BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wenger wil Miyaichi bij Feyenoord stallen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
GraftOnline
 GraftOnline - donderdag 15 december 2011 - 10:45   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/12/15/2803512/wenger-wil-miyaichi-bij-feyenoord-stallen

Dat zou mooi zijn !!
Zie hem dan de concurrentie aan gaan met cisse....
Dan kunnen schaken en cabral het op rechts uit vechten.

En Biseswar kan mooi bij Top Oss gaan ballen!
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 15 december 2011 - 10:49   quote  deeplink  
Mwa, vind ik niet.. dat betekent een half jaar langzamere ontwikkeling van onze eigen spelers/kroost..
Hoewel biseswar weg mag van me.. is me zwaar tegen gevallen in zijn invalbeurten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door FEY-Esm --
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 15 december 2011 - 10:59   quote  deeplink  
mooi toch, cise africacup, dus kan hij mooi invallen. en ik zou lekker schaken op rechts zetten. Biseswar...doei....

het enige is dat Cabral gaat lopen zeuren (net als vorig jaar) dat hij dan weg gaat...
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 15 december 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Miyaichi niet doen, Laat Cabral en Schaken lekker spelen. Ryo is na een half jaartje toch weer weg..
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 15 december 2011 - 11:23   quote  deeplink  
ik zeg niet doen!
Staat de ontwikkeling van cabral in de weg.
DeJong11
 DeJong11 - donderdag 15 december 2011 - 11:25   quote  deeplink  
hoewel ik gevleid ben van miyaichi, vind ik toch dat we de ontwikkeling van schaken cabral en cisse niet in de weg mogen zitten, als nou blijkt dat cisse langer weg is, zou ik t wel doen!
kuipje
 kuipje - donderdag 15 december 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 11:10 schreef ViezeFurr het volgende:
Miyaichi niet doen, Laat Cabral en Schaken lekker spelen. Ryo is na een half jaartje toch weer weg..
Ik vind het zo'n onzin, tuurlijk moeten ze dit wel doen. In principe met Cabral en schaken spelen, maar cisse is op de afrika cup, bisesware verkopen. Als er dan iemand geblesseerd raakt heb je een hele goede stand in..

Ik zeg doen!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 15 december 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 11:27 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n onzin, tuurlijk moeten ze dit wel doen. In principe met Cabral en schaken spelen, maar cisse is op de afrika cup, bisesware verkopen. Als er dan iemand geblesseerd raakt heb je een hele goede stand in..

Ik zeg doen!
Zal Wenger leuk vinden. Ryo als wisselspeler.
Henny
 Henny - donderdag 15 december 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Eerst Cabral bij laten tekenen, daarna gewoon Ryo halen.
G-child
 G-child - donderdag 15 december 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Doen, zonder concurrentie wordt je niet beter... Laat Cabral zijn voeten doen spreken en hiermee zijn basisplaats afdwingen! Lijkt dat er soms vergeten wordt dat we ook een sterke bank nodig hebben. Juist door te zwakke wissels trek je in een seizoen aan het kortste eind! Biseswar weg, Cisse om de twee weken een nieuwe of reeds bestaande blessure... Hard nodig een paar buitenspelers...
mars
 mars - donderdag 15 december 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Ligt er natuurlijk aan hoeveel het kost. Als het niet te veel kost kun je het doen, maar zeg nou eerlijk na de eerste paar wedstrijden was de magie er toch wel een beetje af bij hem. Heel leuk om er bij te hebben, maar om hem nou te laten groeien om vervolgens weer te laten vertrekken voor niks, nada, noppes...
Henny
 Henny - donderdag 15 december 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 11:48 schreef G-child het volgende:
Doen, zonder concurrentie wordt je niet beter... Laat Cabral zijn voeten doen spreken en hiermee zijn basisplaats afdwingen! Lijkt dat er soms vergeten wordt dat we ook een sterke bank nodig hebben. Juist door te zwakke wissels trek je in een seizoen aan het kortste eind! Biseswar weg, Cisse om de twee weken een nieuwe of reeds bestaande blessure... Hard nodig een paar buitenspelers...
eens
+1
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 15 december 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 11:49 schreef mars het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoeveel het kost. Als het niet te veel kost kun je het doen, maar zeg nou eerlijk na de eerste paar wedstrijden was de magie er toch wel een beetje af bij hem. Heel leuk om er bij te hebben, maar om hem nou te laten groeien om vervolgens weer te laten vertrekken voor niks, nada, noppes...
Zou leuk zijn als we er geld op toe zouden krijgen. Of de afspraak dat we in aanmerking komen voor de opleidingsvergoeding.
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 15 december 2011 - 12:23   quote  deeplink  
halen die man..biseswar weg in de winter,Cisse Afrika cup,dan heb je 3 man voor de flanken
KKL
 KKL - donderdag 15 december 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 11:23 schreef fr 4-ever het volgende:
ik zeg niet doen!
Staat de ontwikkeling van cabral in de weg.
Dus Cissé moet ook weg?

