BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Henny
 Henny - donderdag 05 januari 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

die moest ik opzoeken... moest ff wat moeilijks vinden
Guilty without a reasonable doubt noemen ze dat in Amerika. Je bent een echte snavelgloryhuntert, zonder twijfel.
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 01:04 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

niet normaal he?!! vooral die ene die constant met een hoodie op rondliep... en maar foto's maken van de rellende menigte...
Ik besef dat je er de draak mee steekt, maar het viel me wel op, ja, al die hoodies, liefst nog met petje. Anonimiteit is een groot goed, maar dit was ook weer overdreven.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 januari 2012 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 01:07 schreef Els het volgende:

[..]

Ik besef dat je er de draak mee steekt, maar het viel me wel op, ja, al die hoodies, liefst nog met petje. Anonimiteit is een groot goed, maar dit was ook weer overdreven.
Het kwam in mijn geval meer door het weer, met mn petje en mn hoodie op blijft mn bril beter droog!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 januari 2012 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 01:06 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, jij hebt het bestuur en de selectie ook gespot?
Jazeker!
KKL
 KKL - donderdag 05 januari 2012 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 01:07 schreef Els het volgende:

[..]

Ik besef dat je er de draak mee steekt, maar het viel me wel op, ja, al die hoodies, liefst nog met petje. Anonimiteit is een groot goed, maar dit was ook weer overdreven.
het was koud, het was guur en de regen kwam met bakken naar beneden.

Maar goed het was allemaal heel erg indrukwekkend en prachtig met al het tuig van 'Hoek van Holland', 'de Varkenoordgroep'en 'Maasgebouwhoolies'.
KKL
 KKL - donderdag 05 januari 2012 - 08:47   quote  deeplink  
Dit is Feijenoord!
De band die ontstaat tussen mensen met dezelfde passie, of je nu arm of rijk bent, hoog geschoold of laag geschoold, werkt, leert of werkeloos bent, man of vrouw, blank, bruin, geel of zwart.
Wat voor een geloof je ook aanhangt op deze momenten maakt dat geen ene zak uit dan geldt er maar één ding: We hebben allemaal een rood wit hart en maar 1 geloof en dat is FEIJENOORD en dat is onze familie.
Een familie om trots op te zijn!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2012 door KKL --
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 05 januari 2012 - 08:47   quote  deeplink  
en wat is er nu over 2 dagen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 08:47 schreef Marco12345 het volgende:
en wat is er nu over 2 dagen?
? wat bedoel je?
KKL
 KKL - donderdag 05 januari 2012 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 08:47 schreef Marco12345 het volgende:
en wat is er nu over 2 dagen?
Een nieuwe 'actie' van de Groene Haas.

Ijsselmeervogels - Feyenoord
tomson
 tomson - donderdag 05 januari 2012 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 08:47 schreef KKL het volgende:
Dit is Feijenoord!
De band die ontstaat tussen mensen met dezelfde passie, of je nu arm of rijk bent, hoog geschoold of laag geschoold, werkt, leert of werkeloos bent, man of vrouw, blank, bruin, geel of zwart.
Wat voor een geloof je ook aanhangt op deze momenten maakt dat geen ene zak uit dan geldt er maar één ding: We hebben allemaal een rood wit hart en maar 1 geloof en dat is FEIJENOORD en dat is onze familie.
Een familie om trots op te zijn!

[ filmpje ]
Prachtig filmpje,kippenvel !
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 januari 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 08:43 schreef KKL het volgende:

[..]

het was koud, het was guur en de regen kwam met bakken naar beneden.

Maar goed het was allemaal heel erg indrukwekkend en prachtig met al het tuig van 'Hoek van Holland', 'de Varkenoordgroep'en 'Maasgebouwhoolies'.
vergeet niet spelers, directie en jan met de pet en sjaal :)
KKL
 KKL - donderdag 05 januari 2012 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vergeet niet spelers, directie en jan met de pet en sjaal :)
Ons groepie heb nog lekker staan ouwehoeren met Martin van Geel en zijn vrouw.

Leuk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 januari 2012 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 09:53 schreef KKL het volgende:

[..]

Ons groepie heb nog lekker staan ouwehoeren met Martin van Geel en zijn vrouw.

