BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet
 piet - woensdag 04 januari 2012 - 21:49   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e8gdnxcdzxM
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 19:31 schreef kuipje het volgende:
ik denk denk ik gewoon anders dan jullie.. was niet negatief bedoeld.. mijn excuses.. ik zal hier stoppen met posten
Belofte maakt schuld!
piet
 piet - woensdag 04 januari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=wMvnSM7fHps
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
zo Piet ,dat heb je mooi verteld!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
schitterend!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Luister hier eens naar Boudewijn.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 20:58 schreef rich Arnhem het volgende:
Andere view: Dwangbuis: het niet mogen tonen van spandoeken die beledigend zijn voor de tegenstanders (lees: de zogenaamde betutteling)
Rood doorlopen ogen: het verdriet om het overlijden van kameraden en club iconen.
Groene haas: Komen met velen en roken een blowtje ( net als dat wit cocaine is).

Is maar een idee.
Voor het verlies van de kameraden is de rouwband in het plaatje afgebeeld.
piet
 piet - woensdag 04 januari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

schitterend!!!!
Jep, dat waren een paar aardige knallen!
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 04 januari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Groene%20Paashaas.png
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:01 schreef Stylzz het volgende:
Ron en Stefan

http://twitpic.com/836hsd
Mooi dat ze erbij waren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:57 schreef Gyan010 het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Leon?
[ afbeelding ]
Hahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:58 schreef Els het volgende:

[..]

Mooi dat ze erbij waren.
+1
kuipje
 kuipje - woensdag 04 januari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:50 schreef Els het volgende:

[..]

Belofte maakt schuld!
Ben blij dat je zo ongelooflijk openminded bent en dat je alles netjes van 2 kanten bekijkt, was alleen bang voor die raddraaiers en dat vertelde ik heel gek op een "forum".

but don't worry els, ik zal stoppen met posten, blijf gewoon lekker de wedstrijden in mijn vakkie volgen, vermaak ik me een stuk meer mee ;)

Ben overigens erg blij dat het zo mooi was vanavond als ik de filmpjes etc mag geloven :)

We shall not be moved

III.jpg

of wel? :)
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:09 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ben blij dat je zo ongelooflijk openminded bent en dat je alles netjes van 2 kanten bekijkt, was alleen bang voor die raddraaiers en dat vertelde ik heel gek op een "forum".

but don't worry els, ik zal stoppen met posten, blijf gewoon lekker de wedstrijden in mijn vakkie volgen, vermaak ik me een stuk meer mee ;)

Ben overigens erg blij dat het zo mooi was vanavond als ik de filmpjes etc mag geloven :)

We shall not be moved

[ afbeelding ]

of wel? :)
Het was wel indrukwekkend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:09 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ben blij dat je zo ongelooflijk openminded bent en dat je alles netjes van 2 kanten bekijkt, was alleen bang voor die raddraaiers en dat vertelde ik heel gek op een "forum".

but don't worry els, ik zal stoppen met posten, blijf gewoon lekker de wedstrijden in mijn vakkie volgen, vermaak ik me een stuk meer mee ;)

Ben overigens erg blij dat het zo mooi was vanavond als ik de filmpjes etc mag geloven :)

We shall not be moved

[ afbeelding ]

of wel? :)
kom aan. gewoon lekker blijven posten. misschien had je een aantal dingen wat ongelukkig verwoord. so what. zand erover.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 21:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Luister hier eens naar Boudewijn.
Mjah, ben niet zo poëtisch om daar een waarde oordeel over een persoon aan te hangen.
Vaak wordt overdreven, aangedikt of halve waarheden gebezigd om het maar mooi en interessant te laten klinken.

Ik denk dat je het meegemaakt of live gezien moet hebben om echt te kunnen begrijpen hoe goed een oud-voetballer was en wat zijn waarde voor het team was buiten kille statistieken om.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

kom aan. gewoon lekker blijven posten. misschien had je een aantal dingen wat ongelukkig verwoord. so what. zand erover.
+1
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

kom aan. gewoon lekker blijven posten. misschien had je een aantal dingen wat ongelukkig verwoord. so what. zand erover.
Of niet, misschien heeft hij het precies zo verwoord als hij het bedoeld had. Maar dan nog, lekker belangrijk en ieder zijn mening. Stel je voor dat we allemaal hetzelfde dachten, dan kwam dit forum ook niet verder dan: lekker weertje en +1.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Mjah, ben niet zo poëtisch om daar een waarde oordeel over een persoon aan te hangen.
Vaak wordt overdreven, aangedikt of halve waarheden gebezigd om het maar mooi en interessant te laten klinken.

