|
|
Gruber
|
|
|
In mijn ogen zit Ajax hier toch echt te slapen. Matthias 'Zanga' Jorgensen wordt gezien als een zeer groot talent in eigen land en is transfervrij en hij vertrekt deze zomer naar PSV. Zanga een jonge sterke centrale verdediger.. Kan Ajax nou niet precies zo'n speler gebruiken. Ook is hij Deens en Denen komen toch graag naar Ajax over het algemeen. Dit zijn nu juist de spelers die Ajax aan zich kan binden en zeker de positie centraal achterin kracht kan bijzetten. Maar helaas vertrekt deze man al naar PSV. Ik kan dat dus niet begrijpen!! Met het komende vertrek van vd Wiel en Vertonghen lijkt het mij toch geen overbodige luxe om te investeren in de achterhoede. Dit was een uitgelezen kans geweest!! Sterk, transfervrij, Deens international, al CL ervaring en nog jong. Ben bang voor wederom een goede aankoop van PSV. Weet dat sommige hier niet naar andere clubs willen kijken, maar de Ajax scouting moet bovenop een speler als deze zitten! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
En ik maar denken dat ik op Ajax.headliner.nl zat..... |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Op zich eens, maar ten eerste heeft PSV Bouma in het centrum die op zijn laatste benen loopt en Marcello waar ze niet echt blij mee zijn. Dus die kunnen wel defensieve versterking gebruiken. Wij daarentegen hebben een centrum dat bewezen heeft goed te functioneren (hoewel het dit seizoen natuurlijk minder loopt, maar goed). En bovendien zijn het gasten, als ze weggaan, waarvoor je een hoop geld kunt krijgen, dus dan kun je dan altijd nog zien. Daarnaast is Chivu nog steeds de gedroomde opvolger voor Vertonghen en die heb ik liever dan 1 of andere Deen, ook al is het nog zo'n talent. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Tuurlijk ziet iedereen Chivu graag terugkeren. Is alleen maar de vraag of hij niet voor oliedollars gaat kiezen zoals de meeste oude voetballers tegenwoordig doen. Deze transfervrije optie was in mijn ogen zeer goed geweest. Tevens verdien je er later ook nog aan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Die gozer staat in eigen land te boek als iemand die niet kan opbouwen dus is soweiso niet geschikt voor Ajax. Verder revalideert hij van een kruisbandblessure dus neemt psv een risico. Marcelo werd ook betiteld als de nieuwe Alex en die dat is ook mooi tegen gevallen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Als hij echt zo goed was, was hij niet transfervrij naar PSV gegaan, maar gekocht door een topploeg. In Denemarken vinden ze Agger ook goed, maar dat is hij niet. Ajax moet voor hogere kwaliteit gaan. PSV haalde die Hutchinson ook al op bij FCK ofzo, en daar vonden ze zijn vervanger (Claudemir ofzo van Vitesse) veel en veel beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Gaan we nu bij elke transfer van een speler naar een andere club een topic openen en roepen dat de scouts en Ajax zitten te slapen? Kom op zeg! Dit is Ajax.headliner!! Hier horen geen transfers van andere clubs te staan! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
nee hoor, bij lang niet elke transfer. Wel bij een transfer die ik als zeer interessant voor Ajax inschat. Maar goed sorry voor deze stompzinnige post. Ik post hier dan ook niet veel. Aan het begin van het seizoen wel. Toen hamerde ik ook op verdedigende versterkingen, maar dat werd toen afgedaan door fanatieke posters (zoals Remco K.)hier, met argumenten dat Blind de ideale opvolger is voor Vertonghen. Ik maak me ernstig zorgen over de kwaliteiten van de Ajax verdediging en dat zal met oog op toekomst alleen maar toenemen. Als ik dan zo'n bericht lees dat PSV voor aankomende zomer al een transfervrije versterking heeft gehaald. Wat in mijn ogen een jonge sterke centrale verdediger is, dan zie ik dat als een gemiste kans voor Ajax. We zullen zien wat hij volgend jaar zal