|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb Janssen btw helemaal niet gezien.. Tot nog toe.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Die speelt op dit moment ook in de ArenA pikkie!
Waar zit jij dan?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Tyfus!!! liet ff een boertje.....hahahaha toetsenbord vol met chocomel!!!!!!!!!!!!!
LOOOL |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ontopic nu sorry!
Hoe staan we ervoor????????? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Het is me nog niet opgevallen..
Achter de PC ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
me 2!!
Bami rules!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: das niet best tegen 10 man... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: We know ;-) Heb je bami quotes gemist afgelopen tijd ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
zal wel een gelijkspelletje worden.........zucht!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: sja die bami quotes kon ik ff niet posten......WANT IK EET AL EEN MAAND GEEN BAMI VERDOMME!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik vind ze redelijk spelen met een aantal goede kansen.. Maarja, ADO staat ook met 10 man in het strafschopgebied..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
kut hoereeeeeee allemaaaaaaaaallll!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] sja die bami quotes kon ik ff niet posten......WANT IK EET AL EEN MAAND GEEN BAMI VERDOMME!!!!!!!!! WHY NOT?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:14 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik vind ze redelijk spelen met een aantal goede kansen.. Maarja, ze staan ook met 10 man in het strafschopgebied.. de meeste ooievaars doen dan, die jagen en beschermen in troepen!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] sja die bami quotes kon ik ff niet posten......WANT IK EET AL EEN MAAND GEEN BAMI VERDOMME!!!!!!!!! Bami mmmmmmmmmmmmmmm lekker!! Maar niet die bami van jouw! Want daarvan raak je altijd aan de schijt!! ;-) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:07 schreef Rogier het volgende:[..] Ja ik ook. Het is allemaal te lief voorin. En ze hebben 10min goed gespeeld, voor de rest erg matig. Ik vind wel dat ze er wat meer energie in steken dan de laatste weken, hoewel dat vooral na die rode kaart gebeurd. Maar een aanspeelpunt en afmaker als Bully zou denk ik heel welkom zijn in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: IK weet het niet vriend, het is verschrikkelijk......
Ik kook notabene elke dag zelf, dus mn meissie ken er niks aan doen!!
MORGE BAMI OLE OLEEEEEEEE |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Bami mmmmmmmmmmmmmmm lekker!! Maar niet die bami van jouw! Want daarvan raak je altijd aan de schijt!! ;-) HEEE klootzak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn bami is woest lekker man!!!!
De wijko satésaus maakt hem af! ;)
Alles wous pik? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] IK weet het niet vriend, het is verschrikkelijk...... Ik kook notabene elke dag zelf, dus mn meissie ken er niks aan doen!! MORGE BAMI OLE OLEEEEEEEE Niet vanavond al? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: naaa dan moet ik ff de golden wok bellen......net niet goed genoeg voor mij ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] HEEE klootzak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn bami is woest lekker man!!!! De wijko satésaus maakt hem af! ;) Alles wous pik? Ok, maar je moet er wel altijd van schijten! Snap er geen drol van! ;-) Of is het dan toch die saus waarvan je aan de schijt raakt???
Maar alles goed hier, en bij jouw??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zing met zn alle: BAAAAAAAAMI BAAAAAAAAMI BAAAAAAAAAAAMI IS ZO FIJN
BAAAAAAAMI BAAAAAAAMI BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMI verzacht de pijn!!!
Nu jullie!!!!
BAAAAA......... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ok, maar je moet er wel altijd van schijten! Snap er geen drol van! ;-) Of is het dan toch die saus waarvan je aan de schijt raakt??? Maar alles goed hier, en bij jouw??? hahahahahaha de saus maakt men schijtende!!
Ik voel me goed! Niet gezopen eindelijk eens , want ik was naar Coldplay met de tuut!
Was superheftig!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWW........ moguh manne! hoe staan we ervoor? :) Een Ajacied die halverwege de wedstrijd niet weet hoeveel het staat? Het kan dus ! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] hahahahahaha de saus maakt men schijtende!! Ik voel me goed! Niet gezopen eindelijk eens , want ik was naar Coldplay met de tuut! Was superheftig!! Maar het nadeel was zeker dat het in Rotjeknor was??? Dus wel goed gedoucht he, voordat je het CAFE weer binnenkomt! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: oooow sorry meneer, maar ik ben net wakker!!