Ik denk dat je het meegemaakt of live gezien moet hebben om echt te kunnen begrijpen hoe goed een oud-voetballer was en wat zijn waarde voor het team was buiten kille statistieken om.
Ik ook niet, maar het is mooi gezegd van die beste man. Je kunt je natuurlijk ook een oordeel vormen als je je erin verdiept, tenminste als je echt een oordeel wilt vormen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:16 schreef Els het volgende:

[..]

Of niet, misschien heeft hij het precies zo verwoord als hij het bedoeld had. Maar dan nog, lekker belangrijk en ieder zijn mening. Stel je voor dat we allemaal hetzelfde dachten, dan kwam dit forum ook niet verder dan: lekker weertje en +1.
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

kom aan. gewoon lekker blijven posten. misschien had je een aantal dingen wat ongelukkig verwoord. so what. zand erover.
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:16 schreef Els het volgende:

[..]

Of niet, misschien heeft hij het precies zo verwoord als hij het bedoeld had. Maar dan nog, lekker belangrijk en ieder zijn mening. Stel je voor dat we allemaal hetzelfde dachten, dan kwam dit forum ook niet verder dan: lekker weertje en +1.
hahahaha +1 ;)

Nee, maar wat ik ervan begreep is dat hij het anders bedoelde dan hoe sommigen het interpreteerden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door T-FeYeN00rD --
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Mjah, ben niet zo poëtisch om daar een waarde oordeel over een persoon aan te hangen.
Vaak wordt overdreven, aangedikt of halve waarheden gebezigd om het maar mooi en interessant te laten klinken.

Ik denk dat je het meegemaakt of live gezien moet hebben om echt te kunnen begrijpen hoe goed een oud-voetballer was en wat zijn waarde voor het team was buiten kille statistieken om.
Coen was de enige linksbuiten die een bal echt 'op de stropdas' kon leggen. Kindvall geeft zelf aan nooit topscorer te kunnen zijn geweest als hij niet naast Moulijn had gevoetbald. Ook andere 'grootheden' roemen zijn technische vaardigheid. Coen was zo geliefd dat het hele elftal op jacht ging naar de tegenstander die hem geschopt had (kijk op Youtube van Kuiphof....wat een schandalige vertoning...) Coen was zo populair dat Kieboom beweerde dat de Kuip half vol zou zijn als Coen met 3 anderen op de middenstip ging zitten klaverjassen. In zijn tijd verhuisden sommige supporters met hem mee in de rust, ze liepen dus naar de overkant van het stadion om zijn acties van dichtbij te zien.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+1
hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:22 schreef Els het volgende:

[..]

hahaha
;)
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:29 schreef Els het volgende:
Misschien niet zo'n hele respectvolle reactie gezien het feit dat het om een herdenking gaat vanavond?
Sommigen wisten dit niet aangezien het alleen intern voor de 'echte' Feyenoorder bedoelde informatie vooraf was.

quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:27 schreef Els het volgende:
Interpreteren zonder kennis leidt vaak tot grote problemen.
In dit geval was het meer een geval van 'wij willen aandacht' zonder verdere informatie los te laten dus dan lijkt het me meer dan logisch dat met dingen gaat interpreteren op eigen houtje.
Ik dacht totdat ik van de daadwerkelijke actie hoorde dat het om echt iets positiefs voor de club Feyenoord zelf ging (qua financieen/directie/spelers whatever) en ben achteraf van mening dat al dat groene haas gedoe flink over-the-top is gebleken en dat de website degroenehaas.nl totaal nutteloos is!
Die personen in de achtergrond hebben er niets mee te maken en de tekst slaat ook al niet op de (overigens mooie) actie.

Dus:
herdenking: MOOI en indrukwekkend!
groene haas actie: FAIL!
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Mjah, ben niet zo poëtisch om daar een waarde oordeel over een persoon aan te hangen.
Vaak wordt overdreven, aangedikt of halve waarheden gebezigd om het maar mooi en interessant te laten klinken.

