BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 04 januari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Vandaag 4 januari is niet alleen de dag van Coen, vandaag 4 januari is alleen de dag van Coen! De afgelopen maanden werd de Feyenoord-wereld in bedwang gehouden door De Groene Haas. Een klokje telde af tot 4 januari. Volgens de internet-fans van Feyenoord Netwerk is dit geen blij haasje, en aangezien het uit een bepaalde hoek komt zal het wel weinig goeds zijn. Op de site van De Groene Haas is duidelijk te zien dat supporters Eric Gudde aan een vlaggenstok willen rijgen. Een verstoring van de nieuwjaarsreceptie, een overnamebod voor de VvF, zelfs een contractverlenging van John Guidetti.
Dat en alles wat er tussenin lag! Maar neen, dat was het allemaal niet! De Groene Haas is geens van dat allen. De Groene Haas staat symbool voor elke supporter die zich betrokken voelt bij Feyenoord, die bezeten is van Feyenoord. De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was. De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen. De Groene Haas is Feyenoord zoals Feyenoord behoort te zijn. De Groene Haas is vrij, ongedwongen, eerlijk, oprecht en heeft een hart van goud. De Groene Haas is de evolutie, de levensloop.

De Groene Haas is fanatiek, betrokken en wellicht een beetje gek. Die Groene Haas waar iedereen het al maanden over heeft. Die Groene Haas ben ik en jij Feijenoorders. Dat zijn wij! #Resetclock #Feijenoordontour

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door FR-D@@N --
Els
 Els - woensdag 04 januari 2012 - 23:06   quote  deeplink  
Boudewijn, bij deze. Je hebt de 'hork van de week-award' gewonnen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 04 januari 2012 - 23:22   quote  deeplink  


FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 04 januari 2012 - 23:27   quote  deeplink  
hebben ze netjes geregeld

petje af voor de mensen die dat gedaan hebben

respect
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:49 schreef Henny het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om een ban te krijgen voor het beledigen van de moderator, daarom beperk ik me tot de poster Boudewijn en houd ik het netjes. Wanneer je net zo veel tijd zou besteden aan je verdiepen in de mens en voetballer Moulijn als dat je vanavond aan deze topic besteed hebt dan zou je bovenstaande geeneens durven schrijven. Ik krijg een beetje het idee dat je hier zelf probeert te provoceren omdat er de laatste tijd vrij veel van ons op niet Feyenoordforums dingen gepost hebben die je misschien niet helemaal aanstonden. Wat mij betreft -5 voor jouw reactie.
Ik ben niet snel beledigd, je mag vrij ver gaan, als het maar ontopic is.
Maar zoals ik ergens eerder al zei weet ik inmiddels wel dat moulijn een grootheid was, maar dat ik voor zijn standbeeld hem niet kende.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:58 schreef Els het volgende:

[..]

En inderdaad, je hebt gelijk. Als dit de personen zijn waarmee je duidelijk wilt maken dat het logisch is dat je Coen Moulijn niet kent, dan heb je je nu onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Nee, was reactie op leon dat knievall en die ander, zit op ipad dus kan ff moeilijk terugscrollen, europacupnetc hadden gespeeld.
De door mij genoemde personen zaten volgens 'internet' bij de selectie/jaar van ajax die de wereldbeker heeft gewonnen.

Oftewel dat ze ook grote prijzen hebben gewonnen dus dat dat op zich niets hoeft te zeggen aangezien niemand mijn twee voorbeelden daarvan herkent. Misschien speelden ze niet eens maar het was maar een voorbeeldje.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:05 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, zit me eigenlijk af te vragen of ik niet veel te mild ben. Wij hebben het over de grootste Feyenoorder van de eeuw en hij komt met twee onbeduidende ajaxieden uit de jaren '90 aankachelen.
Is van hanegem niet groter?
Die kende ik uiteraard wel en zien zij prestatiesnook veel vaker in de media voorbijkomen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee, was reactie op leon dat knievall en die ander, zit op ipad dus kan ff moeilijk terugscrollen, europacupnetc hadden gespeeld.
De door mij genoemde personen zaten volgens 'internet' bij de selectie/jaar van ajax die de wereldbeker heeft gewonnen.

Oftewel dat ze ook grote prijzen hebben gewonnen dus dat dat op zich niets hoeft te zeggen aangezien niemand mijn twee voorbeelden daarvan herkent. Misschien speelden ze niet eens maar het was maar een voorbeeldje.
'Knievall en die ander' zegt ie dan...

