|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja zeker...komt goed schatje |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
16.35: De Vereniging van Effectenbezittersverleent (VEB) verleent geen decharge aan de directie en RvC. De vereniging (73% van de aandelen) stemt wel voor. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
16.22: De eerste aandeelhouders verlaten de zaal, wegens andere verplichtingen. De vergadering gaat, zoals verwacht, nog een stuk langer duren dan gepland. Zowel het betoog van Sturkenboom en Cruijff wordt betiteld als overtuigend. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 16:19 schreef Booya4Afca het volgende:Speciaal voor Boudewijn ; 16.16: Cruijff vervolgt zijn relaas met de stelling dat het voetbal leidend moet worden bij Ajax. 'Van commercië of andere zaken hebben wij geen verstand en bemoeien wij ons ook niet, dat moeten anderen doen.' ;) Tuurlijk weet hij dat zelf ook, alleen het probleem is dat Cruijff niemand wil hebben die zich met zijn ding gaat bemoeien terwijl dat toch echt moet gebeuren wil je op langere termijn progressie boeken ook op financieel gebied. Dus iedereen kan wel weer achter Cruijff gaan staan met 'zie je nou wel', maar het zijn gewoon loze woorden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
VEB,,#Rvc roept u nieuwe vergadering bijeen? En zet u het stemmen over vertrouwen in rvc op de agenda
Niet vergeten he, schatje?
Hoezo cynische opmerking.... |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
16.45: Ten Have geeft aan het vonnis van de rechter nog eens nader te willen bestuderen. Zijn advocaat, de heer Wakkie, licht de uitspraak van vanochtend nog eens toe.
Unfreakingbelieveble |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
16.45: Ten Have geeft aan het vonnis van de rechter nog eens nader te willen bestuderen. Zijn advocaat, de heer Wakkie, licht de uitspraak van vanochtend nog eens toe.
16.51: Keje Molenaar, lid van de opgeheven ledenraad en voorstander van de Cruijff-plannen, reageert op het betoog van Wakkie: 'De benoeming van Van Gaal en Sturkenboom gaat alleen door als de AvA dat wil.' Uit het enorme applaus blijkt opnieuw de voorkeur van het toegestroomde publiek.
16.53: Wakkie: 'Maar wel de volgende AvA. Niet deze.' |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 16:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] Tuurlijk weet hij dat zelf ook, alleen het probleem is dat Cruijff niemand wil hebben die zich met zijn ding gaat bemoeien terwijl dat toch echt moet gebeuren wil je op langere termijn progressie boeken ook op financieel gebied. Dus iedereen kan wel weer achter Cruijff gaan staan met 'zie je nou wel', maar het zijn gewoon loze woorden. Wat heeft een financieel directeur te zeggen over het technisch beleid wat door de club gevoerd wordt volgens jou?
Als voetbalclub is er maar een manier om progressie te boeken op financieel gebied. Namelijk, presteren.
Als je presteert, raken spelers in de picture, en is de kans groot dat deze verkocht wordt naar een topclub.
Als je presteert is de kans groter dat je grote sponsoren binnen haalt.
Als je presteert en je weet dat je met de jeugdopleiding een ontzettend goede backbone hebt, is de kans groter dat talenten eerder voor jouw jeugdopleiding kiezen dan van een AZ, Twente of Feijenoord.
Ik val in herhaling dus zal er dan ook nu mee ophouden. Feit is gewoon dat in een voetbalbedrijf, het voetbal jouw uithangsbord is. En je totaal afhankelijk bent wat er op het veld gebeurt. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:16.45: Ten Have geeft aan het vonnis van de rechter nog eens nader te willen bestuderen. Zijn advocaat, de heer Wakkie, licht de uitspraak van vanochtend nog eens toe. 16.51: Keje Molenaar, lid van de opgeheven ledenraad en voorstander van de Cruijff-plannen, reageert op het betoog van Wakkie: 'De benoeming van Van Gaal en Sturkenboom gaat alleen door als de AvA dat wil.' Uit het enorme applaus blijkt opnieuw de voorkeur van het toegestroomde publiek. AMEN! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ten Have; Het is duidelijk!!
WIJ en de AvA willen dat je OPDONDERT!!!
AJAX=JOHAN=AJAX!!! FOREVER!!! |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 16:58 schreef Ronald 1960 het volgende:Ten Have; Het is duidelijk!! WIJ en de AvA willen dat je OPDONDERT!!! AJAX=JOHAN=AJAX!!! FOREVER!!! +14 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
16.55: Rob Been junior loopt namens de vereniging naar de microfoon. Voor hem een lange wachtrij. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 17:01 schreef Boudewijn het volgende:16.55: Rob Been junior loopt namens de vereniging naar de microfoon. Voor hem een lange wachtrij. Je loopt ACHTER! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
16.56: Been krijgt voorrang. 'Namens bestuur beperken we ons tot formeel inbrengen gevoel vereniging. Wij verzoeken de voltallige rvc op te stappen. Niet direct, maar op zo'n kort mogelijke termijn.' |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ze gaan vooralsnog niet weg!
