BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hij snapt t toch niet, wij moeten hem nu gaan overtuigen te accepteren wat andere mensen bedacht hebben.. KOEKOEK!
Zoals je al aangaf, het helpt zichzelf om zeep hier.

Wij hoeven Boudewijn nergens van te overtuigen, hij blaat ineens over Het Feyenoord Gevoel in de topictitel. Zolang wij Feyenoorders weten waar het enigszins over gaat, laat ons de discussie voeren. Net als in het vorige topic wat hij sloot. Maar meneer is kortzichtig, slecht van geheugen, en bovenal Ajacied. Misschien beter een Ajax-forum te beginnen, dan begrijp je er hopelijk wat van.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nogmaals je moet eens kijken naar wedstrijden, weet je hoeveel uit-shirts groen zijn geweest?
hoe moet een normaal iemand dat nou weten dat dat met Rotterdam te maken heeft? Elke club heeft een andere kleur als uitshirt... en wisselt soms per seizoen
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jij snapt er werkelijk geen reet van.
Een mod die zich met de inhoud gaat bezig houden, tssk tssk.
Alsof meneer de Knecht het verzonnen heeft.
zie mijn post over vijandigheid
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Doe ff googlen op de groene haas. Het heeft alles met Feyenoord te maken, alleen wat moet nog blijken. T komt tot zn climax op 4-01.

En jij, jij bent gewoon suf.
dat had ik gedaan op het moment dat de kreet als eerste op het forum kwam. Er was HELEMAAL NIETS over te vinden. Ja, nu wel ja... door die posts. Ze komen zelfs hier op het forum terecht. Maar dat is hetzelfde als ik een topic begin over de paarse zwaluw. Uiteindelijk is het wel te vinden in Google.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, er zullen in Appelscha ook best supporters van RKC te vinden zijn. Maar ik wil er best een flesje wijn op zetten dat er procentueel gezien in Appelscha (geen idee waar het ligt eigenlijk - ik noemde maar iets) zeker 4 clubs boven Feyenoord zullen uitkomen qua supporters t/m 20 jaar.

Voordat je uberhaupt gevoel voor een club kunt krijgen moet je eerst successen met die club kennen. Je kan niet uit het niets denken van 'ik ga nu het gevoel van Feyenoord krijgen'. Zonder successen zul je nooit nieuwe fans erbij krijgen die over tijd het echte gevoel zullen herkennen in zichzelf.

Had je 5 jaar geleden buiten Twente of Alkmaar iemand gevraagd of ze Twente of AZ fan waren, dan hadden ze je raar aangekeken. Tegenwoordig is dat wel anders.

Mijn punt is dat wil je met het stukje iets bereiken, dan moeten alle echte Feyenoorders niet steeds zo vijandig staan tegenover andere mensen die het gevoel nog niet hebben. En ZEKER niet met zo'n (voor mij) belachelijk verzonnen kreet als 'de groene haas' op de proppen komen.
Oh ja, 4 clubs boven Feyenoord? Ajax, PSV, AZ en Twente zeker? Vooral de laatste 2 (en PSV ook eigenlijk) zijn locatie gebonden. Joden en Feyenoorders heb je overal. En of je nou in Wieringerwerf woont, waar je eerder geacht wordt voor Heerenveen te zijn, of zelfs uit Kerkrade komt, er zijn altijd mensen die voor Feyenoord kiezen.

En dat 'alle echte Feyenoorders vijandig zijn' tegen zogenaamde nieuwelingen, is bullshit. Lees je eens in man. Je hebt werkelijk geen idee waar het over gaat.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 17:00   quote  deeplink  
(ik ben ff eten - zal vanavond laat weer reageren op nog wat voorstaande posts)

maar ga zelf eerst eens te rade over hoe je nieuwe supporters/fans wilt trekken die het gevoel (nog) NIET hebben. (oftewel... probeer mensen zoals mij te overtuigen ipv meteen als Ajax fan af te serveren)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door Boudewijn --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 december 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Er gebeurt hier hetzelfde als waar die groene haas gasten van beticht worden, geloof ik.
Ik haak af.
Groeten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:00 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Oh ja, 4 clubs boven Feyenoord? Ajax, PSV, AZ en Twente zeker? Vooral de laatste 2 (en PSV ook eigenlijk) zijn locatie gebonden. Joden en Feyenoorders heb je overal. En of je nou in Wieringerwerf woont, waar je eerder geacht wordt voor Heerenveen te zijn, of zelfs uit Kerkrade komt, er zijn altijd mensen die voor Feyenoord kiezen.

