BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie vind dat biseswar moet blijven

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoorddddddddd
 feyenoorddddddddd - dinsdag 13 december 2011 - 19:28   quote  deeplink  
wie vind dat biseswar moet blijven die jongen die heeft ze momenten is dreigend en heeft een uitstekend schot het is aan jullie om er een mening over te geven
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 13 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Ik zeg, kijk even wat rond op t forum en je weet wat de meerderheid over Biseswar denkt.

Slotje!
seodreppo
 seodreppo - dinsdag 13 december 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Van mijn mag hij weg, slechte instelling, geen beleving, geen karakter, geen winnaar ! weg dus.
ja juist
 ja juist - dinsdag 13 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
een moeilijk geval hij heeft de laaste tyd nie veel laten zien mag weg van mijn
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 13 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Is na 5 jaar nog steeds niet constant
Dus probeer er 1 miljoen voor te vangen in januari en weg wezen met die gozert
qwerto
 qwerto - dinsdag 13 december 2011 - 19:46   quote  deeplink  
weg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Gauw verkopen en cashen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 december 2011 - 19:58   quote  deeplink  
ik roep al jaren dat hij op ken bokkuh.
Cissy heb ik nog meer respect en begrip voor, ondank dat die al 1,5 jaar loopt te ouwehoere met blessures.
Biseswar is gewoon een mislukte jood, en bij ons maakt hij er ook een potje van.
Paar leuke goals gemaakt. Meer niet.
Conclusie? Opbokke;)
darwin
 darwin - dinsdag 13 december 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Overschatte speler met helaas een verkeerde instelling. Gaat meestal pas aan het eind van zijn contract een beetje voetballen. Heeft een veel te laag rendement de laatste jaren.
AlexisDaSilva
 AlexisDaSilva - dinsdag 13 december 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Als je een McDonalds,BK of KFC achter de goal zet of laat sponsoren zal die wel scoren en dan sprint die wel.
Ik vind hem eerlijk gezegd echt tegenvallen. We hebben Cabral, Cisse en Schaken en vanuit de jeugd misschien niet wat op de flanken en deze kerol kost een hoop knaken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 december 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Biseswar heeft wel bepaalde kwaliteiten, maar loopt dit jaar een beetje de kantjes er van af. Maar het is duidelijk dat hij zeker de helft moet gaan inleveren om bij Feyenoord te blijven. Maar doet hij dat dan kan je aan hem een bruikbare speler hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 21:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Biseswar heeft wel bepaalde kwaliteiten, maar loopt dit jaar een beetje de kantjes er van af. Maar het is duidelijk dat hij zeker de helft moet gaan inleveren om bij Feyenoord te blijven. Maar doet hij dat dan kan je aan hem een bruikbare speler hebben.
Tuurlijk heeft Biseswar kwaliteiten. Ik kan me niet voorstellen dat hij accepteert de helft in te moeten leveren, moeilijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 december 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 21:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft Biseswar kwaliteiten. Ik kan me niet voorstellen dat hij accepteert de helft in te moeten leveren, moeilijk
Klopt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Desalniettemin kunnen we hem zeker wel gebruiken de rest van het seizoen en wat mij betreft ook volgend seizoen.
chef
 chef - donderdag 15 december 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Deze jongen is 23, debuteerde in seizoen 2004/2005 in feyenoord1, heeft idd leuke acties. Maar als je dus al aan je 8e seizoen betaald voetbal bezig bent, een vorstelijk salaris ontvangt, waar weinig tot niets tegenover staat, mag je van mij vertrekken. Natuurlijk kunnen we m gebruiken, maar er zijn jongens die een 1/4 van zijn salaris ontvangen die heel wat beter uit de verf komen. Geef mij dan maar 2 of 3 van dat soort jongens als 1 blaaskaak. 130 wedstrijden in het betaald voetbal en 13 doelpunten....... Er zijn verdedigers die meer scoren......
Milo
 Milo - donderdag 15 december 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Biseswar? mmmmmmmm wat moet je ervan denken? vindt het wel een grappig ventjemaar wat chef zegd te weinig rendement. als hij meer dan 100% zou leven voor het voetbal zou je er een leuke ballert bij hebben.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 15 december 2011 - 12:55   quote  deeplink  
in potentie een van de betere voetballers, komt er bij ons helaas niet constant uit. mag weg wat mij betreft. Eeuwige belofte zijn is niet voldoende voor zoveel salaris. Anderen hadden ook veel potentie (bruins, leonardo etc etc) soms komt het er gewoon niet uit.
van geil
 van geil - donderdag 15 december 2011 - 13:07   quote  deeplink  
zijn kansen verspeeld bij feyenoord...
opinie is tegen hem,,en dat heeft hij zelf gedaan..
kan het wel,,maar doet er te weinig voor,,weg dus
JanM
 JanM - donderdag 15 december 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Hopelijk is er een club die komende winter nog geld voor hem wil betalen, maar ik vrees dat hij niet meer speelt, gewoon zijn (enorme berg) centjes binnentikt en dan gratis de deur uitwandelt ...
DK
 DK - donderdag 15 december 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 19:52 schreef RenatoBos het volgende:
Gauw verkopen en cashen
+ 1
Henny
 Henny - donderdag 15 december 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Het beperkte aantal reacties op deze prima topic zegt eigenlijk al genoeg. Biseswar heeft zoveel krediet verspeld dat de meesten het geeneens de moeite waard vinden om te reageren, dus kortom net als DK: gauw verkopen, cashen EN flink besparen op de salariskosten.
Off Topic: de andere topic over Ryo terug naar Feyenoord;
Als Arsenal hem hier wil stallen en hij komt gratis en je kunt geld voor Biseswar vangen en salaris is je knip houden dan wordt je A een stuk sterker en B doe je het financieel prima.
12
 12 - donderdag 15 december 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Ik kan Bieseswar persoonlijk niet en wil niet louter af gaan op geruchten. Zijn veldspel is idd voor verbetering vatbaar en met name ook in het constant zijn. Als Koeman Bies weet te bekeren en hem tot een rendabele speler weet om te vormen, en zich schikt in van Geels contractaanbiedingn dan sta ik daar niet afwijzend tegenover. Bies schijnt ook één van de gangmakers te zijn in de kleedkamer volgens zijn collegaspelers. Misschien is het wel een idee om hem een minimumloon te bieden met een prestatiebonus er bij hahaha.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 15 december 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Gewoon bedanken en een transfer gunnen, is ie wel aan toe denk ik.
In de winterstop proberen te slijten aan een clubje
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 december 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Biseswar mag blijven, er moet toch iemand 40.000 supporters een handje geven.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 15 december 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Toedeledokie
Henny
 Henny - donderdag 15 december 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 18:15 schreef RedWhiteBlack het volgende:
Gewoon bedanken en een transfer gunnen, is ie wel aan toe denk ik.
In de winterstop proberen te slijten aan een clubje
Vind ik ook, leuk Schots clubje dat flink aan Feyenoord en hopelijk voor Diego ook goed aan Diego betaalt. Hearts of Hibeeees bijvoorbeeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie vind dat biseswar moet blijven









0.0064399