de deur uit ;)
Leuk hè dit forum d:-)
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Leuk hè dit forum d:-)
Eh.. Dat is niet de reden dat ik thuis blijf ;) Meer de moeite de stad/het dorp in te gaan. Haat winkels.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (zondag 18-12-2011 , 14:30): 3 - 2









0.0075972