BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 januari 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Hoe kan iedereen nu een oordeel hebben of vermoeden dat het uit de hand loopt terwijl niemand weet wat er gaat gebeuren..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:
Hoe kan iedereen nu een oordeel hebben of vermoeden dat het uit de hand loopt terwijl niemand weet wat er gaat gebeuren..
goeie vraag, alleen maar speculaties. Gewoon afwachten en dan maar oordelen.
Ik kan nu ook wel een stukje plempen over de groene haas maar wie zegt dat ik het weet?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en met jou velen.
Dat kan ik goed begrijpen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 januari 2012 - 21:06   quote  deeplink  
degroenehaas12_13256207621.jpg
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 januari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:
Hoe kan iedereen nu een oordeel hebben of vermoeden dat het uit de hand loopt terwijl niemand weet wat er gaat gebeuren..
omdat tot nu toe de protest marsen etc niet heel goed verlopen, en ons cluppie staat al niet heel lekker bekend met zijn supporters. Ik heb ook geen oordeel of vermoeden. Ik ben gewoon bang dat het fout gaat. Zoals de meesten op dit forum weet niemand of bijna niemand wat er gaat gebeuren. Dus wat als die eencelige vechtmongolen denken dat zij ook nodig zijn om weer een beetje dingen in elkaar te trappen. Dan loopt het uit de hand zonder dat dat misschien het idee is van het "leger" van groene hazen. (iets wat ook niet heel vriendschappelijk klinkt)

Of is dit nou een hele rare gedachte?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:47 schreef kuipje het volgende:

[..]

omdat tot nu toe de protest marsen etc niet heel goed verlopen, en ons cluppie staat al niet heel lekker bekend met zijn supporters. Ik heb ook geen oordeel of vermoeden. Ik ben gewoon bang dat het fout gaat. Zoals de meesten op dit forum weet niemand of bijna niemand wat er gaat gebeuren. Dus wat als die eencelige vechtmongolen denken dat zij ook nodig zijn om weer een beetje dingen in elkaar te trappen. Dan loopt het uit de hand zonder dat dat misschien het idee is van het "leger" van groene hazen. (iets wat ook niet heel vriendschappelijk klinkt)

Of is dit nou een hele rare gedachte?
ja..

de groene haas///held!!!1
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 21:49   quote  deeplink  
HELDHAAS
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 januari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja..

de groene haas///held!!!1
blijkbaar hoor jij ook bij die eencelligen aangezien je niet eens een normaal antwoord kan geven...

whatever
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:51 schreef kuipje het volgende:

[..]

blijkbaar hoor jij ook bij die eencelligen aangezien je niet eens een normaal antwoord kan geven...

whatever
Thanks ,alleen weet ik beter dus dan blijven er voor jou 0 cellen over in je schedel ;)
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 januari 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Thanks ,alleen weet ik beter dus dan blijven er voor jou 0 cellen over in je schedel ;)
omdat je ze er zeker uit "ramt"
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Wat er niet in zit ken je er niet uitrammen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:54 schreef kuipje het volgende:

[..]

omdat je ze er zeker uit "ramt"
wooooeeeehahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:51 schreef kuipje het volgende:

[..]

blijkbaar hoor jij ook bij die eencelligen aangezien je niet eens een normaal antwoord kan geven...

whatever
Mmm, snap Leon's benadering wel. En eencellig is ie zeker niet.

Het gaat mij om de taal vooraf in het stukje van die Engel. Je kúnt daar een toon mee zetten. En agressieve geesten kunnen daar mee op de loop raken.
We weten het niet, nee. Maar tekstueel komt het vooraf allemaal niet plezierig tot je.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:54 schreef kuipje het volgende:

[..]

omdat je ze er zeker uit "ramt"
Waarom zou ik?Ben juist zo geinspireerd door de pracht van de vredelievende mooie groene haas..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 januari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

wooooeeeehahahahahaha
wacht even dat was zo grappig, dat moet 2x...

wooooooehahahahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 januari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Thanks ,alleen weet ik beter dus dan blijven er voor jou 0 cellen over in je schedel ;)
Bedoel je dan dat je meer over de Groene Haas weet?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:54 schreef kuipje het volgende:

[..]

omdat je ze er zeker uit "ramt"
heeft hij met zn 2 meter niet nodig.... loopt gewoon tegen je aan en dat gaat het lampje al uit.
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mmm, snap Leon's benadering wel. En eencellig is ie zeker niet.

