BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Zolang het maar zonder rellen verloopt, want anders is er maar één het haasje, namelijk onze prachtige club!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 13:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er zijn hele mooie spandoeken gemaakt waar weken en weken (vrijwillig)arbeid in zat,kosten duizende euro`s...Gaat Feyenoord de tegenstander opbellen of ze het ermee eens zijn of het opgehangen mag worden?Tot 2 maal toe al het werk voor niks geweest..
Vuurwerk mag niet maar waarom mag die luchtkanon niet meer?Het effect prachtig maar waar is dat ding.....een stadion verbod om een spandoek FERRADER???
Was zo zielig en confronterend voor die jongen......

Maar eigenlijk gaat dat topic hier helemaal niet over...
Het gaat meer over het mooie initiatief van mensen met een mooie bedoeling omtrent Coen Moulijn..
Stap in de goeie richting was absoluut dt het Ferlanglijstje gewoon toegestaan was.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Kan iemand me nu uitleggen wat een groene haas nou precies met deze actie te maken heeft? Of moest er gewoon iets verzonnen worden wat voor de toekomst symbool gaat staan?

Ik zie de link groen/haas/feyenoord/moulijn niet (waarbij ik moulijn eigenlijk helemaal niet ken, behalve dat hij een standbeeld kreeg)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 14:32 schreef Boudewijn het volgende:
Kan iemand me nu uitleggen wat een groene haas nou precies met deze actie te maken heeft? Of moest er gewoon iets verzonnen worden wat voor de toekomst symbool gaat staan?

Ik zie de link groen/haas/feyenoord/moulijn niet (waarbij ik moulijn eigenlijk helemaal niet ken, behalve dat hij een standbeeld kreeg)
Waarom hadden de geallieerden voor de eagle (arend) gekozen als naam voor de landing in Normandië 6 juni 1944?Waarschijnlijk om het geheim te houden ?
De groene haas staat waarschijnlijk alleen symbool voor deze actie..
Ze hadden het ook de blauwe olifant of de blikkende trabant kunnen noemen..
Het ging er puur om ,om de aandacht naar de actie te trekken..
Dat is zeker gelukt want zelf jij heeft het er nog over...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:02 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat is zeker gelukt want zelf jij heeft het er nog over...
Maar dat komt omdat ik dit topic eerst had gesloten omdat het onzin was en het weer open moest van jullie!

Verder een mooie actie - maar mijn hooggespannen verwachting is niet waargemaakt omdat ik in de veronderstelling was dat het meer iets structureels was voor de club Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat ik dit topic eerst had gesloten omdat het onzin was en het weer open moest van jullie!

Verder een mooie actie - maar mijn hooggespannen verwachting is niet waargemaakt omdat ik in de veronderstelling was dat het meer iets structureels was voor de club Feyenoord.
Ja dat gevoel had ik ook ,eerlijk gezegt.Maar het blijft even zo goed idd een mooie actie...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat ik dit topic eerst had gesloten omdat het onzin was en het weer open moest van jullie!

Verder een mooie actie - maar mijn hooggespannen verwachting is niet waargemaakt omdat ik in de veronderstelling was dat het meer iets structureels was voor de club Feyenoord.
Kan ook nog niet waargemaakt zijn, want de teller staat nog niet op 0.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 09:45 schreef kuipje het volgende:

[..]

Misschien juist omdat dit zijn interpetatie is van die groene hazen, als mensen niet eens meer mogen gokken wat er gaat gebeuren, dan moet je niet zulke vage onzin op het net zetten.
Interpreteren zonder kennis leidt vaak tot grote problemen.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:10 schreef JanM het volgende:
Moet iedereen in het groen komen? Allemaal in een dwangbuis is misschien ook niet onverstandig ... wordt het een stuk lastiger voor enkele idioten om rottigheid te trappen!
Misschien niet zo'n hele respectvolle reactie gezien het feit dat het om een herdenking gaat vanavond?
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:23 schreef kuipje het volgende:

[..]

