|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax in de Europa League tegen Manchester United!
Ajax heeft in de knockout fase voor de Europa League Manchester United geloot.
Nou... die had ik liever later tegen een Nederlandse club gehad :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
We hadden thuis tegen Real ook de nodige kansjes dus we zijn echt niet kansloos tegen een stroef lopend MU. Al zullen we er wel vol op moeten knallen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2011 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ach ja, zo heb je nog iedergeval het gevoel dat je een CL-waardig voetbalwedstrijdje aan het kijken bent.
Plus de ArenA zal aardig vol zitten, wat ook niet altijd het geval is tijdens de EL. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Absoluut niet kansloos, tegen Madrid ook gescoord, weliswaar afgekeurd vanwege armkramp van de grensrechter en het is ruim na de winterstop, dus zijn de meeste geblesseerde spelers ook weer fit! |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Gasten, Ik heb een seizoenskaart, ga naar alle europese thuiswedstrijden maar ben nog nooit naar een europese uitwedstrijd gegaan. Wat is de deal? Kan ik er gewoon op eigen houtje komen? Waar kan ik kaarten krijgen? Wie kan mij helpen want ik wil heeel erg graag bij deze wedstrijd zijn. Thanks! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Droom loting. Niks mooier dan tegen een EPL team spelen, en zo vaak treffen we United niet. En zo sterk zijn ze dit seizoen ook niet. Ik zet voor de wedstrijd de CL tune even op, dan is het net een CL wedstrijd. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
volle bak thuis! en geen omkoping meer! wat wil je nog meer. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
kan lion weer de tegenstander om kopen!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Weet niet wie het is opgevallen maar die Roemeen die aan het loten was husselde de ballen bij de eerste twee trekkingen helemaal niet. De 4 teams uit de CL werden als laatste in de kom gegooid en lazen zodoende bovenop. Doordat er zoveel ballen in die kom lagen was husselen bijna onmogelijk en pakte hij 1 van de bovenste ballen. Bij eerste keer dus City en daarna United. Viel mij op. Ik zei gelijk voor het openen van dat balletje dat wordt United of Olympiakos. Maar goed... Prachtige pot, maar was ze liever wat later in het toernooi tegengekomen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Later in het tournooi ? Ajax ? |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
En lyon treft apoel. Onderzoekje graag. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Het is wel de kans om te laten zien dat Ajax CL waardig kan zijn! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
We hebben dan iig de geblesseerden terug. En achja...tegen United kun je eruit vliegen dus een schande is het niet. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Leuk affiche natuurlijk, maar het zit Ajax niet mee wat betreft lotingen. Al 2 jaar op rij bij Real Madrid in de poule bijvoorbeeld. Nooit eens de op papier eenvoudigere tegenstanders. Als je van Man Utd kan winnen is het een mooie kans om de club weer wat meer aanzien te geven, maar toch had ik liever een wat eenvoudigere tegenstander geloot. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Top affiche! Ik ga er niet echt vanuit dat we de EL gaan winnen dit jaar. Daar is het te wisselvallig voor. Dus liever een vol stadion tegen Manchester en daarna weer vol op die eredivisie klappen. BAM! (;P) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
hele leuke wedstrijd waar ik me nou al op verheug denk dat ajax niet kansloos is maar ze moeten mij niks meer over lucky ajax vertellen want hoeveel pech kun je hebben |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
YES!!!!!!!!!!! Word een gezellig dagje Amsterdam, met als toetje de wedstrijd!!!!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Dat is zeker zo. Altijd gezellig met de Engelsen.
