|
|
remco k
|
|
|
Jong Ajax vandaag met veel eerste elftal spelers verloren met 3-2. En weer een rode kaart.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Dit geeft ook weer eens aan, dat de meeste van onze talentjes nog lang niet rijp zijn voor het echte grote werk. Ik blijf dit roepen, maar veel supporters op het forum denken nog steeds, dat je ijzer met blote handen kan breken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 - 00:26 schreef Ztjes het volgende:[..] Dit geeft ook weer eens aan, dat de meeste van onze talentjes nog lang niet rijp zijn voor het echte grote werk. Ik blijf dit roepen, maar veel supporters op het forum denken nog steeds, dat je ijzer met blote handen kan breken. Wel als je popeye heet ^^ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En Jong Ajax 1-0 achter tegen Den Bosch; nu rust. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wie wordt er vandaag uit het veld gestuurd? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:
1977? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahahaha....hoi Ronald, ouwe hippy uit de pijp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja man...de schrik van de Kuiperstraat, van Wou straat had je al een straat verbod |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: mocht alleen in de van Ostadestraat komen voor school ;-) het is trouwens Kuipersstraat btw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] mocht alleen in de van Ostadestraat komen voor school ;-) het is trouwens Kuipersstraat btw Sorry ik slis niet.....ook niet als ik gedronken heb |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ach so, ik drink ook niet als ik sliss |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dronk je maar eens ....slome |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hey ouwe, toen jij zei dat je geen sterke drank drinkt (en eigenlijk alleen maar een biertje) zei ik gelijk dat IK aan een hele STERKE bak koffie zat, dus ik drink wel degelijk sterke drank ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 23:07 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hey ouwe, toen jij zei dat je geen sterke drank drinkt (en eigenlijk alleen maar een biertje) zei ik gelijk dat IK aan een hele STERKE bak koffie zat, dus ik drink wel degelijk sterke drank ;-) Ja ja ja...tis goed met jou, slingers al opgeruimd ? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nee gap, die blijven hangen t/maanstaande vrijdag voor het slaap feestje van mijn oudste dochter (uit de 2e leg);-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 23:11 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] nee gap, die blijven hangen t/maanstaande vrijdag voor het slaap feestje van mijn oudste dochter (uit de 2e leg);-)) Top gap.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax vandaag met Bocarra als CVM en Mening op het middenveld. Kishna in de basis bij Jong. De tegenstander is Sparta.
Denswil en Zivkovic nog geschorst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1-0 door Danny Bakker, pass van een zwervende Kishna na vanaf de plek van de rechts back een goede pass gaf op Bakker. Die draait makkelijk weg en schiet goed binnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kishna goed op dreef in de 1e 10 minuten, nu een goede pass op spits Hendriks die de bal niet weet te controleren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Rare actie van Leeuwenburg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Met die bal die hij weg probeerde te boksen? Zag er idd niet goed uit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja, die bedoel ik. Inderdaad rare actie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dit weer wel goed van Leeuwenburg. Tot 2 keer toe goed gepakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik schakel pas net in, laat terug van het werk, wie maakte de 1-0 en hoe speelt Ajax, vallen er nog mensen op in positieve of negatieve zin? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Inderdaad! Uitstekende reddingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Slechte inspeelpass, daarna zelf willen corrigeren en geel... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2014 - 20:08 schreef Eide het volgende:1-0 door Danny Bakker, pass van een zwervende Kishna na vanaf de plek van de rechts back een goede pass gaf op Bakker. Die draait makkelijk weg en schiet goed binnen. Je antwoord Remco ;)
Eerste 15 minuten gewoon goed van AJax. Zeker 3 goede kansen, weinig van Sparta. Daarna werd het minder.
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wel vaak simpel balverlies, maar dat geldt ook voor sparta.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2014 - 20:41 schreef Eide het volgende:[..] Je antwoord Remco ;) Eerste 15 minuten gewoon goed van AJax. Zeker 3 goede kansen, weinig van Sparta. Daarna werd het minder. Aha, thanks.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja, dan sta je prima 2-0 voor en dan dit.. Pffff.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens moeten die scheidsrechters in NL toch echt eens in de leer gaan bij de grotere competities.. Echt te droevig voor woorden dat er op dat middenveld uberhaubt gefloten wordt tegen Boccara.. Hij speelt duidelijk de bal en dan de man. In Engeland zou daar niet eens voor gefloten worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die commentator is niet helemaal bij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfff wat een rare pot.. Sparta komt in 3 minuten terug naar een gelijkspel.. Maar Ajax wint uiteindelijk met 4-2.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heb het laatste deel niet kunnen zien. Goals van? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wordt die Hendriks nog wat? werd toen binnengehaald van de Graafschap als een groot talent, maar hoor weinig meer over hem. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De manier waarop hij scoorde vind ik wel knap. deed mij een beetje denken aan KJH |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gewonnen, das in ieder geval al positief! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Jong ajax nu 0-2 voor tegen Emmen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Netjes, dit Jong Ajax doet het hartstikke prima zolang ze hun koppie erbij houden. Doelpunten makers tot nu toe?
Edit: Tete en Muric.
Muric is goed begonnen bij Ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Uiteindelijk 2-2, maar geen gele kaarten en geen rode kaarten voor ajax dit keer, is ook wel wat waard ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 21:53 schreef Ronald 1960 het volgende:Uiteindelijk 2-2, maar geen gele kaarten en geen rode kaarten voor ajax dit keer, is ook wel wat waard ;-) Dat is al de zoveelste keer dat zij een voorsprong van twee goals weer weggeven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weer geen goal Zivkovic trouwens, wordt wel eens tijd dat hij gaat scoren. |
|
|
|