DAN MOETEN WIJ HET DOEN!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ben niet zo'n F5-ert |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
17.00: Ten Have wil geen gehoor geven aan verzoek vereniging om op te stappen: 'Wij willen een goed proces voor alle betrokkenen. We zullen de komende maanden op formele wijze goede stappen zetten.' |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
televoetbal Telesport Voetbal Oud-GroenLinks wethouder Peter Sertons en aandeelhouder: ,,Mijnheer Ten Have, wat bent u glad, gadverdamme |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
17.02: Zaal reageert furieus op weigering Ten Have om op te stappen. 'Mijnheer Ten Have, wat bent u glad, gadverdamme', zegt wethouder Peter Sertons, tevens aandeelhouder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 17:03 schreef Ronald 1960 het volgende:televoetbal Telesport Voetbal Oud-GroenLinks wethouder Peter Sertons en aandeelhouder: ,,Mijnheer Ten Have, wat bent u glad, gadverdamme Ik zou iets over GL kunnen zeggen ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
17.04: Bestuurslid van de vereniging, Roger van Boxtel, roept op om 'met z'n allen de fatsoensnormen te waarborgen'. 'Ik schrik me te pletter welke emoties er los komen.'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
17.07: Ten Have geeft aan in de RvC te willen blijven zitten, samen met Johan Cruijff en de drie andere commissarissen. 'Daar gaan we inspanningen voor verrichten.' |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Wat heeft die gast een bord voor ze kop vuile mediageile hond. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
17.17: Ten Have over 'lijn-Cruijff': 'Van Gaal iemand die nu bij Ajax past. Begrijpen wel in verleden botsingen geweest.'
17.15: Ten Have: 'RvC is met elkaar verantwoordelijk voor het beleid. Het is niet feitelijk en formeel dat er één de toon zet. In voortraject van deze RvC zijn er fouten gemaakt.' |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
17.19: Cruijff: 'Van Gaal had eerst met Dennis, Wim of mij kunnen praten.'
17.18: Ten Have: 'Van Gaal vindt ook dat individu centraal moet staan. Staat in genoeg boeken. Niet uitgesproken tegen huidige technisch beleid.' |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
17.18: Ten Have: 'Van Gaal vindt ook dat individu centraal moet staan. Staat in genoeg boeken. Niet uitgesproken tegen huidige technisch beleid.'
17.19: Cruijff: 'Van Gaal had eerst met Dennis, Wim of mij kunnen praten.' |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
17.25: Cruijff: 'De basis van alles is vertrouwen. Hoe kan iemand een baan aannemen zonder met de verantwoordelijken te spreken?' |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
Ten Have OPZOUTEN NU ANDERS SCHUPPEN WE JE WEG VUILE HUFTER |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
17.37: Davids zegt dat benoemingscommissie niet op hoogte was van de 1,1 miljoen euro die #Ajax voor hem als voorziening heeft getroffen.
17.35: Niveau daalt nu snel. Iemand biedt een brandblusser aan, tijdens Ava #Ajax. Ten Have overigens leidt bekwaam, en #Cruijff houdt goed verhaal. Willem Vissers, sportjournalist Volkskrant.
17.34: Ten Have: 'Iedereen moet ons gunnen ons te beraden.'
17.33: Een van de aandeelhouders verlaat de vergadering. 'Want het is mijn trouwdag.' |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Dacht dat rvc vrijwillig??? |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
17.48: Ten Have: 'Danny Blind staat als technisch directeur niet boven technisch hart (Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, red.).'
17.50: Erwin Pieters spreekt namens de supporters: 'Wat is in het belang van Ajax? Stadion heeft al voor Cruijff gekozen! Is dat niet belangrijk?' |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
17.48: Ten Have: 'Danny Blind staat als technisch directeur niet boven technisch hart (Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, red.).'
Wat doet Blind dan in godsnaam??? |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
17.55: Ten Have: 'We kregen paar dagen voor 16 november nog een goed rapportcijfer van ledenraad. Na procedurefout willen ze je opeens weg hebben.' |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Bedankt voor procedurefout olfers bitch |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ten Have: kregen paar dagen voor 16 dec nog goed rapportcijfer van ledenraad. Na procedurefout willen ze je weg hebben.