Kan me nog Ajax - Arsenal herinneren (2003???), nog nooit zo'n leuke middag gehad. Nog shirtjes geruild en alles ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik denk dat je best wel is gelijk kan hebben ze liggen totaal niet met die joodjes,en op het vaste land gaan ze altijd los...ik zeg ''no problem'' zet de dam maar vast af en gooi der alvast een noodverordening uit....hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Worden leuke wedstrijden! God wat wil ik graag naar Old Trafford! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 13:22 schreef AFCA MARCO het volgende:We hadden thuis tegen Real ook de nodige kansjes dus we zijn echt niet kansloos tegen een stroef lopend MU. Al zullen we er wel vol op moeten knallen!! Tegen Real B , wat op halve kracht speelde ja. Dit ajax is kansloos helaas |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ajax is niet kansloos tegen Manchester 2. Voor de engelse ploegen is de Europa League net zo belangrijk als de League Cup dus ze zullen wel spelen met een B-ploeg. De competitie en de FA Cup zijn hoofdprijzen en die willen ze winnen. Zie als voorbeeld maar de Spurs die zelfs Van der Vaart niet inschreven voor de Europa League |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wij speelden toch ook met een veredeld B-team |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Dus i.p.v. de kwartfinale CL krijgen we het moeilijk tegen Manchester United. Maar we zijn zeker niet kansloos, want United zal niet met alles komen, en als die 2 toppers er niet bij zitten(denk aan Rooney en Nani, verder weet ik niet zulke toppers als bv. Xavi) is het ook niet zo een topploeg hoor, als wij dan gewoon compleet zijn(Boerigter, de Jong, Alderweireld, Cillisen op goal en Sig misschien en verdedigend het wat beter op orde hebben, dan zijn we avsoluut niet kansloos, want tegen Real(zowel uit, alleen niet afgemaakt en verdedigend blundertjes, als thuis en Lyon kregen we ook kansen! Als we dan gewoon een mooi resultaat maken in een volle en sfeervolle ArenA, zijn we daar ook zeker niet kansloos!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Juist, en kijk maar eens wat er allemaal terug komt, want Blind vs. Alderweireld en Boerigter vs. Ebecilio enz. is gelukkig geen verschil...... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Gewoon een schitterend affiche. Ook de ManUnited fans zijn er blij mee. Eindelijk Ajax voor velen. Niet het sterkste maar ze vinden de stad kicken. Ook het stadion helemaal vol. Vele hebben de 15e mei gezien op tv en respecteren ons. Heb er zin in. Droomtegenstander |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Prachtige tegenstander prachtige affiche Ride!
GELOOF ER IN....Waar het bij Ajax aan hamert is dat we teveel ontzag hebben voor de tegenstander dat zag je terug in alle wedstrijden tegen Real.... Dan verlies je de wedstrijd voor 99%.....kijk naar Basel..... die hadden vleugels daar ging het gas er op.... die geloofden dus wel in zich zelf... Nu roept iedereen al...shit we moeten tegen MANCHESTER UNITED... wat een affiche...tegen zo'n tegenstander is het geen schande als je veliest.....BULL-SHIT... GELOOF IN JE ZELF....WINNEN GVD!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Aianten
|
|
|
Eerste wedstrijd thuis, da's wel jammer en nadelig vind ik. Verder een mooi affiche. Gewoon twee wedstrijden knallen en kijken waar het schip strandt. Hopelijk hebben we na de winterstop nog leuke spelers over... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Prachtige tegenstander prachtige affiche Ride! GELOOF ER IN....Waar het bij Ajax aan hamert is dat we teveel ontzag hebben voor de tegenstander dat zag je terug in alle wedstrijden tegen Real.... Dan verlies je de wedstrijd voor 99%.....kijk naar Basel..... die hadden vleugels daar ging het gas er op.... die geloofden dus wel in zich zelf... Nu roept iedereen al...shit we moeten tegen MANCHESTER UNITED... wat een affiche...tegen zo'n tegenstander is het geen schande als je veliest.....BULL-SHIT... GELOOF IN JE ZELF....WINNEN GVD!!!!!! Precies! Geloof hebben in je eigen 'kunnen'