Ik denk dat je het meegemaakt of live gezien moet hebben om echt te kunnen begrijpen hoe goed een oud-voetballer was en wat zijn waarde voor het team was buiten kille statistieken om.
Coen komt nog uit de tijd dat een voetballer geen multimiljonair was na zijn carriere, maar een sportzaak of een sigarenzaak kreeg. Coen had een kledingzaak en is altijd blijven werken. Coen heeft Feyenoord altijd gesteund, heeft nooit kritiek gehad, was er bijna altijd. Er zijn weinig 'fenomenen' die de club belangrijker achten dan hun eigen ego. Coen had één zoon, zijn enig kind. Coen heeft hem zijn nier afgestaan, maar het heeft helaas niet mogen baten.
Dat alles, zijn aimabele karakter en zijn fabuleuze techniek, maakt het jammer dat je pas van zijn bestaan hoorde toen er een standbeeld kwam.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:21 schreef Els het volgende:

[..]

Coen was de enige linksbuiten die een bal echt 'op de stropdas' kon leggen. Kindvall geeft zelf aan nooit topscorer te kunnen zijn geweest als hij niet naast Moulijn had gevoetbald. Ook andere 'grootheden' roemen zijn technische vaardigheid. Coen was zo geliefd dat het hele elftal op jacht ging naar de tegenstander die hem geschopt had (kijk op Youtube van Kuiphof....wat een schandalige vertoning...) Coen was zo populair dat Kieboom beweerde dat de Kuip half vol zou zijn als Coen met 3 anderen op de middenstip ging zitten klaverjassen. In zijn tijd verhuisden sommige supporters met hem mee in de rust, ze liepen dus naar de overkant van het stadion om zijn acties van dichtbij te zien.
Voor mij als niet-Feyenoorder geboren in 1979: Wie zijn in godsnaam Kindvall en Kieboom?
Ik bedoel het niet om Moulijn af te vallen dat het geen grootheid zou zijn, maar je kan ook over middelmatige spelers grote verhalen vertellen zodat het lijkt dat het toendertijd een enorme topper was.

Daarom denk ik dat om het echt te kunnen begrijpen je het live gezien en meegemaakt moet hebben OF dat de bij iedereen bekende grootheden als van Hanegem en Cruijff er een half uur over gaan vertellen want hun woord over vroeger geloof ik dan weer wel.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 04 januari 2012 - 22:34   quote  deeplink  
paashaas2_Small.jpg
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Sommigen wisten dit niet aangezien het alleen intern voor de 'echte' Feyenoorder bedoelde informatie vooraf was.

[..]

In dit geval was het meer een geval van 'wij willen aandacht' zonder verdere informatie los te laten dus dan lijkt het me meer dan logisch dat met dingen gaat interpreteren op eigen houtje.
Ik dacht totdat ik van de daadwerkelijke actie hoorde dat het om echt iets positiefs voor de club Feyenoord zelf ging (qua financieen/directie/spelers whatever) en ben achteraf van mening dat al dat groene haas gedoe flink over-the-top is gebleken en dat de website degroenehaas.nl totaal nutteloos is!
Die personen in de achtergrond hebben er niets mee te maken en de tekst slaat ook al niet op de (overigens mooie) actie.

Dus:
herdenking: MOOI en indrukwekkend!
groene haas actie: FAIL!
Toen Jan het postte, was dat al bekend, sterker nog, hij refereert eraan.
Ik vind het altijd dubieus om te interpreteren, aan de andere kant, niets menselijks is mij vreemd. Maar toch, in dit topic is weer pijnlijk duidelijk geworden hoe vaak wij oordelen zonder het complete plaatje te kennen. Nogmaals, menselijk, maar voorzichtigheid is geboden.
We weten nog steeds niet wat de groene haas is, alleen wel dat één van de uitingen de herdenking van vandaag is geweest. Dus FAIL is ook nu weer te kort door de bocht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voor mij als niet-Feyenoorder geboren in 1979: Wie zijn in godsnaam Kindvall en Kieboom?
Ik bedoel het niet om Moulijn af te vallen dat het geen grootheid zou zijn, maar je kan ook over middelmatige spelers grote verhalen vertellen zodat het lijkt dat het toendertijd een enorme topper was.