En dat 'alle echte Feyenoorders vijandig zijn' tegen zogenaamde nieuwelingen, is bullshit. Lees je eens in man. Je hebt werkelijk geen idee waar het over gaat.
Klopt. Er zijn maar 2 clubs met landelijke uitstraling, Feyenoord en Ajax. Zo is het nu en zo zal het blijven. Puur vanwege de enorme potentie en achterban van beide clubs. Zelfs PSV heeft die landelijke uitstraling nooit echt gehad. Clubs als Twente en AZ groeien onvermijdelijk tegen datzelfde plafond aan, waar PSV ook tegenaan zat en zit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:01 schreef FR-Henk het volgende:
Er gebeurt hier hetzelfde als waar die groene haas gasten van beticht worden, geloof ik.
Ik haak af.
Groeten.
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:57 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Misschien beter een Ajax-forum te beginnen, dan begrijp je er hopelijk wat van.
Te makkelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, er zullen in Appelscha ook best supporters van RKC te vinden zijn. Maar ik wil er best een flesje wijn op zetten dat er procentueel gezien in Appelscha (geen idee waar het ligt eigenlijk - ik noemde maar iets) zeker 4 clubs boven Feyenoord zullen uitkomen qua supporters t/m 20 jaar.

Voordat je uberhaupt gevoel voor een club kunt krijgen moet je eerst successen met die club kennen. Je kan niet uit het niets denken van 'ik ga nu het gevoel van Feyenoord krijgen'. Zonder successen zul je nooit nieuwe fans erbij krijgen die over tijd het echte gevoel zullen herkennen in zichzelf.

Had je 5 jaar geleden buiten Twente of Alkmaar iemand gevraagd of ze Twente of AZ fan waren, dan hadden ze je raar aangekeken. Tegenwoordig is dat wel anders.

Mijn punt is dat wil je met het stukje iets bereiken, dan moeten alle echte Feyenoorders niet steeds zo vijandig staan tegenover andere mensen die het gevoel nog niet hebben. En ZEKER niet met zo'n (voor mij) belachelijk verzonnen kreet als 'de groene haas' op de proppen komen.
Ze hadden het van alles kunnen noemen, dus dat is speculeren. Maar jij begint een discussie en laat daarin duidelijk je afkeer voor Feyenoord merken. Is niet de geschikte plaats om te doen. En waar baseer je nou op dat wij vijandig zijn tegenover andere mensen, snap ik niet?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:00 schreef Boudewijn het volgende:
(ik ben ff eten - zal vanavond laat weer reageren op nog wat voorstaande posts)

maar ga zelf eerst eens te rade over hoe je nieuwe supporters/fans wilt trekken die het gevoel (nog) NIET hebben. (oftewel... probeer mensen zoals mij te overtuigen ipv meteen als Ajax fan af te serveren)
Je bent het toch? Dus (als jij dat zo ziet) serveren we je af. En nieuwe supporters komen er altijd. Het gaat om de mentaliteit die heerst bij een persoon, die enigszins past bij Feyenoord. Succes supporters heeft elke club nodig, maar de 'ekte ekte' supporters krijg je er ook altijd bij.

Nogmaals, lees je in, en lul niet zo dom.

Dit is het laatste wat ik erover ga zeggen om een moderator ervan te overtuigen wat er speelt bij Feyenoord. Bekijk het.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Te makkelijk.
True.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ehm, wie buiten Rotterdam weet in godsnaam nou dat Rotterdam zo'n simpele groene vlag heeft? Zet er dan een logo in ofzo ;)

Maar ik heb nog nooit de kleur groen in combinatie met Feyenoord gezien dus die vlag zal al wel honderden jaren bestaan maar blijkbaar is dat voor de niet-Rotterdammer nog nooit overgekomen?!
Simpel???? het zijn geen 3 kruisjes ofzo hoor..

