|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 11:02 schreef Eide het volgende:[..] Jij hebt dus respect voor een groep die zich heeft gekenmerkt door leugens en bedrog, en hebt dat liever dat Cruijff die open kaart heeft gespeelt. Tja, wat kan ik zeggen.... Haha, in his face! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 11:01 schreef w het volgende:Beste Vrienden, laten we het met elkaar eens zijn dat we over deze zaken anders oordelen, maar als aandeelhouder van Ajax ben ik gekomen tot mijn eigen afwegingen. Wat jullie ontbreekt is respect te kunnen opbrengen voor anders denkenden. en wat jou onbreekt is om je hersens het werk te laten doen! man lul niet joh! iedereen lacht om jou reactie |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 09:49 schreef w het volgende:Laten we dit kudde gedrag, alsmede de zaken welke spelen bij de naam noemen. Ajax is verworden tot een slangekuil waarin de heer Cruijff manupuleert en bedreigingen uit. Voor hem is het net zoals vroeger, alles is toegestaan om de wedstrijd te winnen, zonder daarbij na te denken over de schade welke hij Ajax op korte en lange termijn toebrengt en daarbij zinvol na te denken wat er na deze wedstrijd gaat gebeuren en het belang van Ajax voorop laat staan. Hij zit nog steeds op het lagere school niveau, waarvoor zoals hij zelf opmerkt het lezen van brief van 3 paginas al op het lezen van een boek lijkt. Derhalve is het lezen van het Ajax jaarverslag al te moeilijk, en deze man is commissaris van een beursgenoteerde onderneming en moet in deze functie het beleid van de directie controleren, lachwekkend en treurig. Ik kan alleen maar respect hebben voor Ten Have dat hij zich niet laat beinvloeden door de bedreigingen aan zijn adres, of het kudde gedrag van de harde kern, tenslotte is de RVC benoemd voor een langere periode. Al in al een zielige vertoning en ook als Ten Have weg is zal het niet anders gaan, ruzie is het handelsmerk van Cruijff; de zaak Ajax, n.b. is tot op het bot verrot. Nogmaals, ik ben van mening dat Ajax beter verdient. Wat Cruijff doet is met emoties spelen en hij maakt beloften welke niet waar te maken zijn. Wereldtop zal geen enkele Nederlandse club meer worden, daarvoor zijn de tijden in financieel opzicht te veel veranderd. Toen Jorien van de Herik opstapte bij onze vrienden in Rotterdam, deed hij dat in het belang van Feyenoord en heeft nooit enig commentaar op de gang van zaken gegeven, welke verre van fraai waren en mijn respect hiervoor. Ik zie dit niet in deze situatie gebeuren. Cruijff alleen lagere school mag dan waar zijn, maar: - hij was een van de beste en slimste voetballers allertijden - ik ken weinig mensen die zo slim en 'streetwise' zijn als hij
Neen dan Davids (ook RvC) die kan niet eens een hele zin uitspreken. En dan Ten Have, de prof, mr, drs die laat met al zijn geleerdheid de boel totaal ontsporen. Ga jij daar maar lekker achterstaan. Onbegrijpelijk ! |
|
|
|
|
ijsfijn
|
|
|
W,
kudde gedrag? ben je wel helemaal goed in je hoofd?
we baseren ons gedrag om de feiten die voor ons liggen. inplaats dat je inhoudelijk aan te geven waar Cruyff met emoties speelt of waar Cruyff gefaalt heeft volgens jouw. kom je met niks.
antwoorden die je krijgt als je wat vraagt aan romingen of ten have. je krijgt allemaal ontwijkende antwoorden.
bij Cruyff krijg je recht toe recht aan antwoord. geen gedraai eromheen. en dat is wat mij en vele aanspreken. we zijn klaar met dat zoetsappige gelul in ajax.
begrijp opeens wat ze bij feyenoord altijd zeggen geen woorden maar daden.
