|
|
ThreeStars
|
|
|
Dames en heren, helaas kan ik niet dagelijk dit doen.
ik probeer vanaf 1 jan OM DE DAG er eentje plaatsen ik ben de laaste tijd extreem druk met werken en mijn vriendin en dat voorop natuurlijk dus helaas zal dat niet altijd kunnen hoop dat jullie hiervoor begrip tonen!
ThreeStars
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door ThreeStars -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Zo zo, 5 euro voor 't blad. Toe maar...
Nee zonder gekheid, ziet er goed uit threestars! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Die prijs is voor mensen buiten het Ajaxforum!
We zitten in een testperiode dus ik zou graag tips horen :D
Breng me op ideeen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hehehe.. Geweldig! ;-)
Keep it up! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 16:50 schreef ThreeStars het volgende:Die prijs is voor mensen buiten het Ajaxforum! We zitten in een testperiode dus ik zou graag tips horen :D Breng me op ideeen Als nou blijkt dat zo'n dagelijks iets interessant blijft voor de forumgangers dan kan ik wel een layoutje maken zodat het een 'echte' online-versie wordt. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 16:53 schreef Boudewijn het volgende:[..] Als nou blijkt dat zo'n dagelijks iets interessant blijft voor de forumgangers dan kan ik wel een layoutje maken zodat het een 'echte' online-versie wordt. Ja dat zou wel heel mooi zijn maar we wachten het eerst even af hoe het wordt!
Graag tips en hints! |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Haha reclame denk er over na! ik zit er een beetje mee dat het wel 1 pagina moet blijven tenzij er meer paginas mogen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 17:07 schreef ThreeStars het volgende:Haha reclame denk er over na! ik zit er een beetje mee dat het wel 1 pagina moet blijven tenzij er meer paginas mogen Ik denk eerlijk gezegd, dat het je te veel tijd gaat kosten.. Weet niet hoeveel tijd jij per dag over hebt.. Maar ik zou het bijv. niet aankunnen.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Verschilt per dag maar ik maak het zo overzichterlijk mogenlijk en ook niet te veel poespas gewoon de hoofdpunten :) |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Quote van de dag, een strippie en mijlpalen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Naast quote van de dag, ook 'Leukste forum quote'
Uiteraard hoeft het niet elke dag te verschijnen als je een keer geen tijd/zin hebt |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Goeie die mogen jullie verzinnen! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik kan dagelijks/wekelijks een lijst genereren met wie het meeste gepost heeft |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik probeer zoveel mogenlijk te doen! per dag! maar als ik geen tijd hebt dan kan ik er niks aan doen! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Ja dat is een goeie Boudewijn! zou je ook iets kunnen kijken hoeveel Posts dit Ajaxforum heeft? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Aan inzet geen gebrek! Leuk project. Ik Zal mee gaan denken& doen |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ja weer een update gedaan! 17:39
Ik zie graag tips!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2011 door ThreeStars -- |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Krijgt al vorm zie ik mooi man |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Als lettertype de letters van de meer? Voor de krantenkop. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Hmm is een goeie maar zal heel moeilijk worden om dat voor elkaar te krijgen! |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Hall of Fame
Inspiratie genoeg haha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
klein spellingsfoutje; statIstieken en niet statEstieken.. maar voor de rest, toppie! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
tip: loser van het forumcompetitie!!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Weer een update de letters van de meer! speciaal voor bw afca |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
quote: Kijk dat bedoel ik. Goed man! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Tips tips... tips... Vraagje aan iedereen
Zal ik een 2e pagina maken of lekker op 1 leuk blad knus blad? |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Onze club is zo groot dat je niet aan een paginaatje genoeg hebt. Zou ik denken. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik doe de 5 belangrijkste nieuwstukken van de dag! en als dat niet past maken we em groter :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Forumlid(leden) die meeste punten in Sportpooler heeft/hebben gehaald die week |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: En waar kan ik dat zien? :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: kan ik wegelijks genereren |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Dat zou geweldig zijn zou je dat wekelijks willen verzenden via een berichtje?
Btw wat is die van deze week? TOP3 van de meeste behaalde punten van de Ajaxforum sportpooler? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 18:37 schreef ThreeStars het volgende:[..] Dat zou geweldig zijn zou je dat wekelijks willen verzenden via een berichtje? Btw wat is die van deze week? TOP3 van de meeste behaalde punten van de Ajaxforum sportpooler? ja, bijvoorbeeld. iedereen die aan een bepaalde subpoule is toegevoegd ofzo |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Leuk dit tot nu toe! Ben heel erg benieuwd! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Haha dankje, iemand nog tips voor verbetering? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: die acties van gister met die ballen op het veld gooien van de Ajax Supporters? ben niet zo goed in zulke dingen :P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 16:37 schreef ThreeStars het volgende:Hierbij wil ik uw het eerste exmenplaar introduceren We zitten momenteel in een testfase dus alles komt goed! Graag commentaar over het ontwikkelen van het dagblad! Maandag 12-12-2011 16:38 Update 17:35 Update 17:39 Update 18:05 Update 18:14 [ afbeelding ] respect pik! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Whahahaha tering man! Moet maar geen column aanleveren. Kost het blad gelijk 25 euro meer! Whahahahahaha |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Gratis voor iedereen van dit forum! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Leuk idee zo'n dagblad. Zeer fraai gemaakt ThreeStars. Fijn overzicht van de dag als ik thuis kom. Word flink aanpoten om bij te houden, is een dagtaak man. PS= komt ie zeven dagen in de week uit? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Weer een nieuw voor vandaag wil waarschijnelijk andere ontwerpen maken en een beetje experimenteren met layouts! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 21:54 schreef baco74 het volgende:Leuk idee zo'n dagblad. Zeer fraai gemaakt ThreeStars. Fijn overzicht van de dag als ik thuis kom. Word flink aanpoten om bij te houden, is een dagtaak man. PS= komt ie zeven dagen in de week uit? Als goed is wel ik probeer het allemaal bij te houden! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
De Hele middag bezig geweest met knutselen! en hier het tweede MODEL!
Ben van plan om een nieuwe header te maken waarschijnelijk zal de letters van de meer worden verwijdered maar zal kijken of ik er iets op kan vinden! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 16:06 schreef ThreeStars het volgende:De Hele middag bezig geweest met knutselen! en hier het tweede MODEL! Ben van plan om een nieuwe header te maken waarschijnelijk zal de letters van de meer worden verwijdered maar zal kijken of ik er iets op kan vinden! Ziet er goed uit! Ik zou de letters van De Meer er wel in houden, juist mooi met de bal boven de 'j'. Wel zou ik kleine leters gebruiken in de woorden 'het' en 'forum' en een kleiner lettertype dan ajax |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mop v/d dag zou leuk zijn en Aarslikker danny intro geluidje ;) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
die zullen jullie hier moeten vertellen :) en wie weet zet ik de leukste erin :P en over die audio intro daar kan ik niks aan doen dat moet denk ik boudewijn doen
ronald@ Ik zou proberen! |
|
|
|