|
|
Hasjkoph
|
|
|
ENOH ENOH ENOH ENOH ENOH
Whahah |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:en nu eens doordrukken, wat is eigenlijk de grootste overwinning onder de boer, wasw dat niet 5-1 in de knvb beker tegen rkc? zat er ook al over te denken, denk idd dat dat de grootste overwinning was. Het zit hem echt in de mentaliteit hoor. Die wil om te blijven scoren is er totaal niet. Consolideren en bij een voorsprong lekker kalm an. Waardeloos |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
van rhijn heeft trouwens wel vertonghen trekjes, wel leuk om te zien |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Haha, mooi man gun het hem van harte. Meest onderschatte speler in de eredivisie wat mij betreft. Doet zoveel nuttig werk en wordt ook in balbezit steeds minder slecht haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:51 schreef ktotheb het volgende:[..] zat er ook al over te denken, denk idd dat dat de grootste overwinning was. Het zit hem echt in de mentaliteit hoor. Die wil om te blijven scoren is er totaal niet. Consolideren en bij een voorsprong lekker kalm an. Waardeloos dat bedoel ik |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:52 schreef ktotheb het volgende:[..] Haha, mooi man gun het hem van harte. Meest onderschatte speler in de eredivisie wat mij betreft. Doet zoveel nuttig werk en wordt ook in balbezit steeds minder slecht haha Hij leert het wel.. ;-) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Maak er dan ook eens 5 of 6, dan kan je tenminste met een goed gevoel de winterstop in... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 13:58 schreef Ajaxfan675 het volgende:Maak er dan ook eens 5 of 6, dan kan je tenminste met een goed gevoel de winterstop in... moet je nog paar jaar wachten |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote: Het ziet er wel naar uit ja... Hopen dat Bulykin wat kan brengen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
begin nu toch ook ergenis de krijgen naar de boer hoor, gooi gewoon boerrigter erbij man |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Kan niet meer, al drie keer gewisseld.... |
|
|
|
|
ross
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:begin nu toch ook ergenis de krijgen naar de boer hoor, gooi gewoon boerrigter erbij man kan niet, zijn al 3 wissels |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: jongen toch, tegen een man minder, je kan best met een verdediger minder spelen met 2-0 voor |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:begin nu toch ook ergenis de krijgen naar de boer hoor, gooi gewoon boerrigter erbij man Waarom pik? Geef hem nog even rust. Komende week wacht AZ nog in de beker! Kan je hem veel beter voor gebruiken. Deze wedstrijd is toch al gespeeld! |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:06 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Waarom pik? Geef hem nog even rust. Komende week wacht AZ nog in de beker! Kan je hem veel beter voor gebruiken. Deze wedstrijd is toch al gespeeld! +1000 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik begin me ook steeds vaker te irriteren aan de Boer. Toen hij kwam was het allemaal zo simpel, maar hij maakt het nu zelf erg ingewikkeld elke keer. 3-4-3 4-3-3, rechtspoten op link, linkspoten op rechts. Middenvelders in de spits, middenvelders in de verdediging, waar is het simpele gebleven? Boilesen geblesseerd? Koppers linksback!, Sigtorson geblesseerd? Bully in de spits. En zijn wisselbeleid sta ik al helemaal niet achter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hoe makkelijk kan het zijn he |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik kan trouwens wel genieten van de mentaliteit van de broers verhoek en immers, die stijden voor hun club, een voorbeeld voor velen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
zo toch nog een leuke uitslag ondanks het belabberde spel =] |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
wrm werd ie eigenlijk uitgefloten..? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: word moe van je ;-) whahahah |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Volgens mij werd er gewoon voor het hele team gefloten, omdat de inzet weer te weinig is. Alleen toen Mickey ineens stil bleef staan was hij even het middelpunt van die hoon. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: tukkie tukkie doen? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Die fucking Blom fluit echt voor elke tikje van een Ajacied, maar die kuthagenezen mogen schoppen wat ze willen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:18 schreef ktotheb het volgende:Die fucking Blom fluit echt voor elke tikje van een Ajacied, maar die kuthagenezen mogen schoppen wat ze willen snikkie snikkie doen? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ross
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:18 schreef ktotheb het volgende:Die fucking Blom fluit echt voor elke tikje van een Ajacied, maar die kuthagenezen mogen schoppen wat ze willen vind ik overdreven, waren veel schwalbes! vind het een goede scheids, beter dan kuipers, hij moet naar het ek, durft tenminste beslissingen te nemen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: vd wiel, maar had eriksen mogen zijn |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:08 schreef ktotheb het volgende:Ik begin me ook steeds vaker te irriteren aan de Boer. Toen hij kwam was het allemaal zo simpel, maar hij maakt het nu zelf erg ingewikkeld elke keer. 3-4-3 4-3-3, rechtspoten op link, linkspoten op rechts. Middenvelders in de spits, middenvelders in de verdediging, waar is het simpele gebleven? Boilesen geblesseerd? Koppers linksback!, Sigtorson geblesseerd? Bully in de spits. En zijn wisselbeleid sta ik al helemaal niet achter. Eens...tegen 10 man...tegen een tegenstander die totaal geen potten kan(wou) breken... 4 man achterin laten staan... maar goed we hebben de drie punten... en toch nog 4-0... maar deze uitslag had hoger uit moeten vallen....weet je..ze willen het vaak te mooi doen....het ziet er te lief uit....zo kan en mag je niet voetballen tegen Manchester want dan wordt je als een amateurclub afgeslacht.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
we zouden met een beetje geluk wel eens de grote winnaar van het weekend kunnen worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
feyenoord voor, ik gun het doe ploeg gewoon
eigenlijk kun je er een voorbeeld aan geven, kijk in hoe diep dal die club zat, elke wedstrijd strijdlustig! en knokken tot de laatste minuut, die mentaliteit bij ons onbreekt enorm!
