BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Help Giel de ochtend door!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 12 december 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Mensen, MIJN EERSTE TOPIC. (Het moest er een keer van komen).

Het zal dan ook belangrijk zijn!
Ik hoor uwen hersens kraken!!

*WAAROM, WAAROM ó Fey_Esm, WAAROM opent u een topic.. ??!?

WELHIER,

Op elke maandagochtend, tijdens de ochtendshow van GIEL BEELEN, 'G!EL' genaamd, presenteert Bert van Lent zijn Visie op het voetbal van het weekend ervoor..

Nu zitten daar een paar grappige uitverkiezingen tussen, zoals Wanker van het weekend en Wedstrijd van het weekend.

Nu luister ik dit vaker, (meestal door gebrek aan beter sochtends) en constateer ik nooit een voorkeur (wellicht heel lichtjes naar 020, als is dit miniem).. Feyenoord werd altijd redelijk objectief benaderd door Bert van Lent.

En dit moet gezegd worden, dat voelt als een verademing (de objectiviteit).

MAAR NU, vanmorgen, om 06.46 is het KWAAD geschied, en noemde (zonder duidelijke redenen) GIEL BEELEN onze heldenspits in wording GUIDETTI een teringlijer! (Sorry Boudewijn, zijn feitjes).

http://giel.vara.nl/opening-item.699.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=20893&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=4bfd2764e2537ef559ded770a018868e (Niet zo goed in URLS plaatsen, maar luister vanaf 0644.)

En dit niet eeeenmaal mensen!, Neehee.. Ook GIEL BEELEN dacht voor de 2e maal grappig te zijn, door GUIDETTI te nomineren voor Wanker van het weekend.. Het moet toch niet gekker worden!..

Er zijn inmiddels 2! SMSjes zijn kant op, (Bedankt, Renato!) waarop hij nietsdoende heeft gereageerd.. (3333 is het nummer). Dus, GIEL BEELEN, mail hem, sms hem, bel hem, en zorg dat hij zijn HETZE tegen ONZE spelers stopt!..

M.v.g & een vruchtbare avond gewenst,

Uw Fey_Esm.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 december 2011 - 18:39   quote  deeplink  
Ghehe mooi man, ik ga zeker meer sms'en naar Snaveltje Beelen.
Henny
 Henny - maandag 12 december 2011 - 19:00   quote  deeplink  
wanker van het weekend slaat inderdaad nergens op, maar ik ben blij dat we eindelijk weer eens een teringlijer in de ploeg hebben. Met een hele stapel teringljers en een kromme Hongaar werden we in 1993 landskampioen, misschien wel de mooiste titel ooit!!! Teringlijers zijn winnaars en als Feyenoord wint zijn we toch allemaal blij? Liever teringlijers dan matennaaiers, of "moet nog uit de kast komen" voetballers als Mertens en Chr. Ronaldo.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 december 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 19:00 schreef Henny het volgende:
wanker van het weekend slaat inderdaad nergens op, maar ik ben blij dat we eindelijk weer eens een teringlijer in de ploeg hebben. Met een hele stapel teringljers en een kromme Hongaar werden we in 1993 landskampioen, misschien wel de mooiste titel ooit!!! Teringlijers zijn winnaars en als Feyenoord wint zijn we toch allemaal blij? Liever teringlijers dan matennaaiers, of "moet nog uit de kast komen" voetballers als Mertens en Chr. Ronaldo.
Trap die Beelen dan maar de kast in!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 12 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 19:00 schreef Henny het volgende:
wanker van het weekend slaat inderdaad nergens op, maar ik ben blij dat we eindelijk weer eens een teringlijer in de ploeg hebben. Met een hele stapel teringljers en een kromme Hongaar werden we in 1993 landskampioen, misschien wel de mooiste titel ooit!!! Teringlijers zijn winnaars en als Feyenoord wint zijn we toch allemaal blij? Liever teringlijers dan matennaaiers, of "moet nog uit de kast komen" voetballers als Mertens en Chr. Ronaldo.
Hoppa, rake woorden Henny! Ik zie ze graag, die teringlijers.
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 12 december 2011 - 19:45   quote  deeplink  
A! Mee eens, echter in de STREKKING waarin GIEL het probeerde uit te beelden, zette hij GUIDETTI danwel het FEYENOORDPUBLIEK negatief neer, de HAARLEMMER. Stumperd 1e-klas! En ik ben meestal de sociaalste, maar GIEL BEELEN is permanent mijn zwartboek ingegaan!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 december 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Giel Beelen is een wannabee muziekkenner die met sjofele alto-kleding de goorste commerciële bal van Nederland is.
Ik verklap hiermede dat ik 'm niet echt mag.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 12 december 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Giel wie?
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 12 december 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Morgenochtend ga ik weer spammen!
Henny
 Henny - maandag 12 december 2011 - 20:22   quote  deeplink  
He ESM, nou niet om het 1 of ander, maar waarom luister jij in godsnaam om kwart voor 7 's morgens naar dat figuur? Ik lig nog lekker in mijn mandje dan, maar als ik wakker zou zijn zou ik echt niet naar hem luisteren. Zoals ik ook weiger om naar Jack Spijkerman,Youp van 't Hek, Freak de Jonge (of heet ie toch Freek) en nog een paar van die gasten - van wie ik al niet eens weet hoe ze heten - te luisteren/kijken.
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 12 december 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Hard werken om het land veilig te houden!..
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 12 december 2011 - 20:36   quote  deeplink  
En vroeg!.. 6 uur in de auto.. 7 uur op werk.. Veelal gefrustreerd, maar ik hou vol.. Voor jullie burgers!..
qwerto
 qwerto - maandag 12 december 2011 - 21:05   quote  deeplink  
heei jongens doe eens niet zo verbaasd! giel beelen is al jaren de grootste schoft in de radio wereld ! elke keer als ik hem hoor gaan mijn haren stijf overend staan !