Het gaat mij om de taal vooraf in het stukje van die Engel. Je kúnt daar een toon mee zetten. En agressieve geesten kunnen daar mee op de loop raken.
We weten het niet, nee. Maar tekstueel komt het vooraf allemaal niet plezierig tot je.
ik begrijp leon's benadering ook wel, maar ik snap niet dat jullie allemaal kunnen zeggen dat het zo vriendschappelijk allemaal gaat verlopen, als er rotzooi komt bij de club, dan staan er altijd een paar eikels op de eerste rij om de boel kort te meppen. En dat jullie je daar geen zorgen om maken vind ik raar. Als je zelfs naar Nancy gaat om een heel centrum uit te fikken, dan moet het niet zo moeilijk zijn om een leger groene hazen te volgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

wacht even dat was zo grappig, dat moet 2x...

wooooooehahahahahahahaha
hahahahahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:57 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

heeft hij met zn 2 meter niet nodig.... loopt gewoon tegen je aan en dat gaat het lampje al uit.
Oooo kuipje is een lampje??
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 januari 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:57 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

heeft hij met zn 2 meter niet nodig.... loopt gewoon tegen je aan en dat gaat het lampje al uit.
hij had t over Leon hoor...
niek12345
 niek12345 - dinsdag 03 januari 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Is volgens mij niet zo moeilijk te raden.

Supportersactie (ludiek of niet) tijdens de nieuwjaarsreceptie van Feyenoord. De club is echter op alles voorbereid. De popo's ook.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:58 schreef kuipje het volgende:

[..]

ik begrijp leon's benadering ook wel, maar ik snap niet dat jullie allemaal kunnen zeggen dat het zo vriendschappelijk allemaal gaat verlopen, als er rotzooi komt bij de club, dan staan er altijd een paar eikels op de eerste rij om de boel kort te meppen. En dat jullie je daar geen zorgen om maken vind ik raar. Als je zelfs naar Nancy gaat om een heel centrum uit te fikken, dan moet het niet zo moeilijk zijn om een leger groene hazen te volgen.
denk dat het moeilijker is dan we denken. Nogmaals: niemand weet iets en alles is gespeculeer.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hij had t over Leon hoor...
heb je hem nog nooit gezien dan? zelfs ik moet tegen hem opkijken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 januari 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:58 schreef kuipje het volgende:

[..]

ik begrijp leon's benadering ook wel, maar ik snap niet dat jullie allemaal kunnen zeggen dat het zo vriendschappelijk allemaal gaat verlopen, als er rotzooi komt bij de club, dan staan er altijd een paar eikels op de eerste rij om de boel kort te meppen. En dat jullie je daar geen zorgen om maken vind ik raar. Als je zelfs naar Nancy gaat om een heel centrum uit te fikken, dan moet het niet zo moeilijk zijn om een leger groene hazen te volgen.
Wacht nou nog maar met je oordeel tot morgen.
Of nadien die actie (?) ophemelen, of tot de grond verbranden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Gewoon nog 1 nachtje slapen.
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 januari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wacht nou nog maar met je oordeel tot morgen.
Of nadien die actie (?) ophemelen, of tot de grond verbranden.
prima.. we hebben denk ik allemaal het beste voor met ons Feyenoord, dus hoop maar dat het allemaal goedkomt.

Leon, succes in je hazen pak morgen, ik hoorde echter dat ze alleen nog Roze hebben voor mensen van 2 meter.

entourage_day_fkers_2.jpg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 januari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:00 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

heb je hem nog nooit gezien dan? zelfs ik moet tegen hem opkijken.
ja daar heb ik sowieso niet zo vaak last van...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 januari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:04 schreef kuipje het volgende:

[..]

prima.. we hebben denk ik allemaal het beste voor met ons Feyenoord, dus hoop maar dat het allemaal goedkomt.

