|
|
willem v G
|
|
|
Ik ben met velen van mening dat Feyenoord op de goede weg is, maar zijn er ook mensen die toevallig weten of denken dat er in de winterstop nog een aantal verrassingen richting de kuip komen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De wintersop. Je jaarlijkse wasbeurt? Of je jaarlijkse beurt? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Duidt toch meer op een kwartaalwasbeurt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk dat het een typfout is; hij bedoeld natuurlijk Wintersoep.
Ik zeg dan erwtensoep, Lekker! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t zo lang duurt wel ja. Mooie rozijnen huidje dan denk ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik douche meermaals per week, . . voor m'n auto gebruik ik de zgn. wasstraat, wel met een wat lagere frequentie :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 19:39 schreef sevillana het volgende:[..] ik douche meermaals per week, . . voor m'n auto gebruik ik de zgn. wasstraat, wel met een wat lagere frequentie :) Ik douche met kerst en met mn verjaardag, soms is het jammer dat ik eerste kerstdag jarig ben. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 19:41 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik douche met kerst en met mn verjaardag, soms is het jammer dat ik eerste kerstdag jarig ben. whahahahahahahahaha, . . dan pak je er toch nog één met de pasen of zo . . . . . . :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dan is t jaarlijkse keppeltjes tikken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Je hebt zeker je school niet afgemaakt eet 4 keer per week een frietje en rookt goedkope wiet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 20:00 schreef willem v G het volgende:[..] Je hebt zeker je school niet afgemaakt eet 4 keer per week een frietje en rookt goedkope wiet. Of jij hebt geen humor.
Die optie zou ik voor kiezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 20:00 schreef willem v G het volgende:[..] Je hebt zeker je school niet afgemaakt eet 4 keer per week een frietje en rookt goedkope wiet. Nee ik kan lezen én schrijven. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 19:39 schreef sevillana het volgende:[..] ik douche meermaals per week, . . voor m'n auto gebruik ik de zgn. wasstraat, wel met een wat lagere frequentie :) Tot groot verdriet van de garage vergeet ik die wasstraat. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 20:00 schreef willem v G het volgende:[..] Je hebt zeker je school niet afgemaakt eet 4 keer per week een frietje en rookt goedkope wiet. Kun je me uitleggen welk probleem je aankaart? |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Dat vindt ik fijn voor je want ik kon uit niets opmaken dat je de topic had begrepen. Pak van me hart !! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 20:11 schreef willem v G het volgende:[..] Dat vindt ik fijn voor je want ik kon uit niets opmaken dat je de topic had begrepen. Pak van me hart !! Ik reageer op de titel, maar dank voor je bezorgdheid. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Haha Els no problem play the carts umhh. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Ik denk dat 'ie de "i" is vergeten en de nieuwe topic wordt: De Winterisop..... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als je nou een 't' toevoegt aan de titel, snapt niemand de begindiscussie meer. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: De titel meot je zien als een blikvanger, maar je hebt geen idee of er wat te verwachten valt tijdens de winterstop? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Sorry Els je hebt gelijk zie nu pas dat de t ontbreekt haha, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 20:18 schreef willem v G het volgende:[..] De titel meot je zien als een blikvanger, maar je hebt geen idee of er wat te verwachten valt tijdens de winterstop? Nee.. ik denk dat er weinig gebeurt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: oh ja:)je hebt gelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
the best thing off my life.....
maar over die wintersoep... brune bonen!!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nah.... erwtensoep! met roggebrood en spek! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Begint er toch meer op te lijken dat hij een 'a' is vergeten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ajjj wintersoap.................. nou ,,daar zitten we dan elke dag aan vast. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Met een beetje geluk de weekenden niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mn vrouw en kids willen nu ook op t forum:( soapverslinders |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: En genoeg rookworst |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou ik ook denken . . |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Zo veel onnodige topics. Plaats deze vraag gewoon onder transfergeruchten. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zonder te kijken gok ik dat dit topic door willem v G is gestart? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 19:32 schreef willem v G het volgende:Ik ben met velen van mening dat Feyenoord op de goede weg is, maar zijn er ook mensen die toevallig weten of denken dat er in de winterstop nog een aantal verrassingen richting de kuip komen? ja een van die verassingen is dat ik een hoop wedstrijden kan gaan bezoeken ,of bedoel je dat niet met verassingen ? Ik denk dat El ahmadi verkocht gaat worden,en dat er 2 spelers overgaan naar Excelsior. v Haaren en Schenkeveld |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: omdat omekees het niets vindt hahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 19:41 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik douche met kerst en met mn verjaardag, soms is het jammer dat ik eerste kerstdag jarig ben. hahahahahahaha |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik liever de verrassing heb van Van G. dan de verassing van Piet de Paler. Verder zie ik wel welke transfervrije speler in de winter overstapt ;) |
|
|
|