Boycotten die handel ! gewoon een andere zender !
Henny
 Henny - maandag 12 december 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Ok ESM, thanks (ook namens mijn vrouw en dochter), maar zoek de frustraties niet te veel op. Er zijn al genoeg frustraties te vinden op dit forum.
qwerto
 qwerto - maandag 12 december 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 20:10 schreef FR-Henk het volgende:
Giel Beelen is een wannabee muziekkenner die met sjofele alto-kleding de goorste commerciële bal van Nederland is.
Ik verklap hiermede dat ik 'm niet echt mag.
ik zat op tv te kijken hoe hij een uitzending deed en ik moet zeggen dat hij wel echt 99% van de momenten gewoon echt tever gaat in zijn zogenaamde grappigheid !
ik ben ook blij dat die lul er dit jaar niet bij is in het glazen huis !
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 december 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Wie?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 12 december 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Giel is inderdaad vrienden aan het maken:
-------------------------------------

Mart Smeets ergert zich aan Giel Beelen

2 reacties
Je beveelt dit aan68%Je beveelt dit niet aan32%
9 keer gedeeld

Mart Smeets ergert zich aan Giel Beelen

Mart Smeets ergerde zich maandag mateloos aan Giel Beelen. De radio-dj belde Smeets op in zijn radioshow om te praten over het Sportgala, maar haalde er tot ergernis van de sportpresentator ook andere onderwerpen bij.

Zo begon Beelen over de jurk die Smeets' collega Dione de Graaff droeg in de tv-show van Paul de Leeuw. "Ik word gebeld of ik iets over het Sportgala wil zeggen, dus praten we nu over het Sportgala. Nee, niets 'godsamme'. Dat hoef je niet te zeggen", zei Smeets.

Vervolgens liet Beelen een lang geluidsfragment horen van een confrontatie tussen Smeets en Eva Jinek, om daarna een reactie van Smeets te krijgen. De radio-dj ving bot. "Zullen we het over het Sportgala hebben?", was het enige dat hij zei.

Smeets kon zich niet vinden in de protesten van Beelen. "Je belt me op of ik iets over het Sportgala wil zeggen. Dan begin je over de jurk van Dione, die is niet belangrijk, en wat hier gezegd wordt, is ook niet belangrijk. Wat wil je over het Sportgala weten?"

'Who the fuck?'

Toen het over het Sportgala ging, ontstond er ook wrijving, toen Beelen zich afvroeg wie genomineerde Bas Verwijlen is. "Waarom zeg jij: 'Who the fuck is Bas Verwijlen?' Als Bas Verwijlen tegen jou zou zeggen: 'Who the fuck is Giel Beelen?', is dat toch ook niet leuk? Je kunt een mens ook keurig behandelen. Het is een goede schermer. Dan verdient hij het niet dat één of ander mannetje op de radio 'who the fuck is?' vraagt."

