BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:39 schreef Bosifyable het volgende:
Laat ook allemaal maar, ik ga mee hier verder niet in mengen. Als je overtuigd moet worden van 'Het Feyenoord Gevoel' Boudewijn, we kunnen voor 29 januari wel een kaartje regelen voor je op de gele zijde.
Dat is de oplossing....Breng Boudewijn naar de KUIP actie..
We noemen de actie (Op de valreep) :)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nou, ik durf best van mezelf te zeggen dat ik beter met zoekmachines/internet om kan gaan dan 98% van Nederland, en ik had dat topic gesloten omdat er niets over te vinden was behalve hetzelfde stukje waar het over ging duus 'de groene haas' is blijkbaar puur en alleen hiervoor verzonnen.

En daarom vind ik het een slechte naam, ik zie de link met Feyenoord niet. Had het de rood/witte haas genoemd en ik had het helemaal begrepen!
mooi. Zie mijn post daarna.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:39 schreef Bosifyable het volgende:
Laat ook allemaal maar, ik ga mee hier verder niet in mengen. Als je overtuigd moet worden van 'Het Feyenoord Gevoel' Boudewijn, we kunnen voor 29 januari wel een kaartje regelen voor je op de gele zijde.
+1
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:36 schreef bjorn het volgende:

[..]

Dat je succes moet kennen voordat je supporter word van een club is onzin,Ik ben sinds 2006 supporter van Feyenoord, dus heb helemaal geen goede tijden van Feyenoord meegemaakt.Hoe zouden clubs als Almere city fans kunnen hebben dan als het bepaald word door succes?
Ik denk niet dat Almere city veel fans heeft buiten die streek. Dat Rotterdammers (en omstreken) voor Feyenoord zijn is logisch, dat Eindhovenaren voor PSV zijn ook. En als je vader altijd al voor een bepaalde club is geweest en jij daarmee opgegroeid bent is het ook logisch dat jij meer voor die club voelt.
En dat er enkelen 'zomaar' van Feyenoord fan zijn geworden, ja, die heb je er ook bij zoals dat bij elke club is. Maar pas als een club succes heeft zul je buiten die groepen om veel fans krijgen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 18:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Deze post over het hoofd gezien..

Maar ik weet er niet specifiek meer van T, in geen geval. Ik volg iig de ontwikkelingen, maar wat er precies gaat gebeuren weet ik niet.
echt? Ik had namelijk sterk de indruk dat jij (enigzins) contact had met een organisator. Maar dan heb ik me vergist ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

echt? Ik had namelijk sterk de indruk dat jij (enigzins) contact had met een organisator. Maar dan heb ik me vergist ;)
hij is een groene haas... ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door FR-Elmo --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:45 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hij is een groene haas... ;)
aha, dat verklaard alles :)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 17:55 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je je niet kunt herinneren wanneer Feyenoord voor het echie mee deed in Europa(zal hier niet beginnen over selectief geheugenverlies en zo). Welke club heeft als laatste een europese beker gewonnen? Hoe lang is dat geleden? Precies. Ook iemand die nog 20 moet worden kan zich dat dus herinneren.
Ik kan me alleen Ajax onder van Gaal herinneren ('94/'95). Momenten waarop als jonge jongen je vader en de vaders van je vrienden ongeacht voor welke club ze waren ze allemaal op tv keken alsof het de finale van een WK zou gaan.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:16 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je zegt maar ben het om eerder genoemde redenen gewoon niet eens. Maakt ook niet uit.
De kreet "de haas is groen" doet recht aan dit topic, niet met de toevoeging het Feyenoord gevoel erachter. Wat mij betreft laat je het zo en gooi je hier ook geen slot op zoals met het vorige topic. Na 4 januari weten we meer.
Maar leg mij nou nog eens uit dan wat de term 'de groene haas' met Feyenoord te maken heeft?
Blijkbaar weet iedereen hier wat het met Feyenoord te maken heeft. Dus stel ik had jou een half jaar geleden gevraagd: "Wat is de groene haas?". Wat had je mij dan verteld?