supoorters en 100% achter!
spijt me, maar petje af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:feyenoord voor, ik gun het doe ploeg gewoon eigenlijk kun je er een voorbeeld aan geven, kijk in hoe diep dal die club zat, elke wedstrijd strijdlustig! en knokken tot de laatste minuut, die mentaliteit bij ons onbreekt enorm! supoorters en 100% achter! spijt me, maar petje af helemaal waar man.. hoop het ook omdat we dan gelijk met Twente komen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat ook, maar gewoon weetje, ik ben een rasechte ajacied maar heb aan geen enkele club een hekel, ik heb altijd respect, maar zeker voor die club! gewoon iedereen kan daar een voorbeeld aan hebben, kijk wat er bij ons verdomme allemaal gebeurd! |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Van Rhijn was wat mij betreft de Man Of The Match. Speelde een top wedstrijd.
En hoe leuk ik die fanatieke Lodeiro ook vind, Bulykin in de spits in gewoon wel de beste oplossing zolang Sigthorsson geblesseerd is. Misschien een mindere voetballer, maar hij staat wel op de juiste plek, kan een bal vast houden en kan lekker door koppen.
Vind wel dat Ajax wat meer durf mag tonen. Meer schieten en sneller die pass geven. Het duurde vandaag allemaal weer veel te lang. Er zaten hele aardige aanvallen tussen, maar steeds liep het spaak in de 16. De trekker werd te weinig over gehaald. Hoop dat na de winterstop het vuur en geloof weer terug is, want je ziet af en toe echt dat het een fantastische ploeg is. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
AZ en Twente verliezen allebei. Top. Vanmiddag nog een spannende pot tussen Heerenveen en PSV. Ik zit voorlopig nog even naast de radio haha. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2011 - 14:08 schreef ktotheb het volgende:Ik begin me ook steeds vaker te irriteren aan de Boer. Toen hij kwam was het allemaal zo simpel, maar hij maakt het nu zelf erg ingewikkeld elke keer. 3-4-3 4-3-3, rechtspoten op link, linkspoten op rechts. Middenvelders in de spits, middenvelders in de verdediging, waar is het simpele gebleven? Boilesen geblesseerd? Koppers linksback!, Sigtorson geblesseerd? Bully in de spits. En zijn wisselbeleid sta ik al helemaal niet achter. De Boer is ook al niet meer zichzelf, maar vind je het gek??? Je ziet hem ouder worden als Ajax-trainer, puur omdat het een grote janboel is binnen Ajax. Elke trainer gaat op zijn bek zo, dus het word nu eens tijd voor een duidelijke visie, de visie van CRUIJFF. Het heeft al lang genoeg geduurd met die akelige pipo's aan het roer en elke trainer of TD is daaronder geschaad en kapot gegaan. Ik vind dingen die de Boer doet ook twijfelachtig, maar ik steum hem ten alle tijden. Het is een echte Ajacied en ik weet zeker als het intern rustig is, hij de ideale man is voor Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja ik maak me zorgen om de Boer hij wordt steeds laffer qua wisselbeleid 3-0 en Anita valt uit en dan durft hij Boerrigter niet in te brengen maar brengt hij Koppens en Bully had er al veel eerder ingemoeten inplaats van Lodeirootje. |
|
|
|