Want die speelt nu en niet Cabral.
KKL
 KKL - donderdag 15 december 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 11:27 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n onzin, tuurlijk moeten ze dit wel doen. In principe met Cabral en schaken spelen, maar cisse is op de afrika cup, bisesware verkopen. Als er dan iemand geblesseerd raakt heb je een hele goede stand in..

Ik zeg doen!
JUIST
KKL
 KKL - donderdag 15 december 2011 - 12:25   quote  deeplink  
En Ryo kan ook achter de spits uit de voeten.
Dus een optie voor Bakkal erbij.
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 15 december 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Wat?? Ry00 komt terug.. ? Dus Ry00 = toch Lijdensweg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 december 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Feyenoord geeft aan de kans nihil is.

Dus die komt gewoon.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 15 december 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Voor erbij is mischien makkelijk. Maar iet in de basis zetten, al ben ik zwaar gecharmeerd van hem
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 15 december 2011 - 12:35   quote  deeplink  
En verlaat ons toch weer.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 15 december 2011 - 12:57   quote  deeplink  
gewoon doen. geen discussie over.
JanM
 JanM - donderdag 15 december 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Onder voorwaarden idd gewoon doen zou ik zeggen: géén/weinig kosten + géén toezeggingen over speeltijd. Het is dan aan Koeman om te bepalen of hij hem opstelt of niet en aan zijn concurrenten om te bewijzen dat ze beter zijn. Houdt iedereen scherp en is een verzekering dat we bij afwezigheid en/of blessures niet ineens veel zwakker worden qua aanval. Win-win toch?
craven
 craven - donderdag 15 december 2011 - 13:05   quote  deeplink  
alle opties open, prima...
craven
 craven - donderdag 15 december 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 12:34 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord geeft aan de kans nihil is.

Dus die komt gewoon.
hahahaha
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 15 december 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 13:00 schreef JanM het volgende:
Onder voorwaarden idd gewoon doen zou ik zeggen: géén/weinig kosten + géén toezeggingen over speeltijd. Het is dan aan Koeman om te bepalen of hij hem opstelt of niet en aan zijn concurrenten om te bewijzen dat ze beter zijn. Houdt iedereen scherp en is een verzekering dat we bij afwezigheid en/of blessures niet ineens veel zwakker worden qua aanval. Win-win toch?
True!
MMM
 MMM - donderdag 15 december 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Niet doen.
AlexisDaSilva
 AlexisDaSilva - donderdag 15 december 2011 - 14:02   quote  deeplink  
Wel doen !!!

Cabral lekker van de bank laten komen die gast heeft regelmatig een flat gebouw voor zijn ogen en geeft hem regelmatig niet af waar hij moet. Misschien leert die nog wat van Ryo ? En leert die misschien afpassen door op de bank te zitten.
MMM
 MMM - donderdag 15 december 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 14:02 schreef AlexisDaSilva het volgende:
Wel doen !!!