quote:

ik wil die weddenschap wel met je aan. Ik zal kijken of er al onderzoek is gedaan, zo niet dan mag jij het doen ;)
Ik zal je vast mijn favoriete wijn doorgeven, kun je het alvast bestellen!!
Naam Domaine de Guillaman.
Vraag het de VI! :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik kan me alleen Ajax onder van Gaal herinneren ('94/'95). Momenten waarop als jonge jongen je vader en de vaders van je vrienden ongeacht voor welke club ze waren ze allemaal op tv keken alsof het de finale van een WK zou gaan.
Jij spoort niet!!!!
iets te overmoedig na 4 biertjes
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik kan me alleen Ajax onder van Gaal herinneren ('94/'95). Momenten waarop als jonge jongen je vader en de vaders van je vrienden ongeacht voor welke club ze waren ze allemaal op tv keken alsof het de finale van een WK zou gaan.
Niet in mijn wereld
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar leg mij nou nog eens uit dan wat de term 'de groene haas' met Feyenoord te maken heeft?
Blijkbaar weet iedereen hier wat het met Feyenoord te maken heeft. Dus stel ik had jou een half jaar geleden gevraagd: "Wat is de groene haas?". Wat had je mij dan verteld?

[..]

Vraag het de VI! :)
Op je 1e deel: Niemand weet wat het is. Als je mij dit een maand geleden had gevraagd dan had ik je uitgelachen....
Sinds (weet het niet precies) een paar weken is er dus blijkbaar iets gaande bij een deel van de Feyenoord-supporters wat een soort van codenaam "de groene haas" heeft gekregen. Ik verwacht nu ook niet dat we op 4 januari op groene hazen worden getrakteerd maar wel dat er een actie volgt. De lap tekst die we nu krijgen moet je denk ik meer zien als een opwarmertje voor deze actie.

en op je 2e deel: ik doe mn best, die wijn laat ik niet lopen hahahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik kan me alleen Ajax onder van Gaal herinneren ('94/'95). Momenten waarop als jonge jongen je vader en de vaders van je vrienden ongeacht voor welke club ze waren ze allemaal op tv keken alsof het de finale van een WK zou gaan.
had ik geen last van....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Hoog tijd om deze discussie af te kappen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hoog tijd om deze discussie af te kappen.
vind hem juist wel grappig. niet erg toch dat er een keer gediscussieerd word?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wel nee,ik weet allang waar je hart ligt maar ff wat anders..
Voor welke club is mevr Boudewijn?
Weten jullie dat nou nog niet???? Heb het al zo vaak gezegd, maargoed nog een keer dan maar:

Ik ben niet voor een bepaalde club maar voor personen.
Ik ben fan van de persoon van Gaal. Dus waar hij trainer (dus niet bestuurder!) wordt zal ik graag zien dat die club wint, maar echte supporter zal ik nooit worden.

Daarnaast heb ik voor sommige (oud)spelers veel respect. Bijvoorbeeld van Basten, Gullit, John de Wolf, Litmanen en Ed de Goey vond ik ook altijd fantastisch.
En in de generatie van nu uit het buitenland een Sneijder, van Persie.
En in de huidige eredivisie zag ik een paar jaar terug een leider in Ron Vlaar maar dat is me een beetje tegen gevallen.
Maar het boeit me dan dus niet echt waar die personen spelen.

En verder hoop ik dat welke Nederlandse club dan ook altijd van een buitenlandse club zal winnen. En als laatste ben ik een heel klein beetje tegen FC Twente, puur en alleen omdat ik die Munsterman een viezerik en achterbakse man vindt.

oftewel: ik ben niet voor een specifieke club
maarja... hier zullen jullie me altijd als Ajacied zien en op het Ajax forum zien ze me altijd als Feyenoorder!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Ik zie je anders.. maar dat kost me minstens 4 weken...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wit groen,keihard werken,niks doen!!
Dus deze gezegde zegt jou ook niks? hahaha
haha, nee.
Snap hem ook niet echt...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:37 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ben je 32 jaar en kijk je niet verder dan clubkleuren..
als je geen club hebt waar je echt fan van bent dan boeit de rest niet echt.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:38 schreef KKL het volgende:

[..]