Leon, succes in je hazen pak morgen, ik hoorde echter dat ze alleen nog Roze hebben voor mensen van 2 meter.

[ afbeelding ]
Hehehe, is leuk.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:04 schreef kuipje het volgende:

[..]

prima.. we hebben denk ik allemaal het beste voor met ons Feyenoord, dus hoop maar dat het allemaal goedkomt.

Leon, succes in je hazen pak morgen, ik hoorde echter dat ze alleen nog Roze hebben voor mensen van 2 meter.

[ afbeelding ]
+1
craven
 craven - dinsdag 03 januari 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Ik vindt het allemaal maar een beetje kinderachtig overkomen...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 januari 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 22:19 schreef craven het volgende:
Ik vindt het allemaal maar een beetje kinderachtig overkomen...
Een mens verzint wel eens iets om de aandacht lang vast te houden. Dit voorjaar blauwe giraffen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 23:00   quote  deeplink  
Ooh mijn god, blauwe giraffen.
Els
 Els - dinsdag 03 januari 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:26 schreef KKL het volgende:

[..]

Els toch!

Een beetje meer vertrouwen in je mede-supporters en dan vooral in de Groene Haas 'groepering'.
Ik ben al tot inkeer gekomen.
Els
 Els - dinsdag 03 januari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:26 schreef kuipje het volgende:

[..]

dat had ik ook toen ik in het stadion zat bij feyenoord-vvv.. hoor ik achteraf dat er bijna geschoten is.. Hoe kan je nou vertrouwen hebben in zulke randdebielen
Pfff, als jij zo alles beredeneert.... Er is gisteren geschoten in Den Haag, Utrecht en Amsterdam en in Den Bosch was een steekpartij. Elke Nederlander een randdebiel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
hahahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:05 schreef Els het volgende:

[..]

Pfff, als jij zo alles beredeneert.... Er is gisteren geschoten in Den Haag, Utrecht en Amsterdam en in Den Bosch was een steekpartij. Elke Nederlander een randdebiel?
buiten Zwolle bijna wel ja hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:05 schreef Els het volgende:

[..]

Pfff, als jij zo alles beredeneert.... Er is gisteren geschoten in Den Haag, Utrecht en Amsterdam en in Den Bosch was een steekpartij. Elke Nederlander een randdebiel?
Ja waar gaat het heen! Trouwens had je ook gelezen dat ze een amsterdommer dood in een kliko hadden gevonden?
Els
 Els - dinsdag 03 januari 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 19:57 schreef FR-Henk het volgende:
De Groene Kristalnacht
Not Hooiwiel | Nieuws | 27-12-2011 | 18:22 | Link | 5 Reacties
Ja mensen. Een journalist die de kwaliteit van Robert Engel nastreeft heeft zojuist een allemachtig prachtig stuk online laten gooien over die prachtige Groene Haas. De nacht van 3 op 4 januari gaat het namelijk gebeuren. De Groene Haas trekt door het land en gaat voor de Groene Kristalnacht zorgen. Alle bestuurders schudden namelijk in hun tuigjes, het leger gaat ingezet worden, overal twee pelotons ME de Groene Haas komt eraan, en hét gaat he-le-maal lossssssssssss. Alle ramen eruit, alles in de fik, alles naar de klote. Uiteraard hebben we dat allemaal gekopieerd van 020, want daar hebben ze al veel langer dan onze 35 jaar bestuurlijke problemen! Neen. De Groene Haas moet wel de veldslag der veldslagen worden. Overal. Alles Kapot. Toch? Of niet!

Gebeurt het nu weer in de nacht?
Wat een lelijke teksten toch zeg. Hahaha.
Groene hazen met rooddoorlopen ogen en een dwangbuis aan. Hahaha!