En we kunnen het echt winnen over 2 wedstrijden!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 18:40 schreef verbrande harry het volgende:[..] ik denk dat je best wel is gelijk kan hebben ze liggen totaal niet met die joodjes,en op het vaste land gaan ze altijd los...ik zeg ''no problem'' zet de dam maar vast af en gooi der alvast een noodverordening uit....hehe Hahahaha, het kan wat mij betreft niet snel genoeg 16 februari zijn! ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is geweldig tegen Manc/U om te voetballen maar als ik moet kiezen had ik eerst nog even een rondje gespeeld tegen die tegenstanders van Twente en PSV die mazzelpikke hebben gewoon de zwakste broeders getroffen,daarna had ik graag tegen Manchester gespeeld,maar goed het zit Ajax al het hele seizoen niet mee,we hadden eigenlijk tegen Hapoel moeten spelen maar goed we gaan er tegen aan tegen Manchester en die ploeg is op dit moment geen wereldtop dus als elke Ajacied zich 1000% geeft en het zit gewoon een keer wel mee,geen ballen op de lat of paal en er worden ook gewoon is doelpunten goed gekeurd en we geven Sulejmanie een pilletje dan gaan wij ze verslaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door nora -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 13:21 schreef nora het volgende:Het is geweldig tegen Manc/U om te voetballen maar als ik moet kiezen had ik eerst nog even een rondje gespeeld tegen die tegenstanders van Twente en PSV die mazzelpikke hebben gewoon de zwakste broeders getroffen,daarna had ik graag tegen Manchester gespeeld,maar goed het zit Ajax al het hele seizoen niet mee,we hadden eigenlijk tegen Hapoel moeten spelen maar goed we gaan er tegen aan tegen Manchester en die ploeg is op dit moment geen wereldtop dus als elke Ajacied zich 1000% geeft en het zit gewoon een keer wel mee,geen ballen op de lat of paal en er worden ook gewoon is doelpunten goed gekeurd en we geven Sulejmanie een pilletje dan gaan wij ze verslaan. Waarschijnlijk zal de UEFA er nu wel alles aan doen om Manchester United naar de finale te brengen! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zou een mooi scenario zijn APIK :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: idd vriend! Kan de wereld weer ff zn bekkie houden! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Vast niet, maar zou wel erg prettig zijn! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: 1-1 thuis 04 uit ! ;-) je wil toch niet echt onder dit bestuur een prijs pakken gappie.....doen we wel als johan er is!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik hoop dat Man Utd gewoon erin blijft.. liever Man Utd dan Basel |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Basel???? Die zijn ook Europees uitgespeeld zijn als de Fifa inderdaad tot deze straf overgaat. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Nou, eerst moeten er een paar geblesseerden terugkomen(denk aan SIg, Alderweireld, Boerigter, Bul als pinchitter, ooijer voor achter de hand) en er moeten er ook een paar geblesseerd raken(Blind en Ebecilio) en hopelijk een keeperswissel, maar dan komt het helemaal goed en maken we in elk geval 50% kans om te winnen, en ik heb er veel vertrouwen in! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Zijn we dan ook gewoon een rondje verder, en is er een andere kanshebber uit.... Hoop het ergens van wel, maar ok van niet... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Had eerst liever City gehad en daarna United :) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ja, dan heb je helemaal een makkelijk schema heh..... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Haha grappig, ManU fans hebben er zin in:
FANS MANCHESTER UNITED ZINGEN OVER AMSTERDAM
Supporters van Manchester United zongen vandaag tijdens de derby tegen City over hun aanstaande reisje naar Amsterdam. Manchester United won het bekerduel met 2-3 van Manchester City en de aanhang van United was met z'n hoofd al bij de Europa League-wedstrijd tegen Ajax in februari. 'Thursday Nights in Amsterdam' en 'Giggs is going to Amsterdam' klonk het vanaf de tribune. Waarschijnlijk doelden de fans op de Wallen en recente avontuurtjes met vrouwen van speler Ryan Giggs. |
Bron:AT5 en YouTube.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooi potje trouwens net..
Overigens zijn we echt niet kansloos tegen United hoor, zo goed vond ik ze niet spelen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2012 - 17:11 schreef remco k het volgende:[..] Mooi potje trouwens net.. Overigens zijn we echt niet kansloos tegen United hoor, zo goed vond ik ze niet spelen.. City kwam goed terug (Scholes niet trouwens), wedstrijd had geen 5 minuten langer moeten duren. Vond Manchester, grotendeels tegen 10 man niet sterk, scheids ook niet. |
|
|
|