BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - ADO Den Haag ( zondag 18-12-2011, 12:30 ): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zondag 18 december 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 17:38 schreef nora het volgende:
Ja ik maak me zorgen om de Boer hij wordt steeds laffer qua wisselbeleid 3-0 en Anita valt uit en dan durft hij Boerrigter niet in te brengen maar brengt hij Koppens en Bully had er al veel eerder ingemoeten inplaats van Lodeirootje.
Kan jij werken in een vuil nest????? Dat kan niemand dus FRANK DE BOER ook niet. Er moet puin geruimd worden en daar is CRUIJFF nu mee bezig. De fluwelen revolutie moet tot stand komen, maar het valt niet mee zoals we kunnen zien....puur door ellendelingen die ten koste van alles hun wanbeleid willen doorvoeren, puur voor eigen gewin. Diegene die totaal geen verstand van voetbal hebben en die dus FRANK DE BOER voor de voeten lopen. Niet alleen FRANK DE BOER trouwens, maar ook HELDEN als BERGKAMP, JONK, STAM, OVERMARS, ROY EN RONALD DE BOER!!!!
remco k
 remco k - zondag 18 december 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 17:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

De Boer is ook al niet meer zichzelf, maar vind je het gek??? Je ziet hem ouder worden als Ajax-trainer, puur omdat het een grote janboel is binnen Ajax. Elke trainer gaat op zijn bek zo, dus het word nu eens tijd voor een duidelijke visie, de visie van CRUIJFF. Het heeft al lang genoeg geduurd met die akelige pipo's aan het roer en elke trainer of TD is daaronder geschaad en kapot gegaan. Ik vind dingen die de Boer doet ook twijfelachtig, maar ik steum hem ten alle tijden. Het is een echte Ajacied en ik weet zeker als het intern rustig is, hij de ideale man is voor Ajax.
Wat die visie betreft ben ik het volledig eens, daar wordt het echt tijd voor. Wat de wissels betreft, die zijn vandaag en de laatste tijd gewoon prima naar mijn idee, de Boer koos vandaag voor de zekerheid van de 0 achterin en dat was ook nodig. Ajax speelde matig, maar er waren toch na de rode kaart een hoop mooie combinaties te zien zoals Ajax graag wil spelen, tel daar de blessures bij op en het feit dat diverse spelers nog niet top draaien, dan kunnen we een prima tweede seizoenshelft tegemoet zien.
Guyt
 Guyt - zondag 18 december 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 12:56 schreef sebas79 het volgende:
wat speelt lodeiro goed zeg
Huh sarcastische opmerking zeker.
Guyt
 Guyt - zondag 18 december 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 14:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

vd wiel, maar had eriksen mogen zijn
Eriksen ??? Laat me niet lachen. Vind Greg weer goed spelen dus terecht MOTM.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 18:43 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eriksen ??? Laat me niet lachen. Vind Greg weer goed spelen dus terecht MOTM.
Erikssen was vandaag toch wel goed in mijn ogen hoor. Assist een goal en betrokken bij vrijwel alle goede combinaties.. V/d Wiel was wel terecht de beste man van het veld, die speelt eindelijk weer goed zoals dat nodig is.
alibabba
 alibabba - zondag 18 december 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat die visie betreft ben ik het volledig eens, daar wordt het echt tijd voor. Wat de wissels betreft, die zijn vandaag en de laatste tijd gewoon prima naar mijn idee, de Boer koos vandaag voor de zekerheid van de 0 achterin en dat was ook nodig. Ajax speelde matig, maar er waren toch na de rode kaart een hoop mooie combinaties te zien zoals Ajax graag wil spelen, tel daar de blessures bij op en het feit dat diverse spelers nog niet top draaien, dan kunnen we een prima tweede seizoenshelft tegemoet zien.
Ik vind FRANK wat te wisselvallig in zijn keuzes. Toen hij begon was het duidelijk te zien welke kant hij op wilde. Het was met bluf en branie en dat zie ik de laatste maanden te weinig terug. Hij was overtuigd in zijn doen en denken en daar is toch wat twijfel in gekomen. Een paar nederlagen zijn daar debet, die ook voortgekomen zijn door blessures. Dat er zoveel geblesseerde zijn, moet ie zich toch aanrekenen. Het zijn beginnersfouten, die ik hem niet kwalijk neem. Hij moet de ellende bij Ajax ook met weemoed aanzien en ik heb echt met hem te doen.