Daarom denk ik dat om het echt te kunnen begrijpen je het live gezien en meegemaakt moet hebben OF dat de bij iedereen bekende grootheden als van Hanegem en Cruijff er een half uur over gaan vertellen want hun woord over vroeger geloof ik dan weer wel.
hahaha Europacup 1 winnaars en de wereldbeker winnaars en eufacup winnaars...

Geef jezelf een BAN please ;)
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:34 schreef Els het volgende:

[..]

Toen Jan het postte, was dat al bekend, sterker nog, hij refereert eraan.
Ik vind het altijd dubieus om te interpreteren, aan de andere kant, niets menselijks is mij vreemd. Maar toch, in dit topic is weer pijnlijk duidelijk geworden hoe vaak wij oordelen zonder het complete plaatje te kennen. Nogmaals, menselijk, maar voorzichtigheid is geboden.
We weten nog steeds niet wat de groene haas is, alleen wel dat één van de uitingen de herdenking van vandaag is geweest. Dus FAIL is ook nu weer te kort door de bocht.
Ik heb geen informatie gezien of gelezen dat het niet bij alleen deze actie zou blijven? (maar ik hou dan ook niet de hele dag het Feyenoord nieuws bij)
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voor mij als niet-Feyenoorder geboren in 1979: Wie zijn in godsnaam Kindvall en Kieboom?
Ik bedoel het niet om Moulijn af te vallen dat het geen grootheid zou zijn, maar je kan ook over middelmatige spelers grote verhalen vertellen zodat het lijkt dat het toendertijd een enorme topper was.

Daarom denk ik dat om het echt te kunnen begrijpen je het live gezien en meegemaakt moet hebben OF dat de bij iedereen bekende grootheden als van Hanegem en Cruijff er een half uur over gaan vertellen want hun woord over vroeger geloof ik dan weer wel.
Van Hanegem heeft met Coen gespeeld. Hij is een van de grootheden aan wie ik refereerde.
Cruijff heeft hem trouwens ook altijd geprezen.
Kieboom en Kindvall..... Boudewijn, je hebt een voetbalforum, ga je eens als de wiedeweerga verdiepen in de historie van de club die op jouw forum de meeste posts veroorzaakt!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Els --
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb geen informatie gezien of gelezen dat het niet bij alleen deze actie zou blijven? (maar ik hou dan ook niet de hele dag het Feyenoord nieuws bij)
Kijk, en dat zou nou een heel goed voornemen voor 2012 zijn.
Ik weet ook niet of het bij alleen deze actie blijft, maar uit wat ik gelezen heb, interpreteer ik dat het niet alleen om een herdenking gaat.
Ik zie het een beetje als een specificatie van 'against modern football'.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:37 schreef Els het volgende:

[..]

Van Hanegem heeft met Coen gespeeld. Hij is een van de grootheden aan wie ik refereerde.
Cruijff heeft hem trouwens ook altijd geprezen.
Kieboom en Kindvall..... Boudewijn, je hebt een voetbalforum, ga je eens als de wiedewerga verdiepen in de historie van de club die op jouw forum de meeste posts veroorzaakt!!!
Je haalt de woorden uit mijn mond Els, wil je echt iets van onze Coen weten of niet Boudewijn?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahaha Europacup 1 winnaars en de wereldbeker winnaars en eufacup winnaars...

Geef jezelf een BAN please ;)
tjah, om de vergelijking een beetje te trekken, wie kent hier de volgende spelers en wat was hun grootste prijs (zonder het eerst op te zoeken):

Wijnhard & Witzenhausen
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 04 januari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
buckyohare.jpg
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je haalt de woorden uit mijn mond Els, wil je echt iets van onze Coen weten of niet Boudewijn?
Ja, zet maar eens een paar goede linkjes naar filmpjes hier neer. Is hij al in voetbalhelden voorbij gekomen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 januari 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

tjah, om de vergelijking een beetje te trekken, wie kent hier de volgende spelers en wat was hun grootste prijs (zonder het eerst op te zoeken):

