BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:38 schreef kuipje het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dus niet, ik was juist huiverig.. en ik zei dat ik bang was voor die irritante relschoppers.. vervolgens word ik door iedereen uitgemaakt dat ik iedereen over een kam scheer.. terwijl ik alleen zei dat ik bang was voor die paar idioten. Maar goed, het maakt allemaal niet uit, als ik het alleen maar eens mag zijn met een groene haas waarvan ik niet weet wat hij gaat doen. heb ik er helmaal geen zin in.. vandaar
hoe oud ben je Kuipje?
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hoe oud ben je Kuipje?
26
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 20:09   quote  deeplink  
De haas is groen om het te doen!

Vandaag. Is de haas groen!!

http://www.degroenehaas.nl/
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 04 januari 2012 - 20:09   quote  deeplink  
Vandaag is het exact een jaar geleden dat Coen Moulijn overleed. Supporters van Feyenoord doen een oproep om een van de grootste spelers uit de clubgeschiedenis vanavond herdenken.

Om 8 uur zal een groep Feyenoord-fans zich bij De Kuip verzamelen om Moulijn, maar ook andere gestorven Feyenoorders te herdenken. Bij het stadion komt een groot wit doek te hangen, waar alle aanwezigen namen op kunnen schrijven van overleden supporters.

Moulijn werd op Oudjaarsavond 2010 getroffen door een herseninfarct, waaraan hij enkele dagen later bezweek.

Weduwe
De steun die ik heb gekregen heeft mij goed gedaan. Als ik het moeilijk had zag ik wat mensen allemaal voor hem deden en daar moet je ook dankbaar voor zijn, zegt weduwe Adrie Moulijn tegen RTV Rijnmond.

Na zijn dood is mij nog meer duidelijk geworden hoe bijzonder mensen hem vonden. Hij heeft veel betekend voor mensen. Ik wist niet dat het zo erg was. Zeker omdat hij al zo lang gestopt was met voetballen. Hij heeft niets meer gedaan, nooit meer op een voetbalveld gestaan.

Ik denk dat hij zo geliefd was omdat hij bescheiden was. Coen wilde nooit in de publiciteit, wuifde alles weg. Als ze tegen hem zeiden dat hij zon goede voetballer was, zei Coen dat er nog meer goede voetballers waren. Ik denk iedere dag aan hem, wel meer dan één keer, aldus Adrie Moulijn.(bron ad.nl)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door FR-D@@N --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Nu rijnmond
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:14 schreef Stylzz het volgende:
Nu rijnmond
Kun je zo misschien even de samenvatting posten? Bvd Jan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:07 schreef kuipje het volgende:

[..]

26
Is toch een redelijke leeftijd om niet zo bang te zijn voor raddraaiers van je eigen club..Wat er bij het maasgebouw is gebeurd gaat nergens over..Els stond daar tussen in maar reageerd minder paranoria dan jou..Er gebeurd voorlopig niks meer en zeker niet dat..
Vroeger was het om de 2 weken pret,en ja het liep mij ook wel eens bijna dun door de pijpen maar niet van "eigen" club mensen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 20:17   quote  deeplink  
Sorry. Was herhaling van half 6
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is toch een redelijke leeftijd om niet zo bang te zijn voor raddraaiers van je eigen club..Wat er bij het maasgebouw is gebeurd gaat nergens over..Els stond daar tussen in maar reageerd minder paranoria dan jou..Er gebeurd voorlopig niks meer en zeker niet dat..
Vroeger was het om de 2 weken pret,en ja het liep mij ook wel eens bijna dun door de pijpen maar niet van "eigen" club mensen..
Toch begrijp ik zijn angst/vrees wel voor toestanden a la Maasgebouw. Helaas is het zo dat er blijkbaar mensen zijn die dusdanig ontevreden zijn dat ze hun frustatie middels agressie uiten. Niemand kan garanderen dat dat vanavond niet weer zou kunnen gebeuren. Ik verwacht (en hoop!) het niet, angezien de avond in het teken staat van Coen, maar aan de andere kant zijn er - bewust of onbeust - met dat hele DHIG-verhaal wel verwachtingen gecreëerd ...
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is toch een redelijke leeftijd om niet zo bang te zijn voor raddraaiers van je eigen club..Wat er bij het maasgebouw is gebeurd gaat nergens over..Els stond daar tussen in maar reageerd minder paranoria dan jou..Er gebeurd voorlopig niks meer en zeker niet dat..
Vroeger was het om de 2 weken pret,en ja het liep mij ook wel eens bijna dun door de pijpen maar niet van "eigen" club mensen..
zo bedoel ik bang zijn ook niet :) Ik bedoel meer dat ik bang ben dat ze feyenoord een slechte naam geven :P
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat doen hazen nu eenmaal,ze hadden beter ook voor een hangbuikzwijn kunnen gaan maar die waren uitverkocht Henk.
Hangbuikzwijnen zijn geen angsthazen natuurlijk. Blauwe giraffen waren nog in voorraad.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 20:27   quote  deeplink  
De hazen keren huiswaarts
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:17 schreef Stylzz het volgende:
Sorry. Was herhaling van half 6
ging behoorlijk snel ja,heb niks gezien hahaha
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:
De hazen keren huiswaarts
Had ik me daar bijna voor gehaast ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:
De hazen keren huiswaarts
Je volgt het nogal?
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Webcammetje? Politie bewakingscamera's gehackt?
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:
De hazen keren huiswaarts
Het leger lonkt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Zo wordt het leger...leger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Toch begrijp ik zijn angst/vrees wel voor toestanden a la Maasgebouw. Helaas is het zo dat er blijkbaar mensen zijn die dusdanig ontevreden zijn dat ze hun frustatie middels agressie uiten. Niemand kan garanderen dat dat vanavond niet weer zou kunnen gebeuren. Ik verwacht (en hoop!) het niet, angezien de avond in het teken staat van Coen, maar aan de andere kant zijn er - bewust of onbeust - met dat hele DHIG-verhaal wel verwachtingen gecreëerd ...
niet zo benauwd,het is een avond van respect..
niemand is zo respectloos..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:21 schreef kuipje het volgende:

