|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Van mij mag het ook belonen dat hij goed bezig is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 09:57 schreef Eide het volgende:Twee intikkertjes. Hij laat zien een neusje voor de goal te hebben. Voetballend nog altijd niet heel overtuigend. Ik hoop wel dat hij erbij zit voor woensdag, dat verdient hij zeker wel op basis van zijn productiviteit. Welnu, jouw (en mijn) wens is in vervulling gegaan: Zivko zit bij de selectie voor morgenavond. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
In mijn ogen komt hij pas voor minuten in aanmerking als Ajax voor staat en Apoel met veel druk vooruit gaat spelen. Zijn snelheid in de counter is een wapen voor morgen. In alle andere gevallen zie ik een beslissend duel in de Champions League niet als een geschikt moment voor een officieel debuut. Niet dat ik het hem niet gun, maar voor alles is een tijd en plaats en je moet zo'n jongen gebruiken op het moment dat hij optimaal van belang kan zijn.
Over achterstanden wil ik niet nadenken ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 14:05 schreef Eide het volgende:In mijn ogen komt hij pas voor minuten in aanmerking als Ajax voor staat en Apoel met veel druk vooruit gaat spelen. Zijn snelheid in de counter is een wapen voor morgen. In alle andere gevallen zie ik een beslissend duel in de Champions League niet als een geschikt moment voor een officieel debuut. Niet dat ik het hem niet gun, maar voor alles is een tijd en plaats en je moet zo'n jongen gebruiken op het moment dat hij optimaal van belang kan zijn. Over achterstanden wil ik niet nadenken ;) .......Of als Milik het misschien laat afweten..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Daar wil ik ook niet aan denken.. Zivko zijn tijd komt vanzelf nog wel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 14:05 schreef Eide het volgende:In mijn ogen komt hij pas voor minuten in aanmerking als Ajax voor staat en Apoel met veel druk vooruit gaat spelen. Zijn snelheid in de counter is een wapen voor morgen. In alle andere gevallen zie ik een beslissend duel in de Champions League niet als een geschikt moment voor een officieel debuut. Niet dat ik het hem niet gun, maar voor alles is een tijd en plaats en je moet zo'n jongen gebruiken op het moment dat hij optimaal van belang kan zijn. Over achterstanden wil ik niet nadenken ;) Dat is absoluut waar. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Of een blessure. Of, of, of.
Maar ik zou niet willen zien dat hij minuten krijgt om maar te mogen debuteren. Daar is de wedstrijd morgen in mijn ogen niet het moment voor. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Bij RKC deed gisteren ene Collin Seedorf mee. Weet iemand of dat familie van Clarence is? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik hoorde zelfs een volle neef van..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 14:16 schreef Eide het volgende:Of een blessure. Of, of, of. Maar ik zou niet willen zien dat hij minuten krijgt om maar te mogen debuteren. Daar is de wedstrijd morgen in mijn ogen niet het moment voor. Ik denk overigens dat we deze wedstrijd gewoon gaan winnen. Dat zou de in dit seizoen wel de enige overwinning worden in de CL |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yep, volle neef van Clarence. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ken die ook net zo goed voetballen??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hij is 19 en speelt bij RKC in de Jupiler League. Wat denk je zelf? ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 22:54 schreef Loetje het volgende:[..] Is het fysieke. Voetballend zijn ze vaak veel sterker. Maag met hoge ballen, dan worden ze heel kwetsbaar. Het fysieke wat ze tekortkomen. Overigens, waarom werd die goal van RKC nou afgekeurd? Niet mee eens dat het door het fysieke komt.. Ze blijven niet voetballen, gaan ballen wegroeien en lijken soms in paniek te raken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Norbert Alblas heeft trouwens de voorste kruisband van z'n rechterknie afgescheurd. Daar staat 9 tot 12 maanden voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kut man. zag het gebeuren. Bah. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach ja, misschien moeten we hem alvast kopen! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De A1 weer gewonnen en weer Azzouzi die goals maakt... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het begin is goed. 0-1 voor tegen mvv. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer dat het niet te zien is.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Lekker, alweer 0-1 uit bij MVV |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
I. Groothuizen R. van Koesveld D. van Bruggen K. Tete T. Noordhoff R. Ligeon D. Bakker D. Warmerdam R. Murić S. Hendriks Q. Menig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Doelpunt overigens van Van Bruggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Damian van Bruggen is toch al goed bezig bij Jong Ajax. Is snel een solide verdediger aan het worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Muric had kans op 0-2 maar mvv heeft ook al behoorlijk grote kansen gemist. Gelukkig nog voorsprong. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En Menig mag nooit meer een penalty nemen. Wat een truttige getrapt zeg. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En 2-2. Goal Tete. Twee centrale verdedigers als doelpuntenmakers. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jaaaaaaaa 2-0! Menig gescoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Inmiddels 3-1 en een rode kaart voor De Graafschap. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
gaat lekker zo met jong ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima overwinning weer. Teams die niet zo lang geleden nog in de Eredivisie speelden. Jong Ajax is absoluut aan het groeien. Qua spel, qua volwassenheid en vele malen minder onnodige kaarten |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eerdaags de eerste titel JL voor Jong Ajax ha ha gaat goed met die jongens ik ben benieuwd aan het eind van het seizoen waar ze eindigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel knap als je ziet wat er allemaal is weggevallen uit dat elfatl dit jaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jammer van het resultaat gisterenavond. Komende week de samenvatting eens bekijken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De wedstrijd tussen Jong Ajax en Den Bosch, welke op het programma stond voor vanmiddag, is AFGELAST!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wordt gefluisterd dat daar een luchtje aan zit..
Wedstrijd is al heel vroeg afgelast.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gisteravond was het heel slech in Amsterdam. Er lag nog sneeuw, het regende en er zat vorst aan te komen. Ik denk dat er niet veel door gaat in de regio Amsterdam.
En de kan besluiten vroegtijdig af te gelasten. Daarna kan de scheidsrechter dat ook nog een keer doen. Waarschijnlijk heeft Ajax het afgekeurd voordat FC Den Bosch afreisde om ze die reis te besparen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja zodat Sinkgraven mee kon doen! ;-)
Afgekeurd door de scheidsrechter en juist zo vroeg mogelijk zodat clubs niet onnodig meer gaan afreizen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja zodat Sinkgraven mee kon doen! ;-) Afgekeurd door de scheidsrechter en juist zo vroeg mogelijk zodat clubs niet onnodig meer gaan afreizen! Volgens mij door Ajax zelf, en doet de scheids een herkeuring.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Het is in de ochtend al afgekeurd door de scheidsrechter. Die constateerde dat het veld niet geschikt was om op te voetballen! En de afgelasting willen ze zo vroeg mogelijk doen zodat uitspelende ploegen niet voor niets de weg ophoeven! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Als de club een 's ochtends tot een algehele afgelasting besluit volgt er geen herkeuring door de scheidsrechter. Dat gebeurt slechts als de club het er niet uitgooit maar de scheidsrechter toch wilt keuren vanwege de omstamdigheden.
Zo heb ik dat althans altijd begrepen. Als overtreffende trap kan de KNVB overigens ook tot algehele afgelasting beslissen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het is in de ochtend al afgekeurd door de scheidsrechter. Die constateerde dat het veld niet geschikt was om op te voetballen! En de afgelasting willen ze zo vroeg mogelijk doen zodat uitspelende ploegen niet voor niets de weg ophoeven! Zo vroeg al de scheids aanwezig? Dat is wel bijzonder te noemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|