Pas op wat je zegt. Word niet gewaardeerd hier. ;)
JanM wordt over het algemeen wel gewaardeerd. Maar je hebt gelijk, ik waardeer niet elke poster.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 12:58 schreef Zw' 28 het volgende:
De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen.
De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was.

Enige wat ze proberen te verwijderen en ook deels hebben gedaan is toch het gedrag van de "harde" kern? bedoel zijn de laatste jaren geen grote rellen meer.. minder vuurwerk enzo..

Was dat nodig om van voetbal te genieten??
Ik heb nooit tot de harde kern behoord, maar vind wel dat er veel sfeer verloren is gegaan. Dat zit hem zeker niet in het rellen, ik verlies van iedereen, dus heb dat zeker nooit gedaan. Vuurwerk hielp wel, maar was slechts één van de aspecten. De nieuwe zakelijkheid die zijn intrede heeft gedaan in het voetbal heeft voor de supporters wat veranderingen teweeggebracht. En blijkbaar worden niet alle veranderingen door iedereen gewaardeerd.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 14:32 schreef Boudewijn het volgende:
Kan iemand me nu uitleggen wat een groene haas nou precies met deze actie te maken heeft? Of moest er gewoon iets verzonnen worden wat voor de toekomst symbool gaat staan?

............. (waarbij ik moulijn eigenlijk helemaal niet ken, ................)
tsssss
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat ik dit topic eerst had gesloten omdat het onzin was en het weer open moest van jullie!

Verder een mooie actie - maar mijn hooggespannen verwachting is niet waargemaakt omdat ik in de veronderstelling was dat het meer iets structureels was voor de club Feyenoord.
Misschien gaan we wel structureel herdenken???
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:29 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien niet zo'n hele respectvolle reactie gezien het feit dat het om een herdenking gaat vanavond?
Els, je moet mijn reactie zien in het licht van mijn vrees dat er toch rottigheid op het programma staat vanavond. Die vrees komt voort uit o.a. de link die gelegd is met Gudde.

Als het wel een mooie herdenking wordt - en dat hoop ik dus van harte - heb ik niets gezegd, alleen vind ik dan alle ophef over die groene haas nogal overtrokken ...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:40 schreef Els het volgende:

[..]

tsssss
tjah, van Hanegem ken ik ook alleen maar van verhalen en z'n trainers loopbaan. En Cruijff ken ik ook van verhalen en van z'n blabla en niets doen.

Maar om eerlijk te zijn stond ik pas stil bij de naam 'Coen Moulijn' toen hij zijn standbeeld kreeg, daarvoor had ik zijn naam nog nooit bewust gehoord en hem nooit aan Feyenoord gekoppeld. Dat was bij van Hanegem wel anders!
Maarja... zoals z'n echtgenote al zei: Moulijn wuifde elke publieke aandacht weg en als hij voor het laatst in 1972 heeft gevoetbald en ik ben van '79, dan is het niet verwonderlijk dat ik hem niet ken.
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

tjah, van Hanegem ken ik ook alleen maar van verhalen en z'n trainers loopbaan. En Cruijff ken ik ook van verhalen en van z'n blabla en niets doen.

Maar om eerlijk te zijn stond ik pas stil bij de naam 'Coen Moulijn' toen hij zijn standbeeld kreeg, daarvoor had ik zijn naam nog nooit bewust gehoord en hem nooit aan Feyenoord gekoppeld. Dat was bij van Hanegem wel anders!
Maarja... zoals z'n echtgenote al zei: Moulijn wuifde elke publieke aandacht weg en als hij voor het laatst in 1972 heeft gevoetbald en ik ben van '79, dan is het niet verwonderlijk dat ik hem niet ken.
En toch doet zo'n post zeer op het Feyenoord-forum! Pele en Maradona ken je toch ook?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

tjah, van Hanegem ken ik ook alleen maar van verhalen en z'n trainers loopbaan. En Cruijff ken ik ook van verhalen en van z'n blabla en niets doen.