Boudewijn zegt: Harde Kern = vuurwerk afstekende debielen die rotzooi trappen in het stadion?
Nee, ik haalde de tekst uit de beginpost aan. Die vinden dat mensen geen stadionsverbod opgelegd mogen krijgen omdat dan de sfeer en het gevoel omlaag gaat. Dus die mongolen die rotzooi trappen zouden omwille van het 'gevoel' gewoon binnen gelaten mogen worden.
En vuurwerk afsteken staat er los van. Vind het zelf ook sfeerverhogend maar de stukjes schrijver zegt dat de directie bepaald heeft dat vuurwerk niet meer mag, maar bij mijn weten mag het bij geeneen club meer, toch? Lijkt me dus niet de schuld van de directie.

quote:

Kan je ook niet aan doen omdat je niks met Feyenoord hebt en geen fanatieke stadionbezoeker bent en al je info spaart uit de domme, slecht functionerende en luie media!
Ik heb het uit het stukje gehaald van de beginpost... Ik dacht dat dat juist niet de domme media was?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij spoort niet!!!!
iets te overmoedig na 4 biertjes
nah, ik drink niet!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

oftewel: ik ben niet voor een specifieke club
maarja... hier zullen jullie me altijd als Ajacied zien en op het Ajax forum zien ze me altijd als Feyenoorder!
ik snap het wel hoor dat je niet openlijk durft te zeggen dat je voor Ajax bent. Doen Ajax supporters volgens mij alleen maar wanneer er succes is hahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:59 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

vind hem juist wel grappig. niet erg toch dat er een keer gediscussieerd word?
Discussie vind ik prima, maar het ging af en toe over de grens. En ik vind het eigenlijk een non-onderwerp. Maar je hebt wel in zoverre gelijk dat die discussie gewoon gevoerd kan worden, zonder dat ik of anderen die dat niet zien zitten, zich er moet bemoeien.

Dus... discusseer maar raak ;) Ik hou me er verder buiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

haha, nee.
Snap hem ook niet echt...
Zal me niet in dank worden afgenomen maar het is een gezegde van de randgemeentes om Rotterdam heen...Rotterdammers zijn integenstelling van wat er beweert word behoorlijke praters.(zie Beenhakker)..Ze hebben dan ook de mond vol van dat ze harde werkers zijn.
Terwijl ze over het algemeen hogere functies bekleden binnen het havenbedrijf...
De mensen uit Schiedam Hoogvliet Spijkenissen Vlaardingen Dordrecht zijn de echte havenarbeiders.....

Dit heb ik van horen zeggen he hahahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 19:57 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Op je 1e deel: Niemand weet wat het is. Als je mij dit een maand geleden had gevraagd dan had ik je uitgelachen....
Sinds (weet het niet precies) een paar weken is er dus blijkbaar iets gaande bij een deel van de Feyenoord-supporters wat een soort van codenaam "de groene haas" heeft gekregen. Ik verwacht nu ook niet dat we op 4 januari op groene hazen worden getrakteerd maar wel dat er een actie volgt. De lap tekst die we nu krijgen moet je denk ik meer zien als een opwarmertje voor deze actie.

en op je 2e deel: ik doe mn best, die wijn laat ik niet lopen hahahahaha
Ja, dat bedoel ik dus. Voor die paar weken terug begin post (topic dat ik gesloten had) wist niemand dus een link te leggen met Feyenoord.
En daarom vroeg ik ook wat de link van een groene haas met Feyenoord was, mijn eerste post in dit topic:

quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:18 schreef Boudewijn het volgende:
Maar wat heeft dit nou met een groene haas te maken?
De titel kan beter een correcte inhoud beschrijven...
Maar daar heb ik dus geen antwoord op gekregen behalve dat het sinds het verzonnen is een paar weken terug over de actie in januari gaat. Maar in principe slaat die naam dus nergens op.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:15 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik snap het wel hoor dat je niet openlijk durft te zeggen dat je voor Ajax bent. Doen Ajax supporters volgens mij alleen maar wanneer er succes is hahahaha
hahaha
achja... het zal altijd wel zo blijven dat ik voor een andere club zou zijn! Maakt me ook niet uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:

Maar daar heb ik dus geen antwoord op gekregen behalve dat het sinds het verzonnen is een paar weken terug over de actie in januari gaat. Maar in principe slaat die naam dus nergens op.
Kan het toch niet laten te reageren ;)

Niemand weet waar die naam op slaat Boudewijn. Alleen die organisatoren. Misschien heeft die kleur wel helemaal niets met Rotterdam te maken. Weten we niet. Alleen dat er begin januari duidelijkheid komt.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als je geen club hebt waar je echt fan van bent dan boeit de rest niet echt.
Heb je altijd (of iig sinds mijn eerste forum bezoek/registratie) gezien als Ajacied. Puur om het feit dat je daar meer met wedstrijden 'meeleeft' en het er hier nooit over hebt.