Kindvall was waarschijnlijk de beste spits uit de historie van Feyenoord... om hem nou te vergelijken met een tribuneklant bij Ajax. Dan moet je wel iemand noemen die een vergelijkbare invloed had op het eftal.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 23:50   quote  deeplink  
Maar ik stond net onder de douche en daar (en op de wc) krijg ik altijd mijn beste ideeen:

Wat vinden jullie ervan om mij en al die andere onwetenden op te voeden door iets als Feyenoord Historische Helden deel 1, 2 etc als topic te plaatsen met veel uitleg, fotos en beelden van historische feyenoord personen die eigenlijk iedereen zou moeten kennen.

Dan kan ik me inlezen ;)
sevillana
 sevillana - woensdag 04 januari 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:21 schreef Els het volgende:

[..]

Coen was de enige linksbuiten die een bal echt 'op de stropdas' kon leggen. Kindvall geeft zelf aan nooit topscorer te kunnen zijn geweest als hij niet naast Moulijn had gevoetbald. Ook andere 'grootheden' roemen zijn technische vaardigheid. Coen was zo geliefd dat het hele elftal op jacht ging naar de tegenstander die hem geschopt had (kijk op Youtube van Kuiphof....wat een schandalige vertoning...) Coen was zo populair dat Kieboom beweerde dat de Kuip half vol zou zijn als Coen met 3 anderen op de middenstip ging zitten klaverjassen. In zijn tijd verhuisden sommige supporters met hem mee in de rust, ze liepen dus naar de overkant van het stadion om zijn acties van dichtbij te zien.
klopt helemaal! en idd, . . . je moet het gewoon beleefd hebben . .
sevillana
 sevillana - woensdag 04 januari 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voor mij als niet-Feyenoorder geboren in 1979: Wie zijn in godsnaam Kindvall en Kieboom?
Ik bedoel het niet om Moulijn af te vallen dat het geen grootheid zou zijn, maar je kan ook over middelmatige spelers grote verhalen vertellen zodat het lijkt dat het toendertijd een enorme topper was.

Daarom denk ik dat om het echt te kunnen begrijpen je het live gezien en meegemaakt moet hebben OF dat de bij iedereen bekende grootheden als van Hanegem en Cruijff er een half uur over gaan vertellen want hun woord over vroeger geloof ik dan weer wel.
beetje je huiswerk doen, Boudewijn?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 januari 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:50 schreef Boudewijn het volgende:
Maar ik stond net onder de douche en daar (en op de wc) krijg ik altijd mijn beste ideeen:

Wat vinden jullie ervan om mij en al die andere onwetenden op te voeden door iets als Feyenoord Historische Helden deel 1, 2 etc als topic te plaatsen met veel uitleg, fotos en beelden van historische feyenoord personen die eigenlijk iedereen zou moeten kennen.

Dan kan ik me inlezen ;)
hahaha, geen gek idee. Moeten we wel de garantie hebben dat er niet meteen een slotje op komt ;)
Henny
 Henny - woensdag 04 januari 2012 - 23:56   quote  deeplink  
Je kan bij mij je gezicht niet meer redden Bwouedjin. Voorgoed ongeschikt!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:50 schreef Boudewijn het volgende:
Maar ik stond net onder de douche en daar (en op de wc) krijg ik altijd mijn beste ideeen:

Wat vinden jullie ervan om mij en al die andere onwetenden op te voeden door iets als Feyenoord Historische Helden deel 1, 2 etc als topic te plaatsen met veel uitleg, fotos en beelden van historische feyenoord personen die eigenlijk iedereen zou moeten kennen.

Dan kan ik me inlezen ;)
Hahahaha. Boudewijn zit the lot of you gewoon lekker te bashen. Knievall..Hahahaha!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 januari 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

'Knievall en die ander' zegt ie dan...

Kindvall was waarschijnlijk de beste spits uit de historie van Feyenoord... om hem nou te vergelijken met een tribuneklant bij Ajax. Dan moet je wel iemand noemen die een vergelijkbare invloed had op het eftal.
Tjah, probleem is dat ik dat dus niet weet en dus niet kan beoordelen.
Of zoals Els al opmerkte: Interpreteren zonder kennis leidt vaak tot grote problemen
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

tjah, van Hanegem ken ik ook alleen maar van verhalen en z'n trainers loopbaan. En Cruijff ken ik ook van verhalen en van z'n blabla en niets doen.