Maar om eerlijk te zijn stond ik pas stil bij de naam 'Coen Moulijn' toen hij zijn standbeeld kreeg, daarvoor had ik zijn naam nog nooit bewust gehoord en hem nooit aan Feyenoord gekoppeld. Dat was bij van Hanegem wel anders!
Maarja... zoals z'n echtgenote al zei: Moulijn wuifde elke publieke aandacht weg en als hij voor het laatst in 1972 heeft gevoetbald en ik ben van '79, dan is het niet verwonderlijk dat ik hem niet ken.
Jawel, het is zelfs schandalig.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:59 schreef JanM het volgende:

[..]

En toch doet zo'n post zeer op het Feyenoord-forum! Pele en Maradona ken je toch ook?
Je wilt toch niet zeggen dat Moulijn in het rijtje Pele/Maradonna/Cruijff mag staan?
Dan zou iedereen buiten Nederland hem moeten kennen en ik verwacht niet dat dat het geval is...
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 04 januari 2012 - 16:51   quote  deeplink  
Boudewijn je bent een voetbalonbenul. Coen behoort met Abe Lenstra, Faas Wilkes, van Hanegem en Cruijff tot de allergrootste voetballers die Nederland ooit heeft gehad. Zou wel prettig zijn als je je wat meer in de Feijenoord-historie zou verdiepen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 16:51 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Boudewijn je bent een voetbalonbenul. Coen behoort met Abe Lenstra, Faas Wilkes, van Hanegem en Cruijff tot de allergrootste voetballers die Nederland ooit heeft gehad. Zou wel prettig zijn als je je wat meer in de Feijenoord-historie zou verdiepen
Ik denk dat Boudewijn misbruik maakt van zijn eigen status en ons gewoon zit te stangen...

Boudewijn een ban voor jezelf :)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Respectvolle actie van de Groene Haas.

Blijft evenwel de vraagt: waarom een haas met rooddoorlopen ogen en een dwangbuis?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:54 schreef FR-Henk het volgende:
Respectvolle actie van de Groene Haas.

Blijft evenwel de vraagt: waarom een haas met rooddoorlopen ogen en een dwangbuis?
Wat zou jij krijgen als je in een dwangbuis zit en niet kan wegrennen?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat zou jij krijgen als je in een dwangbuis zit en niet kan wegrennen?
Hondekoekies???

Maar verklaar die dwangbuis nou effe.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hondekoekies???

Maar verklaar die dwangbuis nou effe.
Een haas zonder dwangbuis zou wegrennen hahahha en dat moe nie he
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een haas zonder dwangbuis zou wegrennen hahahha en dat moe nie he
Zag er net nog eentje de trein naar Rotterdam in tijgeren,viel niet mee
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 18:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een haas zonder dwangbuis zou wegrennen hahahha en dat moe nie he
Enne....Wegrennen voor wat???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Zag er net nog eentje de trein naar Rotterdam in tijgeren,viel niet mee
hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Enne....Wegrennen voor wat???
Dat doen hazen nu eenmaal,ze hadden beter ook voor een hangbuikzwijn kunnen gaan maar die waren uitverkocht Henk.
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 19:11   quote  deeplink  
Kan er niet naar toe gvd had nog 2 goeie Flares en een rooie rookpot liggen.kut!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:11 schreef tomson het volgende:
Kan er niet naar toe gvd had nog 2 goeie Flares en een rooie rookpot liggen.kut!
Ik ook niet want me vrouw moet werken dus zit bij de kids...
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 19:22   quote  deeplink  
kunnen we lekker stoer doen op het internet.. ook leuk
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 04 januari 2012 - 19:24   quote  deeplink  
nog 35 min dan weten we het
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik begin een beetje beroerd te worden van jou homootje...
Er zit nog ergens een link naar een nichtenclubje dat 020 heet..'
Veel succes daar arenaatje
ik snap het probleem nog steeds niet.. je valt me de hele tijd af.. terwijl ik in principe hetzelfde zeg als iedereen.. Het enige wat ik niet zeg is dat ik het altijd met iedereen eens ben
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 19:28   quote  deeplink  
maar goed.. zal jullie niet meer lastig vallen.. ben benieuwd naar vanavond..