woorden hebben we nu wel gehoord. het wordt tijd voor daden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 09:49 schreef w het volgende:Laten we dit kudde gedrag, alsmede de zaken welke spelen bij de naam noemen. Ajax is verworden tot een slangekuil waarin de heer Cruijff manupuleert en bedreigingen uit. Voor hem is het net zoals vroeger, alles is toegestaan om de wedstrijd te winnen, zonder daarbij na te denken over de schade welke hij Ajax op korte en lange termijn toebrengt en daarbij zinvol na te denken wat er na deze wedstrijd gaat gebeuren en het belang van Ajax voorop laat staan. Hij zit nog steeds op het lagere school niveau, waarvoor zoals hij zelf opmerkt het lezen van brief van 3 paginas al op het lezen van een boek lijkt. Derhalve is het lezen van het Ajax jaarverslag al te moeilijk, en deze man is commissaris van een beursgenoteerde onderneming en moet in deze functie het beleid van de directie controleren, lachwekkend en treurig. Ik kan alleen maar respect hebben voor Ten Have dat hij zich niet laat beinvloeden door de bedreigingen aan zijn adres, of het kudde gedrag van de harde kern, tenslotte is de RVC benoemd voor een langere periode. Al in al een zielige vertoning en ook als Ten Have weg is zal het niet anders gaan, ruzie is het handelsmerk van Cruijff; de zaak Ajax, n.b. is tot op het bot verrot. Nogmaals, ik ben van mening dat Ajax beter verdient. Wat Cruijff doet is met emoties spelen en hij maakt beloften welke niet waar te maken zijn. Wereldtop zal geen enkele Nederlandse club meer worden, daarvoor zijn de tijden in financieel opzicht te veel veranderd. Toen Jorien van de Herik opstapte bij onze vrienden in Rotterdam, deed hij dat in het belang van Feyenoord en heeft nooit enig commentaar op de gang van zaken gegeven, welke verre van fraai waren en mijn respect hiervoor. Ik zie dit niet in deze situatie gebeuren. En jij bent????? Ga lekker naar de kerk als je wil prediken!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 09:49 schreef w het volgende:Laten we dit kudde gedrag, alsmede de zaken welke spelen bij de naam noemen. Ajax is verworden tot een slangekuil waarin de heer Cruijff manupuleert en bedreigingen uit. Voor hem is het net zoals vroeger, alles is toegestaan om de wedstrijd te winnen, zonder daarbij na te denken over de schade welke hij Ajax op korte en lange termijn toebrengt en daarbij zinvol na te denken wat er na deze wedstrijd gaat gebeuren en het belang van Ajax voorop laat staan. Hij zit nog steeds op het lagere school niveau, waarvoor zoals hij zelf opmerkt het lezen van brief van 3 paginas al op het lezen van een boek lijkt. Derhalve is het lezen van het Ajax jaarverslag al te moeilijk, en deze man is commissaris van een beursgenoteerde onderneming en moet in deze functie het beleid van de directie controleren, lachwekkend en treurig. Ik kan alleen maar respect hebben voor Ten Have dat hij zich niet laat beinvloeden door de bedreigingen aan zijn adres, of het kudde gedrag van de harde kern, tenslotte is de RVC benoemd voor een langere periode. Al in al een zielige vertoning en ook als Ten Have weg is zal het niet anders gaan, ruzie is het handelsmerk van Cruijff; de zaak Ajax, n.b. is tot op het bot verrot. Nogmaals, ik ben van mening dat Ajax beter verdient. Wat Cruijff doet is met emoties spelen en hij maakt beloften welke niet waar te maken zijn. Wereldtop zal geen enkele Nederlandse club meer worden, daarvoor zijn de tijden in financieel opzicht te veel veranderd. Toen Jorien van de Herik opstapte bij onze vrienden in Rotterdam, deed hij dat in het belang van Feyenoord en heeft nooit enig commentaar op de gang van zaken gegeven, welke verre van fraai waren en mijn respect hiervoor. Ik zie dit niet in deze situatie gebeuren. OPZOUTEN KAFMEES en laat je hier nooit meer zien!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ik ben gek op ali o ohooohooo ik ben dol op ali o oho ohoooooooo |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: BAM!!!!!!!!!!!!...I......;) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 11:01 schreef w het volgende:Beste Vrienden, laten we het met elkaar eens zijn dat we over deze zaken anders oordelen, maar als aandeelhouder van Ajax ben ik gekomen tot mijn eigen afwegingen. Wat jullie ontbreekt is respect te kunnen opbrengen voor anders denkenden. Helemaal mee eens hoor. Jij hebt echt groot gelijk en ziet het echt goed man. Respect daarvoor. Verbeter de wereld, maar BEGIN BIJ JEZELF !!! Zo ook in dit geval. Jij gaat beginnen over een gebrek aan respect voor andersdenkenden. De enige die anders denkt dan de rest van het hele zooitje, is Cruyff !!! En laat het nou zo zijn dat die momenteel het meeste respect geniet.