Maar om eerlijk te zijn stond ik pas stil bij de naam 'Coen Moulijn' toen hij zijn standbeeld kreeg, daarvoor had ik zijn naam nog nooit bewust gehoord en hem nooit aan Feyenoord gekoppeld. Dat was bij van Hanegem wel anders!
Maarja... zoals z'n echtgenote al zei: Moulijn wuifde elke publieke aandacht weg en als hij voor het laatst in 1972 heeft gevoetbald en ik ben van '79, dan is het niet verwonderlijk dat ik hem niet ken.
ik kom uit '77 en ken hem maar al te goed. zelfs mn neuzen broer kent hem.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, geen gek idee. Moeten we wel de garantie hebben dat er niet meteen een slotje op komt ;)
Uiteraard. Als het aanslaat zal ik er zelfs een aparte site voor maken!
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee, was reactie op leon dat knievall en die ander, zit op ipad dus kan ff moeilijk terugscrollen, europacupnetc hadden gespeeld.
De door mij genoemde personen zaten volgens 'internet' bij de selectie/jaar van ajax die de wereldbeker heeft gewonnen.

Oftewel dat ze ook grote prijzen hebben gewonnen dus dat dat op zich niets hoeft te zeggen aangezien niemand mijn twee voorbeelden daarvan herkent. Misschien speelden ze niet eens maar het was maar een voorbeeldje.
Boudewijn, je zit te zieken. Feyenoord en knieval in één zin is een contradictio in terminis. En Kieboom en Kindvall werden door mij genoemd. De beste voorzitter aller tijden van Feyenoord en een legendarische spits.
Coen Moulijn behoorde tot het eerste elftal van een Nederlandse club die de Europcup won. En de wereldbeker. Hij was de sterspeler van zijn elftal. De publiekslieveling. Niet één of ander bankzittertje van een latere europese prijs die jij toevallig hebt meegemaakt omdat je toen de juiste leeftijd had. Ik was er nog niet in 1568, maar dat betekent niet dat ik nog nooit van Willem van Oranje heb gehoord.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:02 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik kom uit '77 en ken hem maar al te goed. zelfs mn neuzen broer kent hem.
Ik dus sinds anderhalf jaar ook!
Maximus
 Maximus - donderdag 05 januari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Tjah, probleem is dat ik dat dus niet weet en dus niet kan beoordelen.
Of zoals Els al opmerkte: Interpreteren zonder kennis leidt vaak tot grote problemen
Ik heb even bijgelezen, en bij deze interpreteer ik, MET VOLDOENDE KENNIS, dat je gewoon een naar misselijk ventje bent... Het is gewoon GELUL, dat je Moulijn en Kindvall niet kent... Je wilt ze gewoon niet kennen, omdat zij er mede-verantwoordelijk voor waren, dat Feyenoord voor het Nederlandse voetbal de eerste Europacup 1, en Wereldbekerwinnaars waren... Deze voor mij grootheden, en HELDEN vergelijken met witzenhausen en wijnhand getuigt van groot DISrespect... Het zou je sieren als je een knieval zou maken voor de Groene Haas...
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Is van hanegem niet groter?
Die kende ik uiteraard wel en zien zij prestatiesnook veel vaker in de media voorbijkomen.
Nee, hij is niet groter. Heeft Van Hanegem zelf ook gezegd.
De Feyenoord selectie voor het seizoen 1969/1970: Piet Romeijn, Eddy Treijtel, Eddy Pieters Graafland, Cor Veldhoen, Wim Jansen,Rinus Israël, Guus Haak en Theo Laseroms. Franz Hasil, Henk Wery, Theo van Duivenbode, Wim van Hanegem, Ove Kindvall, Ruud Geels en Coen Moulijn.

Als jij die prestaties van Van Hanegem zo vaak voorbij hebt zien komen, dan heb je zitten snurken. De prestatie die het meest aangehaald wordt, is het winnen van de Europacup I, als eerste Nederlandse club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2012 door Els --
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:50 schreef Boudewijn het volgende:
Maar ik stond net onder de douche en daar (en op de wc) krijg ik altijd mijn beste ideeen:

Wat vinden jullie ervan om mij en al die andere onwetenden op te voeden door iets als Feyenoord Historische Helden deel 1, 2 etc als topic te plaatsen met veel uitleg, fotos en beelden van historische feyenoord personen die eigenlijk iedereen zou moeten kennen.

Dan kan ik me inlezen ;)
Teveel info.