de tering
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:22 schreef kuipje het volgende:
kunnen we lekker stoer doen op het internet.. ook leuk
Ach ja houdt je van de straat he,jij gaat ook niet op voor de prijs van positiefste nederlandert zeker?
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 19:31   quote  deeplink  
ik denk denk ik gewoon anders dan jullie.. was niet negatief bedoeld.. mijn excuses.. ik zal hier stoppen met posten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:31 schreef kuipje het volgende:
ik denk denk ik gewoon anders dan jullie.. was niet negatief bedoeld.. mijn excuses.. ik zal hier stoppen met posten
Er niks op tegen als je een tegen geluid laat horen maar ga niemand afzeiken..
Ik weet ook niet wat de waarheid is maar de club heeft mij en velen al meerdere malen
terleurgesteld...Sommige (zoals ik) zijn dan ook huiverig totdat het tegendeel
officieel is bewezen...Wat mij betreft ben je gewoon welkom maar ga niet leuk doen als je geen gelijk krijgt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Leon FR1908 --
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:31 schreef kuipje het volgende:
ik denk denk ik gewoon anders dan jullie.. was niet negatief bedoeld.. mijn excuses.. ik zal hier stoppen met posten
Maak je niet druk man, kalmte zal je redden... Ik ben hier maar een nubee hoor.
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er niks op tegen als je een tegen geluid laat horen maar ga niemand afzeiken..
Ik weet ook niet wat de waarheid is maar de club heeft mij en velen al meerdere malen
in de maling genomen...Sommige (zoals ik) zijn dan ook huiverig totdat het tegendeel
officieel is bewezen...Wat mij betreft ben je gewoon welkom maar ga niet leuk doen als je geen gelijk krijgt
Dat begrijp ik dus niet, ik was juist huiverig.. en ik zei dat ik bang was voor die irritante relschoppers.. vervolgens word ik door iedereen uitgemaakt dat ik iedereen over een kam scheer.. terwijl ik alleen zei dat ik bang was voor die paar idioten. Maar goed, het maakt allemaal niet uit, als ik het alleen maar eens mag zijn met een groene haas waarvan ik niet weet wat hij gaat doen. heb ik er helmaal geen zin in.. vandaar
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Geloof dat verschillende posters,in mijn optiek niet de minste je toen toch gezegd hebben een beetje vertrouwen te hebben in je medesupporters?Denk als iemand die überhaupt het lef zou hebben vanavond te gaan zieken wel stevig gecorrigeerd zou kunnen worden. En terecht!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Kaas uit t kuipje
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:
Kaas uit t kuipje
Eerlijk ERU
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
ze smelten de kazen.
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:46 schreef tomson het volgende:
Geloof dat verschillende posters,in mijn optiek niet de minste je toen toch gezegd hebben een beetje vertrouwen te hebben in je medesupporters?Denk als iemand die überhaupt het lef zou hebben vanavond te gaan zieken wel stevig gecorrigeerd zou kunnen worden. En terecht!
Alleen Els zij dat, en hoe weet ik wie de meeste en de minste zijn. in principe kan niemand die randdebielen tegenhouden als ze dingen willen kapotmaken
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Over meeste en in minste kun je niet spreken,sorry for that. Wat ik bedoel is dat de een wat beter ingevoerd is dan een ander.. Ikzelf hoor tot de laatste categorie trouwens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 19:57   quote  deeplink  
http://desmond.imageshack.us/Himg532/scaled.php?server=532&filename=dfaio.jpg&res=mobile
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
+1
Marco12345
 Marco12345 - woensdag 04 januari 2012 - 20:00   quote  deeplink  
nou dat was het dan
vandaag is de haas groen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
zo er is massaal gehoor aangegeven zeg,prachtig...
ar
 ar - woensdag 04 januari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:31 schreef kuipje het volgende:
ik denk denk ik gewoon anders dan jullie.. was niet negatief bedoeld.. mijn excuses.. ik zal hier stoppen met posten
Maak je niet dik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0133900