Een mes in de rug is in de ogen van Ten Have 'een procedurefout'!! |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Eindelijk van corronel verlost Pfff |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
18.20: Woordvoerder Ajax: 'Raad van Commissarissen gaat waarschijnlijk niets zeggen'.
18.17: Uri Corronel komt naar buiten. Hij wil geen commentaar geven. 'Ik ben klaar, mijn rol is uitgespeeld.'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2011 door Bw afca -- |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
18.35: Wethouder een aandeelhouder Peter Sertons biedt zijn excuses aan voor zijn opmerking naar Ten Have om niet op te stappen. 'Mijnheer Ten Have, wat bent u glad, gadverdamme', zei hij eerder. 'Dat had ik niet moeten doen', aldus Sertons. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Waren er maar meer sertons |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
18.42: De samenvatting van oud-directeur Frank Kales na een middagje vergaderen: 'geen besluit, geen visie, geen plan, geen tijdschema, jaarrekening goedgekeurd en de RvC blijft zitten. En heel veel emotie.'
18.45: RTL vraagt Cruijff of hij wel lekker zal slapen vannacht. 'Ja, ik slaap altijd goed moet ik zeggen.' |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Kan iemand mij nog een keer uitleggen wat Peter. R de Vries nou precies met ajax te maken heeft? De reactie van slob was trouwens ook weer typisch... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 19:36 schreef Herman1983 het volgende:Kan iemand mij nog een keer uitleggen wat Peter. R de Vries nou precies met ajax te maken heeft? De reactie van slob was trouwens ook weer typisch... Die Peter R de Vries heeft er niets mee te maken maar hij wil zichzelf altijd belangrijk maken (ook al heeft hij nu bij DWDD wel gelijk over Cruijff). |
|
|
|
|
maffkees
|
|
|
wat een sijkert zeg die peter r de v.altijd wat te sijken over Cruijff........en wat die overige rvc leden betreft als edje davids er niet in zat waren ze al;lang opgstapt,of misschien wel gedreigd om op te stappen!!!mijn reet wij doen het voor Ajax,ze doen het voor hun zelf,ze geilen op die aandacht daar op het p[odium.dit is niks voor onze Johan Cruijff,op het veld.daar buiten met al die spelers.voetballen,advies geven,aanwijzingen,wedstrijden bekijken enz enz,dat wil hij en alleen door dat gesijk van die andere rvc bijdehandjes,krijg je al dit gesijk.op die vergadering werd duidelijk gemaakt dat bijna tweederde vond dat deze rvc moeten opstappen.en toch bijdehand blijven doen hoor ik net op at5.ongelofelijk.....stelletje sijkers,vooraldiepeterrdev |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Moedeloos word je er van. Stelletje club gijzelaars zijn het. En dan pleiten voor een duidelijke splitsing tussen de vereniging en de NV die Ten Have. Hij wil de club nog even een gigantische loer draaien voordat hij vetrekken moet. Zorgen dat zijn opvolgers geen last meer hebben van de voetbalmensen. Schandalig. Dit laat maar eens te meer zien dat het "bedrijf" Ajax zorgt voor de teloorgang van de voetbalclub Ajax. Mensen die het niet hebben gered in de jeugd van de club, media geile zakenlui en sluwe geldwolven nestelen zich in de club als een parasieten om mee te profiteren van iets waar ze zelf nul aandeel in hebben. Ik vind het misselijkmakend en ik hoop dat al die egoïsten krijgen wat ze verdienen.
En die Sturkeboom mag nu echt direct opsodemieteren wat mij betreft. Wit voetje willen halen bij de supporters en ondertussen Jonk proberen te lozen. Wat een charlatan. Weer zo'n aap die uit de hoge hoed is getrokken door Ten Have en co. Die lui hebben niks bij de club te zoeken. Puur vergif. Liever vandaag dan morgen allemaal de laan uitsturen! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Komende zondag HARDE AKTIES richting Ten Have en Co.????
IK DOE MEE!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 19:41 schreef Boudewijn het volgende:[..] Die Peter R de Vries heeft er niets mee te maken maar hij wil zichzelf altijd belangrijk maken (ook al heeft hij nu bij DWDD wel gelijk over Cruijff). En waarom heeft ie gelijk dan???? Die gast praat alleen maar POEP en snapt er geen snars van!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 19:36 schreef Herman1983 het volgende:Kan iemand mij nog een keer uitleggen wat Peter. R de Vries nou precies met ajax te maken heeft? De reactie van slob was trouwens ook weer typisch... Geen Fuck, die probeert alleen maar een steeds grotere roddeljournalist te worden. Wat een LUL. |
|
|
|