[..]

zo bedoel ik bang zijn ook niet :) Ik bedoel meer dat ik bang ben dat ze feyenoord een slechte naam geven :P
Dat heeft het bestuur al gedaan tot aan vorig jaar..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 20:43   quote  deeplink  
http://twitpic.com/8368vn
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 20:45   quote  deeplink  
http://twitpic.com/836b2b
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
mooi....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 20:53   quote  deeplink  
http://pic.twitter.com/jSjLw7BW

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Boudewijn --
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 20:55   quote  deeplink  
En vanaf nu zijn Feyenoord-supporters dus groene hazen met rooddoorlopen ogen en een dwangbuis aan? Daar kan ik me niet bepaald mee identificeren ...
Henny
 Henny - woensdag 04 januari 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Dit is de 1e en misschien wel de laatste keer dat ik op deze topic reageer. De naam van de topic spreekt me niet aan, ik heb niets met de naam en ik snap er gewoon geen fuck van waar 't over gaat en waarom 't zo heet. Het is misschien wel luiheid dat ik me er niet voldoende in heb verdiept. Ik verdiep me liever in een groot glas bier of "luchtiger topics".
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:55 schreef JanM het volgende:
En vanaf nu zijn Feyenoord-supporters dus groene hazen met rooddoorlopen ogen en een dwangbuis aan? Daar kan ik me niet bepaald mee identificeren ...
Nee alleen die er last van hebben...
Ik heb bruin haar(beetje grijs) bruine ogen en heb iets weg van een mens.. ;)
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 januari 2012 - 20:58   quote  deeplink  
Andere view: Dwangbuis: het niet mogen tonen van spandoeken die beledigend zijn voor de tegenstanders (lees: de zogenaamde betutteling)
Rood doorlopen ogen: het verdriet om het overlijden van kameraden en club iconen.
Groene haas: Komen met velen en roken een blowtje ( net als dat wit cocaine is).

Is maar een idee.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 januari 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee alleen die er last van hebben...
Ik heb bruin haar(beetje grijs) bruine ogen en heb iets weg van een mens.. ;)
toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:58 schreef rich Arnhem het volgende:
Andere view: Dwangbuis: het niet mogen tonen van spandoeken die beledigend zijn voor de tegenstanders (lees: de zogenaamde betutteling)
Rood doorlopen ogen: het verdriet om het overlijden van kameraden en club iconen.
Groene haas: Komen met velen en roken een blowtje .

Is maar een idee.
zo is tie net ff wat dragelijker ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 21:01   quote  deeplink  
Ron en Stefan

http://twitpic.com/836hsd
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 21:02   quote  deeplink  
Meer fotos daar.
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:58 schreef rich Arnhem het volgende:
Andere view: Dwangbuis: het niet mogen tonen van spandoeken die beledigend zijn voor de tegenstanders (lees: de zogenaamde betutteling)
Rood doorlopen ogen: het verdriet om het overlijden van kameraden en club iconen.
Groene haas: Komen met velen en roken een blowtje ( net als dat wit cocaine is).

Is maar een idee.
Prachtig, maar nog steeds spreekt dat een (heel) groot deel van de supporters niet echt aan volgens mij ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2012 - 21:04   quote  deeplink  
https://mobile.twitter.com/FR12Patrick/status/154652537188909057?photo=1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:03 schreef JanM het volgende:

[..]