Cabral lekker van de bank laten komen die gast heeft regelmatig een flat gebouw voor zijn ogen en geeft hem regelmatig niet af waar hij moet. Misschien leert die nog wat van Ryo ? En leert die misschien afpassen door op de bank te zitten.
Snap je wel dat Cabral degene is die Feyenoord GELD(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) op gaat leveren en Ryo niet. Verder heeft Ryo, op de eerste 3 wedstrijden na, er vrij weinig van gebakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door MMM --
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 15 december 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Aaaaa.. okeej ik zeg het wel.. (al krijg ik hier vast veel reacties op)

Mja, RYO zal best een goede voetballer zijn, maar vorig jaar, was het vooral de frisheid en de nieuwigheid dat mensen er niet op konden anticiperen. Je merkte ook dat na wedstrijd nummer 2, hij er steeds minder voorbij kwam, het shock-effect nam af.

Ik vind Cabral/Cisse/Schaken prima om te fungeren op de zijkanten.. evt. andere kroost uit de jeugd.. Maar RYO hoeft van mij niet voor 6 maanden terug te komen.

Al zou ik het niet erg vinden als het wel gebeurd.. :)
el triste
 el triste - donderdag 15 december 2011 - 14:21   quote  deeplink  
De ellende is dat er dan vanuit gegaan wordt dat hij speeltijd krijgt en veel ook ( geeft Wenger zelf al aan). Net nu we eindelijk weer eens met Cisé, Cabral en Schaken onze "eigen jongens" weer aan het draaien hebben lijkt het me dan ook geen optie.
Hoewel ik het vorig jaar een prima voetballer vond is er nu weinig aanleiding toe.
vakkie w
 vakkie w - donderdag 15 december 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Huur dan ergens een monster van een centrale verdediger, voorin concurrentie genoeg...
el triste
 el triste - donderdag 15 december 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 14:28 schreef vakkie w het volgende:
Huur dan ergens een monster van een centrale verdediger, voorin concurrentie genoeg...
cantrale duo vlaar/ de vrij is prima
huren is alleen een optie als het een directe versterking is........
Henny
 Henny - donderdag 15 december 2011 - 15:36   quote  deeplink  
Vond Ryo vorig jaar een verademing is een hopeloos slecht draaiend elftal. Ik denk dat hij met de huidige strijdwijze en beleving veel beter tot zijn recht zal komen. En we kunnen met Ryo ook gaan rouleren, dat doen ECHTE topploegen toch?
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - donderdag 15 december 2011 - 15:41   quote  deeplink  
hebben jullie het niet gehoord? El Ahmdi gaat naar de Africa cup.

Cisse gaat niet mee want eerst wil hij bij feyenoord slagen. Vandaag in het openbaar vervoer met een cop coffee en een lekker koekje in de metro gelezen

Bron: metro

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door albert ten vrijde --
el triste
 el triste - donderdag 15 december 2011 - 16:25   quote  deeplink  
'Feyenoord moet huur Miyaichi uit hoofd zetten' (Algemeen Dagblad)

gelukkig, kunnen we cabral, schaken en cissé rustig aan meer geld waard laten worden :)
MMM
 MMM - donderdag 15 december 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Feyenoord heeft voldoende aanvallers en geen plaats voor Miyaichi

Al binnen enkele weken na zijn komst ontpopte Ryo Miyaichi zich vorig seizoen bij Feyenoord tot publiekslieveling. De van Arsenal gehuurde aanvaller liet in de Eredivisie een uitstekende indruk en mocht afgelopen zomer terug naar the Gunners, maar daar krijgt de jonge Japanner weinig speeltijd.

Trainer Arsène Wenger is dan ook van plan om de negentienjarige Miyaichi na de winterstop weer op huurbasis te laten vertrekken. Feyenoord werd vervolgens direct genoemd, maar technisch directeur Martin van Geel heeft aan RTV Rijnmond laten weten dat de kans op een rentree van de vleugelspits in De Kuip zeer klein. Volgens de beleidsbepaler hebben de Rotterdammers al voldoende aanvallers.