Als je het dan ook maar wel doet!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voor mij als niet-Feyenoorder geboren in 1979: Wie zijn in godsnaam Kindvall en Kieboom?
Ik bedoel het niet om Moulijn af te vallen dat het geen grootheid zou zijn, maar je kan ook over middelmatige spelers grote verhalen vertellen zodat het lijkt dat het toendertijd een enorme topper was.

Daarom denk ik dat om het echt te kunnen begrijpen je het live gezien en meegemaakt moet hebben OF dat de bij iedereen bekende grootheden als van Hanegem en Cruijff er een half uur over gaan vertellen want hun woord over vroeger geloof ik dan weer wel.
sorry hoor Boudewijn maar hier wordt ik nou echt een beetje misselijk van. Wat een bull-shit. Wie is Kindvall? en is Moulijn een grote speler geweest.... pfffffffff
Beetje een domper op een voor mij verder mooie avond. Goeie sfeer, respectvol herdenken van een van de grootste Feyenoord-spelers ooit.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:07 schreef Els het volgende:

[..]

Boudewijn, je zit te zieken. Feyenoord en knieval in één zin is een contradictio in terminis. En Kieboom en Kindvall werden door mij genoemd. De beste voorzitter aller tijden van Feyenoord en een legendarische spits.
Coen Moulijn behoorde tot het eerste elftal van een Nederlandse club die de Europcup won. En de wereldbeker. Hij was de sterspeler van zijn elftal. De publiekslieveling. Niet één of ander bankzittertje van een latere europese prijs die jij toevallig hebt meegemaakt omdat je toen de juiste leeftijd had. Ik was er nog niet in 1568, maar dat betekent niet dat ik nog nooit van Willem van Oranje heb gehoord.
Was typo... Ipad typen is kut! En mijn geheugen ook!

Maar mijn punt is alleen dat ik als niet feyenoorder bij lange na niet alle oud-voetballers ken.

Maar daarentegen ken ik dan wel weer bijvoorbeeld een van gobbel die onze nationale sprint trots nelli cooman eruit liep. Omdat ik dat live op tv gezien heb! Maar vraag de gemiddelde 15 jarige fc twente supporter en die weet niet waar je het over hebt.
(met het risico nemende dat ik van gobbel niet met moulijn mag vergelijken)

En zo zal ik op 60 jarige leeftijd verhalen kunnen vertellen over joost lijten, alistair overeem, Richard krajicek, bas van de goor, raymond van barneveld of sven kramer die stuk voor stuk belangrijk zijn of zijn geweest voor de nederlandse topsport en deze generatie zou al deze namen moeten kennen, maar als ik 60 ben dan zou ik waarschijnlijk blij moeten zijn als de jongeren van dan er twee herkennen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:11 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, hij is niet groter. Heeft Van Hanegem zelf ook gezegd.
De Feyenoord selectie voor het seizoen 1969/1970: Piet Romeijn, Eddy Treijtel, Eddy Pieters Graafland, Cor Veldhoen, Wim Jansen,Rinus Israël, Guus Haak en Theo Laseroms. Franz Hasil, Henk Wery, Theo van Duivenbode, Wim van Hanegem, Ove Kindvall, Ruud Geels en Coen Moulijn.

Als jij die prestaties van Van Hanegem zo vaak voorbij hebt zien komen, dan heb je zitten snurken. De prestatie die het meest aangehaald wordt, is het winnen van de Europacup I, als eerste Nederlandse club.
Van deze lijst ken ik wim jansen, rinus israel, van duivenbode (maar niet om zijn voetbalprestaties), van hanegem, inmiddels moulijn en vaag van naam ruud geels.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:12 schreef Els het volgende:

[..]

Teveel info.

Als je het dan ook maar wel doet!
Belofte maakt schuld!
Als jullie dan regelmatig met voldoende tekst en beeld komen is dat geen probleem.

Begin maar met moulijn. Mooi zou zijn dat forumleden hun eigen ervaringen van die persoon dan willen plaatsen.

