|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Van Persie kan bij City in 4 jaar 50 miljoen verdienen' (FR12.nl)
|
|
|
Gilles
|
|
|
Vangt ons cluppie hier nog wat centen voor? Er is 35 miljoen euries geboden. Hoe zit het met al die rechten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij niet. Ik weet eigenlijk ook niet wat er is bedongen bij zijn transfer destijds.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet of in Engeland de binnenlandse transfer regel geldt, zoals in Spanje. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zijn er destijds nog doorverkoop procenten afgesproken? of vervallen die bij contractverlenging? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat laatste sowieso, denk dat er alleen opleidingsvergoeding geldt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou hij het doen of blijft ie een gunner? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij binnen Engeland van club zou veranderen. Daar is hij denk ik te loyaal richting Arsenal voor. Sowieso goede kans dat hij gewoon bij Arsenal blijft. Hij zou denk ik hoogstens naar Barcelona of Real Madrid gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 16:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij binnen Engeland van club zou veranderen. Daar is hij denk ik te loyaal richting Arsenal voor. Sowieso goede kans dat hij gewoon bij Arsenal blijft. Hij zou denk ik hoogstens naar Barcelona of Real Madrid gaan. Hij is daar nu wel het mannetje, denk dat hij het ook niet doet. Hoe gaat Arsenal reagere. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie vooral Excelsior rijker worden.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Als de club in zijn hart zit moet hij blijven en die 12,5 miljoen per jaar lekker laten lopen (gevoelens van supporters zijn tenslotte veeeel belangrijker). |
|
|
|
|
Chribs
|
|
|
Hoorde ik laatst regelmatig vallen: "Echte clubliefde bestaat niet!" Maar toch zie ik hem wel bij Arsenal blijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 december 2011 - 22:13 schreef Chribs het volgende:Hoorde ik laatst regelmatig vallen: "Echte clubliefde bestaat niet!" Maar toch zie ik hem wel bij Arsenal blijven. Denk het ook wel ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zou mooi zijn als hij ooit terugkomt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ie dat doet dan alleen als Feyenoord het salarisplafond sterk omhoog kan schroeven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja dat zou prachtig zijn. |
|
|
|