De uitleg van Beelen dat hij de andere genomineerden wel kent, schoot in Smeets' verkeerde keelgat. "Zeg je nou dat Epke Zonderland 'ook nog' genomineerd is? Weet je over wie je praat? Eén van de topturners van de wereld. 'Ook nog genomineerd'"

Hypocriet

Smeets en De Graaff presenteren het gala maandagavond in galakleding. Hij weet al wat zij aan heeft. "Jawel, maar dat is een verrassing", zei hij.

Beelen: "O, dus zo spannend is het toch wel weer. Wat hypocriet ben je, toch. Mart, doe even een mopje tot besluit?"

"Dank je wel. Tot ziens, Giel. Hoi", was het enige wat Smeets nog zei.

http://entertainment.nl.msn.com/tv/tv-nieuws/mart-smeets-ergert-zich-aan-giel-beelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2011 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 december 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Vies ventje, denkt dat ie alles kan zeggen en ermee weg kan komen. Kunnen we die groene Haas niet op hem afsturen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 december 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 20:36 schreef FEY-Esm het volgende:
En vroeg!.. 6 uur in de auto.. 7 uur op werk.. Veelal gefrustreerd, maar ik hou vol.. Voor jullie burgers!..
Gaat zo door, Esm, als het lijntje mocht breken kan ik je er weer psychisch bovenop helpen.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 13 december 2011 - 07:04   quote  deeplink  
Hmm.. ACDC en QUEEN helpen mij meestal de ochtend door.. Is de nood echt aan de man, kan ik altijd nog teruggrijpen naar de HAKKUH-HITS 1993.. Met de illustere DJ Paul en DJ Rob, maar ik waardeer je aanbod en hou het in gedachten! :D
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 13 december 2011 - 07:05   quote  deeplink  
Overigens, Giel is weer benaderd (door moi), echter luister ik niet meer naar 3FM, dus weet ook niet of de Snavelneus (De woordspeling, hahaha) er iets mee doet..:)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 07:04 schreef FEY-Esm het volgende:
Hmm.. ACDC en QUEEN helpen mij meestal de ochtend door.. Is de nood echt aan de man, kan ik altijd nog teruggrijpen naar de HAKKUH-HITS 1993.. Met de illustere DJ Paul en DJ Rob, maar ik waardeer je aanbod en hou het in gedachten! :D
Werkse met de groeten van de mosselman, ga zo Giel ook smsen. Ff denken wat.
AlexisDaSilva
 AlexisDaSilva - dinsdag 13 december 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Giel van de radio !! met zn blije bakkes heb nergens verstand van en roept maar wat.
Hij is zeker voor 030 ??
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 december 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Giel is een meningloze lullie.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 14 december 2011 - 07:03   quote  deeplink  
En zelfs chronische SMS-diensten van mijzelf, laten hem niet reageren in zijn uitzending. Ik ga dooooor, totdat hij excuses maakt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 07:03 schreef FEY-Esm het volgende:
En zelfs chronische SMS-diensten van mijzelf, laten hem niet reageren in zijn uitzending. Ik ga dooooor, totdat hij excuses maakt.
Ik ook gozer, ik blijf ook doorgaan. Heb hem ook gevraagd zijn excuses te maken.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 14 december 2011 - 07:19   quote  deeplink  
En JIJ bent een van de redenen dat ik dit volk nog bescherm! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 07:26   quote  deeplink  
d:-))

Werkse man, ik ga ook zo.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 14 december 2011 - 15:28   quote  deeplink  
in wlke minuut van de 3:37?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 december 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Smeets en Beelen.allebij flop bob...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Luistert iemand nog naar die oetlul, ik niet en op het werk ook niet. Als hij nou iets er over zegt hoor ik het graag. Blijf sms'en.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 december 2011 - 18:59   quote  deeplink  
nogmaals: Giel wie?
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 14 december 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Maakt niet UIT!.. Als mijn buurman (geen snavel, maar hypothetisch) een sneer zou geven over een speler uit Feyenoord, 2 keer in één verhaal, schop ik hem zijn knieschijf zo.. Hooppakee, zonder pardoes uit!.. Weg ermee..

