|
|
verbrande harry
|
|
|
dacht effe wat anders leek me wel grappig... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
zelf heb ik er 6 en jullie... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
en toen werd het stil,er zijn hier toch wel bezoekers met een ajax tattoo of heb ik met wijven te maken...hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb er 1, maar hij is niet zichtbaar. Zit aan binnenzijde van het lichaam getattooeerd op mijn hart! Het logo van Ajax! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Ik heb wel 5 tattoos maar geen één van Ajax
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 11:57 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik heb er 1, maar hij is niet zichtbaar. Zit aan binnenzijde van het lichaam getattooeerd op mijn hart! Het logo van Ajax! ;-) ok lekker hooooooooor... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
KAb
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: O ja, ik heb er ook 2 zichtbaar! De namen van mijn kleine meiden! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Cool..
kan deze wel ff delen..
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is een hele mooie! Is die van jezelf? Zit zelf te denken aan een tattoo van Ajax, maar ben er nog niet helemaal uit waar ik hem wil en wat ik wil!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 12:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is een hele mooie! Is die van jezelf? Zit zelf te denken aan een tattoo van Ajax, maar ben er nog niet helemaal uit waar ik hem wil en wat ik wil! is Ride een vrouw?? en zo niet is die niet van hem...je ziet hem zijn handen voor zijn borsten doen! ;-) whhhahaa |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 12:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is een hele mooie! Is die van jezelf? Zit zelf te denken aan een tattoo van Ajax, maar ben er nog niet helemaal uit waar ik hem wil en wat ik wil! Jij wilt graag klop op je knappe smoeltje...
quote: Is de Paus heilig...
is gewoon een plaatje van eentje die ik vond op afca.nl |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 12:55 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] is Ride een vrouw?? en zo niet is die niet van hem...je ziet hem zijn handen voor zijn borsten doen! ;-) whhhahaa Weet jij of het een vrouw is? Ik niet in ieder geval. En mocht het geen vrouw wezen, dan weet ik ook wel dat de tattoo niet aan hem toebehoort! Ik heb namelijk ook ogen gekregen. ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
En excuses Ride! Whahahahaha
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 13:00 schreef Ride het volgende:[..] Jij wilt graag klop op je knappe smoeltje... [..] Is de Paus heilig... is gewoon een plaatje van eentje die ik vond op afca.nl Whahahahaha gelijk het antwoord! Maar de tattoo mag er wezen hoor! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
hahahhaha...Amsterdammer!! ;-) ff nadenken pik ;-) whahahhahaha....Ride LOL ;-) whahhhaaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 13:04 schreef Ajax Is The Best het volgende:hahahhaha...Amsterdammer!! ;-) ff nadenken pik ;-) whahahhahaha....Ride LOL ;-) whahhhaaha Hoezo nadenken, er zijn hier meer vrouwen op het forum dan jij denkt! Dus je kan nooit iets uitsluiten! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 13:14 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hoezo nadenken, er zijn hier meer vrouwen op het forum dan jij denkt! Dus je kan nooit iets uitsluiten! ;-) Heb wel gelezen dat Nora geen vrouw was maar de hond van een poster hier..
die vond ik nou geinig.
Ride is niks meer dan mijn link met mijn andere passie..
Motorrijden.
het is. To Ride a Motorcycle and to drive a car.
oftwel.. rijden doe je op een motor, besturen doe je in een auto/koekblik.
Als je wilt weten of ik een brave rijder ben. Dit is mijn held
http://www.youtube.com/watch?v=wo5naWoN8zo |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 13:26 schreef Ride het volgende:[..] Heb wel gelezen dat Nora geen vrouw was maar de hond van een poster hier.. die vond ik nou geinig. Ride is niks meer dan mijn link met mijn andere passie.. Motorrijden. het is. To Ride a Motorcycle and to drive a car. oftwel.. rijden doe je op een motor, besturen doe je in een auto/koekblik. Als je wilt weten of ik een brave rijder ben. Dit is mijn held http://www.youtube.com/watch?v=wo5naWoN8zo Hahahaha ga ik thuis eens even bekijken! Maar leuk om je naam even toe te lichten! Jammer dat het jaargetijde er nu niet is om op de motor te klimmen en even lekker een rit te maken! Ach, kan je altijd uitwijken naar het forum als je jezelf verveeld! ;-)
En wat betreft Nora. Had het ook gelezen en vond dat inderdaad een grappige naam! Iedereen denkt gelijk aan een vrouw, blijkt het de naam van zijn hond te wezen! Whahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Maar om terug te keren op het topic. Zou je overwegen een Ajax-tattoo te nemen?
|
|
|
|
nora
|
|
|
O ja met Nora hier uiteraard had mijn hond geen Tattoo,hij had wel graag een tattoo van de kat van de buren maar dan wel in zijn bek. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 13:43 schreef nora het volgende:O ja met Nora hier uiteraard had mijn hond geen Tattoo,hij had wel graag een tattoo van de kat van de buren maar dan wel in zijn bek. Whahahahahaha geweldig! Vreet hem op met huid en haar hondje! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tattoo: KUT BESTUUR, CRUIJFF HELD xD.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Jongens nieuw model voor het dagblad! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ten havens kop op mijn reet |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
heb wel een ideetje nog. Mochten we nou de uefa-cup winnen(waarom niet)dan stelen we m voor een goed doel. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik denk dat je hem dan blij maakt.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ik heb adam op mijn flippo staan, als ie hard wordt staat er amsterdam |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik heb in Parimaribo ooit eens een tattoo laten zetten toen ik dronken was...
Heel groot GUP op mn lul laten zetten, vriendin boos natuurlijk, maargoed, toen we savonds de liefde gingen bedrijven en mn "flippo" hard werd, stond er: GROETEN UIT PARIMARIBO!
Meissie ook weer blij! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
remco heeft zn lul op een naald laten zetten, dat paste namelijk wel! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: LOL!!!!
still too small to see!!!!!!! |
|
|