|
|
de kromme2
|
|
|
hahahahahahahahahah, ik denk dat deze man de 'ik heb een bord voor mijn kop' prijs van de eeuw wint.
Als je een bedrijf bestuurlijk zo laat ontsporen als deze man heeft gedaan en je roept dit nog steeds, dan moeten ze je opsluiten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 13:11 schreef de kromme2 het volgende:hahahahahahahahahah, ik denk dat deze man de 'ik heb een bord voor mijn kop' prijs van de eeuw wint. Als je een bedrijf bestuurlijk zo laat ontsporen als deze man heeft gedaan en je roept dit nog steeds, dan moeten ze je opsluiten. Die man is KNETTERGEK!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 13:11 schreef de kromme2 het volgende:hahahahahahahahahah, ik denk dat deze man de 'ik heb een bord voor mijn kop' prijs van de eeuw wint. Als je een bedrijf bestuurlijk zo laat ontsporen als deze man heeft gedaan en je roept dit nog steeds, dan moeten ze je opsluiten. Die prijs gaat hij nooit krijgen, want hij ziet toch niets...
Deze man is werkelijk onovertreffelijk gestoord. Ik heb werkelijk medelijden met zijn vrouw en kinderen! (als hij die tenminste al heeft) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik weet niet wat zijn werk is?
is zijn werk JC buiten ajax houden. zodat iedereen blijft zitten waar hij zit. hoe slecht dat ook voor ajax is.
of is zijn werk JC en Vangaal weer dichter bij elkaar brengen in het belang van ajax?
of is zijn werk een chaos creƫren die nog groter is dan daarvoor met vanderboog.
of is zijn werk een nieuw record vestigen, als record zo kort mogelijk zitten in een RVC?
of is zijn werk het kapot maken van ajax en alles tot stilstand laten zetten.
als dat zijn werk is dan heeft hij het zeer goed gedaan. maar allemaal niet in het belang van ajax. allemaal voor zichzelf of voor anderen maar niet voor de club. dat was toch het zijn werk. dus hij zal het wel niet goed begrepen hebben. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hufter is het!!
Cruijff//////BAAS!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij streelt zijn eigen ego omdat niemand dit doet....Het is een gladjanus die zijn trekken nog wel thuis krijgt! opzouten homo! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Algemene bestuurscrisis topic!!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ik weet niet wat hij goed gedaan heeft, weet je ook wat hij denkt goed te hebben gedaan? Want ik weet het eigenlijk niet.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 21:36 schreef Ajx het volgende:Ik weet niet wat hij goed gedaan heeft, weet je ook wat hij denkt goed te hebben gedaan? Want ik weet het eigenlijk niet.... Hij weet het zelf ook niet en spreekt zichzelf meerder malen tegen.
DE LUL!!! |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
Ben Cramer : "Hij was maar een clown". |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Vervolg; maar nu is hij dooooood. De herrinnering blijft, aan die clown geil van macht |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Die kerel is rijp voor een wit kamertje van 2 bij 2. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Mijn handen jeuken nu werkelijk, wat een galbak eersteklas!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: En anders die van mij wel! Ik kon die vent echt wurgen mannen! Typisch gevalletje "plank voor de kop"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2011 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: wat dacht je van; 2mtr x 60cm x 50cm..... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Alleen die blaaskop past daar al niet in :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hij vindt dat hij het toch goed gedaan heeft... ONS AJAX KAPOT GEMAAKT?
Hij heeft ook een bedrijf.....
Computer..... IT-Techneut..... Hacken..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ff Flink aanstampen.... |
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
Het is een F-Nooider.. Moet wel.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Zelf een echte feyenoorder met een beetje vrstand zou zoiets niet doen. Dit is gewoon echt te triest voor woorden. En die Olfers dan jongens! Dat wijf laat zich keihard neuken door Davids en consorte. Bah wat een griezelig gezelschap! |
|
|
|