Het spijt me, kan ik me hier nog wel vertonen?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:20 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Maar het nadeel was zeker dat het in Rotjeknor was??? Dus wel goed gedoucht he, voordat je het CAFE weer binnenkomt! wat denk je waarom ik nog niet binnen in het cafe ben geweest?? :D
Wel ff door het raam gekeken hoor, maar het zag er slapjes uit...... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Een gast, die zich alleen meldt als het niet nodig is......het bestaat dus nog! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] oooow sorry meneer, maar ik ben net wakker!! Het spijt me, kan ik me hier nog wel vertonen?? Hahahahaha wat mij betreft wel man! Ben eigenlijk blij dat je jezelf weer vertoont! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Nou stelletje homo's .. vind dit de ideale opstelling als alle spelers nog geblesseerd zijn.. vind Ozbiliz en Lodeiro vooral heerlijk spelen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] wat denk je waarom ik nog niet binnen in het cafe ben geweest?? :D Wel ff door het raam gekeken hoor, maar het zag er slapjes uit...... Ok, het is nu rust! Even snel onder de douche en dan het CAFE maar in???? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahaha wat mij betreft wel man! Ben eigenlijk blij dat je jezelf weer vertoont! eindelijk eens geen kater!!!!
sliep ook echt als een blok! Zou eigenlijk op leidse zijn nu met mn gappies, maar die hebben me lekker laten liggen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Moet je wel opendoen kolerevent!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:24 schreef Grasmaaier het volgende:Nou stelletje homo's .. vind dit de ideale opstelling als alle spelers nog geblesseerd zijn.. vind Ozbiliz en Lodeiro vooral heerlijk spelen Die twee kunnen elkaar goed vinden...toch mis ik een echte spits voorin...kansen genoeg mar ze gaan er niet in...tijd voor Bulykin...wissel met een verdediger(Anita) want Den Haag stelt geen reet voor.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Deur is al open mafkees, maar ik was even zeiken! Krijg je als je teveel zuipt! ;-) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Een gast, die zich alleen meldt als het niet nodig is......het bestaat dus nog! Leg uit ?
(Coldplay is idd erg vet, je zult je prima hebben vermaakt neem ik aan)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die twee kunnen elkaar goed vinden...toch mis ik een echte spits voorin...kansen genoeg mar ze gaan er niet in...tijd voor Bulykin...wissel met een verdediger(Anita) want Den Haag stelt geen reet voor.... Eens, Anita is de zwakke schakel en aangezien ADO er een spits af haalt kunnen we echt wel met drie verdedigers spelen. EN als Bully komt kan Lodeiro ook terug naar het middenveld, waar hij denk ik nog veel beter uit de verf komt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik wil nix uitleggen man.......never mind!
Coldplay was dik anderhalfuur kippenvel en mee schreeuwen! Super levendige show en heel leuk gehad! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik wil nix uitleggen man.......never mind! Coldplay was dik anderhalfuur kippenvel en mee schreeuwen! Super levendige show en heel leuk gehad! Ik ken 3 mensen (Met jou 4) die daar ook heen zijn gegaan ;-) Is super vet! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
jongens eerste 10 minuten waa de slechte mentaliteit weer zichtbaar, daarna olielompe overtreding op de middenlijn en daarna speelde aja 20 minuten aardig! Maar waarom allemaal zo mooi, maak eerst een paar goals en dan gallery play spelen! aangezien we vrijwel nooit de 0 houden is dit een hele riskante tussenstand! Lodeiro doet het vrij goed maar ik zie liever een echte spits zoals bulykin, daarom hoop ik toch dat hij komt met beorrigter, daarvan ben ik enorm gecharmeerd, er ligt zoveel ruimte achter de verdediging van ado dat je juist hem moet brengen met zijn sneldheid en hij beslist die wedstrijd denk ik wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:30 schreef ktotheb het volgende:[..] Eens, Anita is de zwakke schakel en aangezien ADO er een spits af haalt kunnen we echt wel met drie verdedigers spelen. EN als Bully komt kan Lodeiro ook terug naar het middenveld, waar hij denk ik nog veel beter uit de verf komt Juist...alleen moet de Boer moet het nog zien.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Wissel nou eens Frank. GVD |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Leuk dat Serero komt, maar what the FUCK doen we met 4 verdedigers tegen een halve aanvaller? Het halve elftal staat maar een beetje lucht te dekken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijk man, gaat Ajax dan toch nog goed de winterstop in?????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en nu eens doordrukken, wat is eigenlijk de grootste overwinning onder de boer, wasw dat niet 5-1 in de knvb beker tegen rkc? |
|
|
|