Ongelofelijk hoe je zo'n post hier kan plaatsen. Lees je geen kranten, heb je geen internet, praat je niet met andere mensen ?? Dan is je post geheel begrijpelijk. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 11:04 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:[..] Leer eerst eens correct "manipuleren" te spellen voor je het over het opleidingsniveau van anderen hebt. Verrekte mongol. Volgens mij is het mongool ipv mongol. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 11:01 schreef w het volgende:Beste Vrienden, laten we het met elkaar eens zijn dat we over deze zaken anders oordelen, maar als aandeelhouder van Ajax ben ik gekomen tot mijn eigen afwegingen. Wat jullie ontbreekt is respect te kunnen opbrengen voor anders denkenden. Lul niet over andersdenkenden gast. Volgens mij ben jij het die met je eerste post een respectloze reactie maakt en dan ineens een beetje hooghartig gaat lopen doen met je aandelen. Er zijn hier genoeg mensen die zich uitgebreid hebben ingelezen wat deze kwestie betreft. Door gasten zoals jij mag Ajax van mij vandaag nog van de beurs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 11:01 schreef w het volgende:Beste Vrienden, laten we het met elkaar eens zijn dat we over deze zaken anders oordelen, maar als aandeelhouder van Ajax ben ik gekomen tot mijn eigen afwegingen. Wat jullie ontbreekt is respect te kunnen opbrengen voor anders denkenden. Beste W,
Ook ik ben aandeelhouder van Ajax, en tevens ook nog aandeelhouder van de Arena. Ajacied sinds begin jaren 60 en heb dus alles meegemaakt. Ook de aftakeling van de laatste 15 jaar.
Het sprankelende en flitsende Ajax van weleer is niet meer, ondanks de winst tegen Ado was het vandaag weer overduidelijk waar de schoen wringt. Het is beschamend te moeten bekennen dat het eigenlijk niet eens leuk meer is om naar het spel te kijken. Dat moet veranderen en dat kan alleen als de Cruijff-lijn wordt gevolgd.
Mijn plaats in de Arena is in de zgn. Bobo-vakken en ik kan je vertellen dat ook zeer veel aandeelhouders, ABA-leden en andere zgn. Bobo's de acties tegen de RVC en de clan-leden steunen. Velen zijn ook vandaag weer gaan staan voor Cruijf toen daar om werd gevraagd.