Als het iets leuks wordt morgen neem ik m'n woorden terug.
Kristallnacht-termen vind ik minder gepast.
Welke hersenloze heeft dit verzonnen? Wat kunnen mensen toch diep zinken, hoe haalt iemand het in zijn hoofd om de Kristallnacht erbij te halen.
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 03 januari 2012 - 23:10   quote  deeplink  
c2_s.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:10 schreef Gyan010 het volgende:
[ afbeelding ]
dat is een radioactieve haas hahahahaha
Els
 Els - dinsdag 03 januari 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:47 schreef kuipje het volgende:

[..]

omdat tot nu toe de protest marsen etc niet heel goed verlopen, en ons cluppie staat al niet heel lekker bekend met zijn supporters. Ik heb ook geen oordeel of vermoeden. Ik ben gewoon bang dat het fout gaat. Zoals de meesten op dit forum weet niemand of bijna niemand wat er gaat gebeuren. Dus wat als die eencelige vechtmongolen denken dat zij ook nodig zijn om weer een beetje dingen in elkaar te trappen. Dan loopt het uit de hand zonder dat dat misschien het idee is van het "leger" van groene hazen. (iets wat ook niet heel vriendschappelijk klinkt)

Of is dit nou een hele rare gedachte?
'Leger' in combinatie met 'haas' betekent gewoon 'slaapplaats'. Redelijk onschuldig, lijkt me.
Els
 Els - dinsdag 03 januari 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja waar gaat het heen! Trouwens had je ook gelezen dat ze een amsterdommer dood in een kliko hadden gevonden?
Ik hou me in, en zal er niet op reageren, hoewel het zeer verleidelijk is. Heb me voorgenomen dit jaar wat vriendelijker te zijn, zelfs voor onze Amsterdamse medemens.
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 januari 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:05 schreef Els het volgende:

[..]

Pfff, als jij zo alles beredeneert.... Er is gisteren geschoten in Den Haag, Utrecht en Amsterdam en in Den Bosch was een steekpartij. Elke Nederlander een randdebiel?
jezus els, wat een kromme domme beredenering is dit, dit gaat over de getrokken pistolen in de kuip.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/2914165/2011/09/17/Arrestaties-en-getrokken-pistool-bij-rellen-in-Kuip.dhtml

dacht dat je wel iets verder kon nadenken..
Els
 Els - dinsdag 03 januari 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:51 schreef kuipje het volgende:

[..]

jezus els, wat een kromme domme beredenering is dit, dit gaat over de getrokken pistolen in de kuip.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/2914165/2011/09/17/Arrestaties-en-getrokken-pistool-bij-rellen-in-Kuip.dhtml

dacht dat je wel iets verder kon nadenken..
Gelukkig kan ik iets verder nadenken. En als je jouw redenering volgt, is een 200tal raddraaiers voor de Kuip, op 40.000 normale bezoekers een legitimatie om iedereen maar over één kam te scheren en als tuig te betitelen. Als je het percentage even doorekent en jouw redenatie volgt, kun je dus niet anders concluderen dan dat er buiten Zwolle alleen maar idioten in Nederland rondlopen.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:51 schreef kuipje het volgende:

[..]

jezus els, wat een kromme domme beredenering is dit, dit gaat over de getrokken pistolen in de kuip.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/2914165/2011/09/17/Arrestaties-en-getrokken-pistool-bij-rellen-in-Kuip.dhtml

dacht dat je wel iets verder kon nadenken..
En ik lees de Volkskrant niet, zou je ook eens moeten overwegen. Veel te opruiiend voor goedgelovige lezers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:00 schreef Els het volgende:

[..]

En ik lees de Volkskrant niet, zou je ook eens moeten overwegen. Veel te opruiiend voor goedgelovige lezers.
huh? De Volkskrant opruiend? Valt wel mee toch?
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 00:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

huh? De Volkskrant opruiend? Valt wel mee toch?
Nou, lees de reacties van Kuipje maar en je weet dat het niet verantwoord is.
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Ze smelten de hazen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:16 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hou me in, en zal er niet op reageren, hoewel het zeer verleidelijk is. Heb me voorgenomen dit jaar wat vriendelijker te zijn, zelfs voor onze Amsterdamse medemens.
Wat verleidelijk, die gast in die kliko? Neh. Ze vonden hem met roze pluche ondergoed, voorbinddildo aan gekleed in een ajaksshirt. Om het niet al te gênant te maken voor de ouders hebben ze het ajaksshirt maar eerst uitgedaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0142459