Wijnhard & Witzenhausen
Wijnhard is een Surinamer die als ik het goed heb bij Vitesse heeft gespeeld...Prijzen in Nederland nada..Witzenhausen is Switserse kopkaas ,stinkt en is Smeuig...Clyde Wijnhard hebben we het toch over?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door Leon FR1908 --
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

tjah, om de vergelijking een beetje te trekken, wie kent hier de volgende spelers en wat was hun grootste prijs (zonder het eerst op te zoeken):

Wijnhard & Witzenhausen
Bedoel je Clyde Wijnhard van Ajax?
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Toch ook nog bij rkc gespeeld?
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:47 schreef tomson het volgende:
Toch ook nog bij rkc gespeeld?
Ja, en toptransfer bij Willem II. Als we het tenminste over Clyde hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, zet maar eens een paar goede linkjes naar filmpjes hier neer. Is hij al in voetbalhelden voorbij gekomen?
Begin dan eerst de filmpjes in het Coen Moulijn topic te bekijken. Wat bedoel je met je laatste zin?
Henny
 Henny - woensdag 04 januari 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voor mij als niet-Feyenoorder geboren in 1979: Wie zijn in godsnaam Kindvall en Kieboom?
Ik bedoel het niet om Moulijn af te vallen dat het geen grootheid zou zijn, maar je kan ook over middelmatige spelers grote verhalen vertellen zodat het lijkt dat het toendertijd een enorme topper was.

Daarom denk ik dat om het echt te kunnen begrijpen je het live gezien en meegemaakt moet hebben OF dat de bij iedereen bekende grootheden als van Hanegem en Cruijff er een half uur over gaan vertellen want hun woord over vroeger geloof ik dan weer wel.
Ik heb geen zin om een ban te krijgen voor het beledigen van de moderator, daarom beperk ik me tot de poster Boudewijn en houd ik het netjes. Wanneer je net zo veel tijd zou besteden aan je verdiepen in de mens en voetballer Moulijn als dat je vanavond aan deze topic besteed hebt dan zou je bovenstaande geeneens durven schrijven. Ik krijg een beetje het idee dat je hier zelf probeert te provoceren omdat er de laatste tijd vrij veel van ons op niet Feyenoordforums dingen gepost hebben die je misschien niet helemaal aanstonden. Wat mij betreft -5 voor jouw reactie.
Henny
 Henny - woensdag 04 januari 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

tjah, om de vergelijking een beetje te trekken, wie kent hier de volgende spelers en wat was hun grootste prijs (zonder het eerst op te zoeken):

Wijnhard & Witzenhausen
Wie kent hem nog: Frits Bolkestein zou zeggen: "Met deze vergelijking heeft u zich volledig gediskwalificeerd" en daar zou ik me graag bij aansluiten.

witzenhausen heb ik nog wel eens gezien om een soort joods olympische speler toen ie bondscoach was van het joods nl team, is dat de grootste prijs? en clyde wijnhard denk ik zijn overgang naar Leeds United.
Henny
 Henny - woensdag 04 januari 2012 - 22:57   quote  deeplink  
@b. Oh ja, mijn 2 oude maatjes Beavis en Butthead zouden zeggen: You suck. Ik vind dat je een ban verdient voor provoceren.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:55 schreef Henny het volgende:

[..]

Wie kent hem nog: Frits Bolkestein zou zeggen: "Met deze vergelijking heeft u zich volledig gediskwalificeerd" en daar zou ik me graag bij aansluiten.

witzenhausen heb ik nog wel eens gezien om een soort joods olympische speler toen ie bondscoach was van het joods nl team, is dat de grootste prijs? en clyde wijnhard denk ik zijn overgang naar Leeds United.
En inderdaad, je hebt gelijk. Als dit de personen zijn waarmee je duidelijk wilt maken dat het logisch is dat je Coen Moulijn niet kent, dan heb je je nu onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Henny
 Henny - woensdag 04 januari 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:58 schreef Els het volgende:

[..]

En inderdaad, je hebt gelijk. Als dit de personen zijn waarmee je duidelijk wilt maken dat het logisch is dat je Coen Moulijn niet kent, dan heb je je nu onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Dank je Els.
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:59 schreef Henny het volgende:

[..]

Dank je Els.
Tja, zit me eigenlijk af te vragen of ik niet veel te mild ben. Wij hebben het over de grootste Feyenoorder van de eeuw en hij komt met twee onbeduidende ajaxieden uit de jaren '90 aankachelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0144181