Gezien de tijden van je postings was jij echter niet in het stadion vandaag, dus is het overigens maar de vraag of jij wel echt aandeelhouder bent. Respect voor andersdenkenden is er zeker, alleen is het onbegrijpelijk dat je het niet ziet. Ben jij nou zo dom? Zou Louis zeggen .... ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 16:06 schreef Klokkenluider het volgende:[..] Beste W, Ook ik ben aandeelhouder van Ajax, en tevens ook nog aandeelhouder van de Arena. Ajacied sinds begin jaren 60 en heb dus alles meegemaakt. Ook de aftakeling van de laatste 15 jaar. Het sprankelende en flitsende Ajax van weleer is niet meer, ondanks de winst tegen Ado was het vandaag weer overduidelijk waar de schoen wringt. Het is beschamend te moeten bekennen dat het eigenlijk niet eens leuk meer is om naar het spel te kijken. Dat moet veranderen en dat kan alleen als de Cruijff-lijn wordt gevolgd. Mijn plaats in de Arena is in de zgn. Bobo-vakken en ik kan je vertellen dat ook zeer veel aandeelhouders, ABA-leden en andere zgn. Bobo's de acties tegen de RVC en de clan-leden steunen. Velen zijn ook vandaag weer gaan staan voor Cruijf toen daar om werd gevraagd. Gezien de tijden van je postings was jij echter niet in het stadion vandaag, dus is het overigens maar de vraag of jij wel echt aandeelhouder bent. Respect voor andersdenkenden is er zeker, alleen is het onbegrijpelijk dat je het niet ziet. Ben jij nou zo dom? Zou Louis zeggen .... ;-) chapeau!!!! sta op als je voor johan bent........................ |
|
|
|
|
Zuidoost
|
|
|
Heel veel respect van mij voor onze Ajax jongere ,klasse mannen echt een hele mooie actie. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:41 schreef Oceanu het volgende:[..] Helemaal mee eens hoor. Jij hebt echt groot gelijk en ziet het echt goed man. Respect daarvoor. Verbeter de wereld, maar BEGIN BIJ JEZELF !!! Zo ook in dit geval. Jij gaat beginnen over een gebrek aan respect voor andersdenkenden. De enige die anders denkt dan de rest van het hele zooitje, is Cruyff !!! En laat het nou zo zijn dat die momenteel het meeste respect geniet. Ongelofelijk hoe je zo'n post hier kan plaatsen. Lees je geen kranten, heb je geen internet, praat je niet met andere mensen ?? Dan is je post geheel begrijpelijk. Het is waarschijnlijk zo'n zelfde type als Ten Hate, vd.Zaat, Romer of elke andere malloot die diegene steunen. Het zijn voor mij geen mensen....het zijn onderkruipsels van het ergste soort en van dat soort komen wij in een economische crisis...je ziet ze her en der zitten en zij maken alles kapot in de samenleving. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:49 schreef joduh het volgende:[..] mooie nick !!!! w????? waus????wappie?????waardeloze hoer????? ze moesten jouw soort in een dwangbuis hijsen en een injectie geven malloot!!!!!idioot!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA....
JODUH/////////////////OPPERHELD |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:41 schreef Oceanu het volgende:Ongelofelijk hoe je zo'n post hier kan plaatsen. Lees je geen kranten, heb je geen internet, praat je niet met andere mensen ?? Dan is je post geheel begrijpelijk. Das niet logisch. Als hij geen internet heeft, is zijn post best heel bijzonder.... ;-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Haha, scherp. Misschien pas sinds een paar dagen dan, haha. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Als dit voor jou de graadmeter is van correct Nederlands dan ben ik wel klaar denk ik. Tegen zoveel intellect kan ik niet op. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 20:37 schreef Oceanu het volgende:[..] Als dit voor jou de graadmeter is van correct Nederlands dan ben ik wel klaar denk ik. Tegen zoveel intellect kan ik niet op. Whahahahahaha.........3-0 voor Oceanu |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Goede acie geweest vanmiddag, zonder wanklank! klasse 410 en F-side en de rest van de supporters die mee hebben gedaan aan de aktie.
Ook op de 2e ring waren nog aardig wat supporters die tot de 14e minuut op de overloop bleven staan.