Is geen probleem of wat dan ook, maar vooral een verrassing nu te lezen dat je geen club hebt?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2011 door Bosifyable --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:17 schreef Boudewijn het volgende:

Maar daar heb ik dus geen antwoord op gekregen behalve dat het sinds het verzonnen is een paar weken terug over de actie in januari gaat. Maar in principe slaat die naam dus nergens op.
dat zal moeten blijken, ik zou het niet weten. Denk ook niet dat je aan die titel teveel waarde moet hechten behalve dat het ergens voor staat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Is geen probleem of wat dan ook, maar vooral een verrassing nu te lezen dat je geen club hebt?!
Zegt niets. Ik weet niet of Boudewijn voor Ajax is. Of voor Feyenoord. Of voor een andere club. Of inderdaad dat het hem geen zak uitmaakt. Doet er ook niet echt toe.

Maar ik zou als ik moderator zou zijn, in ieder geval de schijn van objectiviteit willen ophouden. Dus zelfs al zou hij een voorkeur hebben voor een bepaalde club, dan krijg je altijd gezeur van de rivaal van die club. Kijk wat er nu al gebeurd.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kan het toch niet laten te reageren ;)

Niemand weet waar die naam op slaat Boudewijn. Alleen die organisatoren. Misschien heeft die kleur wel helemaal niets met Rotterdam te maken. Weten we niet. Alleen dat er begin januari duidelijkheid komt.
En ook ik heb maar gereageerd ;)

Maar Boudewijn, leef je eens in met codetaal. En daar houdt het wss op. Heeft geen enkele waarde richting Feyenoord.

Puur verzinsel.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zegt niets. Ik weet niet of Boudewijn voor Ajax is. Of voor Feyenoord. Of voor een andere club. Of inderdaad dat het hem geen zak uitmaakt. Doet er ook niet echt toe.

Maar ik zou als ik moderator zou zijn, in ieder geval de schijn van objectiviteit willen ophouden. Dus zelfs al zou hij een voorkeur hebben voor een bepaalde club, dan krijg je altijd gezeur van de rivaal van die club. Kijk wat er nu al gebeurd.
Het deel van de post wat je nu weglaat, staat in waarom ik dat vermoeden had.

Mocht Boudewijn daadwerkelijk geen voorkeur hebben, neem ik de woorden dat hij een Ajacied zou zijn terug.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Weten jullie dat nou nog niet???? Heb het al zo vaak gezegd, maargoed nog een keer dan maar:

Ik ben niet voor een bepaalde club maar voor personen.
Ik ben fan van de persoon van Gaal. Dus waar hij trainer (dus niet bestuurder!) wordt zal ik graag zien dat die club wint, maar echte supporter zal ik nooit worden.

Daarnaast heb ik voor sommige (oud)spelers veel respect. Bijvoorbeeld van Basten, Gullit, John de Wolf, Litmanen en Ed de Goey vond ik ook altijd fantastisch.
En in de generatie van nu uit het buitenland een Sneijder, van Persie.
En in de huidige eredivisie zag ik een paar jaar terug een leider in Ron Vlaar maar dat is me een beetje tegen gevallen.
Maar het boeit me dan dus niet echt waar die personen spelen.

En verder hoop ik dat welke Nederlandse club dan ook altijd van een buitenlandse club zal winnen. En als laatste ben ik een heel klein beetje tegen FC Twente, puur en alleen omdat ik die Munsterman een viezerik en achterbakse man vindt.

oftewel: ik ben niet voor een specifieke club
maarja... hier zullen jullie me altijd als Ajacied zien en op het Ajax forum zien ze me altijd als Feyenoorder!
Ja dat heb je nu al 100X gezegt,maar als je tegen PSV de moeite had genomen om naar de KUIP te gaan dan was je voor de rest van je leven verkocht...
Dit seizoen heb je nog 2 kansen en 1 daarvan komt te vroeg om nog naar toe te kunnen gaan want dat is morgen....Wees nu eens een kerel en haal straks kaarten Feyenoord - Ajax...
En al verliezen we je zal dan alles begrijpen de rest van je leven lang wat het is om Feyenoorder te zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 december 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Het deel van de post wat je nu weglaat, staat in waarom ik dat vermoeden had.