Leuk.
ja ik hoorde t. Zo kan t ook he.
KKL
 KKL - donderdag 05 januari 2012 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 09:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja ik hoorde t. Zo kan t ook he.
Het was iig grote klasse dat iedereen van Feyenoord nu wel aanwezig was en ook nog op tijd.
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vergeet niet spelers, directie en jan met de pet en sjaal :)
Ik dacht dat hij die bedoelde met die Maasgebouwhoolie's.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 januari 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 22:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

tjah, om de vergelijking een beetje te trekken, wie kent hier de volgende spelers en wat was hun grootste prijs (zonder het eerst op te zoeken):

Wijnhard & Witzenhausen
tja zet de volgende keer dan ook de voornaam erbij.
het is immers niet zo heel moeilijk om de grootste club icoonen van welke nederlandse club dan ook op te noemen...
maar ik begrijp dat jecals clubloze voetballiefhebber(wat overigens niet bestaat )verders geen interesse heb voor de nostalgie.
bekijk eens de namen van stadions is misschien een begin,of bepaalde tribunes..
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 08:47 schreef KKL het volgende:
Dit is Feijenoord!
De band die ontstaat tussen mensen met dezelfde passie, of je nu arm of rijk bent, hoog geschoold of laag geschoold, werkt, leert of werkeloos bent, man of vrouw, blank, bruin, geel of zwart.
Wat voor een geloof je ook aanhangt op deze momenten maakt dat geen ene zak uit dan geldt er maar één ding: We hebben allemaal een rood wit hart en maar 1 geloof en dat is FEIJENOORD en dat is onze familie.
Een familie om trots op te zijn!

[ filmpje ]
Helamaal geweldig, maar ik blijf mijn bedenkingen hebben om dat gevoel dan te willen symboliseren met "de groene haas". Wie heeft dat verzonnen? Had voor mijn part de gele pinguin of de blauwe goudvis gedaan, maar niet die vreemde haas met bloeddoorlopen ogen in een dwangbuis. Of is er iemand die mij voor eens en altijd kan uitleggen wat hiervan de logica is?
MMM
 MMM - donderdag 05 januari 2012 - 11:19   quote  deeplink  
http://www.degroenehaas.nl/
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Bedankt! Zegt ook lekker veel die site! Roept bij mij het Millennium-gevoel op: je verwacht dat de wereld vergaat en er gebeurt vervolgens helemaal NIETS!

P.S. ben overigens nog steeds blij dat er geen rottigheid is geweest gisteren!
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 11:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Bedankt! Zegt ook lekker veel die site! Roept bij mij het Millennium-gevoel op: je verwacht dat de wereld vergaat en er gebeurt vervolgens helemaal NIETS!

P.S. ben overigens nog steeds blij dat er geen rottigheid is geweest gisteren!
En ben je ook blij dat de wereld niet vergaan is?
MMM
 MMM - donderdag 05 januari 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Mijn bericht was niet als reactie op jou bericht. Meer om aan te geven dat ze weer aan het aftellen zijn.
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 11:24 schreef Els het volgende:

[..]

En ben je ook blij dat de wereld niet vergaan is?
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel? En wat vind jij dan van "de groene haas" als symbool voor het legioen? Spreekt jou dat wel aan dan en zo ja waarom dan?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 januari 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Alle geledingen binnen en rondom Feyenoord waren gezamenlijk bij de herdenking van Coen aanwezig. Ontspannen en compliment voor de organisatoren.
Het zet de laatste alinea van Gudde's Nieuwjaarstoespraak in een verwachtingsvol daglicht.
Els
 Els - donderdag 05 januari 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 11:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel wat ik bedoel? En wat vind jij dan van "de groene haas" als symbool voor het legioen? Spreekt jou dat wel aan dan en zo ja waarom dan?
Ik heb het niet verzonnen, en het maakt me ook niet uit. Ik kan me voorstellen dat een aantal supporters zich door een de beleidsmaatregelen geknecht voelen. Het vervelende is dat de waarheid zoals zo vaak weer in het midden ligt. Als voorbeeld de spandoeken en andere supportersuitingen. Ik ben van mening dat Feyenoord zelf mag bepalen wat er in hun eigen stadion wel en niet mag. Ik vind ook dat je bepaalde ludieke acties moet toestaan. En dat mensen tegenwoordig wel heel erg snel op hun teentjes getrapt zijn. De plastic hamers tegen Ajax vind ik smakeloos, een spandoek waarbij Enschede in Duitsland ligt, vind ik geen probleem.
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 11:46 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb het niet verzonnen, en het maakt me ook niet uit. Ik kan me voorstellen dat een aantal supporters zich door een de beleidsmaatregelen geknecht voelen. Het vervelende is dat de waarheid zoals zo vaak weer in het midden ligt. Als voorbeeld de spandoeken en andere supportersuitingen. Ik ben van mening dat Feyenoord zelf mag bepalen wat er in hun eigen stadion wel en niet mag. Ik vind ook dat je bepaalde ludieke acties moet toestaan. En dat mensen tegenwoordig wel heel erg snel op hun teentjes getrapt zijn. De plastic hamers tegen Ajax vind ik smakeloos, een spandoek waarbij Enschede in Duitsland ligt, vind ik geen probleem.
Volgens mij zijn die spandoeken het probleem niet, al is het natuurlijk erg lullig als je daar veel tijd en ook geld in hebt gestoken en ze vervolgens worden verwijderd of niet eens toegelaten. En "Ferrader" vond ik persoonlijk een voorbeeld van hoe het niet moet d.w.z. die had je als Feyenoord zijnde toch gewoon kunnen toestaan!