Arms_Rotterdam.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat had ik gedaan op het moment dat de kreet als eerste op het forum kwam. Er was HELEMAAL NIETS over te vinden. Ja, nu wel ja... door die posts. Ze komen zelfs hier op het forum terecht. Maar dat is hetzelfde als ik een topic begin over de paarse zwaluw. Uiteindelijk is het wel te vinden in Google.
Helemaal niet..waar denk je dat ik het vandaan had.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hoe moet een normaal iemand dat nou weten dat dat met Rotterdam te maken heeft? Elke club heeft een andere kleur als uitshirt... en wisselt soms per seizoen
Het raakt tijd dat de gayparade bij jullie sponsor gaat worden. Kom ik vragen aan jouw wat rose met ajax te maken heeft.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Helemaal niet..waar denk je dat ik het vandaan had.
Nb met link zelfs.
http://forum.headliner.nl/topic-24125/#714026
Én gewoon sluiten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Topic starter titel ff wijzigen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Ti's een echte hè die Boudewijn ?

Edit: Onzin deponeren en vluchtgedrag vertonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:10 schreef Stylzz het volgende:
Topic starter titel ff wijzigen
Eens, go Roel!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Ik denk dat sowieso dat specifieke gevoel nog dateerd uit de jaren 80 begin 90..
onder die paar duizend (hooguit 5000) die er nog trouw zaten...
Het legioen is heus niet door alle jaren heen zou trouw geweest..
Ook bij ons heb je succes supporters geloof mij maar...
Ik begrijp het gevoel van de achterban van de groene haas,maar ik begrijp ook
dat juist dat gevoel erg gedatteerd is...
Het lijkt mij beter dat het 1 voor allen is en allen voor 1..
Het maakt mij geen reet uit of iemand nu munten heeft of niet ,als alles en iedereen
maar het beste voor heeft met Feyenoord...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door Leon FR1908 --
bjorn
 bjorn - zaterdag 17 december 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, er zullen in Appelscha ook best supporters van RKC te vinden zijn. Maar ik wil er best een flesje wijn op zetten dat er procentueel gezien in Appelscha (geen idee waar het ligt eigenlijk - ik noemde maar iets) zeker 4 clubs boven Feyenoord zullen uitkomen qua supporters t/m 20 jaar.

Voordat je uberhaupt gevoel voor een club kunt krijgen moet je eerst successen met die club kennen. Je kan niet uit het niets denken van 'ik ga nu het gevoel van Feyenoord krijgen'. Zonder successen zul je nooit nieuwe fans erbij krijgen die over tijd het echte gevoel zullen herkennen in zichzelf.

Had je 5 jaar geleden buiten Twente of Alkmaar iemand gevraagd of ze Twente of AZ fan waren, dan hadden ze je raar aangekeken. Tegenwoordig is dat wel anders.

Mijn punt is dat wil je met het stukje iets bereiken, dan moeten alle echte Feyenoorders niet steeds zo vijandig staan tegenover andere mensen die het gevoel nog niet hebben. En ZEKER niet met zo'n (voor mij) belachelijk verzonnen kreet als 'de groene haas' op de proppen komen.
Dat je succes moet kennen voordat je supporter word van een club is onzin,Ik ben sinds 2006 supporter van Feyenoord, dus heb helemaal geen goede tijden van Feyenoord meegemaakt.Hoe zouden clubs als Almere city fans kunnen hebben dan als het bepaald word door succes?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

Het maakt mij geen reet uit of iemand nu munten heeft of niet ,als alles en iedereen
maar het beste voor heeft met Feyenoord...
Precies.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 17 december 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:38 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Een gebeurtenis die nog moet komen!
Misschien dat de 'echte feyenoorders' op die gebeurtenis allemaal in een groen hazenpak zullen verschijnen, maar dan heeft de groene haas nog steeds niets met de inhoud te maken.

Alsof meneer Jan de Knecht bij zichzelf dacht... ik moet iets ludieks verzinnen, laat ik maar een groene haas kiezen en dan vooraf een paar stukjes de deur uit doen zodat ze na 4 januari die groene aandachtstrekker allang zijn vergeten.
Het stuk gaat over de 'echte feyenoorders'. Bij mijn weten (maar ben geen expert) heeft Feyenoord nog nooit iets met een haas gehad of de kleur groen. Dus historisch gezien heeft een groene haas helemaal niets met Feyenoord te maken en heeft het dus al helemaal niets met de echte feyenoorder te maken!