Ik kan indien gewenst een prive forum openen om de drafts te bespreken zodat er publiekelijk telkens een goede versie gepost kan worden.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:27 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Van deze lijst ken ik wim jansen, rinus israel, van duivenbode (maar niet om zijn voetbalprestaties), van hanegem, inmiddels moulijn en vaag van naam ruud geels.
zoals eerder hier al gezegd: dan zul je je misschien toch echt eens moeten gaan verdiepen. Je zult het hier niet toegeven maar ik denk dat je de Ajax-spelers die in 1971 hun 1e europacup 1 wonnen wel allemaal kan opdreunen (met wisselspelers erbij).....
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:27 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Van deze lijst ken ik wim jansen, rinus israel, van duivenbode (maar niet om zijn voetbalprestaties), van hanegem, inmiddels moulijn en vaag van naam ruud geels.
Eddy Treijtel van die meeuw bij Sparta?
Die voor de belangrijkste wedstrijd van de eeuw gepasseerd werd door Happel?
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 05 januari 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Ben een beetje ziek van die Boudewijn. Getuigt ook van weinig begrip en medemenselijkheid als je op zo'n manier praat over iemand waarvoor nu een herdenking gehouden werd en waarmee je eigenlijk iedereen met een Feijenoord-hart tot op het bot beledigt.
Henny
 Henny - donderdag 05 januari 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Belofte maakt schuld!
Als jullie dan regelmatig met voldoende tekst en beeld komen is dat geen probleem.

Begin maar met moulijn. Mooi zou zijn dat forumleden hun eigen ervaringen van die persoon dan willen plaatsen.

Ik kan indien gewenst een prive forum openen om de drafts te bespreken zodat er publiekelijk telkens een goede versie gepost kan worden.
Ik spreek hier voor mezelf maar wat mij betreft sluit jij je gewoon bij vriend Nenam aan, kom je hier nooit meer terug en blijf je lekker op je 020 forum. Ik vind dat je een ban verdient wegens provoceren. Opzouten wat mij betreft L.L
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:33 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

zoals eerder hier al gezegd: dan zul je je misschien toch echt eens moeten gaan verdiepen. Je zult het hier niet toegeven maar ik denk dat je de Ajax-spelers die in 1971 hun 1e europacup 1 wonnen wel allemaal kan opdreunen (met wisselspelers erbij).....
Alles van voor de selectie van gaal 94/95 weet ik niets af van ajax.
Pas rond die tijd keek ik de eredivisie naar ajax, feyenoord en psv. De overige clubs had ik toen nog geen interesse in dus dar weet ik al helemal niets vanaf.
Henny
 Henny - donderdag 05 januari 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Alles van voor de selectie van gaal 94/95 weet ik niets af van ajax.
Pas rond die tijd keek ik de eredivisie naar ajax, feyenoord en psv. De overige clubs had ik toen nog geen interesse in dus dar weet ik al helemal niets vanaf.
Dat maakt je voor mij volledig ongeschikt als moderator van een voetbalforum. Maar dat wist ik eigenlijk al.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:34 schreef Els het volgende:

[..]

Eddy Treijtel van die meeuw bij Sparta?
Die voor de belangrijkste wedstrijd van de eeuw gepasseerd werd door Happel?
Ik heb een brede interesse in verschillende sporten en dan moet ik ook nog de boel hier modereren en andere sites ondehouden en af en toe met familiezaken bezig houden enzo, dus dat wordt lastig om te herinneren voor mij.
Ik kom niet uit een familie waar het blind voor 1 voetbalclub gaan was dus op verjaardagen ging het bijna nooit over voetbal behalve de actuele topwedstrijden tijdens mijn jeugd dus dat is gewoon voor mijn tijd.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:34 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ben een beetje ziek van die Boudewijn. Getuigt ook van weinig begrip en medemenselijkheid als je op zo'n manier praat over iemand waarvoor nu een herdenking gehouden werd en waarmee je eigenlijk iedereen met een Feijenoord-hart tot op het bot beledigt.
Het wordt groter gemaakt dan het is. Lees maar ff terug want het enige dat ik zei was dat ik moulijn niet kende tot anderhalf jaar geleden. Inmiddels dus wel!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Inmiddels dus wel!
morgen volgt een overhoring, alle antwoorden kun je vinden in de topics van Quiroz hahahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:39 schreef Henny het volgende:

[..]

Dat maakt je voor mij volledig ongeschikt als moderator van een voetbalforum. Maar dat wist ik eigenlijk al.
Mijn persoonlijke mening is dat dat mij juist zeer geschikt maakt aangezien ik geen belangen bij welke club dan ook heb en daardaar objectief de regels kan hanteren zonder voorkeur.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:44 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

morgen volgt een overhoring, alle antwoorden kun je vinden in de topics van Quiroz hahahahaha
Als je nou met een paar anderen het eerste deel van de feyenoord historische helden maakt met alles wat belangrijk is over 1 persoon dan mag je me telefonisch overhoren zodat ik het niet kan terugzoeken!