Probleem van de Varkenoordgroep en m.i. nu ook van de mensen achter DHIG is dat ze het bestuur van alles verwijten, terwijl het bestuur voor zover ik kan inschatten (o.b.v. berichten van zowel Feyenoord als bijvoorbeeld de publicaties van de Varkenoordgroep) weldegelijk goed bezig is. Protesten, zeker als ze met geweld gepaard gaan, schaden m.i. dus die ontwikkeling en daarmee Feyenoord. Maar nogmaals, mogelijk ontbreekt het mij aan informatie (lees feiten) die het tegendeel bewijzen ...

Met DHIG is er m.i. van alles gesuggereerd (o.a. acties bij/tegen Gudde) die ook maar zo zouden kunnen leiden tot ongewenste acties van personen die gelinkt worden aan Feyenoord. Hopelijk blijft het net als gisteren respectvol en geweldloos, maar helemaal gerust ben ik daar (nog) niet op.

En of ze het nou DHIG, DPIG (De Pinguin Is Geel) of DGIB (De Goudvis Is Blauw) noemen zal mij verder ook worst zijn, behalve als ik het gevoel krijg dat de mensen erachter menen namens het hele Legioen te opereren. Want dan zou het fijn zijn als ze een uiting kiezen waarmee het grootste deel van Het Legioen zich ook kan identificeren. En met DHIG vraag ik me dat ten zeerste af.

Morgen is er weer een DHIG-dag, dus we gaan het wel meemaken. I rest my case!
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 05 januari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:07 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die spandoeken het probleem niet, al is het natuurlijk erg lullig als je daar veel tijd en ook geld in hebt gestoken en ze vervolgens worden verwijderd of niet eens toegelaten. En "Ferrader" vond ik persoonlijk een voorbeeld van hoe het niet moet d.w.z. die had je als Feyenoord zijnde toch gewoon kunnen toestaan!

Probleem van de Varkenoordgroep en m.i. nu ook van de mensen achter DHIG is dat ze het bestuur van alles verwijten, terwijl het bestuur voor zover ik kan inschatten (o.b.v. berichten van zowel Feyenoord als bijvoorbeeld de publicaties van de Varkenoordgroep) weldegelijk goed bezig is. Protesten, zeker als ze met geweld gepaard gaan, schaden m.i. dus die ontwikkeling en daarmee Feyenoord. Maar nogmaals, mogelijk ontbreekt het mij aan informatie (lees feiten) die het tegendeel bewijzen ...

Met DHIG is er m.i. van alles gesuggereerd (o.a. acties bij/tegen Gudde) die ook maar zo zouden kunnen leiden tot ongewenste acties van personen die gelinkt worden aan Feyenoord. Hopelijk blijft het net als gisteren respectvol en geweldloos, maar helemaal gerust ben ik daar (nog) niet op.

En of ze het nou DHIG, DPIG (De Pinguin Is Geel) of DGIB (De Goudvis Is Blauw) noemen zal mij verder ook worst zijn, behalve als ik het gevoel krijg dat de mensen erachter menen namens het hele Legioen te opereren. Want dan zou het fijn zijn als ze een uiting kiezen waarmee het grootste deel van Het Legioen zich ook kan identificeren. En met DHIG vraag ik me dat ten zeerste af.

Morgen is er weer een DHIG-dag, dus we gaan het wel meemaken. I rest my case!
WZRW? Wij Zijn Rood Wit dan maar?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 januari 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Overmorgen toch?
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:31 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

WZRW? Wij Zijn Rood Wit dan maar?
Dàt is een goeie suggestie! Als ik jou was zou ik de url meteen claimen!
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:
Overmorgen toch?
Je hebt gelijk. Ik kan niet wachten ;-P
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 05 januari 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Dàt is een goeie suggestie! Als ik jou was zou ik de url meteen claimen!
Haha. Wil me niet teveel verantwoordelijkheden op de hals halen.
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:37 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Haha. Wil me niet teveel verantwoordelijkheden op de hals halen.
NTVODH is ook een suggestie ;-P
FR010VL
 FR010VL - donderdag 05 januari 2012 - 14:42   quote  deeplink  
De Pinguin Is Geel ik herhaal De Pinguin Is Geel
JanM
 JanM - donderdag 05 januari 2012 - 18:40   quote  deeplink  
paashaas_lime_groen.jpg
KKL
 KKL - maandag 09 januari 2012 - 10:44   quote  deeplink  
P1300483-610x457.jpg
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
Wat is er over 18 dagen, 21 uur en 42 minuten?
KKL
 KKL - maandag 09 januari 2012 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:18 schreef JanM het volgende:
Wat is er over 18 dagen, 21 uur en 42 minuten?
moet ik alles hier voorkaauwen???