Dat het eventuele Feyenoord gevoel er niet meer is heeft niets met het bestuur/directie te maken maar wel met de prestaties van het elftal. Waarom zou een jonge gast uit Appelscha nou Feyenoord supporter worden? Ikzelf (32) kan met moeite herinneren dat Feyenoord ooit voor het echie in Europa meedeed, laat staan iemand die nog 20 moet worden.
Beetje jammer dat je je niet kunt herinneren wanneer Feyenoord voor het echie mee deed in Europa(zal hier niet beginnen over selectief geheugenverlies en zo). Welke club heeft als laatste een europese beker gewonnen? Hoe lang is dat geleden? Precies. Ook iemand die nog 20 moet worden kan zich dat dus herinneren.

Voor wat betreft jouw reactie over de pennenvrucht kan ik je wel gelijk geven. Veel mensen die niet weten wat de groene haas precies inhoud lachen zich een breuk vanwege het gekozen symbool( haas zou hooguit te maken kunnen hebben met hun woning = leger om het duidelijk te maken). Maar als je begrip wilt kweken met bovenstaand stukje zou je net even iets meer vrij moeten geven dan nu zodat het voor iedereen begrijpelijk wordt en niet voor het selecte groepje dat al op de hoogte is.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:00 schreef Boudewijn het volgende:
(ik ben ff eten - zal vanavond weer reageren op nog wat voorstaande posts)

eens
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 december 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk dat sowieso dat specifieke gevoel nog dateerd uit de jaren 80 begin 90..
onder die paar duizend (hooguit 5000) die er nog trouw zaten...
Het legioen is heus niet door alle jaren heen zou trouw geweest..
Ook bij ons heb je succes supporters geloof mij maar...
Ik begrijp het gevoel van de achterban van de groene haas,maar ik begrijp ook
dat juist dat gevoel erg gedatteerd is...
Het lijkt mij beter dat het 1 voor allen is en allen voor 1..
Het maakt mij geen reet uit of iemand nu munten heeft of niet ,als alles en iedereen
maar het beste voor heeft met Feyenoord...
Ben het hier erg mee eens.
Vond het hierboven van verschillende kanten behoorlijk mis gaan. En veel miscommunicatie. Leek wel of Boudewijn een bestuurder/machthebber is.
Of zijn er nog meer groene hazen?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bosi, wanneer ga je ons vertellen wat het inhoud? Jij weet er meer van.
Deze post over het hoofd gezien..

Maar ik weet er niet specifiek meer van T, in geen geval. Ik volg iig de ontwikkelingen, maar wat er precies gaat gebeuren weet ik niet.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 18:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Deze post over het hoofd gezien..

Maar ik weet er niet specifiek meer van T, in geen geval. Ik volg iig de ontwikkelingen, maar wat er precies gaat gebeuren weet ik niet.
Deze ingezonden brief vertelt het verhaal ook niet.
Er zit wel een punt in als je even door het gal heen kan lezen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 18:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Deze ingezonden brief vertelt het verhaal ook niet.
Er zit wel een punt in als je even door het gal heen kan lezen.
Dat zeker. Maar had tegelijkertijd ook 'meer' verwacht van het selecte groepje. Jammer dat er dan weer zo'n heel stuk gewijd wordt aan een heleboel blabla.

Maar idd, ze hebben een punt, wat ook in een alinea of 2 had gekund
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 18:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat zeker. Maar had tegelijkertijd ook 'meer' verwacht van het selecte groepje. Jammer dat er dan weer zo'n heel stuk gewijd wordt aan een heleboel blabla.

Maar idd, ze hebben een punt, wat ook in een alinea of 2 had gekund
mmmh?wat mij betreft is het verhaal juist tekort omdat specifieke gevoel over te brengen...maar ja,ga maar eens uitleggen hoe nasi goreng proeft aan iemand die dat nog nooit gegeten heeft?Wat dat betreft denk ik dat het hele verhaal overbodig is geworden..
Ik zou die mensen graag willen vertellen dat ze de herrinnering moeten koesteren want
vroeger komt nooit meer terug..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, er zullen in Appelscha ook best supporters van RKC te vinden zijn. Maar ik wil er best een flesje wijn op zetten dat er procentueel gezien in Appelscha (geen idee waar het ligt eigenlijk - ik noemde maar iets) zeker 4 clubs boven Feyenoord zullen uitkomen qua supporters t/m 20 jaar.

Voordat je uberhaupt gevoel voor een club kunt krijgen moet je eerst successen met die club kennen. Je kan niet uit het niets denken van 'ik ga nu het gevoel van Feyenoord krijgen'. Zonder successen zul je nooit nieuwe fans erbij krijgen die over tijd het echte gevoel zullen herkennen in zichzelf.

Had je 5 jaar geleden buiten Twente of Alkmaar iemand gevraagd of ze Twente of AZ fan waren, dan hadden ze je raar aangekeken. Tegenwoordig is dat wel anders.

Mijn punt is dat wil je met het stukje iets bereiken, dan moeten alle echte Feyenoorders niet steeds zo vijandig staan tegenover andere mensen die het gevoel nog niet hebben. En ZEKER niet met zo'n (voor mij) belachelijk verzonnen kreet als 'de groene haas' op de proppen komen.
Ik snap wel wat je zegt maar ben het om eerder genoemde redenen gewoon niet eens. Maakt ook niet uit.
De kreet "de haas is groen" doet recht aan dit topic, niet met de toevoeging het Feyenoord gevoel erachter. Wat mij betreft laat je het zo en gooi je hier ook geen slot op zoals met het vorige topic. Na 4 januari weten we meer.

ik wil die weddenschap wel met je aan. Ik zal kijken of er al onderzoek is gedaan, zo niet dan mag jij het doen ;)
Ik zal je vast mijn favoriete wijn doorgeven, kun je het alvast bestellen!!
Naam Domaine de Guillaman.
Hier kun je het bestellen: http://www.wijnvoorthuis.nl/default.aspx?productname=Domaine-de-Guillaman-Colombard-Ugni-Blanc&pagename=productdetails&pageid=178&productid=72&a_Wijnhuis=Domaine-de-Guillaman&att_6=220
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ze hadden het van alles kunnen noemen, dus dat is speculeren. Maar jij begint een discussie en laat daarin duidelijk je afkeer voor Feyenoord merken. Is niet de geschikte
Heb geen afkeer van Feyenoord, integendeel. Maar vind alleen dat de naar 'de groene haas' helemaal niets zegt over hetgene waar het stukje over gaat.

quote:
En waar baseer je nou op dat wij vijandig zijn tegenover andere mensen, snap ik niet?
Dat blijkt toch al uit enkelen hier die zeggen dat ik het niet zou snappen en dat ik maar naar het Ajax forum moet gaan? Blijkbaar mag ik niet mijn mening over de groene haas geven en dat ik de actie niet doeltreffend vind omdat waar het stukje over gaat totaal de plank mis slaat met zo'n naam.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:00 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Oh ja, 4 clubs boven Feyenoord? Ajax, PSV, AZ en Twente zeker? Vooral de laatste 2 (en PSV ook eigenlijk) zijn locatie gebonden. Joden en Feyenoorders heb je overal. En of je nou in Wieringerwerf woont, waar je eerder geacht wordt voor Heerenveen te zijn, of zelfs uit Kerkrade komt, er zijn altijd mensen die voor Feyenoord kiezen.
Zelfs hier in Den Bosch kom ik mensen tegen die voor Twente zijn. Dat zou 5 jaar geleden niet voor kunnen komen. Oftewel, Feyenoord verliest hun schare fans in het land bij de jongere generatie aan andere clubs die wel sucessen boeken.
Dan kun je die 'success' fans wel afschepen als geen 'echte' fans en dat die Feyenoord onwaardig zijn, maar die grote groep brengt wel geld in het laatje, steken andere mensen aan en uit die grote groep kan een kleine groep ontstaan die wel blijft hangen en een 'echte' fan wordt door dik en dun.

In het stukje tekst staat: "Het Feyenoord gevoel zoals dat er ooit was zal en mag nooit verloren gaan. Nooit! Ik zal daarvoor blijven vechten".
Nou, dat gaat dus wel gebeuren als er de komende jaren geen succes geboekt zal worden want dan hou je alleen nog maar oudjes over die het echte gevoel kennen of jongeren die het van hun vader geleerd hebben omdat het moest.
En nou kun je wel weer zeggen dat dat niet het geval is, maar ieder logisch nadenken mens weet dat als minder nieuwe fans bijkomen dan dat er weg gaan of te oud zijn geworden het steeds minder wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Heb geen afkeer van Feyenoord, integendeel. Maar vind alleen dat de naar 'de groene haas' helemaal niets zegt over hetgene waar het stukje over gaat.

[..]

Dat blijkt toch al uit enkelen hier die zeggen dat ik het niet zou snappen en dat ik maar naar het Ajax forum moet gaan? Blijkbaar mag ik niet mijn mening over de groene haas geven en dat ik de actie niet doeltreffend vind omdat waar het stukje over gaat totaal de plank mis slaat met zo'n naam.
Wel nee,ik weet allang waar je hart ligt maar ff wat anders..
Voor welke club is mevr Boudewijn?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Heb geen afkeer van Feyenoord, integendeel. Maar vind alleen dat de naar 'de groene haas' helemaal niets zegt over hetgene waar het stukje over gaat.

[..]

Dat blijkt toch al uit enkelen hier die zeggen dat ik het niet zou snappen en dat ik maar naar het Ajax forum moet gaan? Blijkbaar mag ik niet mijn mening over de groene haas geven en dat ik de actie niet doeltreffend vind omdat waar het stukje over gaat totaal de plank mis slaat met zo'n naam.
Die opmerking over 'naar het Ajax-forum' gaan, moet je maar niet te letterlijk nemen. Zit ook geen vijandigheid achter. Maar het feit dat jij vindt dat we 'JUIST jou' moeten overtuigen? Nee.

De actie loopt onder de kreeg 'De Haas Is Groen', vandaar de topictitel. Een code, geheim, etc. Niet dat het stuk over een groene haas gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zelfs hier in Den Bosch kom ik mensen tegen die voor Twente zijn. Dat zou 5 jaar geleden niet voor kunnen komen. Oftewel, Feyenoord verliest hun schare fans in het land bij de jongere generatie aan andere clubs die wel sucessen boeken.
Dan kun je die 'success' fans wel afschepen als geen 'echte' fans en dat die Feyenoord onwaardig zijn, maar die grote groep brengt wel geld in het laatje, steken andere mensen aan en uit die grote groep kan een kleine groep ontstaan die wel blijft hangen en een 'echte' fan wordt door dik en dun.

In het stukje tekst staat: "Het Feyenoord gevoel zoals dat er ooit was zal en mag nooit verloren gaan. Nooit! Ik zal daarvoor blijven vechten".
Nou, dat gaat dus wel gebeuren als er de komende jaren geen succes geboekt zal worden want dan hou je alleen nog maar oudjes over die het echte gevoel kennen of jongeren die het van hun vader geleerd hebben omdat het moest.
En nou kun je wel weer zeggen dat dat niet het geval is, maar ieder logisch nadenken mens weet dat als minder nieuwe fans bijkomen dan dat er weg gaan of te oud zijn geworden het steeds minder wordt.
nou dat gevoel is wat mij betreft verledentijd...
ik kan mensen op dit forum zo aanwijzen die weten wat ik bedoel ,maar daardoor
zou een tweestrijd ontstaan dat weet ik zeker dus dat laat ik maar achterwegen....

het is maar beter dat die groene haas word afgeschoten want bruin word
tie op dit forum en de meeste forums toch nooit en te nimmer meer...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je bent het toch? Dus (als jij dat zo ziet) serveren we je af. En nieuwe supporters komen er altijd. Het gaat om de mentaliteit die heerst bij een persoon, die enigszins past bij Feyenoord. Succes supporters heeft elke club nodig, maar de 'ekte ekte' supporters krijg je er ook altijd bij.

Nogmaals, lees je in, en lul niet zo dom.