Echt klasse!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door marius -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 21:59 schreef marius het volgende:als je echt iets wil berijken moet je tegen az tot de 14 min allemaal maar dan ook heel het stadion die voor ajax is buiten blijven, zoals vandaag machtig goeie actie maar zoveel van de meeste deden niet mee das weer jammer als heel het stadion leeg is, moet het bestuur wel inzien dat de suporters achter johan onze nummer 14 staan! En mischien luisteren ze ernaar!!!! |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 11:01 schreef w het volgende:Beste Vrienden, laten we het met elkaar eens zijn dat we over deze zaken anders oordelen, maar als aandeelhouder van Ajax ben ik gekomen tot mijn eigen afwegingen. Wat jullie ontbreekt is respect te kunnen opbrengen voor anders denkenden. Ik wil best luisteren naar andere meningen en ik kan hier een heel betoog gaan houden over jou commentaar maar laat ik dan een ding zeggen, Wie manipuleert nu wie met valse berichtgevingen, aanstellen van mensen die helemaal niet in het plan thuis horen. Schofferen en beledigen tot de discriminatie kaart aan toe. Je moet wel begrijpen waarover dit gaat het gaat over manipulatie van een RvC en een stelletje over het paard getilde bestuurders en management randfiguren die Ajax als een lucratieve bezigheid zien. Als Cruyff fout zit dan zit die fout en zeg ik dat ook maar in dit geval is degene die manipuleert niet Cruyff. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Volgens mij is Cruijff best een lastige man om mee te communiceren als je weinig van voetbal weet en jezelf wel erg belangrijk vindt. Het domme is alleen, dat als je Cruijff het voetbal laat doen en laat meepraten over de functies die daarbij horen, blijft er nog genoeg pluche over waar je met een eigenwijs hoofd op kan gaan zitten... Als je echt verstand van commercie hebt, buit je de betrokkenheid van Cruiff en andere groot oud- voetballers volledig uit... Als je echt verstand van financien hebt, laat je Cruijff spelers opleiden, wat goedkoper is dan kopen... Als je echt goed bent in sponsordeals, dan bied je bedrijven het voordeel van een rustige, evenwichte club met de internationale allure van al zijn ex- spelers... Het is zo simpel ... zucht ... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
W. Verhoek. (hehehe)
|
|
|
quote: Seizoenkaart Barcelona kopen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dit toverde dan weer een glimlach op mijn gezicht |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ha ha ha, Ik zou zeggen; DOEN! maar dan heb ik wel een goede sponsor nodig ;-) |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/156285_cruijff-houdt-rekening-met-nederlaag-ajax-conflict
Word het niet tijd dat we andere maatregelen gaan treffen... Deze "soap" heeft voorlopig geen einde... terwijl wij "supporters" voor Cruijf kiezen... Normaal waren de rvc allang ontslagen net zoals alle trainers van de afgelopen plus minus 10 jaar. Het is duidelijk dat de echte supporters voor Cruijf kiezen... of hebben wij het niet voor het zeggen..
Deze mensen spelen echt een smerig spel met ons... gaan we wachten tot ajax kapot gaat...
De vorige acties voor Cruijf waren wel een mooi gebaar naar Cruijf... maar eerlijk gezegd hebben we er niets mee opgeschoten...
Ik dacht dat wij ajax zijn... als wij ajax zijn mogen wij toch zelf bepalen wie of wat wij willen... en dat opeisen op welke manier dan ook... tot wij gehoor krijgen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoe vervelend het ook is, dit spel moet zijn beloop doen. Hierin kunnen wij, als supporters, op dit moment inderdaad weinig tot niets doen. De bal ligt bij de aandeelhouders, vertegenwoordigd door de ledenraad. Hu voorkeur is duidelijk maar er moet eerst een BAVA komen, die is uitgeschreven dus we zien wat er dan gebeurt. In theorie kan de RvC dan worden weggestuurd...
Ik zou het trouwens wel fijn vinden als Johan nu ook even de kaken op elkaar zou houden in de media. Elke week hetzelfde bericht de wereld in helpt je zaak uiteindelijk ook niet. |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 16:52 schreef Eide het volgende:Hoe vervelend het ook is, dit spel moet zijn beloop doen. Hierin kunnen wij, als supporters, op dit moment inderdaad weinig tot niets doen. De bal ligt bij de aandeelhouders, vertegenwoordigd door de ledenraad. Hu voorkeur is duidelijk maar er moet eerst een BAVA komen, die is uitgeschreven dus we zien wat er dan gebeurt. In theorie kan de RvC dan worden weggestuurd... Ik zou het trouwens wel fijn vinden als Johan nu ook even de kaken op elkaar zou houden in de media. Elke week hetzelfde bericht de wereld in helpt je zaak uiteindelijk ook niet. Wat een onzin, Johan moet juist keihard door blijven gaan. Kaken op elkaar houden betekent dat steeds meer mensen er zich dan maar bij neer zullen gaan leggen en daarmee speel je de rvc en de Ajax-clan alleen maar in de kaart. En wij horen hem volledig te steunen hierin, ipv zo'n gelaten reactie van jou. |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
Ik zit zo hier en daar vandaag op verschillende sites het commentaar op de uitstekende column van Cruijff te lezen en er valt me iets heel eigenaardigs op. Namelijk dat er plotseling wel erg veel negatieve opmerkingen zijn die JC wegzetten.
Er bekruipt mij het gevoel dat er een bewuste en goed voorbereide campagne is gestart op de forums om een negatief Cruijff-sentiment te scheppen en de indruk te laten ontstaan dat er plotseling meer tegenstanders zijn. Mogelijk heeft de RVC, de clan of misschien wel (een deel van) de nieuwe bestuursraad opnieuw het bewuste PR-buro aan het werk gezet om de algehele opinie te beinvloeden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 17:09 schreef Klokkenluider het volgende:[..] Wat een onzin, Johan moet juist keihard door blijven gaan. Kaken op elkaar houden betekent dat steeds meer mensen er zich dan maar bij neer zullen gaan leggen en daarmee speel je de rvc en de Ajax-clan alleen maar in de kaart. En wij horen hem volledig te steunen hierin, ipv zo'n gelaten reactie van jou. Hoezo? Hij verspeelt op deze wijze wel veel krediet. Dit is niet de stijlvolle manier waarop hij de vernaderingen bij Ajax is begonnen. Dit is niet des Johan's en niet des Ajax.
Tuurlijk moet hij en anderen aandacht blijven vragen en zoeken, maar dat kan best anders. En dus snap ik de kritiek op dit stukje wel. Bovendien moet het clubbelang voor blijven gaan en het clubbelang is, met dank aan ene Wesley uit Almere, even niet de boventoon voeren in de media. Het clubbelang is nu heel even rust terwijl de ledenraad haar werk doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
Snorder
|
|
|
Er zijn altijd al tegenstanders van Cruijff geweest, waarschijnlijk laten die zich nu eens horen. Via FB heb ik me al vaker laten horen, ik ben het gezeur van Cruijff helemaal zat. De man speelt in op emoties van Supporters die hem hoog hebben zitten. Maar 9 van de 10 volwassen personen weet dat Cruijff ze biezen pakt zodra het hem niet lukt. En wie krijgt daarvoor de schuld? Niet Cruijff want hij zet andere op de plekken! De man is slim om zichzelf niet helemaal kapot te maken. Maar de man heeft niets met het bestuur van Ajax te zoeken. Hij mag de beste voetballer zijn geweest(In mijn ogen niet maar goed Cruijff als voetballer heb ik weinig meegemaakt. Bovendien veranderen de tijden en het soort voetbal.)maar dat wil niet zeggen dat hij een miljoenen club als Ajax wel even perfect inricht. In mijn ogen zou Van Gaal het er niet verkeerd doen en zou met de goede aanstellingen er een goed team ontstaan. Alleen Cruijff accepteerd van Gaal niet en laat dat maar al te graag via de media blijken. Cruijff speelt alles via de media en doet zo meer Schade bij Ajax dan dat hij ook maar iets oplost. Maar goed dat soort dingen ziet de oogklep supporter niet, en helaas zal ik moeten aanzien hoe Ajax wordt kapot gemaakt door Cruijff en ze aanhang. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Op basis waarvan heb jij VanGaal dan wel hoog zitten, als je Cruijff die zowel de jeugdopleiding van Ajax als die van Barcelona al eens succesvol heeft ingericht, niet hoog hebt zitten. Je valt Cruijff aan op hoe hij met mensen omgaat en zijn gelijk wil halen en komt dan met Van Gaal aanzetten... Rest my case Overigens ben ik wel benieuwd hoeveel 'volwassen' mensen jij kent. Kennelijk vallen supporters en oud- voetballers daar niet onder? |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
laat Johan Cruijff zijn werk doen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zou jij alle Cruijff aanhangers even niet lekker ongenuanceerd in een hoekje willen schuiven? Bovendien is Cruijff wel bewezen in de adviseurs rol (zie Barca) en van Gaal niet in een bedrijfsdirectie rol.
