|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 09:40 schreef FR-Han het volgende:wat jumper zegt. lees het stukkie en dan snap ik wel waarom hij zegt wat ie zei. dus gelijk zijn kop eraf vind ik niet redelijk. die jongen wil speeltijd... en dat is op zijn leeftijd niet raar. verhuren aan exelsior en terug als hij rijp is voor het eerste. en anders alsnog weg... Mee eens en het kan op velen manieren goed uitpakken.. Voor Excelsior en voor Feyenoord en voor van Haaren zelf |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 21:04 schreef piet de paler het volgende:hij lijkt op zo een ventje wat vroeger in de klas ,altijd erg bijdehand en het lieverdje van de juf was. of is dat een jeugd frustratie van mij ? Haha je staat niet alleen zo'n verwend ventje had ik ook in de klas te grote bek en papa en mama te veel poen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: hihihhi nee mijn wraakgevoelens heb ik elders op afgereageerd |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
die jongen heeft toch de hele jeugdopleiding door gelopen en die mensen doen volgens velen zeer goed werk, dus ook bij hem want hij zit ook niet voor niets bij jong-oranje, ff geduld hebben of laat hem een jaar bij exelcior rijpen!! ps hij is nog jong. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En das niet goed afgelopen met elders, ghehe.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mee eens en het kan op velen manieren goed uitpakken.. Voor Excelsior en voor Feyenoord en voor van Haaren zelf +1 |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Heb je iemand billenkoek gegeven?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door 12 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die miniatuur plaatjes van Google moet je niet kopiëren man. Eerst aanklikken, dan de link kopiëren en plakken.
Just sayin'. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 21:50 schreef Bosifyable het volgende:Die miniatuur plaatjes van Google moet je niet kopiëren man. Eerst aanklikken, dan de link kopiëren en plakken. Just sayin'. Heb inmiddels een beter plaatje gevonden waar het wel bij lukte. Toch bedankt ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door 12 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nee ik heb veel zelfbeheersing gekregen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dat rotventje is daar de oorzaak van.? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja dat komt meer door tucht , orde ,eer,respect. en dat rot ventje ach een net burgermannetje geworden met als hoogtepunt naar de markt. zo eindigt v Haaren ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 22:12 schreef piet de paler het volgende:Tja dat komt meer door tucht , orde ,eer,respect. en dat rot ventje ach een net burgermannetje geworden met als hoogtepunt naar de markt. zo eindigt v Haaren ook Ghehe, zo eindigt van Haaren ook! Met jouw zit het wel goed dus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zeker,het komt altijd goed met een familie van 30000 vrienden en dan nog de vrienden van mijn voetbalclub. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het maar net, heerlijk gevoel dat Feyenoordgevoel Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zeker vooral als het goed gaat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: piet krijgen we nou zware storm vrijdag of hoe zit t.. de 1 meld een zware storm en de ander windkracht 6...
en wat zijn jou voorspellingen voor de vrijdag daar op zee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ook als het slecht gaat, dan zijn we er ook voor elkaar. Dan hebben we steun aan elkaar of het loopt wel 'eens' uit de hand |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] piet krijgen we nou zware storm vrijdag of hoe zit t.. de 1 meld een zware storm en de ander windkracht 6... en wat zijn jou voorspellingen voor de vrijdag daar op zee Op dit moment zijn het meer windstoten (hoge golven) morgen varen we naar de Ierse zee daar is het nog slechter (daar is dus wel geld te verdienen) maar ik denk dat dit weer voorlopig aanhoud. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 22:35 schreef piet de paler het volgende:[..] Op dit moment zijn het meer windstoten (hoge golven) morgen varen we naar de Ierse zee daar is het nog slechter (daar is dus wel geld te verdienen) maar ik denk dat dit weer voorlopig aanhoud. Oke Piet bedankt,sterkte daar,over en uit ;) |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Ik kan maar 1 moment niet vergeten van deze jongen... Willem 2 uit vorig jaar... op het einde van de wedstrijd... Sindsdien kijk ik anders tegen hem aan... kinderachtig he |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 08:59 schreef gekzat het volgende:Ik kan maar 1 moment niet vergeten van deze jongen... Willem 2 uit vorig jaar... op het einde van de wedstrijd... Sindsdien kijk ik anders tegen hem aan... kinderachtig he wat bedoel je dan? ben het blijkbaar vergeten... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Vrije trap Willem II, en hij kopte 'm erin. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heeft dus wel scorend vermogen ;) |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ja je ken lullen wat je wil... hij zit er mooi in |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, maar dekt wel de strekking d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn wij ff blij dat ie weg is of niet Hoogie..d:-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ricky is iemand met een fluwelen trap....die missen we nog! Met Ricky zijn we op 1 na compleet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hebben we toch geen geld voor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 00:59 schreef hoogvliet010 het volgende:Ricky is iemand met een fluwelen trap....die missen we nog! Met Ricky zijn we op 1 na compleet! Ik weet niet of je de trap van Boëtius gezien hebt..???
Op 1 na, vertel.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja klopt, zoveel hebben we niet!:-( |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Boetius mag Ricky ze schoenen nog niet poetsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2013 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos