|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: +1
En Bakkal proberen te behouden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ik mis de agressie om te scoren bij hem.en John G ik ben inderdaad ook bang dat we hem niet kunnen kopen en of huren volgend seizoen |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 20:19 schreef piet de paler het volgende:[..] maar geen bikkel.en geen scorend vermogen,is erg duur op de begroting.En als er een koper komt (volgend jaar transfer vrij weg) dan doen. misschien kun en mag je het geld gebruiken om een bod te doen op Guidetti Hmmm, misschien wel duur op de begroting maar als je zijn contract met 1 of 2 jaar weet te verlengen en hem nog beter laat worden dan verdient zich dat wel weet terug. zowel op het veld als transferinkomsten. Als Karim ook nog vaker gaat scoren met behulp van Makaay dan is zijn salaris dat misschien wel waard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 20:41 schreef 12 het volgende:[..] Hmmm, misschien wel duur op de begroting maar als je zijn contract met 1 of 2 jaar weet te verlengen en hem nog beter laat worden dan verdient zich dat wel weet terug. zowel op het veld als transferinkomsten. Als Karim ook nog vaker gaat scoren met behulp van Makaay dan is zijn salaris dat misschien wel waard. ik denk het wel,met Clasie het hele middenveld van Twente kapot gespeeld de eerstehelft.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker wel een bikkel, en zeer zeker te duur. Guidetti please. Als je echt wilt is ie wel haalbaar denk ik. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik denk het wel,met Clasie het hele middenveld van Twente kapot gespeeld de eerstehelft.. Kapot gespeeld niet, wel zoek gespeeld. :P |
|
|
|