Mocht Boudewijn daadwerkelijk geen voorkeur hebben, neem ik de woorden dat hij een Ajacied zou zijn terug.
Ik heb het gelezen ja. Maar dat was een persoonlijk indruk en dus niet echt van belang voor mijn reactie. Daarom heb ik het weggelaten. Quoten moet kernachtig gebeuren ;) Ik heb persoonlijk Boudewijn nooit echt als Ajacied gezien. Weet niet of hij echt geen voorkeur heeft.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Heb je altijd (of iig sinds mijn eerste forum bezoek/registratie) gezien als Ajacied. Puur om het feit dat je daar meer met wedstrijden 'meeleeft' en het er hier nooit over hebt.

Is geen probleem of wat dan ook, maar vooral een verrassing nu te lezen dat je geen club hebt?!
Het is meer dat er op dat forum tijdens wedstrijden meer mensen aanwezig zijn die ook via de tv kijken.
Hier in m'n eentje in een Feyenoord topic lullen is ook zo saai ;)

Maar het is natuurlijk ook zo dat Ajax meer europese wedstrijden speelt (die ik bekijk) en zodoende iets om over te praten heb. Ik kijk meestal niet naar een Ajax of een Feyenoord die tegen een Heerenveen ofzo speelt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is meer dat er op dat forum tijdens wedstrijden meer mensen aanwezig zijn die ook via de tv kijken.
Hier in m'n eentje in een Feyenoord topic lullen is ook zo saai ;)

Maar het is natuurlijk ook zo dat Ajax meer europese wedstrijden speelt (die ik bekijk) en zodoende iets om over te praten heb. Ik kijk meestal niet naar een Ajax of een Feyenoord die tegen een Heerenveen ofzo speelt.
weet je, het maakt me niet uit voor welke club je bent. Daar gaat dit topic ook niet over. Beetje sarren moet kunnen natuurlijk hahahaha
Soms heb je een beetje de schijn tegen met voorkeur voor een club maar goed, dat zal ook best wel ingekleurd zijn door ons Feyenoord gevoel hahaha
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Maar ik zou als ik moderator zou zijn, in ieder geval de schijn van objectiviteit willen ophouden. Dus zelfs al zou hij een voorkeur hebben voor een bepaalde club, dan krijg je altijd gezeur van de rivaal van die club. Kijk wat er nu al gebeurd.
Als moderator heb je zowiezo al de schijn tegen je omdat je de regels moet volgen die voor sommigen die over de scheef gaan niet zo fijn zijn.

Maar ook moderators hebben een mening. En die post ik ook graag. Kijk maar in het Ajax topic over Cruijff (ben geen aanhanger van Cruijff en heb ook een sterke mening over de meelopers achter Cruijff), dat wordt ook niet in dank afgenomen maarja...
Alleen maar mensen op een forum met dezelfde mening is ook zo saai!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat heb je nu al 100X gezegt,maar als je tegen PSV de moeite had genomen om naar de KUIP te gaan dan was je voor de rest van je leven verkocht...
Dit seizoen heb je nog 2 kansen en 1 daarvan komt te vroeg om nog naar toe te kunnen gaan want dat is morgen....Wees nu eens een kerel en haal straks kaarten Feyenoord - Ajax...
En al verliezen we je zal dan alles begrijpen de rest van je leven lang wat het is om Feyenoorder te zijn.
Ben niet zo'n stadionpersoon. Gewoon rustig lekker warm achter m'n tv met herhalingen is goed genoeg voor mij.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 december 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Wat de fuck zal het nou verdomme of een mod voorkeuren heeft! What's next? "Boudewijn ben je ook homo of hetero?"
Groene Haas of patatje mayo?
Lekker belangrijk.

Wat een rukdiscussie. Zie verder comments T. Die snapt het.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 december 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:
Wat de fuck zal het nou verdomme of een mod voorkeuren heeft! What's next? "Boudewijn ben je ook homo of hetero?"
ben overtuigd hetero! :)
Els
 Els - zaterdag 17 december 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mijn slang is groot en hard.
Da's een priapisme, ook naar de huisarts.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:
Wat de fuck zal het nou verdomme of een mod voorkeuren heeft! What's next? "Boudewijn ben je ook homo of hetero?"
Groene Haas of patatje mayo?
Lekker belangrijk.

Wat een rukdiscussie. Zie verder comments T. Die snapt het.
Volgens mij volg je het niet helemaal Henk. Omdat is dat ik dat wel hoger had ingeschat.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:
Boudewijn ben je ook homo of hetero?

