|
|
RenatoBos
|
|
|
Is een vrouwenaangelegenheid wij mannen kijken voetbal en houden van Feyenoord. Maar is toch geen moeite voor je vader, met liefde neem ik aan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Uiteraard, verschillende mensen hebben de situatie ooit gelezen hier :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Cabral kan het wel wel met z'n rechter maar trekt liever naar binnen en Schaken kan weinig met links. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
FC Twente met Fer naar Feyenoord ROTTERDAM - FC Twente reist met Leroy Fer af naar Rotterdam voor de topper van zondag tegen Feyenoord. De middenvelder, oud-speler van de Rotterdammers, kon de afgelopen weken wegens een liesblessure niet spelen. Trainer Co Adriaanse heeft hem nu weer in de voorlopige selectie opgenomen. Adriaanse neemt 20 spelers mee naar de Kuip. Daarvan moeten er ter plekke nog twee afvallen. Emir Bajrami en Tim Cornelisse zijn ziek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 17:25 schreef MMM het volgende:[..] Cabral kan het wel wel met z'n rechter maar trekt liever naar binnen en Schaken kan weinig met links. Hoeft ook niet. Een voorzet mag indraaien. Vereist alleen een kap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 17:37 schreef D@@N het volgende:FC Twente met Fer naar Feyenoord ROTTERDAM - FC Twente reist met Leroy Fer af naar Rotterdam voor de topper van zondag tegen Feyenoord. De middenvelder, oud-speler van de Rotterdammers, kon de afgelopen weken wegens een liesblessure niet spelen. Trainer Co Adriaanse heeft hem nu weer in de voorlopige selectie opgenomen. Adriaanse neemt 20 spelers mee naar de Kuip. Daarvan moeten er ter plekke nog twee afvallen. Emir Bajrami en Tim Cornelisse zijn ziek. Welkom FER d:-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 17:07 schreef Bosifyable het volgende:Nu snap ik er helemaal geen zak meer van. Via de officiële Feyenoord kanalen zouden er geen kaarten meer beschikbaar zijn voor mijn vak, Viagogo blijkt een kut website te zijn, maar toen ik vandaag (op goed geluk) de Primera binnenliep, hadden ze wel nog kaarten?! Mja, goede zaak, kan ik m'n pa ook weer eens meenemen. hmmmmmm dus toch 3 bosi's....... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jazeker. Ik bel je later op de avond nog ff, als het je uitkomt! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
spannend hè, . . die fer, . . . speelt ie of speelt ie niet . . . . . ik denk van niet (ik weet het, boeiend? niet echt) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 19:43 schreef sevillana het volgende:spannend hè, . . die fer, . . . speelt ie of speelt ie niet . . . . . ik denk van niet (ik weet het, boeiend? niet echt) ik denk dat het Feyenoord kan helpen als hij speelt..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij komt hij komt, hij komt die....... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik denk dat hij morgen buikgriep heeft . . :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, dat zou wel passen in het karakterbeeld wat ik van hem heb.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 17:37 schreef D@@N het volgende:FC Twente met Fer naar Feyenoord ROTTERDAM - FC Twente reist met Leroy Fer af naar Rotterdam voor de topper van zondag tegen Feyenoord. De middenvelder, oud-speler van de Rotterdammers, kon de afgelopen weken wegens een liesblessure niet spelen. Trainer Co Adriaanse heeft hem nu weer in de voorlopige selectie opgenomen. Adriaanse neemt 20 spelers mee naar de Kuip. Daarvan moeten er ter plekke nog twee afvallen. Emir Bajrami en Tim Cornelisse zijn ziek. Mooi! Op tijd naar het stadion dus, een beetje influiten.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 19:43 schreef sevillana het volgende:spannend hè, . . die fer, . . . speelt ie of speelt ie niet . . . . . ik denk van niet (ik weet het, boeiend? niet echt) Hij moet toch het veld op met de warming up? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist, dus komt allen op tijd... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Chribs
|
|
|
Ik ben er bij. Ik hoop op een 3-1, maar het zal wel 2-0 en billenknijpen worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maakt niet uit welke van de twee voorspellingen het zal zijn, WIJ GAAN WINNEN! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha precies,en hij loopt gelijk richting mijn vak .. Altijd vriendelijk zijn wij :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Genoeg kleingeld mee nemen dus d:-) |
|
|
|
|
Chribs
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En een aansteker :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
:-)) ik denk dat hij vannacht slecht zal slapen. |
|
|
|
|
Chribs
|
|
|
Dan kan die mooi op het veld een slaapmomentje hebben, misschien dat we in plaats van lachen of fluiten. met zn allen slaap kindje slaap moeten zingen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tja voor de oorzaak hoeft hij slechts in de spiegel te kijken... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, eikel dat het is. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen dat hij morgen ha(r)telijk word ontvangen. |
|
|
|
|
Chribs
|
|
|
hij nog meer dan wijnaldem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, voor Wijnaldem kan ik nog enigzins sympathie opbrengen, hij mag zijn been breken |
|
|
|
|
Chribs
|
|
|
quote: Als die van de bank komt om in te vallen uiteraard |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooiste is dat ie tijdens de warming-up al jankend de catacomben in rent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zeker!! hopen dat het wel een beetje droog blijft ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
regen is nu niet zo'n ramp roel. ik kijk bij een maatje van me... lol |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, regen, 3 bosi's..... ik heb er zo'n zin in.... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Mijn geweldige shirt is nog nat van vorige week tegen Utreg, maar vanmiddag zal ik hem uit kunnen wringen! (en dan tóch maar een keer laten wassen......?) Ná de overwinning uiteraard! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 08:12 schreef Suijltje het volgende:Mijn geweldige shirt is nog nat van vorige week tegen Utreg, maar vanmiddag zal ik hem uit kunnen wringen! (en dan tóch maar een keer laten wassen......?) Ná de overwinning uiteraard! nooit wassen suijl!! dan heeft hij nog meer waarde! ;-) (doe ik ook bij mijn sokken, tot wendy's ergenis...) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 08:16 schreef FR-Han het volgende:[..] nooit wassen suijl!! dan heeft hij nog meer waarde! ;-) (doe ik ook bij mijn sokken, tot wendy's ergenis...) Hahahaha...........zal tóch een keer moeten vriend Biek! Enne......kent Wendy je nou nóg niet??? haha. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: 1x was leuk hè.. Pisvinger ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Reken op bewolkt, grijs, fris, regenachtig weer. Een graad of vijf wordt het. In de Kuip gaat het plaatselijk stormen. #FeyTwe |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hoe laat kwam je nu ook alweer bij me? 10 uur toch? ;) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: doe maar een uurtje later 11.00 uur |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 08:18 schreef Suijltje het volgende:[..] Hahahaha...........zal tóch een keer moeten vriend Biek! Enne......kent Wendy je nou nóg niet??? haha. wendy vind dat me voeten naar goedkope camember ruiken, en me drollen naar bedorven permanent vloeistof ruiken... volgens mij kent ze me al door en door... vind het triest dat ze altijd kritiek heefd op mijn geuren... hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N