Deal?
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb een brede interesse in verschillende sporten en dan moet ik ook nog de boel hier modereren en andere sites ondehouden en af en toe met familiezaken bezig houden enzo, dus dat wordt lastig om te herinneren voor mij.
Ik kom niet uit een familie waar het blind voor 1 voetbalclub gaan was dus op verjaardagen ging het bijna nooit over voetbal behalve de actuele topwedstrijden tijdens mijn jeugd dus dat is gewoon voor mijn tijd.
Maar de 'nice to know' zaken maken het leven juist zo leuk. Ik ben een verzamelbak van onnutte informatie, heel handig als je Triviant speelt, en zeer comfortabel als je naast iemand aan tafel moet zitten die eigenlijk niets te melden heeft.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als je nou met een paar anderen het eerste deel van de feyenoord historische helden maakt met alles wat belangrijk is over 1 persoon dan mag je me telefonisch overhoren zodat ik het niet kan terugzoeken!

Deal?
hahahaha, afgesproken.
Dan krijg je 10 vragen. Heb je er meer dan 9 goed dan ben je prima bij de tijd en kun je Moulijn en Feyenoord op juiste waarde schatten.
Heb je er meer dan 1 fout dan ga je een keer mee naar een thuiswedstrijd van Feyenoord zodat je les kan krijgen van Feyenoord zelf, en van te voren op varkenoord van een heleboel posters hier hahahahaha
Henny
 Henny - donderdag 05 januari 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Vandaar Wijnhard en Witzenhausen....
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:48 schreef Els het volgende:

[..]

Maar de 'nice to know' zaken maken het leven juist zo leuk. Ik ben een verzamelbak van onnutte informatie, heel handig als je Triviant speelt, en zeer comfortabel als je naast iemand aan tafel moet zitten die eigenlijk niets te melden heeft.
ja, dat nice to know info heb ik wat betreft MMA, maar dat is hier in Nederland nog niet zo doorgebroken dus daar heb ik zo weinig aan
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:53 schreef Henny het volgende:
Vandaar Wijnhard en Witzenhausen....
die moest ik opzoeken... moest ff wat moeilijks vinden
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja, dat nice to know info heb ik wat betreft MMA, maar dat is hier in Nederland nog niet zo doorgebroken dus daar heb ik zo weinig aan
ach, ook dat is voor iemand met een beetje algemene ontwikkeling best wel te doen... even een tip voor je: let op Edson Barboza. Dat gaat een topper worden! Nu vind ik Jose Aldo erg goed.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 januari 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:48 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hahahaha, afgesproken.
Dan krijg je 10 vragen. Heb je er meer dan 9 goed dan ben je prima bij de tijd en kun je Moulijn en Feyenoord op juiste waarde schatten.
Heb je er meer dan 1 fout dan ga je een keer mee naar een thuiswedstrijd van Feyenoord zodat je les kan krijgen van Feyenoord zelf, en van te voren op varkenoord van een heleboel posters hier hahahahaha
Hmmm... dan zit ik er wel aan vast he...
8 van de 10 goed en ik ben safe en je hebt een deal. Mijn geheugen was vroeger al niet al te best en hoe ik door school ben gekomen is me nog steeds een raadsel dus 2 weetjes zouden er zomaar doorheen kunnen glippen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 januari 2012 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 23:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Is van hanegem niet groter?
Die kende ik uiteraard wel en zien zij prestatiesnook veel vaker in de media voorbijkomen.
Niemand was groter dan Coen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 01:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Niemand was groter dan Coen!
ook weer veilig thuis gekomen....?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 januari 2012 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Hmmm... dan zit ik er wel aan vast he...
8 van de 10 goed en ik ben safe en je hebt een deal. Mijn geheugen was vroeger al niet al te best en hoe ik door school ben gekomen is me nog steeds een raadsel dus 2 weetjes zouden er zomaar doorheen kunnen glippen.
Voor Coen kwamen de mensen naar de Kuip. Ooit is er gezegd dat als Coen op de middencirkel een potje zou klaverjassen de Kuip ook vol zou zitten....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 januari 2012 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 01:01 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ook weer veilig thuis gekomen....?
Jazekers! Ondanks al die "relschoppers" voor de kuip!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 01:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jazekers! Ondanks al die "relschoppers" voor de kuip!
niet normaal he?!! vooral die ene die constant met een hoodie op rondliep... en maar foto's maken van de rellende menigte...
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 01:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jazekers! Ondanks al die "relschoppers" voor de kuip!
Aha, jij hebt het bestuur en de selectie ook gespot?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0155010