BIJ GIEL, daarentegen, BN-er, kan dat niet zomaar.. (nee, echt niet) DUS SMS ik hem de pleuris en hij ZAL! Wederom: hij ZAL! excuses maken!

Voor de rest, accepteer ik iedereen, mag iedereen in mijn *Grouphug* en heb ik vertrouwen in onze Nederlandse arbitrage! ghehe..
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 14 december 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Wat een RARE namen trouwens.. FR-ROEL en FR-HAN.. mgoed.. Welkom op headliner forum, sectie Feyenoord! Ik mis meester opliku010.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door FEY-Esm --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 december 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Ghehe...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 december 2011 - 20:38   quote  deeplink  
hahahaha
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 december 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 19:04 schreef FEY-Esm het volgende:
Wat een RARE namen trouwens.. FR-ROEL en FR-HAN.. mgoed.. Welkom op headliner forum, sectie Feyenoord! Ik mis meester opliku010.
ik moet van obiku zeggen (sprak hem net) dat hij de negatieve tendens rond het wel en wee van de huidige forum insinuaties helemaal zat is!! hij focust zich nu op zijn aankomend pensioen, dat verziekt word door alle vvd stemmers!!! obiku is het zat! en ziet groen en v geel door alle ellende!! maar gelukkig ben ik hier als nieuwe forum kennert! dus hou je aan mij vast... (niet te laag) en doe je voordeelt!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 december 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 20:46 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ik moet van obiku zeggen (sprak hem net) dat hij de negatieve tendens rond het wel en wee van de huidige forum insinuaties helemaal zat is!! hij focust zich nu op zijn aankomend pensioen, dat verziekt word door alle vvd stemmers!!! obiku is het zat! en ziet groen en v geel door alle ellende!! maar gelukkig ben ik hier als nieuwe forum kennert! dus hou je aan mij vast... (niet te laag) en doe je voordeelt!!
je klinkt als een zienert! dat had Obiku010 ook, zeer grote zienert!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 december 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 20:48 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

je klinkt als een zienert! dat had Obiku010 ook, zeer grote zienert!
je reageert als een echte glazen bol! uwe al zienende!! fr-douwe///held!!
sevillana
 sevillana - woensdag 14 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 20:46 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ik moet van obiku zeggen (sprak hem net) dat hij de negatieve tendens rond het wel en wee van de huidige forum insinuaties helemaal zat is!! hij focust zich nu op zijn aankomend pensioen, dat verziekt word door alle vvd stemmers!!! obiku is het zat! en ziet groen en v geel door alle ellende!! maar gelukkig ben ik hier als nieuwe forum kennert! dus hou je aan mij vast... (niet te laag) en doe je voordeelt!!
whahahahahahahaha, . . 't leest als biek . . . . .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 december 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 21:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

whahahahahahahaha, . . 't leest als biek . . . . .
hahahaha +1!

Hup Biek!
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 14 december 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 20:46 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ik moet van obiku zeggen (sprak hem net) dat hij de negatieve tendens rond het wel en wee van de huidige forum insinuaties helemaal zat is!! hij focust zich nu op zijn aankomend pensioen, dat verziekt word door alle vvd stemmers!!! obiku is het zat! en ziet groen en v geel door alle ellende!! maar gelukkig ben ik hier als nieuwe forum kennert! dus hou je aan mij vast... (niet te laag) en doe je voordeelt!!
Okej, mijn nieuwe voorbeeld! FR-cHan. eh. FR-Hon!.. sjee.. FR-Lan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door FEY-Esm --
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 14 december 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Volgende misvatting geconstateerd! Komt ie :
http://redbulls.com/soccer/salzburg/en/Luigi-Bruins.html

Previous club, !Feyenord!. HOE DURF JE.. RED BULL SALZBURG hoe durf je!..
soccerrbs.office@redbulls.com heeft de eerste mail binnen!..

Zo.. Super FEY_Esm gaat slapen, en gaat morgen weer verder met het bestrijden van de misdaad (tegen Feyenoord)!!

