|
|
FR-Elmo
|
|
|
Plaats hier de grappigste quotes/ gebeurtenissen/ foto's/ filmpjes die je nog weet. Ook hele topics kunnen worden vermeld.
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Hahahaa.. Mooie verkapte manier (Openen Topic Grappigste forum momenten 2011) om de discussie nog een keer op te laaien..
Kudos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
lul, dat is een post die mij wel even bij blijft... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, wel herkenbaar voor je? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heb t vaker gezien ja :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vind het grootste deel hier een stel zeikstralen, vind vooral mezelf heel leuk. Dus als ik nog even (bijna) 5000 posts mag quoten? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 22:13 schreef Bosifyable het volgende:Vind het grootste deel hier een stel zeikstralen, vind vooral mezelf heel leuk. Dus als ik nog even (bijna) 5000 posts mag quoten? Is moeilijk: zeikstraal zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze artiest is dankzij Katja wel mijn ontdekking van dit jaar..
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Tsja, je kan het ook op die manier benaderen.
Ik tel ondertussen nog even door.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wie ben je dan joh mafkees... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kijk nou uit kleine!! want ik hou van dwergwerpen!! ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha the best,dacht bijna dat je het nichie van FR Henk was man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Mijn mooiste forum moment dit jaar: De ban van lijdensweg |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik geniet in tegenstelling tot mijn grote vriend "l" niet van een (aangenaaide) ban van een medeforumlid!
Met stip op 1 binnengekomen vandaag: zijn aankondiging dat hij t/m september 2012 op wereldreis is en daardoor niet (of in het ergste geval nauwelijks) aanwezig zal zijn op dit forum. Heerlijk! Ben alleen bang dat we blijgemaakt worden met de welbekende dode mus ... maar ik heb me wel kapotgelachen toen ik het las, dat dan weer wel ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 15:50 schreef JanM het volgende:[..] Ik geniet in tegenstelling tot mijn grote vriend "l" niet van een (aangenaaide) ban van een medeforumlid! Met stip op 1 binnengekomen vandaag: zijn aankondiging dat hij t/m september 2012 op wereldreis is en daardoor niet (of in het ergste geval nauwelijks) aanwezig zal zijn op dit forum. Heerlijk! Ben alleen bang dat we blijgemaakt worden met de welbekende dode mus ... maar ik heb me wel kapotgelachen toen ik het las, dat dan weer wel ... Inderdaad Jan, daar heb ik niet over nagedacht, zou hij zo laag zijn om ons daar mee blij te maken. Ik zie hem er ook wel voor aan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 18:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Inderdaad Jan, daar heb ik niet over nagedacht, zou hij zo laag zijn om ons daar mee blij te maken. Ik zie hem er ook wel voor aan. Neuh denk het niet. Hij is even terug ook al een tijd weggeweest en dat kondigde hij ook aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 19:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Neuh denk het niet. Hij is even terug ook al een tijd weggeweest en dat kondigde hij ook aan. Hoop doet leven. Bedankt voor het goede nieuws T. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Het feit dat Jack van Ajaks excuses wil van de Feyenoord aanhang ivm met transfer van vormer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 20:34 schreef RedDevil1990 het volgende:Het feit dat Jack van Ajaks excuses wil van de Feyenoord aanhang ivm met transfer van vormer Hij mag een vet hart krijgen van mij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij mag van mij met die Giel Beelen PBFD krijgen!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Heel z'n lijf is al zo vet als bagger dus z'n hart volgt snel denk ik |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad de VETSTE WENSEN voor sjakkie |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kom niet te laat op het vliegveld hè! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 1700 uur vertrek ik , is vroeg zat om vanuit Rotterdam in 020 te komen. Maar wees niet bang ik ga echt wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 12:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] 1700 uur vertrek ik , is vroeg zat om vanuit Rotterdam in 020 te komen. Maar wees niet bang ik ga echt wel Auto op lang parkeren zeker? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
shit... afscheid van Lijdensweg gemist.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Pas op, niet te vroeg juichen want hij zou al weg zijn maar is weer vrolijk aan het posten ... ben bang dat we blij gemaakt zijn met een groene haas gele koe rode kanarie dode mus ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind Lijdensweg wel wat toevoegen aan het forum. Jaknikkers zitten er al genoeg..
Al kan het soms wat minder, dat ben ik wel met jullie eens. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 21:05 schreef MMM het volgende:Ik vind Lijdensweg wel wat toevoegen aan het forum. Jaknikkers zitten er al genoeg.. Al kan het soms wat minder, dat ben ik wel met jullie eens. Precies. Kan me af en toe ergeren aan zijn woordkeuzes en de manier hoe hij het brengt, maar ach..
Tegengeluid is goed. Obsessief gedrag niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 21:06 schreef Bosifyable het volgende:[..] Precies. Kan me af en toe ergeren aan zijn woordkeuzes en de manier hoe hij het brengt, maar ach.. Tegengeluid is goed. Obsessief gedrag niet. Goed verwoord, helaas irriteert hij met zijn obsessieve gedrag veel mensen. Vraag me dan ook af waarom dan? Mening is okay maar bij hem krijg ik het gevoel dat hij op onze reactie's uit is. En dat huilen bij de moderators vind ik misselijkmakend en dat vind ik bezwaarlijk. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 21:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Goed verwoord, helaas irriteert hij met zijn obsessieve gedrag veel mensen. Vraag me dan ook af waarom dan? Mening is okay maar bij hem krijg ik het gevoel dat hij op onze reactie's uit is. En dat huilen bij de moderators vind ik misselijkmakend en dat vind ik bezwaarlijk. Tis niet voor niks een lijdensweg met hem hier :D |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 21:05 schreef MMM het volgende:Ik vind Lijdensweg wel wat toevoegen aan het forum. Jaknikkers zitten er al genoeg.. Al kan het soms wat minder, dat ben ik wel met jullie eens. Helemaal eens, helemaal eens, helemaal eens. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha dan maar een lans breken voor de lijdensweg..maar mocht hij op wereldreis gaat: doe antonio de groeten |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik wacht eigenlijk een beetje op een 'nieuw' mens op het forum.. Met een leuke aparte naam, 'zonnestraal' ofzo.. of ' koffiemok', die anti-Clasie is ofzo, niet omdat Clasie het slecht doet, maar gewoon omdat ie reacties wil.
Ik vind het op zijn plaats, dat als de komende mens echt Lijdensweg niet blijkt te zijn, er een lijdensweg-award voor in de plaats komt..
. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
doe ff normaal gasten, jullie doen net of jullie hem missen! schei toch uit! hallo wakker worden!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 15:41 schreef Milo het volgende:doe ff normaal gasten, jullie doen net of jullie hem missen! schei toch uit! hallo wakker worden!!!!!!! mis hem als nekpijn..... geloof er alleen geen donder van dat hij weg is.... indien wel: dan is dat het grootste moment van dit forum in 2011. Andere mening: Prima Soms provoceren: prima Op z'n tijd elkaar er tussen nemen: prima
Vasthoudend en bekrompen gedrag: niet prima. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 15:57 schreef FR-Roel het volgende:[..] mis hem als nekpijn..... geloof er alleen geen donder van dat hij weg is.... indien wel: dan is dat het grootste moment van dit forum in 2011. Andere mening: Prima Soms provoceren: prima Op z'n tijd elkaar er tussen nemen: prima Vasthoudend en bekrompen gedrag: niet prima. +1 |
|
|
|