Ofterwijl, alles is niet zo simpel als het lijkt, en dat ik dat dan zie met oogkleppen op he. Ben ik dan zo slim of... (met dan aan Louis die ik overigens als voetbalkenner heel hoog heb zitten)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 11:09 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] en wat jou onbreekt is om je hersens het werk te laten doen! man lul niet joh! iedereen lacht om jou reactie Pedofielen zijn ook anders denkenden, moeten we daar dan ook respect voor opbrengen. Anders denken mag altijd maar wel tot zekere hoogte, mijnheer de grootaandeelhouderT.
Reactie was op quote van W. sorry LS19
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2011 door Henny -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dit is het beste zin die ik de laatste maanden heb gelezen......
LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!
Met deze tekst moeten we het hele Ajax forum behangen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 20:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dit is het beste zin die ik de laatste maanden heb gelezen...... LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! Met deze tekst moeten we het hele Ajax forum behangen... Zo ongeveer.... LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo ongeveer.... LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! Zo weinig maar??? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 16:46 schreef ajax till i die het volgende:http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/156285_cruijff-houdt-rekening-met-nederlaag-ajax-conflictWord het niet tijd dat we andere maatregelen gaan treffen... Deze "soap" heeft voorlopig geen einde... terwijl wij "supporters" voor Cruijf kiezen... Normaal waren de rvc allang ontslagen net zoals alle trainers van de afgelopen plus minus 10 jaar. Het is duidelijk dat de echte supporters voor Cruijf kiezen... of hebben wij het niet voor het zeggen.. Deze mensen spelen echt een smerig spel met ons... gaan we wachten tot ajax kapot gaat... De vorige acties voor Cruijf waren wel een mooi gebaar naar Cruijf... maar eerlijk gezegd hebben we er niets mee opgeschoten... Ik dacht dat wij ajax zijn... als wij ajax zijn mogen wij toch zelf bepalen wie of wat wij willen... en dat opeisen op welke manier dan ook... tot wij gehoor krijgen... Dit is een analyse waarbij iemand dit verhaal zomaar verzint, hij heeft er geen verdere bronnen van... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo ongeveer.... LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!!LAAT JOHAN CRUYFF ZIJN WERK DOEN!!!! En plak er ook gelijk de link bij van www.wijsteunenjohan.nl |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
@snorder Helaas voor jouw heb je Cruijff niet veel meegemaakt als voetballer,om te zeggen dat ie de allerbeste is,1 dat is moeilijk,maar voor mij was hij wel de allerbeste,ik was een RCH fan en ben met Neeskens meegegaan naar Ajax,in grote wedstrijden waren Johan 1 en Johan 2 altijd de beste spelers,maar in kleine wedstrijden bv een bekerwedstrijd tegen EDO uit dan liet Cruijff de mensen ook genieten.Dat was het verschil met bv Piet Keizer die in zo'n wedtrijd niets deed.Hij heeft de aanzet gegeven dat de Nederlandse voetballer een fatsoenlijker salaris kreeg.Een aanrader misschien is de dvd un momento dado,Misschien dat de 150 voetbalveldjes die mede door zijn toedoen zijn