brengen... |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 15:58 schreef Gruber het volgende:nee hoor, bij lang niet elke transfer. Wel bij een transfer die ik als zeer interessant voor Ajax inschat. Maar goed sorry voor deze stompzinnige post. Ik post hier dan ook niet veel. Aan het begin van het seizoen wel. Toen hamerde ik ook op verdedigende versterkingen, maar dat werd toen afgedaan door fanatieke posters (zoals Remco K.)hier, met argumenten dat Blind de ideale opvolger is voor Vertonghen. Ik maak me ernstig zorgen over de kwaliteiten van de Ajax verdediging en dat zal met oog op toekomst alleen maar toenemen. Als ik dan zo'n bericht lees dat PSV voor aankomende zomer al een transfervrije versterking heeft gehaald. Wat in mijn ogen een jonge sterke centrale verdediger is, dan zie ik dat als een gemiste kans voor Ajax. We zullen zien wat hij volgend jaar zal brengen... Ik ben het wel eens met je opmerking over onze verdediging, met name in de breedte. Ik bedoel, Jan of Toby hoeft maar uit te vallen en je vervalt meteen in de categorie Ooijer/Blind. Is niet goed. Verder heeft wat mij betreft iedereen de vrijheid om een topic te openen over een speler die naar een concurrent gaat, maar volgens hem naar ons had moeten gaan. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
We hebben het hier over een niveau Liga waar een Glaudemir van Vitesse de beste speler is. Dit zei mijn Deense maat (FCK fan):
Claudemir. Problerly the best midfielder in Superligaen. A better team player and tackler than Atiba Hutcinson
Dus over die Zanka maak ik me helemaal geen zorgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Je kan het wel van die kant blijven bekijken maar dat is natuurlijker erg kortzichtig. Je kan ook zeggen. Zanka de centrale verdediger van FC Kobenhaven die vorig jaar nog overwinterde in de CL en opkomend international is in het team dat eerste eindigde in een kwalificatie poule met Portugal. Tevens ben ik ervan overtuigd dat Ajax het juist moet hebben van spelers uit deze competities (Deense, Zweedse, Belgische). Aangezien deze spelers nog graag naar Ajax komen. We mogen het er toch over eens zijn dat de selectie wel een kwaliteitsimpuls mag krijgen. Met in het achterhoofd het aanstaande vertrek van vd Wiel en Vertonghen voorzie ik problemen. Ik had deze speler dan als een zeer goede optie gezien voor de selectie van volgend jaar (ook omdat ik het gevoel heb dat Chivu niet terug zal keren). Grote sterke verdediger, misschien opbouwend minder maar dat moet Toby dan meer op zich nemen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 13:39 schreef Gruber het volgende:In mijn ogen zit Ajax hier toch echt te slapen. Matthias 'Zanga' Jorgensen wordt gezien als een zeer groot talent in eigen land en is transfervrij en hij vertrekt deze zomer naar PSV. Zanga een jonge sterke centrale verdediger.. Kan Ajax nou niet precies zo'n speler gebruiken. Ook is hij Deens en Denen komen toch graag naar Ajax over het algemeen. Dit zijn nu juist de spelers die Ajax aan zich kan binden en zeker de positie centraal achterin kracht kan bijzetten. Maar helaas vertrekt deze man al naar PSV. Ik kan dat dus niet begrijpen!! Met het komende vertrek van vd Wiel en Vertonghen lijkt het mij toch geen overbodige luxe om te investeren in de achterhoede. Dit was een uitgelezen kans geweest!! Sterk, transfervrij, Deens international, al CL ervaring en nog jong. Ben bang voor wederom een goede aankoop van PSV. Weet dat sommige hier niet naar andere clubs willen kijken, maar de Ajax scouting moet bovenop een speler als deze zitten! Jorgensen kan best een goede verdediger zijn en pisvee heeft het zeker nodig, maar volgens mij moeten we ons op de acties van Ajax richten. Maar Ajax zal zeker ook zijn eigen schaduwlijstje hebben en daar zullen ook goede spelers op staan. Maar volgens mij hebben we toch nog een stel goede CV's op de Toekomst rondlopen? |
|
|
|