Ook homo?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 21:08 schreef Els het volgende:

[..]

Da's een priapisme, ook naar de huisarts.
hahahahaha, pijnlijk!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 20:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is meer dat er op dat forum tijdens wedstrijden meer mensen aanwezig zijn die ook via de tv kijken.
Hier in m'n eentje in een Feyenoord topic lullen is ook zo saai ;)

Maar het is natuurlijk ook zo dat Ajax meer europese wedstrijden speelt (die ik bekijk) en zodoende iets om over te praten heb. Ik kijk meestal niet naar een Ajax of een Feyenoord die tegen een Heerenveen ofzo speelt.
Zoals eerder gezegd, neem ik in dit geval mijn woorden terug.

Maar ook, nogmaals, dat Feyenoord Gevoel is niet uit te leggen. Moet je ervaren.

Els had laatst een mooie quote over het Feyenoorder zijn, kan 'm zo snel niet vinden; dus Els, als je weet wat ik bedoel? ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Ik heb liever dat we met z`bn alle een paar centjes lappen om Boudewijn naar de KUIP te halen tijdens de klassieker...
Daarna halen we dit topic weer eens omhoog..
Els
 Els - zaterdag 17 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:38 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Een gebeurtenis die nog moet komen!
Misschien dat de 'echte feyenoorders' op die gebeurtenis allemaal in een groen hazenpak zullen verschijnen, maar dan heeft de groene haas nog steeds niets met de inhoud te maken.

Alsof meneer Jan de Knecht bij zichzelf dacht... ik moet iets ludieks verzinnen, laat ik maar een groene haas kiezen en dan vooraf een paar stukjes de deur uit doen zodat ze na 4 januari die groene aandachtstrekker allang zijn vergeten.
Het stuk gaat over de 'echte feyenoorders'. Bij mijn weten (maar ben geen expert) heeft Feyenoord nog nooit iets met een haas gehad of de kleur groen. Dus historisch gezien heeft een groene haas helemaal niets met Feyenoord te maken en heeft het dus al helemaal niets met de echte feyenoorder te maken!

Dat het eventuele Feyenoord gevoel er niet meer is heeft niets met het bestuur/directie te maken maar wel met de prestaties van het elftal. Waarom zou een jonge gast uit Appelscha nou Feyenoord supporter worden? Ikzelf (32) kan met moeite herinneren dat Feyenoord ooit voor het echie in Europa meedeed, laat staan iemand die nog 20 moet worden.
Korsakov?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 17 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 21:13 schreef Els het volgende:

[..]

Korsakov?
Pim Fortuijn heeft destijds blijkbaar meer indruk gemaakt.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 december 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Ik betaal die 25 euri voor een kaartje zelfs in m'n eentje wel. Probleem is dat het een 1 op 1 kaartverkoop is, dus moet hij zelf eerst een clubkaart aanvragen.

Dussss, geïnteresseerd Boudewijn?
Els
 Els - zaterdag 17 december 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 - 16:45 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

JUIST ik zou overtuigd moeten worden!
Ik ben diegene die het Feyenoord gevoel niet kent / nog nooit heeft meegemaakt (afgezien van Djee maar ik bedoel op voetbal gebied).
Dus JUIST op MIJ zou dit stukje invloed moeten hebben zodat ik weet waar het Feyenoord gevoel voor staat en mij eventueel zou kunnen overtuigen om achter deze club te gaan staan.

Diegene die de kreet de groene haas 'begrijpen' zijn al feyenoord supporters met het feyenoord gevoel en hoeven dus niet meer over de streep getrokken te worden.
Als iedereen zoals jou denkt dat ze dan maar naar Ajax moeten gaan, dan heeft deze actie totaal geen nut want je staat niet open voor mensen die overtuigd moeten worden.

Willen de Feyenoord supporters meer fans met het gevoel krijgen zouden ze eens wat meer open moeten staan voor nieuwe aanwas van buitenaf in plaats van alleen jullie (ik generaliseer) kinderen op te leiden tot supporter van Feyenoord.

De kreet 'De Groene Haas' helpt voor buitenstaanders zoals ik helemaal niets, behalve dat het belachelijk klinkt en dat werkt ook niet echt positief.
De Groene haas actie is niet in het leven geroepen om meer supporters aan te spreken cq Feyenoord supporters te kweken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De haas is groen!!!









0.0076148