Prachtig, maar nog steeds spreekt dat een (heel) groot deel van de supporters niet echt aan volgens mij ...
Daar kan je de klok op gelijk zetten?
Cool-Recycled-Bottle-Clocks-Gift-Design-Products-Beer-Grolsch.jpg
JanM
 JanM - woensdag 04 januari 2012 - 21:12   quote  deeplink  
Kijk, now you're talking: met "de fles is groen" kan ik al veel meer!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee alleen die er last van hebben...
Ik heb bruin haar(beetje grijs) bruine ogen en heb iets weg van een mens.. ;)
Leon?
Wookiee.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:01 schreef Stylzz het volgende:
Ron en Stefan

http://twitpic.com/836hsd
Respect!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Groene haas/// held. Dit maakt mij weer trots om voor Feyenoord te zijn.
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Leon?
[ afbeelding ]
Bruin haar,bruine ogen en een stevig postuur.....Ladies en gentleman; WE GOT HIM!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Leon?
[ afbeelding ]
images?q=tbn:ANd9GcSO8Tlj2-Ee-f3EXu4KeN32AK9isLnstgo0yg0p1PmI060pdd7hXQ
zomers de linkert model en s `winters de rechter model alleen minder gedekt...
ik ben overigens wel kleiner als deze mannen maar dat compenseerd mijn schoonheid weer :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zomers de linkert model en s `winters de rechter model alleen minder gedekt...
ik ben overigens wel kleiner als deze mannen maar dat compenseerd mijn schoonheid weer :)
Hoe heb je al dat haar verwijdert, das toch niet te waxen gozert?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe heb je al dat haar verwijdert, das toch niet te waxen gozert?
brander ;)
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Neem die kut dan ook even onder handen.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:37 schreef tomson het volgende:
Neem die kut dan ook even onder handen.....
wat te denken van die nagels,brrrrrrr
ik kijk er niet eens meer naar hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

wat te denken van die nagels,brrrrrrr
ik kijk er niet eens meer naar hahaha
Gadverdamme ja zeg die was echt ranzig.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Els, je moet mijn reactie zien in het licht van mijn vrees dat er toch rottigheid op het programma staat vanavond. Die vrees komt voort uit o.a. de link die gelegd is met Gudde.

Als het wel een mooie herdenking wordt - en dat hoop ik dus van harte - heb ik niets gezegd, alleen vind ik dan alle ophef over die groene haas nogal overtrokken ...
Ik heb de indruk dat het over meer gaat dan alleen de herdenking. Zoals ik het begrijp staat de groene haas voor het terugkrijgen van het Feyenoordgevoel. Eén van de zaken die daarbij past is het respectvol omgaan met oud-Feyenoorders.
Ik denk dat je elke actie op z'n meritus moet beoordelen. Herdenking Coen Moulijn en andere ontvallen Feyenoorders is goed, alle hulde en steun daarvoor.
Als de volgende actie onfatsoenlijk is, dan kunnen we daarop ageren, maar het is onjuist om dat al bij voorbaat te doen.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

tjah, van Hanegem ken ik ook alleen maar van verhalen en z'n trainers loopbaan. En Cruijff ken ik ook van verhalen en van z'n blabla en niets doen.

Maar om eerlijk te zijn stond ik pas stil bij de naam 'Coen Moulijn' toen hij zijn standbeeld kreeg, daarvoor had ik zijn naam nog nooit bewust gehoord en hem nooit aan Feyenoord gekoppeld. Dat was bij van Hanegem wel anders!
Maarja... zoals z'n echtgenote al zei: Moulijn wuifde elke publieke aandacht weg en als hij voor het laatst in 1972 heeft gevoetbald en ik ben van '79, dan is het niet verwonderlijk dat ik hem niet ken.
Toch mis je dan wel wat Boudewijn. Want ondanks z'n bescheiden karakter was Coen Moulijn een markante man. Misschien moet je de filmpjes in het Coen Moulijn topic eens bekijken, en groeit de liefde voor Feyenoord....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:43 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat het over meer gaat dan alleen de herdenking. Zoals ik het begrijp staat de groene haas voor het terugkrijgen van het Feyenoordgevoel. Eén van de zaken die daarbij past is het respectvol omgaan met oud-Feyenoorders.
Ik denk dat je elke actie op z'n meritus moet beoordelen. Herdenking Coen Moulijn en andere ontvallen Feyenoorders is goed, alle hulde en steun daarvoor.
Als de volgende actie onfatsoenlijk is, dan kunnen we daarop ageren, maar het is onjuist om dat al bij voorbaat te doen.
Onbegrijpelijk goed hoe jij soms de dingen verwoord Els!!!!
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 16:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat Moulijn in het rijtje Pele/Maradonna/Cruijff mag staan?
Dan zou iedereen buiten Nederland hem moeten kennen en ik verwacht niet dat dat het geval is...
Nee zeker niet, hij staat daarboven. Wat voetbalcapaciteiten betreft staat hij op minimaal gelijke hoogte, alleen is het niet zo'n borstklopper als deze drie. Je zou de kenners eens over Moulijn moeten horen, zowel spitsen van Feyenoord als van Oranje loven zijn inzet en precisie. Ze hoefden alleen maar tegen de bal aan te lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Els --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0145590