Dit is het laatste wat ik erover ga zeggen om een moderator ervan te overtuigen wat er speelt bij Feyenoord. Bekijk het.
Als jij het stukje goed leest gaat het erom dat de schrijver(s) het Feyenoordgevoel missen omdat de directie het tegenwerkt. Mijn mening is dat zo'n gevoel alleen komt als je successen boekt zodat het hele stadion en niet alleen de harde kern helemaal gek wordt.

Zo'n gevoel komt echt niet als je wel vuurwerk mag afsteken en debielen die rotzooi trappen gewoon toelaat in het stadion. Ja, leuk voor de harde kern maar de rest heeft er alleen maar last van. Zo'n gevoel komt er alleen bij sportieve successen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zelfs hier in Den Bosch kom ik mensen tegen die voor Twente zijn. Dat zou 5 jaar geleden niet voor kunnen komen. Oftewel, Feyenoord verliest hun schare fans in het land bij de jongere generatie aan andere clubs die wel sucessen boeken.
Dan kun je die 'success' fans wel afschepen als geen 'echte' fans en dat die Feyenoord onwaardig zijn, maar die grote groep brengt wel geld in het laatje, steken andere mensen aan en uit die grote groep kan een kleine groep ontstaan die wel blijft hangen en een 'echte' fan wordt door dik en dun.

In het stukje tekst staat: "Het Feyenoord gevoel zoals dat er ooit was zal en mag nooit verloren gaan. Nooit! Ik zal daarvoor blijven vechten".
Nou, dat gaat dus wel gebeuren als er de komende jaren geen succes geboekt zal worden want dan hou je alleen nog maar oudjes over die het echte gevoel kennen of jongeren die het van hun vader geleerd hebben omdat het moest.
En nou kun je wel weer zeggen dat dat niet het geval is, maar ieder logisch nadenken mens weet dat als minder nieuwe fans bijkomen dan dat er weg gaan of te oud zijn geworden het steeds minder wordt.
Succes supporters heeft iedere club nodig, heb ik ook al eerder aangegeven. En zoals eerder werd aangedragen, alleen Ajax en Feyenoord hebben de echte landelijke uitstraling, waar ook daadwerkelijk mensen een seizoenkaart voor aanschaffen. Leuk voorbeeld wat je noemt over die gozert uit Den Bosch, maar die zal fan zijn; en niet elke keer naar Enschede rijden om de wedstrijd te zien (is een aanname, en voor mij onwaarschijnlijk, geen feit).
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Simpel???? het zijn geen 3 kruisjes ofzo hoor..

[ afbeelding ]
Dus je had net zo goed voor oranje en rood/geel kunnen kiezen.
Maargoed, doet er ook niet toe. Het is gewoon niet vreemd dat niemand buiten Rotterdam weet dat groen iets te maken zou hebben met Feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als jij het stukje goed leest gaat het erom dat de schrijver(s) het Feyenoordgevoel missen omdat de directie het tegenwerkt. Mijn mening is dat zo'n gevoel alleen komt als je successen boekt zodat het hele stadion en niet alleen de harde kern helemaal gek wordt.

Zo'n gevoel komt echt niet als je wel vuurwerk mag afsteken en debielen die rotzooi trappen gewoon toelaat in het stadion. Ja, leuk voor de harde kern maar de rest heeft er alleen maar last van. Zo'n gevoel komt er alleen bij sportieve successen.
Nu verwoord je het verkeerd Boudewijn, en als je zelf iets verder nadenkt zie dat zelf ook in.

En dat 'gevoel', heeft voor het overgrote deel Feyenoorders vrijwel niets te maken met sportieve successen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Helemaal niet..waar denk je dat ik het vandaan had.
nou, ik durf best van mezelf te zeggen dat ik beter met zoekmachines/internet om kan gaan dan 98% van Nederland, en ik had dat topic gesloten omdat er niets over te vinden was behalve hetzelfde stukje waar het over ging dus 'de groene haas' is blijkbaar puur en alleen hiervoor verzonnen.

