|
|
van geil
|
|
|
loopt die haas nou nooit ns een blauwtje???? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stond onderaan,ik wilde m niet van de pagina laten slippen..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: de gekkehazenziekte is uitgebroken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
omgekomen,,:( op weg naar t cafe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over hazen gesproken ti's weer bijna Pasen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@degroenehaas: MAYDAY,MAYDAY op 4 december verlaten de hazen het knollenland de haas is groen ik herhaal de haas is groen #DHIG #dehaasisgroen #feyenoord
@degroenehaas: REMEMBER,REMEMBER, THE 4TH OF DECEMBER de haas is groen ik herhaal de haas is groen #DHIG #feyenoord #dehaasisgroen #FEYpsv |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
4 december 2011 Feyenoord-PSV. YNWA voor Djee. Not forgotten 《☆》 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Puur mijn eigen associatie. Wat de groene haas van plan is weet ik ook niet he :) Misschien morgen wel weer een verassing van de haas ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 november 2013 - 23:36 schreef tomson het volgende:[..] Puur mijn eigen associatie. Wat de groene haas van plan is weet ik ook niet he :) Misschien morgen wel weer een verassing van de haas ? ik begreep m niet...:) maar ben er morgen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Das waar ook haha.. Had ik moeten weten want de 3e ga ik naar sodom en gomorra, nitro circus in de ziggodome :D |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Welk vak zit je te geilen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Varkenoord dan maar zeker? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: gvd weer een oud kudt topic, pleurde zowat van mijn stoel bij het lezen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
SIN-TER-KLAAS HOO-LI-GAN!
Als de meeste mensen nog snel de laatste inkopen doen voor Sinterklaas, verzamelt op zaterdag 4 december 1999 een bonte stoet Feijenoorders op Rotterdam Centraal. Het zijn er zon vierhonderd en ze zijn boos. Boos op al die overbodige combiregelingen waar ze mee geconfronteerd worden. Hoogste tijd dus om in aanloop naar Sparta-uit die avond een duidelijk statement te maken.
Onder aanvoering van een als Feijenoorder verklede Sinterklaas komt de stoet in beweging. Op naar Spangen. Het gezang is duidelijk: Jorien, we zijn de combi zat!. In de stromende regen is er behalve gezang ook de nodige ouderwetse voetbalhumor en spontane sit down-acties op bijvoorbeeld de Beukelsdijk.
Als zelfs een aantal hagelbuien zijn getrotseerd komt de bestemming in zicht: Het Kasteel. Eenmaal bij het stadion aangekomen probeert een deel de hoofdingang van het stadion te bestormen, maar de Sint heeft alles prima in de gaten en zorgt ervoor dat dit probleem snel opgelost wordt. Bij het bezoekersvak lukt het een grote groep wel om zonder kaarten of met kaarten voor een ander vak binnen te komen.
Een duidelijk statement. De combi is in veel gevallen even vervelend als onnodig. Droevig is het wel om te constateren dat er nu -precies veertien jaar later- weinig is veranderd: nog immer wordt bij vele uitwedstrijden compleet onnodig een verplichte combiregeling opgelegd. En de Sinterklaas van die dag? Die is uiteraard lid van Vereeniging De Feijenoorder!
|
|
|
|