Slaap zacht, burgers.
JanM
 JanM - woensdag 14 december 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 23:31 schreef FEY-Esm het volgende:
Volgende misvatting geconstateerd! Komt ie :
http://redbulls.com/soccer/salzburg/en/Luigi-Bruins.html

Previous club, !Feyenord!. HOE DURF JE.. RED BULL SALZBURG hoe durf je!..
soccerrbs.office@redbulls.com heeft de eerste mail binnen!..

Zo.. Super FEY_Esm gaat slapen, en gaat morgen weer verder met het bestrijden van de misdaad (tegen Feyenoord)!!

Slaap zacht, burgers.
Goed werk!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 december 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 23:31 schreef FEY-Esm het volgende:
Volgende misvatting geconstateerd! Komt ie :
http://redbulls.com/soccer/salzburg/en/Luigi-Bruins.html

Previous club, !Feyenord!. HOE DURF JE.. RED BULL SALZBURG hoe durf je!..
soccerrbs.office@redbulls.com heeft de eerste mail binnen!..

Zo.. Super FEY_Esm gaat slapen, en gaat morgen weer verder met het bestrijden van de misdaad (tegen Feyenoord)!!

Slaap zacht, burgers.
Werkt die Iel Beelen ook al bij Red Bull Salzburg?
craven
 craven - donderdag 15 december 2011 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 23:31 schreef FEY-Esm het volgende:
Volgende misvatting geconstateerd! Komt ie :
http://redbulls.com/soccer/salzburg/en/Luigi-Bruins.html

Previous club, !Feyenord!. HOE DURF JE.. RED BULL SALZBURG hoe durf je!..
soccerrbs.office@redbulls.com heeft de eerste mail binnen!..

Zo.. Super FEY_Esm gaat slapen, en gaat morgen weer verder met het bestrijden van de misdaad (tegen Feyenoord)!!

Slaap zacht, burgers.
beter toch, zijn we niet te traceren als ze em willen terugbrengen
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 15 december 2011 - 07:16   quote  deeplink  
Wederom Snavellemmer GIEL BEELEN ge-smst. Collegea vertelden dat hij wederom niet gereageerd heeft..

@craven, +1 voor je opmerking, ECHTER kan ik het niet hebben, dat een club als RED BULL SALZBURG fouten maakt over mijn club.. :)

Nog niks van ze gehoord overigens..
Mijn dag begint weer,
- Nederland redden.
- Misvattingen over Feyenoord constateren en uitbannen.

Vruchtbare dag aan eenieder!
MMM
 MMM - donderdag 15 december 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2011 - 23:31 schreef FEY-Esm het volgende:
Volgende misvatting geconstateerd! Komt ie :
http://redbulls.com/soccer/salzburg/en/Luigi-Bruins.html

Zo die heeft al veel wedstrijden achter de rug zeg!
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 15 december 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Update :
1.- MAIL terug gehad, en aangepast! KIJK BEELEN, zo hoort het..
- RED BURG SALZBURG, chapeau..

Mail :
Dear disturbed Feyenoord-supporter,

We did not mean to offend your club and apologize

for this ! We already made the changes and wish you and your

club merry christmas !

Sincerely,

Rxxxxxd Zxxxxxxxr (Naam is weggehaald, wegens privacyredenen, FEY_Esm)

Marketing | Sales | Media
_____________________________________
Red Bull Salzburg
Oberst Lepperdingerstraße 19/2
5071 Wals-Siezenheim

2. Nu, Nederland is veilig tot 1545.. want dan ga ik uit eten, met bier enzo.. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door FEY-Esm --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 december 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 13:57 schreef FEY-Esm het volgende:
Update :
1.- MAIL terug gehad, en aangepast! KIJK BEELEN, zo hoort het..
- RED BURG SALZBURG, chapeau..

Mail :
Dear disturbed Feyenoord-supporter,

We did not mean to offend your club and apologize

for this ! We already made the changes and wish you and your

club merry christmas !

Sincerely,

Rxxxxxd Zxxxxxxxr (Naam is weggehaald, wegens privacyredenen, FEY_Esm)

Marketing | Sales | Media
_____________________________________
Red Bull Salzburg
Oberst Lepperdingerstraße 19/2
5071 Wals-Siezenhei

2. Nu, Nederland is veilig tot 1545.. want dan ga ik uit eten, met bier enzo.. :)
mijn dappere strijdert!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Help Giel de ochtend door!









0.0062549