En daarom vind ik het een slechte naam, ik zie de link met Feyenoord niet. Had het de rood/witte haas genoemd en ik had het helemaal begrepen!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dus je had net zo goed voor oranje en rood/geel kunnen kiezen.
Maargoed, doet er ook niet toe. Het is gewoon niet vreemd dat niemand buiten Rotterdam weet dat groen iets te maken zou hebben met Feyenoord.
Mooie generalisatie. "Niemand buiten Rotterdam".
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dus je had net zo goed voor oranje en rood/geel kunnen kiezen.
Maargoed, doet er ook niet toe. Het is gewoon niet vreemd dat niemand buiten Rotterdam weet dat groen iets te maken zou hebben met Feyenoord.
Wit groen,keihard werken,niks doen!!
Dus deze gezegde zegt jou ook niks? hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nou, ik durf best van mezelf te zeggen dat ik beter met zoekmachines/internet om kan gaan dan 98% van Nederland, en ik had dat topic gesloten omdat er niets over te vinden was behalve hetzelfde stukje waar het over ging dus 'de groene haas' is blijkbaar puur en alleen hiervoor verzonnen.

En daarom vind ik het een slechte naam, ik zie de link met Feyenoord niet. Had het de rood/witte haas genoemd en ik had het helemaal begrepen!
Ben je 32 jaar en kijk je niet verder dan clubkleuren..
KKL
 KKL - zaterdag 17 december 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als jij het stukje goed leest gaat het erom dat de schrijver(s) het Feyenoordgevoel missen omdat de directie het tegenwerkt. Mijn mening is dat zo'n gevoel alleen komt als je successen boekt zodat het hele stadion en niet alleen de harde kern helemaal gek wordt.

Zo'n gevoel komt echt niet als je wel vuurwerk mag afsteken en debielen die rotzooi trappen gewoon toelaat in het stadion. Ja, leuk voor de harde kern maar de rest heeft er alleen maar last van. Zo'n gevoel komt er alleen bij sportieve successen.
Boudewijn zegt: Harde Kern = vuurwerk afstekende debielen die rotzooi trappen in het stadion?

hahahahaaahaa....je weet TOTAAL NIET waar je over praat man!!!

Kan je ook niet aan doen omdat je niks met Feyenoord hebt en geen fanatieke stadionbezoeker bent en al je info spaart uit de domme, slecht functionerende en luie media!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het raakt tijd dat de gayparade bij jullie sponsor gaat worden. Kom ik vragen aan jouw wat rose met ajax te maken heeft.
Ik woon in Den Bosch, weet niet eens welke kleur die gebruiken behalve dat stomme carnaval waar ik elk jaar ziek van wordt.
En welke kleur Amsterdam als wapen heeft, geen idee. Boeit me ook niet. Als de thuisclub tenues van alle clubs maar duidelijk zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Laat ook allemaal maar, ik ga mee hier verder niet in mengen. Als je overtuigd moet worden van 'Het Feyenoord Gevoel' Boudewijn, we kunnen voor 29 januari wel een kaartje regelen voor je op de gele zijde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Mooie generalisatie. "Niemand buiten Rotterdam".
Nou ja iedereen zonder Feyenoord hart...
Dus van Groningen tot limburg ,van Drenthe tot Zeeland..
Alleen wel beperkt,dat wel
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:38 schreef KKL het volgende:

[..]

Boudewijn zegt: Harde Kern = vuurwerk afstekende debielen die rotzooi trappen in het stadion?

hahahahaaahaa....je weet TOTAAL NIET waar je over praat man!!!

Kan je ook niet aan doen omdat je niks met Feyenoord hebt en geen fanatieke stadionbezoeker bent en al je info spaart uit de domme, slecht functionerende en luie media!
Laatste post in dit topic;

+1
KKL
 KKL - zaterdag 17 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nou, ik durf best van mezelf te zeggen dat ik beter met zoekmachines/internet om kan gaan dan 98% van Nederland, en ik had dat topic gesloten omdat er niets over te vinden was behalve hetzelfde stukje waar het over ging dus 'de groene haas' is blijkbaar puur en alleen hiervoor verzonnen.

En daarom vind ik het een slechte naam, ik zie de link met Feyenoord niet. Had het de rood/witte haas genoemd en ik had het helemaal begrepen!
Blauwe Olifant?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0074400