Ik ben ervan overtuigd dat hij de ideale trainer voor Ajax is. Hij zou perfect kunnen werken onder de visie van Cruijff. Ik heb net Studio Ajax gekeken en hij zegt dat de lijn Cruijff doorgevoerd moet worden. Ik heb een enorme zwak voor FRANK DE BOER en zal dat altijd blijven houden. Aan het einde van de uitzending werd hem de vraag gesteld; wat zou je het liefste willen....trainer van Barcelona of bondscoach van Oranje....hij antwoordde: 10 jaar trainer van Ajax.

FRANK DE BOER////////////////////OPPERHELD
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 18 december 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
[ Aan het einde van de uitzending werd hem de vraag gesteld; wat zou je het liefste willen....trainer van Barcelona of bondscoach van Oranje....hij antwoordde: 10 jaar trainer van Ajax.

AMEN!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 december 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 21:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik vind FRANK wat te wisselvallig in zijn keuzes. Toen hij begon was het duidelijk te zien welke kant hij op wilde. Het was met bluf en branie en dat zie ik de laatste maanden te weinig terug. Hij was overtuigd in zijn doen en denken en daar is toch wat twijfel in gekomen. Een paar nederlagen zijn daar debet, die ook voortgekomen zijn door blessures. Dat er zoveel geblesseerde zijn, moet ie zich toch aanrekenen. Het zijn beginnersfouten, die ik hem niet kwalijk neem. Hij moet de ellende bij Ajax ook met weemoed aanzien en ik heb echt met hem te doen.

Ik ben ervan overtuigd dat hij de ideale trainer voor Ajax is. Hij zou perfect kunnen werken onder de visie van Cruijff. Ik heb net Studio Ajax gekeken en hij zegt dat de lijn Cruijff doorgevoerd moet worden. Ik heb een enorme zwak voor FRANK DE BOER en zal dat altijd blijven houden. Aan het einde van de uitzending werd hem de vraag gesteld; wat zou je het liefste willen....trainer van Barcelona of bondscoach van Oranje....hij antwoordde: 10 jaar trainer van Ajax.

Klopt de Boer is al heel het seizoen wisselvallig in zijn keuzes voor verschillende posities, ik zie idd nergens die bluf en branie niet meer....
Natuurlijk omdat onze verdediging het een aantal keren heeft laten afweten...en het niet knokken....de gemakzucht....ik denk dat hij het daar moeijk mee heeft...overigens moet hij ook nog verder door ontwikkelen als trainer...Hij blijft een echte Ajacied een man naar mijn hart....
nora
 nora - zondag 18 december 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Laat ik even voorop stellen dat ik zijn wisssels wat angstig vond ,ook met 4 man achterin blijven voetballen tegen 2 spitsen dat is de angst van de vele tegendoelpunten van de laatste weken,maar ondanks mijn kritiek op zijn wissels is hij voor mij de juiste trainer voor Ajax,hij moet nog leren en volgens mij komt dat vanzelf wel weer goed zodra Ajax weer wedstrijden oppermachtig domineerd dan gaat hij vanzelf weer aanvallender wissellen,ik hoop nog op een kanjer van een wedstrijd tegen AZ en dan sluiten wij dit jaar toch nog goed af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2011 door nora --
Eide
 Eide - maandag 19 december 2011 - 01:40   quote  deeplink  
De Boer wilde vandaag gewoon weer eens de nul houden, en bovendien het elftal in de formatie laten spelen waarin hij de belangrijke wedstrijden ook speelt. Wat heeft het voor zin om in een gewonnen wedstrijd plots andere dingen te gaan doen als je weet dat de ploeg niet draait?

Dus kiest hij voor rust en zekerheid, ik kan daar wel inkomen, zeker als je ziet hoeveel moeite Ajax vandaag weer heeft om te scoen. Laten we eerlijk zijn bij Ado loopt Immers die aardig kan ballen en maar verder stelt het weinig voor. Ajax in goede doen wint misschien niet met grotere cijfers maar doet dat wel een stuke beter dan vandaag.

De Boer is de enige zekerheid die Ajax momenteel heeft Hij houdt zich meer dan fantasitsch staande tussen alle onrust en heeft een ploeg die hopeloos uit vorm is maar die toch wedstrijden wint. Verschil met de koppositie met de stop is "maar" 5 punten, en nu krijgt Frank de ademruimte om rust in te bouwen, lekker te trainen en de ziekenboeg wat leeg te laten lopen.

Ten slotte: geen risico met Derk tijdens deze pot, ik snap prima dat Frank Derk liever voor de beker heeft dan tegen Ado met 2-0 voor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - ADO Den Haag ( zondag 18-12-2011, 12:30 ): 4 - 0

0.0100240