|
|
Ajacied.com
|
|
|
Leuk idee, en het ziet er goed uit. Alleen zul je altijd achter de feiten aan lopen en oud nieuws brengen dat iedereen al ergens anders heeft gelezen. De vraag is of jij dat al je werk waard vindt. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 16:18 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ziet er goed uit! Ik zou de letters van De Meer er wel in houden, juist mooi met de bal boven de 'j'. Wel zou ik kleine leters gebruiken in de woorden 'het' en 'forum' en een kleiner lettertype dan ajax Gedaan! het is gelukt. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 16:34 schreef Ajacied.com het volgende:Leuk idee, en het ziet er goed uit. Alleen zul je altijd achter de feiten aan lopen en oud nieuws brengen dat iedereen al ergens anders heeft gelezen. De vraag is of jij dat al je werk waard vindt. uuuuh, ik probeer zo snel mogenlijk het verste nieuws te brengen en ik zal ook binnenkort geruchten en zoals ik al zei vers nieuws los te peuteren
en tenslotte het hoeft geen telegraaf te zijn ik wil ook beetje onzin erin dumpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door ThreeStars -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
weet het hoofdartikel al mochten we de uefa-cup winnen...... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
weer mooi gedaan!!! die Quote van de dag was van Amsterdammer op mij! whahhaahahahahaha ;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Leuk initiatief mannen. Goed werk. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Mooi man, ajax nog een setting groter misschien. Wel top hoor!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je ben goed bezig three stars..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Whahahaha wederom geweldig pik! Bij de quote van de dag is het misschien noemenswaardig om erbij te zetten wie hem plaatste! Maakt het allemaal iets specialer!
Verder netjes afgewerkt man. Maar hopelijk wordt het krantje iets groter man! Vind hem nu nog iets te klein! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: De quote van de dag voor morgen!! Whahahahaha ;-) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
helaas sorry dat ik vandaag de krant niet kan maken voor vandaag ik ben zonet juist terug van mij werk en ik ga nu direct eten en daarna moet ik trainen. en savonds heb ik een verjaardag van me zusje
Hopelijk morgen er weer 1 |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Maar waar plaats je ze dan, ik zie er hier maar 1tje staan... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: OTJE!! die veranderd hij toch dagelijks.... :)
Mits hij (geen) tijd heeft! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Was een leuk idee, maar ik zie nu al 3 dagen hetzelfde.....
KUTKRANT!!
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En dan te bedenken dat je al 3 dagen naar die rotkop van die hamlap zit te kijken! Zit je niet op te wachten natuurlijk! ;-) |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
begin is veel belovend toppie |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
De kut kop van hamkaas is weg sorry voor de late krant zit vanwege men werk |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
weer goed gedaan!!!!!! quote van de dag :P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hulde pik, en bedankt dat je die kutkop van hamlap heb kunnen weghalen. Gebruikte de krant nu voornamelijk om te kunnen schijten!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 19:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hulde pik, en bedankt dat je die kutkop van hamlap heb kunnen weghalen. Gebruikte de krant nu voornamelijk om te kunnen schijten!! ;-) Kan je zonder krant niet schijten dan?
Om af te vegen zou ik nog wel begrijpen, maar om te schijten....? Rare snuiter die amsterdammerà
;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 18:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Kan je zonder krant niet schijten dan? Om af te vegen zou ik nog wel begrijpen, maar om te schijten....? Rare snuiter die amsterdammerà ;) Nou, als ik die foto van Hamlap zag moest ik altijd direct daarna naar de wc vanwege schijtneigingen! Krijg je met die kutkop van die gozer!! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 23:11 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nou, als ik die foto van Hamlap zag moest ik altijd direct daarna naar de wc vanwege schijtneigingen! Krijg je met die kutkop van die gozer!! ;-) +1 |
|
|
|