|
|
baco74
|
|
|
_______________________________________________________________________________________________________________________
NABESCHOUWING + BEHAALDE SCORES SPEELRONDE :16
_______________________________________________________________________________________________________________________
RANGLIJST SUBPOULE: HET AJAX-CAFÉ NA SPEELRONDE :16
WEDSTRIJDPROGRAMMA SPEELRONDE 17 & DE RANGLIJST EREDIVISIE:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Superpost weer pik!! Geweldig gedaan! Jij begint overigens wel steeds verder uit te lopen op me, evenals Nenam!! Kan natuurlijk niet he! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 21:18 schreef amsterdammer113 het volgende:Superpost weer pik!! Geweldig gedaan! Jij begint overigens wel steeds verder uit te lopen op me, evenals Nenam!! Kan natuurlijk niet he! ;-) Sorry dat ik uitloop (doe het niet expres). Ben blij dat jij (en Missy) gewoon jullie voorspellingen zijn blijven invullen. Ik heb je gemist man! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 12 december 2011 - 21:22 schreef baco74 het volgende:[..] Sorry dat ik uitloop (doe het niet expres). Ben blij dat jij (en Missy) gewoon jullie voorspellingen zijn blijven invullen. Ik heb je gemist man! Ja, heb mijn keuze nogmaals overwogen. En vond het tegenover jouw en mijn medegenoten niet kunnen om de voorspellingen niet te plaatsen. Wilde de strijd aangaan, maar had net zo goed kunnen wegblijven! Whahahahaha wat een zaadzooi! Tis nog slechter dan de prestaties van Ajax.
Maar je bent overigens altijd welkom in het CAFE om een biertje te doen! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
dit is echt super gedaan! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
SCHITTEREND Baco!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Super man!!
Enige opmerking: The Leading 'Boy' vind ik een beetje... Een beetje.... Ach, je weet wat ik bedoel ;-) Whahaha! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
trouwens, Baco...je hebt PSV Nac fout en VVV Roda, maar kan gebeuren |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tnx AITB, inmiddels aangepast. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Een beetje mijn post negeren, eh? Hehehe ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Sorry man....euh....boy....euh....kid :)
Zoals je ziet ook voor jou aangepast. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Whahaha, dat hoefde niet hoor! Vond het wel geestig.. Maar was ook meer een grapje!
Edit: zie nu pas wat je hebt veranderd.. Thanks man! Hahahaha!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|