laatste training voor de Klassieker!
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:21 schreef KKL het volgende:

[..]

moet ik alles hier voorkaauwen???

laatste training voor de Klassieker!
Spannend! Misschien kun je me dan ook nog één keer uitleggen wat dat met DHIG te maken heeft?
KKL
 KKL - maandag 09 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Spannend! Misschien kun je me dan ook nog één keer uitleggen wat dat met DHIG te maken heeft?
DHIG.......dat is voor iedereen persoonlijk verschillend.

denk daar maar een over na.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 09 januari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Spannend! Misschien kun je me dan ook nog één keer uitleggen wat dat met DHIG te maken heeft?
DHIG is gewoon een gekozen code naam geweest om de mensen te laten nadenken over hoe en wat (denk ik). Het opwekken van de nieuwsgierigheid. Het doel van DHIG is volgens mijhet Feyenoord gevoel/trots weer meer naar buiten toe uit te dragen en neemt hierin het voortouw (Lees: geeft het goede voorbeeld).
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 11:23 schreef KKL het volgende:

[..]

DHIG.......dat is voor iedereen persoonlijk verschillend.

denk daar maar een over na.
Het is toch gewoon de manier waarop je Feyenoord beleefd?
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Zo beleef ik het iig niet!

paashaas_lime_groen.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 15:29 schreef JanM het volgende:
Zo beleef ik het iig niet!

[ afbeelding ]
ah, naast Babovic bewonder je nu ook dat gekleurde konijn?
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 15:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ah, naast Babovic bewonder je nu ook dat gekleurde konijn?
Als jij dat fijn vindt!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 16:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Als jij dat fijn vindt!
hahahaha ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 13:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is toch gewoon de manier waarop je Feyenoord beleefd?
Dat denk ik ook, en om mensen over bepaalde Feyenoordzaken tot denken te zetten en zo saamhorigheid te kweken. Vind het prima dan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, en om mensen over bepaalde Feyenoordzaken tot denken te zetten en zo saamhorigheid te kweken. Vind het prima dan.
yup.
van geil
 van geil - maandag 09 januari 2012 - 20:33   quote  deeplink  
al zo lang groen,,,,,,,
arm beestje,,stop toch n vinger in je keel
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 januari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Rijpt wat langzaam.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 januari 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2012 - 20:36 schreef Stylzz het volgende:
Rijpt wat langzaam.
net als goeie wijn?
piet
 piet - dinsdag 10 januari 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Sluit je aan bij De Feijenoorder!
@ | Nieuws | 10-01-2012 | 17:48 | Link | Plaats Reactie

We schreven het op 1 januari 2012 al: 12 wordt ons jaar! En hoewel het jaar 2012 pas anderhalve week oud is, hebben we een vliegende start gemaakt: op woensdagavond 4 januari 2012 organiseerden De Feijenoorder in samenwerking met De Groene Haas een meer dan indrukwekkende herdenking voor Coen Moulijn en al die andere Feijenoorders met het wakend oog op ons gericht. Nog geen drie dagen later stond de volgende activiteit van De Feijenoorder op het programma: de Kwibus naar Spakenburg. Andermaal een groot succes.

De toon is gezet, 12 wordt ons jaar. Er gaan nog vele mooie activiteiten volgen. Voor Feijenoorders, Door Feijenoorders. En om de activiteiten in de toekomst tot een nog groter succes te maken, willen wij elke Feijenoorder de kans bieden zich bij ons aan te sluiten. Hand in Hand. Kameraden!

Achter de schermen wordt er door De Feijenoorder en De Groene Haas momenteel hard gewerkt aan het optuigen van een structuur waarbij het mogelijk is dat elke betrokken Feijenoorder zich aansluit bij De Feijenoorder. Wij hopen binnen enkele weken met meer informatie te komen, zowel via deze website als via een nieuwsbrief.

Meld je via het formulier in de menubalk aan de rechterzijde, op de site van De Feijenoorder, aan voor de nieuwsbrief of neem HIER contact met ons op voor vragen, opmerkingen of om je hulp aan te bieden. Elke e-mail zal zoals gewoonlijk beantwoord worden, hoewel dat deze week wel enkele dagen kan duren, aangezien de redactie van De Feijenoorder morgen naar Spanje vliegt om het trainingskamp van Feyenoord in Marbella bij te wonen.

bron: FRFC1908

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0150120