aangelegd een andere kijk op Johan geven.Ik kan nog vele positieve voorbeelden geven.Geef Johan een kans en ik weet zeker dat ie niemand teleursteld |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 20:33 schreef Danielson 1448 het volgende:@snorder Helaas voor jouw heb je Cruijff niet veel meegemaakt als voetballer,om te zeggen dat ie de allerbeste is,1 dat is moeilijk,maar voor mij was hij wel de allerbeste,ik was een RCH fan en ben met Neeskens meegegaan naar Ajax,in grote wedstrijden waren Johan 1 en Johan 2 altijd de beste spelers,maar in kleine wedstrijden bv een bekerwedstrijd tegen EDO uit dan liet Cruijff de mensen ook genieten.Dat was het verschil met bv Piet Keizer die in zo'n wedtrijd niets deed.Hij heeft de aanzet gegeven dat de Nederlandse voetballer een fatsoenlijker salaris kreeg.Een aanrader misschien is de dvd un momento dado,Misschien dat de 150 voetbalveldjes die mede door zijn toedoen zijn aangelegd een andere kijk op Johan geven.Ik kan nog vele positieve voorbeelden geven.Geef Johan een kans en ik weet zeker dat ie niemand teleursteld Kijk mensen als jij sluit ik gelijk in mijn hart gap.......geen woord aan gelogen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 december 2011 - 20:33 schreef Danielson 1448 het volgende:@snorder Helaas voor jouw heb je Cruijff niet veel meegemaakt als voetballer,om te zeggen dat ie de allerbeste is,1 dat is moeilijk,maar voor mij was hij wel de allerbeste,ik was een RCH fan en ben met Neeskens meegegaan naar Ajax,in grote wedstrijden waren Johan 1 en Johan 2 altijd de beste spelers,maar in kleine wedstrijden bv een bekerwedstrijd tegen EDO uit dan liet Cruijff de mensen ook genieten.Dat was het verschil met bv Piet Keizer die in zo'n wedtrijd niets deed.Hij heeft de aanzet gegeven dat de Nederlandse voetballer een fatsoenlijker salaris kreeg.Een aanrader misschien is de dvd un momento dado,Misschien dat de 150 voetbalveldjes die mede door zijn toedoen zijn aangelegd een andere kijk op Johan geven.Ik kan nog vele positieve voorbeelden geven.Geef Johan een kans en ik weet zeker dat ie niemand teleursteld + 14 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Fellow Ajax-supporters, zoals jullie meerder keren in verschillende topics hebben kunnen lezen ben ik een fel voorstander voor Cruijff binnen Ajax. En dat ben ik nog steeds. Echter begint mij het gevoel te bekruipen dat de tentakels van bepaalde niet voetbal personen binnen de organisatie zo omvangrijk is dat het voor Cruijff vechten tegen de bierkaai is. Een beetje La Piovra.
Ben bang dat onze club uitgeleverd gaat worden aan een stelletje witte borden criminelen met van Gaal als uithangbord.
Leuke supportersacties zijn er geweest maar geen enkele heeft indruk gemaakt op de ledenraad en of Ten Have.
En ook Johan heeft zich kranig verweerd, maarja een wedstrijd van Cataloniƫ heeft ook bij hem voorrang ten opzichte van de ohzo belangrijke bestuursvergadering waarin die witte borden wederom zijn gekozen... Johan geeft verder aan het te betreuren daar niet aanwezig te zijn geweest omdat hij dan graag op een aantal zaken in had willen gaan.... Maarja, hij was er niet!
Ik heb besloten het los te laten want heb er geen invloed op en als 254 van de 260 leden een motie indienen waarbij Cruijff en van Gaal om de tafel moeten gaan zitten met elkaar.... tja ben ik dan zo slim of zijn zij nu zo dom????????????????? |
|
|
|