Trainer Ronald Koeman kan op de flanken al beschikken over Sekou Cissé, Ruben Schaken, Jerson Cabral en Diego Biseswar en Van Geel verwacht daarom niet dat Miyaichi terugkeert in Rotterdam. Wenger lijkt dat ook niet heel erg te vinden, want Engelse media melden dat Fulham eveneens geïnteresseerd is in de Japanse speler. De Arsenal-coach zou er de voorkeur aan geven Miyaichi Premier League-ervaring op te laten doen.
MMM
 MMM - donderdag 15 december 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 15:41 schreef albert ten vrijde het volgende:
hebben jullie het niet gehoord? El Ahmdi gaat naar de Africa cup.

Cisse gaat niet mee want eerst wil hij bij feyenoord slagen. Vandaag in het openbaar vervoer met een cop coffee en een lekker koekje in de metro gelezen

Bron: metro
Heb jij al gehoord dat Ryo op een andere positie speelt dan El Ahmadi?
el triste
 el triste - donderdag 15 december 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 16:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb jij al gehoord dat Ryo op een andere positie speelt dan El Ahmadi?
Denk dat ie cissé bedoeld en dat ie juist niet gaat waardoor we ryo niet nodig hebben. Maar inderdaad beetje apart geformuleerd :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door el triste --
12
 12 - donderdag 15 december 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 11:46 schreef Henny het volgende:
Eerst Cabral bij laten tekenen, daarna gewoon Ryo halen.
Bij contractverlengingen maak je afspraken met elkaar waaronder speeltijd. Denk dat je dan geen goed signaal af geeft naar de rest van de selectie en met name Cabral. Maar vindt het wel vleiend dat Wenger Feyenoord hoog heeft zitten. Denk dat het voor Ryo zelf beter is dat hij bij een anderen premier league club gaat rijpen.
KAA
 KAA - donderdag 15 december 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Altijd doen.
Biseswar inpakken en naar Kralingen sturen.
Cabral voetbald 2 weken goed en dan 4 weer niks laten zien.
Cisse blijft een watje
12
 12 - donderdag 15 december 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Vindt dat je alleen spelers huren moet wanneer het absoluut noodzakelijk is door bijv. langdurige blessures, groot aantal interlandverplichtingen of een zwak bezette positie. Ryo's positie vind ik momenteel niet zwak bezet. Al moet ik toegeven dat ze zich nog moeten bewijzen in het constant presteren. De toekomst zal het uitwijzen.
12
 12 - donderdag 15 december 2011 - 17:33   quote  deeplink  
En het feit dat je aan een gehuurde speler niets aan zijn ontwikkeling verdiend (m.u.v. de technische meerwaarde en eventuele merchandise) vind ik ook zwaar meewegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door 12 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 december 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Ik weet het niet kan er niets over zeggen. Ik zou het niet erg vinden als hij kwam al was het alleen omdat ik het een grappig ventje vind die ook nog ens goed kan voetballen. Ben het zeker met bovenstaande eens dat hij de ontwikkeling van eigen spelers niet in de weg met staan.
sevillana
 sevillana - donderdag 15 december 2011 - 17:54   quote  deeplink  
denk persoonlijk niet dat ie nog een keer komt . . .

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3078440/2011/12/15/Feyenoord-moet-huur-Miyaichi-uit-hoofd-zetten.dhtml
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 december 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Ook goed..
sevillana
 sevillana - donderdag 15 december 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 17:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ook goed..
tsja, . . eigenlijk wel eens
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 december 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 17:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . eigenlijk wel eens
We hebben hem niet en zullen hem ook niet missen, heb wel vertrouwen in de aanval die we nu hebben. En je kan Ryo niet halen voor de bank.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 15 december 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 16:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb jij al gehoord dat Ryo op een andere positie speelt dan El Ahmadi?
Bakkal op de positie van El Hamadi en Ryo achter de spitsen?
Vooral als Elhamadi naar de africa cup gaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door RedWhiteBlack --
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 15 december 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2011 - 16:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb jij al gehoord dat Ryo op een andere positie speelt dan El Ahmadi?
Misschien de BAAB terughalen voor Ahmadi?.. Ik sponsor mee?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wenger wil Miyaichi bij Feyenoord stallen









0.0264770